Ga naar inhoud

Oktober


Seetje

Aanbevolen Berichten

Sab; heerlijk grietje heb je toch! Hoe vond ze de cracker?

 

 

 

Cyn; wat heerlijk zo op vakantie. Het ziet er gezellig uit.

 

Jouw kindjes vind ik wel op elkaar lijken hoor!

 

 

 

Roos; dus zoonlief is ook al druk aan het sporten?

 

 

 

Wat is het toch heerlijk al die foto's!

 

 

 

Ik ben nu al aan het tweede foto-album begonnen van de meiden.

 

Gaat zo hard!

 

(ik neem ook tè veel foto's eigenlijk!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Ik schaam me diep, maar ik heb alleen het boek van Iris af tm 2mnd...........

 

Thomas en de rest van alle foto's moeten nog, waarvan een deel ook nog ontwikkelen........

 

 

 

Maar goed, die koters van jullie zijn allemaal leuk!!!!!!!

 

 

 

De meiden van Beau zijn inderdaad nog lekkere frummels, net als Iris.

 

Faasje en Lieve lijken erg op elkaar vind ik. Alleen heeft Faasje iets roder haar?

 

 

 

Milan is al groter en dikker dan Thomas hahaha. Evengoed is hij nog steeds om op te eten hoor, hijv heeft genoeg hahaha grapje.

 

 

 

Carolijn heeft prachtige ogen zeg!

 

 

 

En Anne-Meya spreekt al vanzelf toch? Wordt een heuze dame met die mooie staarten.

 

Ik heb steeds meer zin in de meeting!!!!!!!!!!!

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm smullen een cracotte, een soepstengel vinden ze ook lekker hoor.

 

 

 

hier Luca die denkt dat mama hem niet ziet,hahaha, voor zijn neus een gsm, hebbuuuuuh

 

tn_IMG_1909.jpg

 

 

 

gewoon leuke foto`s

 

 

 

tn_IMG_1913.jpg

 

 

 

tn_IMG_1911.jpg

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh meiden wat een mooie foto's weer.

 

wat heeft carolijn mooie wimpers!!!! een schatje is het. gaat t goed met de cracottes? smelten die ook lekker snel, ebbe is nogal ongeduldig volgens mij, ik hou t nog even bij de liga;s...

 

en cynthia, wat een mooie foto's weer zeg! dat zwembad zo bij die huizen is echt heel gaaf! en wat lief zo in die zwembandjes en in die stoelen...om op te eten!!! ik doe altijd mijnalbum dus ik weet niet hoe het in photobucket werkt...

 

milan druk bezig dus... die beentjes gaan nooit stil lijkt het soms wel ns he. tja ze moeten goed oefenen...

 

en die luca is ook een boefie hoor! dat is echt niet uit te roeien zeker, achter de gsm/afstandsbediening etc aan...

 

ik ga snel weer nieuwe foto's maken!

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luca een boef hoe kom je erbij. Deze week hebben we de home cinema set kunnen weg brengen. Ik was hem wat te drinken aan in schenekn had ie de dvd open gekregen dvd in zijn mond en zo hard aan het klepje getrokken dat ie niet meer dicht ging.

 

Dus wij naar de winkel,ooit megapool,maar is weg., Dus naar een speciaalzaak,waar we laatst een keer tv hadden gekocht en ooit wasmachine,hebben ze het gewoon gemaakt, service vd zaak en dat ding kwam niet eens van daar.

 

JE betaalt meer bij zo een zaak als je iets koopt,maar de service.....supoer

 

 

 

mmm wat heeft die boef nog gedaan, bloempot van vensterbank af getrokken en ja natuurlijk de afstandbedieningen hahaha moet je die oogjes zijn twinkelen als ie ze alleen al ziet en dan zo een boefjes lach....hihi smelt.

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto-DUTCAAW7.jpg

 

Wát doe je??

 

 

 

Foto-W7IB888H.jpg

 

ik ben wel raar neergezet hoor, en mijn broekje zit niet eens goed!

 

 

 

Foto-FRKMHFBQ.jpg

 

dit is hééééél serieus hoor mama!

 

 

 

Foto-NUARN6HZ.jpg

 

jaaaaaaaaaaa, eindelijk gelukt, lachend op de foto en dat om half 8 s'ochtends haha

 

 

 

de foto's met de doek over haar hoofd krijg ik niet van de kaart...heel raar....later misschien, dus nu deze even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer meer meer........ Laat maar zien die foto's hihihi heerlijk die prachtige koppies zo lekker onbezorgd en vrij. moet nog wennen aan de namen en wie bij wie hoort dus daarom even geen persoonlijke noot maar mijn bedoeling is goed.

 

 

 

Groetjes Connie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo een wijsneus op de eerste foto....hahahahahahah

 

 

 

Wat een heerlijke meid is het toch en wat lief die lach....en die haren groeien ook lekker...kan beau jaloers op zijn....hahahahahaha

 

 

 

Connie natuurlijk bedoel je het goed....hahahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

tis gelukt, hier zijn de "doekjes"foto's haha

 

Foto-TR3IOL7R.jpg

 

 

 

Foto-383JJ6MI.jpg

 

 

 

Foto-UWB84NYV.jpg

 

Het grappig is, dat ze echt op zoek gaat tijdens het drinken met haar handjes naar de handdoek en m dan echt helemaal over zich heen trekt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto-N7WQM6W7.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Foto-FP7LJQK8.jpg

 

 

 

 

 

Hier ons meisje met haar babywalker......is een nieuw model...de oude hadden ze niet meer.....maar ze vind hem helemaal geweldig!

 

 

 

 

 

 

 

Foto-7UVOUE64.jpg

 

 

 

En deze ga ik vergroten ....mijn 2 meiden, zo lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooo wat leuk Joos!

 

 

 

die nieuwe babywalker lijkt me nog leuker!

 

 

 

En met jullie hond, geweldig! Vind Anne-Meya haar ook zo leuk?

 

Len wordt helemaal hyper als de hond in de buurt komt, hij vind ht geweldig, wil er het liefst achteraan en mee ravotten alleen wil hondlief dat niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden