Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dan moet je meer power batterijen halen...hebben wij ook en die gaan echt heel lang mee.

duracell rechargeable 2650 mah....echt wij hebben op vakantie niet 1 keer de bat hoeven te verwisselen!

• Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hihih heerlijke foto van Milan

seetje link is veranderd. is dreumessite ipv babysite.

de lnik staat ook bij de foto vd kermis , toch?

groetjes

Geplaatst

Wat een leuke foto's weer.

Anne-Meya is echt een ondeugd volgens mij, het straalt er van af!

Luca, echt een scheetje, hele leuke foto's Ang!

Waar heb je die verf schort gekocht?

En Milan, das ook zo'n heerlijk knulletje. Super waar hij zich zo uitrekt! En hij is altijd zo leuk aan!

Kom maar op met die foto's !!

Amanda

Geplaatst

Hoi amanda had niks gekocht.

Opa mag altijd iets uitzoeken voor kerstpakket voor aantal punten, Doet ie nooit mag ik doen. Ik had toen die short en gekleurd papier en wit papier en een tafellaken besteld voor de kleine van mijn zus en toen was ik zelf zwanger, dus heb ik het bewaard...hihihi

groetjes

Geplaatst

he amanda, die kermisfoto's had ik helemaal gemist... mooi zeg, zo stoer al he.

en die milan, wat een schatje. lief zo uitrekken. is wel een goeie om ook een keer te doen zo foto's maken als ze wakker worden. ziet er zo leif uit!

Lis

Geplaatst

Wat een leuke foto's weer meiden. Leuk Luca op de kermis, 13-10 is hij jarig José! En lieve foto met papa, altijd leuk hihi.

Roos, wat een haar heeft Milan al of niet??? Leuk pyamaatje ook, Hema toch? ZO lief dat ie ook lekker onder zijn dekentje ligt....

Geplaatst

ja klopt sab,

van de hema!!

wat zie jij dat weer goed!!

en die haren tja..

boven groeit als een gek maar de zijkant ho maar..

groetjes

Geplaatst

Oohhhh wat een leuke foto's allemaal van die kleintjes van jullie, zie dit leuke topic nu pas (schaam) maar dit ga ik zeker in de gaten houden ben net zoals vele vrouwen gek op foto's kijken :yeswink-1:

Liefs Connie

Geplaatst

Hoi Connie, ik hoop dat we hier snel echo's kunnen bewonderen!!!

Ebbe slaapt nog steeds, volgens mij denkt hij dat t de avondslaap al is. ik moet m straks maar wakker maken, ik heb een lekker hapje voor m...

maar ik heb wel van de gelegenheid gebruik gemaakt foto's te nemen. en meteen enorm gebaald van zo'n klein k-cameraatje. ik had vroeger altijd een spiegelreflex en kon dan alle foto's maken, maar hiermee gaat dat niet. ik ga binnenkort een mooie camera kopen, ik spaar toch niet voor niks? (behalve dan voor de universitaire opleiding voor ebbe, haha nou moet ie wel...) en misschien ga ik wel weer op cursus. heb ik vroeger ook gedaan (maar is niet te zien, haha nu kan ik de camera nog de schuld geven)

nou, komen ze:

Foto-RYQ4C4KJ.jpg

Lief!!!!!!!!!!!!!!!!

Foto-4IRXZLCP.jpg

he joh, ik heb geen broek aan!

Foto-34KOHSHQ.jpg

als ik nou nog niks krijg eet ik mn beker wel op.

Foto-XMGU6PZS.jpg

sparta ole! lekker vies!

Dat doet me denken dat iemand nog vroeg naar het ramones shirt (cynthia?) dat had hub op een festival gekocht, ik denk werchter. t is alleen erg krap bij t hoofd, zitten geen drukkertjes aan...

Groet, Lis

Geplaatst

oh lis...hij is om op te eten....hahahahaha....ik zei het de vorige keer al maar ebbe veranderd echt steeds meer........wat lief hè zo naar hem kijken als hij ligt te slapen...zo geborgen en wat een liefde voel je dan voor je kindje....wat heeft ie mooie wimpers!

Geplaatst

Lis wat een heerlijk mannetje is Ebbe zeg, lief he zo slapen? Ik vind ze goed gelukt hoor de foto's (van Ebbe wisten we dat al hahaha)

Geplaatst

Wat een heerlijk menneke, ik zou hem zo vanaf het scherm willen knuffelen hihi nah ja Lis dat moet jij dan maar even voor me doen.

En zou geweldig zijn om mijn eerste echo's hier te kunnen showen ik ben er klaar voor ik hoop ons eskimootje ook

Liefs Connie

Geplaatst

hey lis

wat een geweldige foto's

welke stoel heeft hij?

hij is echt mooi

ik moet er nog eentje kopen

Geplaatst

AAAhhhh Ebbe is ook een scheetje.

Wat zijn ze toch lief als ze slapen hé? Mooie foto's!

Hier 1 van ons Len..

Oefent alvast voor als hij later naar café gaat, aan de bar hangen..

(zo drinkt meneer dus altijd)

EPSN2647.jpg

Wijsneus.....

Geplaatst

Leuke foto`s van Ebbe, lekker ventje hoor.

En LEn das een boeffie, ondeugd straalt ervan af.hihi

Luca is nog naar de kermis geweest,tja mama moest nieuwe kleertjes en weer naar de stad, vond ie helemaal niet erg hoor.hihi

Ik weet niet meer wie het vroeg, SORRY. maar luca is as zaterdag jarig. Slingers al lang in huis een taart besteld en zaterdag halen.

Ik heb hem cars slofjes gehaald zo leuk, hij loopt er goed mee, om de tafel dan. Toen straks stond ie zeker 10 sec alleen. en toen pas boem, knap hoor.

ga ff verder poetsen, jajaja zo laat nog, neeeeee geen blaadjes buiten weg doen.hahaha

groetjes

Geplaatst

Ik vroeg dat wanneer hij jarig is.....zaterdag dus....wat leuk en spannend natuurlijk...wel foto`smaken hè heelo veel...hahahahah...en dan willen wij ze ook zien!

Geplaatst

Angela, knap hoor dat Luca alleen staat. Voor zijn verjaardag gaat niet meer lukken, maar het duurt vast niet meer lang, en dan loopt hij! Een maand denk ik.. Veel oefenen met de babywalker!

Ben benieuwd zaterdag!!

Amanda

Geplaatst

hey amanda,

wat een heerlijke blauwe ogen.....om in te verzuipen!!!

en ebbe is ook een heerlijk ding!!

waren die van ons nog maar zo klein....hihi soms....

Geplaatst

ACH wat een lieve foto's weer MMMMMMM

Sweet die Ebbe,heerlijke ventje

Ik kan niet meer vinden waar jullie de foto's hebben geplaatst van de tandjes,ik wil ook even pronken !!!!

Ik zet ze hier neer is dat goed ? ik wordt toch niet verbannen !!!:bye2:

Hier zijn de twee tandjes van Kiki

Kopievantandjes002.jpg

Kopievantandjes001.jpg

Groetjes Manuela

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden