Ga naar inhoud

Dagelijkse check-in; Nora, Mariek en Pien

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pfff Pien wel weer spannend hoor, heel veel succes morgen en ik hoop vervolgens een berichtje te lezen dat alles gewoon door is gegaan, jij een super bevalling hebt gehad en dat je aan het genieten bent van jullie nieuwe werldburgertje! Fingers crossed!

• Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Meiden,

Nou ben er klaar voor hoor, alles staat klaar.. Nu kijken wat er gaat gebeuren morgen.. eerst de nacht nog even doorkomen.. Ik hou jullie op de hoogte!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

Liefs Pien

Geplaatst

Succes, Pientje. Ga hard voor je duimen morgen! Hoop zo voor je dat het reuze mee gaat vallen en dat je morgen je kindje in je armen mag sluiten!!!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Pien, wat spannend, nog 1 nachtje slapen....

Ik hoop dat morgen alles voorspoedig verloopt, en je misschien die dag zelfs al je kleine wonder mag aanschouwen.:angel8:

We moeten zelf morgenochtend ook in het ziekenhuis in alkmaar zijn, zal dan zeker even aan je denken en voor je duimen!!!!

Liefs Diana

Geplaatst

Ben zo benieuwd naar je verhaal straks, Pien!!! Wat een vreselijk spannende dag voor jou, deze woensdag 11 maart...

Hier alles nog steeds rustig.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Pien, wat spannend! En wat een onzekerheid allemaal. Wel keizersnede, dan weer niet. Dan weer inleiden, dan weer niet. Je wordt wat heen en weer geslingerd jij. Toi toi! We duimen vandaag voor je!

Marieke, bedankt voor je kaartje. Zo leuk! Hoe gaat het vandaag met je? Ik ben echt gebroken. Isis besloot vannacht eens om de twee uur wakker te worden, en aangezien ik de laatste nachten erg verwend ben, was dat een beetje onverwachts. Ach, als zo'n kleintje dan weer naar je lacht (een stuipje nog..) is alles weer goed.

Liefs van Nora.

Geplaatst

Hee Lieverds,

Daar ben ik weer! En nog steeds met een bolle buik.. Wat een dag vandaag.. Het was vanmorgen vreselijk druk op de verloskamers waardoor ik erg lang op de gynaecoloog heb moeten wachten (van 9.30 tot 13.00 uur).. Er zijn 4 babaies geboren terwijl ik er zat! Vreselijk spannende uren waren dat.. Toen ze uiteindelijk kwam ging ze een echo maken en hebben we uitgebreid gesproken over de verschillende mogelijkheden.. Ik gaf aan er erg tegenop te zien en dat kon ze zich goed voorstellen.. Ook lag de kleine niet echt optimaal om te draaien, dus ze twijfelde of het zou lukken.. We besloten toen het gewoon te proberen en dan verder te kijken.. De Vk drukte op mijn buik en de gyn hield met de echo de kleine in de gaten.. En wat denk je.. bij druk op het kontje ging het hoofdje alleen maar verder omhoog in plaats van naar beneden.. Ik vond het ook erg pijnlijk en vervelend, waarschijnlijk ook omdat ik zo gespannen was.. Al na anderhalve minuut had de gyn. zo iets van, het is mooi geweest!

We gingen dus een keizersnee plannen.. en dat kan a.s. vrijdag al! Vrijdag morgen om 11.00 moet ik me melden en dan wordt ik waarschijnlijk om 13.00 geopereerd.. Ik ga dus nog voor het weekend mijn kleintje zien!

De rest van de middag heb ik afwisselend intakes gehad, naar de anaesthesist geweest en langs opname etc.. heb er gewoon een hele dag ZH opzitten!

Ik ben erg opgelucht dat het zo is gelopen... En heb heel veel zin in vrijdag!

We hebben tegen iedereen gezegd dat het volgende week dinsdag is.. Hebben we toch nog een leuk geheimpje en dan heb ik niet morgenavond weer de hele familie en vriendenkring achter elkaar aan de telefoon om me succes te wensen.. Alleen onze ouders weten het... En jullie dus nu... hahaha

bedankt voor al jullie berichtjes!

Veel liefs,

Pien

Geplaatst

Nou kun je jezelf helemaal voorebereiden op vrijdag. Mocht ik je niet meer spreken voor vrijdag wens ik je bij deze alvast GOOD LUCK !!!!!! Kan niet wachten op foto's van het kleine wondertje.

Geplaatst

Pien wat fijn dat je zo enthousiast bent over vrijdag, eindelijk van alle zorgen en twijfels verlost! En wat een heerlijk idee, gewoon weten dat het bijna achter de rug is en dat je heel erg snel jouw kleine eigenwijs in jouw armen kunt hebben! Ik wil je bij deze dan alvast een heel erg fijn kraamweekend weekend wensen en natuurlijk een voorspoedige ingreep.

Geplaatst

Lekker Pien; geen twijfels, angsten en onzekerheden meer. Keizersnee en daarmee klaar en dan vrijdag al... Aankomend weekend hebben jullie dus gewoon gezinsuitbreiding!

Succes, maar het moet een opluchting voor je zijn dat het nu zo afgesproken is!

Ben benieuwd of het een 'jochie of een schöne deerne' gaat worden... Als 't maar gezond is, dat is het aller- allerbelangrijkste!

We gaan het allemaal van je horen binnenkort.

Geplaatst

Wat een verhaal inderdaad, Pien! Echt een klein dwarsliggertje, die van jou, haha

Maar heel goed om te horen dat jij in ieder geval weer vol vertrouwen vrijdag tegemoet gaat (vrijdag de 13e, leuk, H is ook geboren op een vrijdag de 13e) en dat je komend weekend je kleintje al bij je hebt (ben stiekem heeeeel jaloers!!)

Kan me voorstellen dat je het nieuws even voor je hebt gehouden deze keer. Maar wel heel gaaf dat wij het weten.

Meisje, heel veel succes met de mentale voorbereiding en alles wat erbij komt kijken en vast nog even tot morgen!

liefs,

Mariek

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw Pien een vrijdag de 13de kindje. Eindelijk weet je wat er gaat gebeuren. Meid jij krijgt een top weekend.

Geplaatst

Thanxx meiden, ik ben inderdaad helemaal excited! Ook bekaf want heb een heel aantal nachten liggen piekeren..! Vanavond maar eens heel vroeg naar bed en proberen wat bij te slapen.. Morgen mijn tasje pakken en wat in huis rommelen en vooral heel rustig aan zodat ik vrijdag lekker fit ben.. Heb het mobiele nummer van Mariek in mijn telefoon staan, dus ga haar smsen als het achter de rug is.. kan jij het hier mooi melden he meis? Tenzij je natuurlijk zelf ook aan het bevallen bent.. zou me ook nog niet verbazen zo gelijk op gaan we!

Liefs Pien

Geplaatst

Pien, wat een goed nieuws! Nog 1 dagje en dan is het zover. Heerlijk om nu te weten waar je aan toe bent. Ik hoop hier snel te lezen hoe alles gegaan is (goed natuurlijk, want je kan het!!!!!)

Heel veel succes meis!

Liefs Diana

Geplaatst

Zal het direct online zetten, Pien, zodra ik je smsje heb gehad. Spannnnund!!!

Ik heb me er bij neergelegd dat het nog wel 3 weken gaat duren. Ga uit van de gemiddelde tijd van 41+1 voor een eerste kindje. Maar je weet het nooit, he, en inderdaad, zou toch echt heeeel bijzonder zijn als bij mij de weeen vrijdag spontaan zouden beginnen ;-)

liefs,

Mariek

Geplaatst

Pien wat heerlijk! Wat een opluchting moet dit voor je zijn!!

Toch heen keizersnede, enne, ik ken ook een vrijdag-de-dertiende-kindje, komt helemaal goed!

Heel veel succes vrijdag!!! En geniet van jullie wondertje!

Top, trouwens dat je het meteen sms-t!!

Geplaatst

Hey Pien

Spannende dag voor jou vrijdag! Kun je eindelijk je kleintje bewonderen!

Heel veel succes!

Liefs, Jane

Geplaatst

Hallo Pien,

Wat fijn om te lezen dat het vrijdag gaat gebeuren. Ik wens je alle goeds toe en een razendsnel herstel zodat je kan genieten van je kleintje!

Groetjes,

Leeuwtje

Geplaatst

Hi Pien,

ik krijg tranen in mijn ogen... doe het goed morgen, ik wens je een vlotte bevalling en een wolk van een baby!

Geplaatst

Hi Pien,

Jeetje wat spannend zeg, dat je weet dat je morgen jullie baby kan vasthouden.

Helemaal gaaf!!

Heel erg veel succes morgen en ik hoop dat het allemaal zal meevallen de keizersnede e.d.

Een vriendin van mij is in oktober afgelopen jaar bevallen met een keizersnede en de verpleegster had haar camera, ik had het niet van mezelf verwacht, maar ik kon heel makkelijk naar de foto's kijken en dat is echt onwijs gaaf om te zien!!

Geplaatst

Hallo dames,

ik weet niet of jullie al hebben gezien (hyves) dat Michelle is bevallen van een jongentje. Het lijkt na omstandigheden goed te gaan, wellicht dat we snel meer horen. Hij is natuurlijk nog zo klein (ca. 28 weken zwangerschap) dus kan nog even duren voordat ze wat laat weten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden