Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen allemaal... hopelijk allemaal verwend voor/door de Valentijn :happy7:...

Ikke niet, mijn vriend vindt het commerciële onzin, en dus geeft hij niets op deze dag.. Gelukkig maakt hij het op andere dagen goed..

Maar wat een heftige verhalen de afgelopen dagen..

Ik wens echt iedereen sterkte..

Gaat het wachten verder wel oke Sharon????

Ik vind er echt geen lol meer aan... ben niet sjaggo hoor. Heb wel enorme pijn in mijn onderrug en borsten, en af en toe van die nare steekjes in mijn buik. Zijn eigenlijk dezelfde kwaaltjes als net na de Pregnyl-injectie... maar goed, ik heb begrepen dat dat er na 8-10 dagen echt wel uit is. Dus ach.. we wachten gewoon geduldig af, hahaha, het is nou niet dat we een andere keuze hebben.

Diaantje... toch beter te doen dan je verwachtte??

Mob, succes!!!!

Coni, heel veel sterkte.... ik heb er verder geen woorden voor.

En verder.. geniet van het winterse weer (hier sneeuwt het heftig hoor..).

xxx

Geplaatst

* sharon, ik blijf denk ik ook wel hier hoor, het is zo vertrouwd en ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat. Dus... zal me gewoon moeten richten op meerdere forumonderdelen!

Ik duim ook met jullie mee hoor! Laten we duimen voor veel positieve testen!

* Mob, er staat in ons contract 2 jaar (net nog even nagekeken). Er staat: Als de embryo's drie maanden voor het aflopen van deze overeenkomst (dus 1 jaar en 9 maanden nadat er is ingevroren) er over gegaan kan worden in overleg met ons:

- verlenging van de overeenkomst

- vernietiging

- donatie voor wetenschappelijk onderzoek

* Zonneschijn wat goed om te lezen dat het weer beter met je gaat. Wat heb je toch een periode achter de rug zeg! Ik kan me geheel vinden in het genieten van een periode zonder hormonen, ik heb nu deze maand ook niks en geniet ervan.

Ik ga nu lekker ontbijten met vriend en nog verder uitzieken.

Gr Zomer

Geplaatst

Heeey Sharon,ook al chagerijnig??hihi

Hier gaat het iets beter,moet straks mn 3e spuit zetten.Gaat goed.Heb ook nog steeds last van mijn onderrug telkens..

Ik ben wel iets beter te genieten,maar til overal nog wel een beetje zwaar aan.Of het hormonen zijn of wat anders..zucht..ik weet het niet meer hoor.

Maar we gaan wel door..heb ik nog wel heeeel eventjes over getwijfeld,om deze maand gewoon over te slaan.Maar dinsdag alweer een echo,dus.

En zonneschijn,jij hebt ook wel wat te verduren gehad zeg,pfff.Ik hoop dat je wens uit gaat komen!

En Chantal,vriendlief vond het ook onzin hoor,dus we zijn gewoon even uit eten geweest en heb een rode roos gekregen.Niet voor Valentijn,maar gewoon om alles nu even.En daar gaat het in het echie toch om?!

Meiden,ik ga even tv kijken..spreek jullie snel xxx

Geplaatst

Vanavond de Pregnyl, dindag de IUI!!

@Zomer: is dat in het UMC? Waarschijnlijk wordt het 5 jaar als je kiest voor verlenging van het contract. Dat hoop ik iig wel. Vind 2 jaar wel erg snel...

Moet weer weg, sorry ff geen tijd om te reageren... Maar allemaal veel succes!

Geplaatst

@Chantal, ja ging goed. Ik vind die Pregnyl wel een pijnlijke injectie, maar het is voor het goede doel! Voel me nu vooral moe, maar dat komt omdat ik al een paar avonden veel te laat op bed lig...

Voor jou wordt het nu steeds spannender!

Geplaatst

Hahahah... is ook wel eens lekker toch :laugh:.. gewoon doen waar je zin in hebt. Knap je zo van op. Althans, dat heb ik altijd wel hoor... even los van je 'gewone' ritme..

Ja, vind het inderdaad steeds spannender worden.. lijkt ook wel of alles wat je al voelt, steeds heftiger gaat voelen.. maar misschien is dat ook je lijf dat je voor de gek houdt, geen idee.... Nog 5 daagjes wachten...

Geplaatst

Mob,succes morgen!!

Chantal,ik ken dat ook,lijkt met of je vanalles voelt en je weet niet van hoe en wat.

Moet ook zeggen dat ik nu zelfs dingen voel,of het gewoon mijn lichaam is of puregon..

de volgende ronde trek ik me er dus niet zo veel meer van aan.

Ik denk gewoon echt dat mijn lichaam echt gedacht heeft dat ik zwanger was van de Pregnyl).Hoop dat het voor jou allemaal te doen is??

Wil iedereen even een fijne maandag wensen!Tot snel!x

Geplaatst

Goedemorgen girlies!

Mob (musketier 1) morgen IUI dus. Spannend weer.

Chantal maakt het ook spannend.

Lexa (musketier 2), hoe is het in de bouwput? Hoop dat het nu echt op gaat schieten? En wanneer heb jij FM, morgen?

Zomer en Pammie, jullie mogen ook niet weg hier hoor. Schei uit. Ben echt wel aan jullie gehecht dus, please blijven jullie hier!!! En wij kunnen en willen jullie ook wel steunen bij de IVF hoor.

Een ander vriendinnetje van mij is nu ook bezig met het prikke voor haar eerste IVF-poging en daar deel ik ook regelmatig emoties, frustraties en spanningen mee.

Gisteren mijn FM gehad, eerst een half uur moeten wachten. Daar ging ons romantische Valentijnsontbijtje op bed...

Ik had er links één(16mm) en rechts één (15) of twee (14). Maar nu komt het weer. Donderdag de inseminatie gepland. Ik zei, dat ga ik nooit halen, ik denk eerder woensdag (uiterlijk). Nou dat wist zij natuurlijk ook niet zeker dus ik moest maar goed de ovutesten in de gaten gaan houden icon_eek.gif

Wat kom ik dan nog doen bij jullie in dat ziekenhuis???? En prima dat je het niet zeker weet, maar neem dan iets van mij aan! Het is nu de 4e keer, en met de twee die niet door zijn gegaan, heb ik nu 6 keer met dit bijltje gehakt. Maar do they listen...??? Grr... Dus ik denk woensdag, maar vanochtend leek de ovutest al wel bijna positief...? Dat kan bijna nog niet met de grootte van de follikkels van gisteren. Dus na het werk even die ovutesten kopen met smiley's dan hoef ik niet zelf de dikte van de lijn te interpreteren. Daar word ik erg nerveus van icon_rolleyes.gif

Ik heb dus wel gezegd dat ik als het toch eerder gaat gebeuren, geen gedoe wil over dat het moeilijk gaat, en druk is etc. Dan gaan ze me helpen ook!!!!

Nou zover weer mijn frustratie-update. Nu ben ik weer helemaal ontspannen hahaha.

Geplaatst

He Evy...

wat een raar verhaal...

maar stel dat jij toch gewoon gelijk hebt (mmm, wie kent jouw lichaam beter dan jijzelf???) en het moet toch een dag of zelfs 2 dagen eerder zijn.. hebben ze dan wel plek in het ziekenhuis???

en wat betreft die ovutesten.. het kan al best zijn dat je een licht streepje ziet hoor.. had ik ook altijd een of 2 dagen van te voren dat je het al zag, en dan de dag zelf echt een veel donkerdere streep.. maar goed, weet niet hoe donker de streep bij jou al was natuurlijk..

Nou, succes de komende 2 dagen.. hoop dat ze in het ziekenhuis snel naar je gaan luisteren.

Geplaatst

Evy; gatverdamme, laten ze nou gewoon even luisteren naar jouw ervaringen!

Wat een gedoe zeg. Dat is naar mijn mening ook 1 van de lastigste dingen in dit proces, dat je voor je gevoel zo moet vechten....

Succes met alles, zowel het testen als het realiseren van deze IUI!

Diaantje, inderdaad je lijf voelt van alles en dan is de kunst om je daar niets van aan te trekken!

Gr Zomer

Geplaatst

Dag dames,

nou ik heb dat ook met de ovulatie testen gehad vorige maand.

Maandagmorgen voor het prikken savonds niks en dinsdag dus een vette streep.

Woensdags geinsemineerd.Ik vroeg me wel al af,hoe vaak zitten zij er wel eens naast..?

Want er gebeurd verder weinig bij ons omtrent het kijken of er wel of niet al een eisprong plaats vindt/heeft gevonden al.

Ik had verwacht dat ik een echo zou krijgen voor de inseminatie etc,maar dat is dus niet gebeurd.Is dat normaal..?

Nou Evy,ik zou op mn strepen gaan staan hoor,jij kent je lichaam het best en je wilt ook wel het vertrouwen in hun hebben toch?Ik hoef trouwens geen testen te doen hoor,maar wilde even weten wat mijn lichaam aan het doen was).

Chantal,gaat dus goed met je?Is het nog te doen?

Ik denk dat ik na de eerste keer vorige maand nu wel een beetje anders zal reageren.

De verschijnselen en klachten,weet ik nu dat dat voor mij!) erbij hoort.

Spanning zal ook wel iets minder zijn.

Nou,morgen maar weer naar zh voor een echo en dan volgende week maandag of dinsdag insemineren denk ik.Eerst maar even kijken wat de Puregon doet hihi

xxx

Geplaatst

Hai Diaantje...

Ik moet wel zeggen dat ik het dan getroffen heb met ons ziekenhuis hoor..

Ik krijg op dag 6 een echo... kijken of er follikels groeien.. en dan een paar dagen later weer, en vervolgens elke 2 dagen... Ik heb nog een echo gehad net voordat ze de Pregnyl injecteerde. Ze wist dus dat het follikel groot genoeg was. Daarna geen echo meer gehad, zeker niet net voor de inseminatie (vanwege het glijmiddel dat ze gebruiken in dat echoapparaat). En na de inseminatie ook niet meer hoor.. Volgens mij is het wel zeker dat je door de Pregnyl een eisprong krijgt. Maar hoe het werkt als je het in je eigen cyclus doet, geen idee...

Succes morgen hoor.. en gewoon alles vragen wat je wilt weten, doe ik ook.. werkt super :-)

Geplaatst

Bij mij bepalen ze de eisprong aan de hand van de echo's en bloedwaardes. En dat werkt erg goed. Door m'n bloedwaardes kunnen ze goed zien of m'n LH-piek er wel of niet is en dat in combinatie met de grootte van de folikkel. Ik heb het gevoel dat ze bij mij wel goed zitten. Ik voel ook duidelijk pijn voor de eisprong en merk dat m'n baarmoederslijm veranderd.

Mijn ervaring met die ovu-testen is ook niet positief. Misschien kan je voorstellen om het volgende keer met bloedtesten te doen. Dat is veel duidelijker.

En inderdaad.... goed voor jezelf opkomen!

Geplaatst

Evy, ik ben gewoon plaatsvervangend pissig als ik je bericht lees. Ik deel je frustratie. Ik heb ook het gevoel dat ze soms maar wat doen in die ziekenhuizen. Hit en miss. Vinger in de lucht en kijken hoe de wind staat. Zoals het bepalen van de dosis: 75, te weinig, dan 100, nee, dat wordt 'm niet meer, oke dan 150, oeps, te veel, rondje overslaan aarrghhh!!!!

Evy, jij en ik zijn 'samen' begonnen in september en we hebben pas TWEE 'echte' inseminaties gehad. Sinds SEPTEMBER!! Dat is 6 maanden geleden. Belachelijk. Word er echt sch*tziek van.

Geen wonder dat de slagingspercentages aan de lage kant zijn bij IUI. Je moet wel van verdomd goede huize komen om het vol te kunnen houden met die PRUTSERS!

Morgenochtend zelf voor m'n eerste FM. Ik weet nu al dat er weinig schot in zit, want 75 eenheden is net te laag, maar ze doen 't er maar mee. Ik ga wel langer door als het moet en anders kunnen ze me de :bum: kussen.

Zo dan.

Geplaatst

Goedzo Lexa!Gooi het maar van je af!haha

Dat gevoel moet je ook idd niet hebben,natte vingerwerk he??

Chantal,ik zit tot nu toe in mn eigen cyclus.Op tijd een eisprong etc,en de pregnyl is dus dan denk ik voor het timen.Vraag me alleen echt af hoe ze dat zo zeker weten zonder te checken.

Ik had dat ook met mn eerste IUI,en ga er ook vanuit dat t wel goed zit..maar toch.

Ook dat ik belde met vragen en er zo wordt gedaan met je dan.Jammer is dat.

Ik ga wel even zien hoeveel echo's i k nu krijg.Ik denk morgen en dan mss vrijdag weer.

Dan gaan ze uitrekenen en zeggen ze nou;dan en dan pregnyl en dan insemineren.Dat is het.Zo ging het vorige maand ook.

Maar ja,nu is de problematiek bij iedereen ook weer anders mss.

Ze hebben wel gezegd dat na de 3e keer,en niet gelukt ze weer wat anders gaan doen ofzo,mocht dat dus nodig zijn.

Ik kijk het wel even aan deze maand..

Geplaatst

Ben vandaag bij Geertgen geweest voor de FM.

Wat een tegenvaller...Ik hoopte morgen of woensdag mijn 2de iui te krijgen, niet dus.

Ik heb al verteld dat ik vorige keer zon rare menstruatie had...heel weinig en donker/zwart.

Ik heb toen naar geertgen gebeld, was niks aan de hand.

Nu lig ik daar lekker ontspannen voor de echo zegt de dokter ineens: ooo daar zit een bedje.

Ik bijna meteen blij en dacht: dus toch, mijn vriend ook al blij.

Ja zegt ie...maar als de testen negatief waren is dit bedje je oude menstruatie en die moet eruit. Ook zat er nu een cyste rechts, al 2,5 cm bij 2 ongeveer.Vandaag dus ook met de clomyd begonnen. En nu is natuurlijk pas op zijn vroegst de volgende iui in maart.

Was echt even flink balen. En toch denk ik dan weer: ja misschien had ik gewoon nog een keer moeten testen, was hij gewoon niet goed. Maar ja daar zei de dokter niks over. Dus nee, was niet echt een leuke mededeling. Het enige positieve aan dit alles is is dat ik de 28ste deze maand jarig ben en nu dus wel een borrel kan drinken...

Dikke kus,

Denise

Geplaatst

GATVERDAMME!!!!

Denise, wat een tegenvaller zeg! Ik heb dat ook een keer gehad na een IUI. Moest ik voor een uitgangsecho en bleek dat ze "iets" zagen zitten. Ws ben je zwanger.... Nou ja zeg, moest meteen bloed prikken en toen bleek (natuurlijk) dat dit helemaal niet zo was.

SOMS..... moeten we wel heeeeel veeeel doormaken, vind je niet?

En LEXA, you go girl! Inderdaad, dan ben je straks al 6 maanden bezig, samen met Evy, en dan is dit het resultaat. Ik heb ook wel eens het idee dat door dit soort onnozelheid, er slechte IUI resultaten zijn!

Ikzelf heb meerdere keren gevraagd of ik nog een echo mocht op de dag van de inseminatie, want ik voel het gewoon nog zitten 2 en soms 3 dagen erna.

Nou ik kreeg als antwoord:"mevrouw, we doen dat niet want meestal (MEESTAL......) blijkt dan altijd dat de eisprong wel heeft plaatsgevonden.

JA MAAR.... IK voel het toch?

Nou ja, ik ga nu maar voor de IVF, want dan heb ik dit gedoe dus niet meer want het was bij mij elke maand een frustratie en onzekerheid.

Sterkte voor ons allen!

Zomer

Geplaatst

Ikzelf heb meerdere keren gevraagd of ik nog een echo mocht op de dag van de inseminatie, want ik voel het gewoon nog zitten 2 en soms 3 dagen erna.

Nou ik kreeg als antwoord:"mevrouw, we doen dat niet want meestal (MEESTAL......) blijkt dan altijd dat de eisprong wel heeft plaatsgevonden.

JA MAAR.... IK voel het toch?

Nou ja, ik ga nu maar voor de IVF, want dan heb ik dit gedoe dus niet meer want het was bij mij elke maand een frustratie en onzekerheid.

Sterkte voor ons allen!

Zomer

Hier heb ik ook vaak om gevraagd. Ik heb 2x van de 6 iui's het idee gehad dat deze "verprutst" waren. En daar kon ik behoorlijk van balen!

Ook bij ons in het ziekenhuis vonden ze het maar overbodig om nog even een echootje te maken,omdat zo "zeker" van hun zaak waren. Jaja,wie zegt me dat het zo is! Je voelt toch zeker zelf wat er van binnen gebeurd!!!

Heb heel veel gedacht; Ik heb verdorie maar 6 kansen,worden die wel goed aangepakt?

Dames; GOOD LUCK VOOR JULLIE!!!!!!!:toppie:

Geplaatst

Mobje: hartstikke goed, eerste musketier, veel succes morgen!

Denise: wat een teleurstelling, dacht je lekker door te kunnen met de IUI, krijg je dat. Wat kunnen ze eraan doen? Kan het door de hormonen zijn gekomen?

Chantal:Jij gaat goed op die wachtbank, nog maar een paar dagen!!

Diaantje: Na drie keer zonder hormonen krijg je waarschijnlijk nog drie rondes met hormonen, dat is zo'n beetje de norm. Maar hopelijk komt het niet zo ver met jou en word je snel zwanger.

Pammie en Zomer: Sisters! ben het helemaal met jullie eens: het is te gek voor woorden dat we voor de inseminatie niet nog een echo krijgen. Ik heb ook vaak het idee dat ik dagen later nog steeds het ei voel kloppen. Ik voel m'n eisprong sowieso, en pregnyl of niet, het komt niet overeen. Ik denk toch dat het met IVF allemaal minder nonchalant is. Jammer dat het zo ver moet komen.

Evy: Waar ben je, mop? De revolutie aan het plannen?

Wij hebben nog 'mazzel'. Wij zijn mondig en omdat we wat ouder zijn en haast hebben, slikken we niet alles wat een arts zegt voor zoete koek, we zijn slim genoeg om zelf onze research te doen en wagen het openlijk te twijfelen aan de mening van een medicus. Maar hoeveel vrouwen zijn er wel niet die dat niet durven, die denken: De dokter zal wel gelijk hebben, hij zal het wel beter weten? Ik heb verhalen gelezen, ook hier op het forum, van vrouwen die de 40 al ruim gepasseerd waren. Die worden dan doodleuk op 6x IUI gezet voor ze over IVF mogen beginnen. Dat snap ik dus echt niet.

Adem in - adem uit - adem in - adem uit

Liefs voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hoi Lexa,ik heb nu de tweede keer dus) Puregon en Pregnyl.Maar die had ik ook de 1e x al.Ik moet zeggen dat ik nu alweer wat voel gebeuren,en heb nog maar 4 x gespoten met Puregon.Ik denk dat ik er best gevoelig voor ben.

Dus ik gebruik wel hormonen!Of is dat niet genoeg denk je..????haha

Geplaatst

Dames!!!!!!

Mijn wereld staat op zijn kop!!!!

Zwanger!!!!!

WWAATT???

2 x pos. test!!!

Vanmorgen licht streepje...vanavond ander merk...dikke vette streep (ben 2 dagen over tijd)

Het is echt niet te bevatten!!!...zo onwerkelijk...ik heb nog nooit een pos. test gehad en...nu...twee stuks!!

Echt ik ben echt ...helemaal van de kaart.....ik heb al vier dagen buikpijn. (dood eng vind ik dat) .dus ik rekende er helemaal niet meer op!!!!! 4e IUI dus raak!!!!!

Morgen nogmaals testen...en het ziekenhuis bellen...

echt ...zo vreemd!

Dames ik wens het jullie natuurlijk toe...en dat komt goed!!!!

Liefs... Britt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden