Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha meiden,

Zal even the story of my live vertellen dat kletst wat makkelijker hé!

Januari 2009 gestopt met anti conceptie,april positieve test! Echter bij 10wk echo geen hart actie dat was echt verschrikkelijk om mee te maken. Vol verwachting en dolblij op de tafel bij de gyn en toen dat vreselijke bericht..

In september maar naar de huisarts gegaan, doorgestuurd naar het zhuis. Bloed geprikt dat zag dr allemaal keurig uit maar bij mn mannetje weinig actieve zwemmers. Zijn test nogmaals moeten doen en in december gelukkig helemaal oké. In januari ingepland voor baarmoederfoto dit werd echter een drama foto kon niet worden gemaakt door operatie aan baarmoedermond (conisatie) in 2000. Wel intake gehad voor IUI. Februari kijkoperatie gehad en gelukkig was alles goed. Nu 5 mrt weer gesprek bij de gyn.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elies,welkom hier. Vervelend wat je hebt meegemaakt! Dus je gaat nu richting de iui?

Nou,het intake gesprek is achter de rug.Dat ging razendsnel zeg.

Omdat ik dus gisteravond m'n menstruatie gekregen heb,kon ik dus inderdaad geen uitstrijkje laten maken.

Ook een inwendige echo moet plaatsvinden,maar niks verplicht als je je menstruatie op dat moment had.

Dus had ik de keus om over 2 weken terug te komen,en dan alles in één keer te laten doen; Uitstrijkje,echo en zaad inleveren.

Het is een beetje dubbel allemaal,maarja het is zo.

Wel beiden bloedgeprikt,en dan hebben we gelijk over 2 weken de uitslag daarvan.

8 maart volgende afspraak.

Moet wel zeggen dat ik gigantisch moest wennen aan alles; een nieuwe gyn,een ander ziekenhuis,andere methode.

Mistte gelijk m'n oude vertrouwde ziekenhuis whaha!

Daantje; Hoe ging het bij jou??

Geplaatst

Hoi Elies!Welkom hier!Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Pammie,dus je moet even wennen?Zal idd wel anders zijn nu,wel jammer dat je door je 'opoe' nu niet alle testjes kon doen..helaas hebben we daar niks over te zeggen pffff

Je zou haast denken dat we er al aan gewend zouden zijn!

Hier is alles rustig,weer een goede dag.Weinig lichamelijke dingen etc,ongelovelijk beetje.

Ik hoef deze week niet zo veel,dus lekker relaxed.

Ga mn vriendje maar eens even wat extra aandacht geven deze week).

Chantal,hoe is het met jou?

En Daantje,wanneer doe je het idd goed he.Ik weet alleen van mezelf wat en hoe het bij mij eraan toe gaat,en wat het dus met mij doet als ik me teveel focus.

Vandaar dat ik zeg (maar dat geldt dus voor mij he);

Als het goed is,is het goed.We moeten allemaal uitgaan van ons eigen,en onbewust voel je mss ook wel aan wat je wel of niet moet doen.

Ben ik nog iets vergeten..?Ik heb het gevoel van...was er nog iets vandaag..?

xxx

Geplaatst

Hey Pammie, wat jammer zeg dat je nu weer 2 weken moet wachten zeg. Waarom moet je trouwens weer een uitstrijkje doen? Zit je nu bij het Radboud als ik vragen mag? Miss wel allemaal nieuw voor je maar wel een zkh waar ze veeeeeel weten en ik hoop ook voor jou/jullie!!

Ons gesprek was op zich vluchtig maar goed, dit was wel een leuke positieve gynacoloog, hij nam het dossier door en tja, we gaan gewoon door t/m de 6de iui, alles is "goed" bij jullie dus het kan lukken!! Maar daarna is ivf de stap (is ook een ander zkh, doen ze niet waar ik nu kom!) gezien mijn leeftijd zei die, haha ik word over 2 weken 35 en tja, zo erg vind ik het nou ook weer niet toch!!! Maar goed, heb recept alweer meegekregen en mag zelf aangeven of ik meteen begin mocht ik dit weekend ongi worden!! Hij zei; duimen duimen duimen!! Nou meiden dat doe ik allemaal voor jullie...

Diaantje: fijn dat je een weekje lekker relaxed kunt doen, je vriend zal de extra aandacht zeker leuk vinden!! Fijn ook dat je je goed voelt. Geniet ervan...x

Ellies: jee wat erg te horen zeg, ik hoop dat je door dit forum een flink ruggesteuntje krijgt want mij doet het ook goed... Heel veel succes met je volg gesprek, kop op!!

Chantal: hoe gaat het met je? alweer begonnen met de spuiten?

Zomer: bedankt voor je berichtjes, stel ik zeer op prijs..

Fijne avond gr. Daantje

Geplaatst

Ha allemaal,

Bedankt voor jullie warme welkom! Blij dat ik deze forum tip heb gekregen van een vriendin,niemand in mn naaste omgeving die bezig is met IUI of het eventuele vervolg daarop dus blij dat ik eindelijk "lotgenoten"heb gevonden! Word dr soms doodmoe van mezelf weer moed in te spreken dat alles goed komt en wij uiteindelijk zo'n klein schatje mogen verwelkomen hier! Zou 3 maart ongesteld moeten worden..5 maart afspraak gyn,hopelijk gelijk actie in de maand maart voor de 1e iui behandeling! Ben niet een jonkie meer dus in principe 3 iui behandelingen en dan een vervolg mocht het op niks uitlopen...heeft dr iemand ervaring dat je alvast voor een ivf intake een afspraak maakt terwijl je midden in de iui zit? Of loop ik nu te hard van stapel....

Liefs

Elies

Geplaatst

Dag meiden, sorry, de hele dag niets van me laten horen. Was druk op het werk en ik ben snotverkouden. Heb een slechte nacht gehad, om de twee uur wakker om de longen uit m'n lijf te hoesten.

Zomer: Misschien geen gek idee om een sub ivf-forum te openen! Kan me zo voorstellen dat het op een bepaald moment voor een aantal voor ons echt gaat spelen.

Elies: Welkom hier! Om je vraag maar meteen te beantwoorden of je over ivf kunt beginnen tijdens je iui, ik heb het gedaan en werd nog net niet met pek en veren het kantoor van m'n gyneacoloog uitgejaagd, haha. Ik begrijp uit je postings dat jullie nog moeten beginnen? Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik meen dat de zaadkwaliteit van je vriend niet al te geweldig is. Is er al over icsi gesproken?

Evy, hoop dat je een geweldige vakantie hebt.

Mobje, hoe is het met jou?

Diaantje, weer wat rustiger, mooi zo.

Pammie: wat balen van je ongi, schuift alles nu twee weken op de lange baan of kunnen ze toch alvast beginnen? Ik vraag me toch af of al deze onderzoeken standaard zijn. Bij mijn ziekenhuis wordt er met geen woord over gerept... Ik krijg niet eens een intake! Of is dat omdat je nu in een ander ziekenhuis bent beland?

Dikke knuffel voor iedereen die ik vergeten ben.

O ja, iemand vroeg wanneer ik mocht testen, sorry, echt vergeten wie. Dat wordt vrijdag 5 maart. Ik neem aan dat Evy een dag eerder is (minstens) en Mob nog iets eerder. Maar ik ben er nu zo rustig (lees nonchalant over) dat ik er echt niet mee bezig ben. Heb natuurlijk ook nog een flink tijdje te gaan.

Liefs voor jullie allemaal, :aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hey Ladies,

Even rustig aan gedaan en een paar weken geprobeerd er niet zo mee bezig te zijn, wel af en toe meegelezen. Wat een verhalen worden er geproduceerd! whaha, wel gezellig. Maar ook veel herkenbare vervelende dingen. Ik ben afgelopen vrijdag voor de 2e iui geweest dus ik zit weer op het wachtbankje. Moeilijk dus om er niet mee bezig te zijn en merk dus dat ik hier ook weer wat fanatieker aanwezig ben. Iedereen veel geluk en succes. Ik ga lekker zitten broeden en hopen dat er een van die slome zwemmers eindelijk eens begrijpt wat de bedoeling is!

Liefs Leentje

Geplaatst

Ha meiden,

Lexa om je vraag te beantwoorden, de zwemmertjes waren in oktober vorig jaar ( ben de getallen even kwijt) dramatisch weinig, uiteraard moment opname dus in december moest er weer getest worden en toen met stip gestegen was een opluchting!

Hebben toen in januari ( dag voor mn 41e verjaardag) een intake gehad voor iui maar nog wel uit voorzorg een kijkoperatie gehad om uit te sluiten dat er in mn kippenhokkie wat mis zou zijn. Gelukkig is dat niet zo was het verlossende antwoord van de gyn. Nu volgende week vrijdag weer een afspraak dus ben benieuwd of het bij iui zal gaan beginnen of dat hij toch een ander plan in petto heeft. Wat wel zal betekenen dat we dan naar een ander zhuis moeten maar ja....de klok tikt hé.

Geplaatst

He meiden...

ben sinds zaterdag weer aan het spuiten.. donderdag voor een eerste echo. Ben benieuwd hoor. Voel me er eigenlijk best wel oke onder, alleen heb ik het warmer dan normaal, geen opvliegers hoor, gewoon warmer :-)

Pammie, wat jammer dat die onderzoeken uitgesteld zijn.. tja, je weinig tegen moedernatuur he... over 2 weken weer een kans, gaat vast wel goed dan..

Leentje, gezellig bij Lexa, Diaantje en Evy op het wachtbankje.. altijd gezellig.

Sharon, gaat het met jou ook goed???

Je mag woensdag voor een echo.. spannend :-)

Fijne dag verder

Geplaatst

Hoi Elies, je lijkt goed vruchtbaar te zijn voor een 'ouwe bes' - niet beledigend bedoeld, hoor ;-) Als je in januari ben gestopt met de pil en in april zwanger raakte, is dat heel netjes. Tragisch dat het een miskraam is geworden, maar al met al ben je geen IVF-geval. Voor de rest ben je medisch gezien ook prima in orde, alleen doen de zwemmers van je man niet altijd even hard hun best. Ik denk dat jouw gyneacoloog je, gezien deze voorgeschiedenis, eerst een paar IUI rondes zou aanraden. IUI kan effectief werken bij verminderde zaadkwaliteit en is veel minder ingrijpend dan IVF. IVF kan een oplossing zijn bij verminderde vrouwelijke vruchtbaarheid of medische 'afwijkingen', om het maar heel bot te zeggen, maar daar lijd jij niet aan. Het enige wat bij jou een grote rol speelt, is je leeftijd. Hou er rekening mee dat sommige (niet alle, maar veel) ziekenhuizen de grens voor IVF trekken bij 41 jaar, en dat geldt ook voor voor verzekeraars. Ik zou je daarom aanraden niet te lang in het IUI traject te blijven hangen. Informeer naar de wachtlijst in je IVF ziekenhuis. Als die 3 of 4 maanden is, kun je vragen of je daar alvast op mag. Immers, je kunt er altijd weer vanaf als het niet nodig blijkt te zijn, en in de tussentijd kun je IUI traject doen. Als je gyneacoloog tegenstribbelt, gebruik je je leeftijd als troefkaart. Werkt geheid!

We moeten echt weer een lijstje gaan maken, ik ben het hele overzicht kwijt... durrrr..

Geplaatst

OVERZICHT MAART:

01-03-10: Mob testdag 6e iui

04-03-10: Diaantje testdag 2e iui

04-03-10: Evy testdag 4e iui

05-03-10: Lexa testdag 3e iui

06-03-10: Leentje testdag 2e iui

Meiden, het wordt dringen op de wachtbank. Ik heb jullie testdagen een beetje uit de losse pols berekend, dus pas het gerust aan en zet jezelf erbij - ook als je niet hoeft te testen - zodat we allemaal weer weten wie wat doet. Voor degenen die niet weten hoe je het moet aanpassen: Kopieer het overzicht, zet het in een bericht, pas het aan en post het weer terug.

Geplaatst

Ha Lexa,ja ben ook zeker van plan om vlgde week bij de gyn gelijk over een vervolg te beginnen t'kan maar geregeld zijn denk ik dan! Dan maar een dramkont....maar daar is tie inmiddels wel aan gewend ik heb nl. een super regelmatige cyclus dus als dr dan weer een onderzoek moest plaatsvinden ging ik niet weg voordat de datum vast stond hahaha! Geduld is toch al niet mn sterkste eigenschap maar dat wordt aardig op de proef gesteld de laatste maanden. Maar ja waar heb ik het over als ik meiden lees die al zolang bezig zijn!

Geplaatst

Hallo allemaal........ Ben de laatste dagen iets minder op het forum,probeer om er iets minder mee bezig te zijn, maar nu ik morgen weer naar het ziekenhuis moet, merk ik dat ik er weer drukker mee ben....

Het wordt zo te zien druk met testen in maart !!:sperm:allemaal hard zwemmen!!haha....Het zou mooi zijn als er positieve testen uitrollen ;) vast wel......succes allemaal iniedergeval!

Ik moet morgen voor de follikelmeting... ben vrijdag begonnen met 75cc spuiten... vanaf woensdag spuit ik 50cc. dus misschien begin volgende week alweer mijn 2de iui, gaat wel erg hard zo.. pff....

Elies welkom hier!

liefs sharon

Geplaatst

Daantje; Ik moet een uitstrijkje laten maken,omdat het gisteren niet kon ivm menstruatie.

Ik zit nu idd bij het Radboud.

Fijn dat jou gesprek ook positief heeft gelopen!!

Lexa;In het ziekenhuis waar ik m'n IUI'S heb gehad,doen ze GEEN IVF.

Ik denk dat er daarom een intake plaatsvindt.

Weet niet of het nu allemaal 2 weken opschuift,de onderzoeken die we hebben gehad is alleen bloedprikken!.

Maarja,die 2 weken zal het 'm niet zo heel veel doen denk ik.

Geplaatst

Hallo meiden!!!

Lexa, ik zal een apart toppic gaan starten als "vervolg" op ons IUI avontuur. Goed idee!

Pammie, wel balen dat je nu nog moet wachten met uitstrijkje en andere testen, aan de andere kant, je weet nu wel waar je aan toe bent en dat ik ook heel fijn!

Ellies, welkom! Ik denk net als Lexa dat je meteen het ziekenhuis uit wordt gezet ( bij wijze van spreken) als je meteen gaat beginnen over IVF. Wacht het even een paar keer af en als je bij de derde bent, kun je het er eens met de verpleegkundigen over hebben. Je hebt dan ook een beetje een band opgebouwd met die meiden en dan weten zij ook bij jou waar ze aan toe zijn.... In ieder geval; heel veeeeeeel succes!

Daantje> graag gedaan!

Even het lijstje:

04-03-10: Zomer 1e echo voor IVF

Sharon en Chantal, laat ze goed groeien die mooie follikels! Maak er wat moois van....

Verder: lieve groet voor jullie allemaal!!!!!

Geplaatst

Hey Lexa, fijn om een duidelijk overzicht te krijgen van iedereen, alleen kan ik dat lijstje kopieeren??:unsure:

Of wil jij mij er ook bijzetten? Ik mag nl 28 febr. testen (4de iui)

Dus voor mij komt het alweer dichterbij en tja, dan wordt je weer gek ervan... Maar goed weer ff paar dagen tanden bijten....

Dank je wel voor jullie reacties allemaal....

Liefs Daantje

Geplaatst

Ha allemaal,

Oke oke ik heb jullie boodschap begrepen zal niet gelijk gaan drammen over een vervolg. Hoe was het ook alweer...eerst het een en dan..

Spannende volgende week als ik al die testen zo es op een rijtje zie! ik ga duimen voor jullie!

Nu op naar de gouden rit van Sven!

Groet,

Elies

Geplaatst

OVERZICHT IUI DAMES

28-02-10: Daantje testdag 4e iui

Daantje, je staat erbij. Voel me nog steeds grieperig dus ga snel m'n bed in. Morgen meer!

Geplaatst

Hoi dames,

Erg druk geweest, dus geen tijd gehad om te reageren. Hier gaat alles goed. Morgen het gesprek met de gyn, ben benieuwd.

Thanx voor het lijstje. Ik ga er vanuit dat ik 1 mrt niet haal, vorige keer al op dag 11 ongesteld, dus dat zou vrijdag al zijn. Ik wacht het af, maar heb deze keer de knop goed omgezet...

Ik ga me ook gezellig aan melden bij het nieuwe topic! Want tja.... vanaf volgende week ben ik geen IUI-dame meer....

Elies, welkom!

Succes allemaal!

Liefs!

Geplaatst

Spannend hoor Mob.. toch wel heftig vind ik, de stap van IUI naar IVF.

Maar jammer dat je ons gaat verlaten.. maar heb al wel gelezen dat je bekend gezelschap zult hebben.

Hoe laat mag je morgen naar de gyn?? Hebben ze er bij jou wel voldoende tijd voor ingepland??

Werkze allemaal vandaag

Geplaatst

Hoi dames, ik hoop dat ik ook snel weer een datum kan invullen wanneer ik weer een behandeling mag krijgen ... morgen in ieder geval het evaluatie gesprek in het behandelcentrum en dan weten we hoop ik meer ... ik moet zo wie zo mijn eerst volgende menstruatie afwachten ik denk dat dit halverwege maart zal zijn ... het wachtbankje duurt altijd lang maar wachten op je volgende menstruatie duurt ook verschrikkelijk lang,

gr. Nicole

Geplaatst
Hoi dames,

Erg druk geweest, dus geen tijd gehad om te reageren. Hier gaat alles goed. Morgen het gesprek met de gyn, ben benieuwd.

Thanx voor het lijstje. Ik ga er vanuit dat ik 1 mrt niet haal, vorige keer al op dag 11 ongesteld, dus dat zou vrijdag al zijn. Ik wacht het af, maar heb deze keer de knop goed omgezet...

Ik ga me ook gezellig aan melden bij het nieuwe topic! Want tja.... vanaf volgende week ben ik geen IUI-dame meer....

Elies, welkom!

Succes allemaal!

Liefs!

Mob; Je blijft toch wel gezellig hier kletsen? Doe ik ook hoor,alhoewel ik ook geen IUI dame meer ben!

Wens je morgen heel veel succes!

Geplaatst

Goedemorgen meiden, net bij de gyn geweest (al om 7:30 uur.....) Heb welgeteld 1 follikeltje dat ietsie groter is.. wel 8.8 mm... dat wordt weer een hele lange tijd doorspuiten (vorige keer 19 dagen)

Ohhh, en nog raarder.. ze vertelde dat gezien mijn klachten na de IUI er waarschijnlijk wel een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar niet is blijven zitten.. Lekker dan... Maar goed, zeker weten doen we het niet... dus daar ga ik verder niet aan denken, en ik ga me nu alleen concentreren op de aankomende IUI.. Positief blijven denken...

Sharon, hoe is het gister met jou gegaan???

En de dames op het wachtbankje??? alles nog oke??

Ik ga nu rennen naar werk.. anders weer veeeeeel te laat

Geplaatst

Hoi Chantal,ik lees net je berichtje!

Hoe kunnen ze dat zien dan??Ik heb dat gevoel nl ook,dat het bij mij ook zo is geweest..

Heb nu een iets ander gevoel,deze keer.Wel vanaf maandag al vaag menstruatie-gevoel smorgens en savonds en een beetje weeiig.Borsten klein beetje en meer moe dan vorige keer.Onderrug ook sinds de inseminatie weer.Verder gaat het wel goed.

Hoe gaat het verder met je??Raar idee he?Dat ze dat dan zeggen,kun je natuurlijk positief zien!!

Mob,heeeel veel succes he!

Lexa,alweer wat beter??

Ik moet zo ook de deur uit,spreek jullie snel!xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden