Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo ik ben wendy en ik hoor vandaag of de 2e icsi poging is gelukt of niet,ik heb wel last van krampen en heel licht bloedverlies ,ik ben bang dat dat geen goed teken is ,hebben jullie daar meer ervaring mee?

dan hoor ik dat graag.

groetjes wendy

Posted

Hi Wendy,

Spannend zeg!! Bloedverlies is moeilijk, het kan alle kanten op. Is het bruin of rood? Ik vrees dat je af moet wachten, hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte en veel succes!!

Liefs Smile

Posted

Spannend hoor, ik wens je heel veel succes vandaag! Wat jouw vragen betreft zou ik je geen duidelijk antwoord kunnen geven, ik heb zelf geen bloedverlies gehad maar er zijn vast anderen die daar wel antwoord op kunnen geven. Laat je de uitslag nog even weten?

Posted

Hoi Wendy,

Ik mocht (mag) zelf testen en had al negatief getest voor ik ongesteld werd. En verder ken ik ook alleen de verhalen. Alles kan. Krampen zegt niks en bloedverlies ook niet altijd. Maar als ik eerlijk ben is het natuurlijk niet heel erg hoopvol helaas.

Sterkte! Hoe laat hoor je iets?

Henne

Posted

Wendy,

Zoals de andere meiden ook al aangeven, het kan alle kanten op...

Bij mijn 2e poging werd ik ook ongi, maar wel met een posi test wat later helaas een MK werd.

Heel veel succes vandaag en laat ons weten hoe het afgelopen is....

Groetjes van Daan

Posted

Hey Wendy,

Wat een spannende dag voor jou! Succes en sterkte!

Posted

Succes vandaag, Wendy!

Ik werd bij IVF 1 ongi vóór testdatum (2 dagen van te voren), kan hier dus niks zinnigs over zeggen. Ben wel heel benieuwd naar jouw uitslag...

Posted

He Wendy, succes vandaag!!!

Ik had ook last van krampen. Was echt overtuigd dat het mislukt was, voelde aan als ongesteldheidskrampen. Heb ze een week gehad ongeveer, voordat ze wegtrokken. Maar ik werd maar niet ongesteld, en was dus wél zwanger! Het zegt allemaal niet zoveel... je lichaam kan je echt voor de gek houden.

liefs,

Mariek

Posted

hallo meiden,

ten eerste wil ik jullie alvast bedanken voor jullie reactie's dat doet me goed,ook omdat ik mijn omgeving geen vrienden heb die in het zelfde schuitje zitten dus dan kan je ook geen ervaringen uitwisselen,daarom ben ik blij dat ik deze site heb gevonden dan sta ik niet zo alleen.

van middag tussen 2 en 3 kan ik bellen voor de uitslag dan horen jullie wel weer van mij.

we houden hoop

gr wendy

Posted

nou meiden geen goed nieuws de tweede icsi poging is ook mislukt

ik had nagenoeg geen zwangerschapshormoon

groetjes wendy

Posted

Jeetje, dat is echt slecht nieuws Wendy. Huil maar lekker uit, neem de tijd om dit te verwerken.. Heb je cryo's ? Dan heb je in ieder geval nog kansen zonder dat je weer het hele procedure afmoet.

Nou meid, heel veel sterkte toegewenst!

Posted

Oh Wendy, wat spijtig voor je meis!

Take care,

Jane

Posted

ach nee toch, wat vreselijk voor jullie. Succes met het verwerken van deze teleurstelling, het is elke keer weer verdrietig wanneer een poging niet lukt :(

Posted

He bah, wat balen voor je. Ik kan me nog zo goed voor de geest halen hoe ik me voelde toen we wisten dat onze 1e poging mislukt was. He bah ik kan er zo om huilen als ik daaraan denk. Ik wens je heel veel sterkte om weer alles bij één te rapen. Kop op meis !

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use