Jump to content

Gestart met poging 3

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Ben weer terug van weggeweest en inmiddels gestart met de 3e icsi poging.

Zit momenteel aan de pil en 19 februari heb ik de uitgangsecho en dan hoor ik wanneer ik mag starten met spuiten.

Voor degenen die mij niet kennen, ik heb vorig jaar hier ook veel geschreven, maar na weer een miskraam heb ik even een hele tijd afstand en rust genomen.

Maar ik zit weer vol energie en we gaan er weer met goede moed tegenaan!!

We zijn ook overgestapt naar een ander ziekenhuis, dus wie weet wat het allemaal gaat brengen.

Ik ga snel weer even helemaal bijlezen hier op het forum,

Tot later!!

Posted

He Kim, welkom terug!!

Goed te lezen dat de teleurstellingen van afgelopen jaar een plek hebt kunnen geven en nu weer volle goede moed de 3e poging tegemoet gaat. Hoop dat het nieuwe ziekenhuis ook een nieuwe start is, en dat je dit jaar dan eindelijk die twee streepjes op de test zult zien staan. Spannend weer. Ga hard voor je duimen!!!

liefs,

Mariek

Posted

Kim, ik wil je heel veel succes wensen en hoop voor je dat het dit keer raak is en raak blijft meid.

Wij zijn net terug van wintersport in Oostenrijk, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik heb binnenkort een afspraak in het ziekenhuis en ik ga vragen of ik dit jaar nog een keer een kijkoperatie mag hebben. Ik wil gewoon dat ze nog een keer goed in mijn baarmoeder gaan kijken. Ik heb nog steeds geen behoefte om dit jaar een poging te doen, ik heb me ingesteld op volgend jaar en dat bevalt me goed.

Ik blijf je volgen, liefs Yvonne

Posted

Hoi meiden,

bedankt voor jullie berichten!!

Marieke, tja die 2 streepjes hoop ik zeker, maar natuurlijk nog meer dat het daarna dan wel goed blijft gaan, en dat het dan niet wéér mis gaat, moet zeggen dat ik daar best nog angst voor heb...

Bij jou schiet het nu echt op hè?? Nog 2 maandjes ongeveer en dan heb je je kleine uk in je armen!

Sofie, jij ook heel veel succes met jouw poging!!!

Daan (Maatje), jij ook veel succes!! Jij zit inmiddels in je wachtweken, spannend!!

Voor jou telt nu ook 3 x is scheepsrecht!!

Yvonne, fijn dat jullie een heerlijke skivakantie hebben gehad. De pauze die wij hebben gehad, ongeveer 5 maanden, heeft mij erg goed gedaan.

Het is gewoon zo lekker om even helemaal niet bezig te zijn met spuiten, hormonen, ziekenhuisbezoeken etc. Zo kom je echt helemaal tot rust!

Ik hoop dat dat ook voor jou geldt en je merkt zelf wel weer wanneer je weer toe bent aan een nieuwe poging..

Heb je wel al eerder een kijkoperatie gehad van de baarmoeder?

Ik blijf jou ook volgen hoor!

Liefs

Posted

Marieke, tja die 2 streepjes hoop ik zeker, maar natuurlijk nog meer dat het daarna dan wel goed blijft gaan, en dat het dan niet wéér mis gaat, moet zeggen dat ik daar best nog angst voor heb...

Bij jou schiet het nu echt op hè?? Nog 2 maandjes ongeveer en dan heb je je kleine uk in je armen!

Daar had ik inderdaad even niet bij stil gestaan... de streepjes zijn het grote struikelblok niet geweest. Lekker blijven zitten wel. Kan me heel goed voorstellen dat je bezorgd bent en angstig of het nu wel gaat lukken. Maar vind het super dat je de tijd hebt genomen en je rust hebt gepakt om nu weer vol goede moed er tegenaan te gaan. En weet: elke poging is anders!! Hoop zo voor je dat het deze keer gaat lukken!!

Jaha, nog maar een kleine 6 weken... het begint nu echt op te schieten. Mijn vriend en ik stonden er gisteren nog even bij stil... vorig jaar rond deze tijd begonnen we met prikken. Op mijn verjaardag, 28 feb, zat ik met zwaar opgezwollen buik van al die gestimuleerde follikels in een cafe met vrienden. En nu, precies een jaar later, vier ik mijn verjaardag opnieuw, maar dan met een hoogzwangere buik. Wat is er veel gebeurd in dat jaar.

tot gauw!

liefs,

Mariek

• 2 weeks later...
Posted
En nu, precies een jaar later, vier ik mijn verjaardag opnieuw, maar dan met een hoogzwangere buik. Wat is er veel gebeurd in dat jaar.

In een jaar kan zeker heel veel gebeuren.

Ik hoop dat ik dat volgend jaar rond deze tijd ook kan zeggen.. :msn-wink:

Vanavond slik ik de laatste pil eindelijk en dan kan zaterdag de 1e deca er weer in, en vanaf maandag komt daar de puregon bij.

Het gaat weer beginnen!!!

Posted

Hoi Kim,

succes met je 3e poging!! Bijna starten met de deca. Zie je er tegenop? Ik had er op een vreemde manier wel weer zin in. Misschien snap je wel wat ik daarmee bedoel, het is alweer je 3e poging!

Ik ga voor de 3 maal is scheepsrecht, hoop dat ook voor jou!

Liefs,

Anne

Posted

Hoi Kim,

Ik ken jou niet van het forum, zolang loop ik hier nog niet mee, maar aan het verhaal hierboven te lezen heb jij al behoorlijk wat voor je kiezen gehad. Wat goed van jou dat je hebt gewacht met deze poging tot je er echt weer klaar bent. Bijna beginnen met de deca, spannend hoor, ik duim in ieder geval met de andere meiden mee in de hoop dat deze poging eindelijk het gewenste resultaat gaat opleveren en jij over een flink aantal maanden lekker in het kraambed ligt met een blakend gezonde beeb in jouw armen.

Guest Butterfly
Posted

En hoe gaat het met je ?

Heb je al een meting gehad ?

Ik hoop dat het goed met je gaat want zo te lezen heb je heel wat achter de rug. Goed dat je zo'n pauze hebt genomen en nu weer het gevoel had dat je er wel weer tegenaan kon.

En dat gevoel van; 'weer zin erin' is ook wel begrijpelijk. Ik denk dat je dan weer het idee krijgt dat je wat DOET en zelf invloed hebt op alles.

Succes !

Posted

Bedankt voor jullie lieve berichten: Daan, Anne, Dani, Mijn baby en Butterfly!!!

Ben inmiddels begonnen met spuiten.

Haha Anne, ja ik had er eigenlijk ook wel weer zin in, maar het was toch wel weer even vreemd zaterdag om de 1e spuit te zetten. Die deca spuitjes zijn niet echt fijn vind ik.

Maar gelukkig hoef ik die maar 7 dagen te spuiten, dat is het schema waar ze in Gent altijd mee werken.

@ Butterfly: Ik voel me nog goed, nog niet echt veel last van de hormonen, alhoewel ik gisterenavond wel al wat begon te voelen in mijn buik. En ook moe natuurlijk!!

Heb as maandag de 1e fm. Ben erg benieuwd.

Daan en Dani: proficiat met jullie zwangerschap!!!

Mijn baby: jij hebt inmiddels de punctie gehad: veel succes!!!

Guest Butterfly
Posted

Spannend maandag !! Veel succes en laat ons weten hoe het was hé ?!

Posted

Spannend hoor maandag alweer meten, ik hoop voor je dat er voor jou maandag een mooi resultaat op het schermpje is te zien! Hou je ons nog weer even op de hoogte?

Posted

Morgen de 1e fm!!

Vind t wel weer erg spannend worden nu...

Butterfly en Dani: thanks!

Wordt vervolgd..

Posted

heej!

veel suc6 hoop dat nu wel alles goed verloopt voor je!

ik heb donderdag mijn eerste FM..

lopen we bijna gelijk op.

liefs

Desiree

Posted

Vandaag de eerste meting, dat betekend dat het lekker op begint te schieten richting punctie en dan tp. Heel veel succes en ik hoop dat je mooie berichten gaat krijgen.

Guest Butterfly
Posted

Ja ik ben ook benieuwd naar je eerste uitslagen. Hoe gaat het ?

Posted

Hoi Kim,

Welkom terug!!! Ben benieuwd hoe je follikelmeting is geweest vandaag, je weet 3x is scheepsrecht en ik ga mega voor je duimen!!

Bedankt voor je berichtje in mijn dagboek.....

Greetzzzz,

Elena

Posted

Hi meiden, bedankt voor jullie berichtjes!!

Gisteren dus de 1e fm gehad, de follikels waren nog allemaal erg klein, de grootste was 10. Er zaten er zowel rechts als links ongeveer 7.

De dosis puregon is nu opgehoogd naar 150 ie.

Was wel ff verbaasd, want bij poging 1 spoot ik ook 150 en toen had ik uiteindelijk 30 follikels. Maar ja, we zijn nu ook wel weer ruim een jaar verder en dus ook een jaartje ouder ;-)

Ach ja, we zien vrijdag wel weer verder, dan moet ik terug komen, ga dan wel naar Gent rijden. De echo gisteren liet ik nog doen in mijn oude ziekenhuis hier in Nederland.

@ Desiree: dan lopen we idd ongeveer gelijk op!! Jij ook heel veel succes donderdag, hopelijk ook een mooi aantal eitjes te zien!!

• 2 weeks later...
Guest Butterfly
Posted

En ? Hoe is het met je Kim ?

Was de meting goed ? En hoe was het om naar Gent te gaan ?