Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Liefs allemaal en tot snel, enne, Pammie: Als je morgen positief test krijg je het boek niet, hoor, hahaha.

:laughing9::laughing9::laughing9:

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Liefs allemaal en tot snel, enne, Pammie: Als je morgen positief test krijg je het boek niet, hoor, hahaha.

:laughing9::laughing9::laughing9:

Geplaatst
Evy, begin jij vast met multivitaminen, vooral veel vitamine B, een warm kruikje op je buik en twee liter water per dag. Zo, heb jij vast een voorsprong!

Zal ik doen!!!!!:toppie:

Geplaatst
Evy, begin jij vast met multivitaminen, vooral veel vitamine B, een warm kruikje op je buik en twee liter water per dag. Zo, heb jij vast een voorsprong!

Zal ik doen!!!!!:toppie:

Geplaatst
Ik woon zelf in het Gooi dus weet helaas geen acupuncturist in regio Arnhem. Giles Stoop zit in Utrecht maar dat is nog steeds een stief kwartiertje vanaf Arnhem. Hoop dat iemand anders je kan helpen.

Enne.. topografie is nooit je sterke punt geweest hahahaha.

Een kwartiertje...? Nee meer drie kwartier. Maar ik ga toch nog even nadenken over Gilles!!!

Geplaatst
Ik woon zelf in het Gooi dus weet helaas geen acupuncturist in regio Arnhem. Giles Stoop zit in Utrecht maar dat is nog steeds een stief kwartiertje vanaf Arnhem. Hoop dat iemand anders je kan helpen.

Enne.. topografie is nooit je sterke punt geweest hahahaha.

Een kwartiertje...? Nee meer drie kwartier. Maar ik ga toch nog even nadenken over Gilles!!!

Geplaatst

Goedemorgen!! Ben ik de eerste?

Dan ga ik maar gewoon verder met de Evy-monologen:yeswink-1:

Ik heb toevallig gisteren nieuw foliumzuur gekocht (want was op) En normaal koop ik die van de apotheek, die zijn het goedkoopst. Maar nu was ik niet bij een apotheek, dus ik dacht, ik koop het bij Etos. Daar hadden ze alleen even de Zwanger Worden pillen. Dat zijn Multivitaminen, met veel B. Dusse.. what do you know. En ik zit nu lekker aan een beker warm water ipv thee. Moet vandaag nog even een kruikje kopen. Hoe vaak moet je een kruikje doen dan? Elke dag?

Nou snel naar werk. Ben laat vandaag. Kon ECHT mijn bed niet uit.

Fijne dag.

Liefssss

Geplaatst

Goedemorgen!! Ben ik de eerste?

Dan ga ik maar gewoon verder met de Evy-monologen:yeswink-1:

Ik heb toevallig gisteren nieuw foliumzuur gekocht (want was op) En normaal koop ik die van de apotheek, die zijn het goedkoopst. Maar nu was ik niet bij een apotheek, dus ik dacht, ik koop het bij Etos. Daar hadden ze alleen even de Zwanger Worden pillen. Dat zijn Multivitaminen, met veel B. Dusse.. what do you know. En ik zit nu lekker aan een beker warm water ipv thee. Moet vandaag nog even een kruikje kopen. Hoe vaak moet je een kruikje doen dan? Elke dag?

Nou snel naar werk. Ben laat vandaag. Kon ECHT mijn bed niet uit.

Fijne dag.

Liefssss

Geplaatst

Ik moet ook even stuiteren....

Nog een paar uurtjes en dan is het zover....Onze eerste iui....

Ook de eerste iui voor leentje, spannend hoor..

Verder heb ik eigenlijk niks te melden haha moest gewoon even iets te doen hebben..

XXX

Denise

Geplaatst

Ik moet ook even stuiteren....

Nog een paar uurtjes en dan is het zover....Onze eerste iui....

Ook de eerste iui voor leentje, spannend hoor..

Verder heb ik eigenlijk niks te melden haha moest gewoon even iets te doen hebben..

XXX

Denise

Geplaatst

O wat word ik hier strontsjacherijnig van. Een heel betoog getypt en zodra ik wil posten, is ie weg. Grrrrrr. Probeer het later nog eens, ga nu eerst wat werken ;-)

Geplaatst

O wat word ik hier strontsjacherijnig van. Een heel betoog getypt en zodra ik wil posten, is ie weg. Grrrrrr. Probeer het later nog eens, ga nu eerst wat werken ;-)

Geplaatst

Voor mij is het ruim een half uur met de auto naar acupunctuur (praktijk Gilles Stoop in Hoogvliet). Ik zal eerlijk zeggen dat ik daar niet altijd even gelukkig mee was - bijvoorbeeld met de gladheid - maar al met al had/heb ik het er graag voor over.

Pammie, hoe is het??

X

Geplaatst

Voor mij is het ruim een half uur met de auto naar acupunctuur (praktijk Gilles Stoop in Hoogvliet). Ik zal eerlijk zeggen dat ik daar niet altijd even gelukkig mee was - bijvoorbeeld met de gladheid - maar al met al had/heb ik het er graag voor over.

Pammie, hoe is het??

X

Geplaatst

He Evy: Kruikje mag waar en wanneer je maar wilt, het enige wat telt is dat het prettig voelt voor je. Ik leg 'm 's avonds voor het slapen een half uurtje op m'n buik. Heerlijkl De hele filosofie is dat je de buik warm houdt, dus met kruik van buitenaf en warm voedsel van binnenuit. Probeer zoveel mogelijk voedsel op kamertemp te eten (of warmer). Zita West raadt koffie en (gewone) thee af, maar ik ben een koffieleut dus ik geef er m'n eigen draai aan, haha. Groene thee en warm water met citroensap mag je wel onbeperkt drinken. Ga zo weer verder, net even te druk voor forummen ;-)

Geplaatst

He Evy: Kruikje mag waar en wanneer je maar wilt, het enige wat telt is dat het prettig voelt voor je. Ik leg 'm 's avonds voor het slapen een half uurtje op m'n buik. Heerlijkl De hele filosofie is dat je de buik warm houdt, dus met kruik van buitenaf en warm voedsel van binnenuit. Probeer zoveel mogelijk voedsel op kamertemp te eten (of warmer). Zita West raadt koffie en (gewone) thee af, maar ik ben een koffieleut dus ik geef er m'n eigen draai aan, haha. Groene thee en warm water met citroensap mag je wel onbeperkt drinken. Ga zo weer verder, net even te druk voor forummen ;-)

Geplaatst
Pammie, ik heb je adres inmiddels via pb. Probeer 'm morgen en anders uiterlijk wo. op de bus te doen, als ik er niet voor naar het postkantoor hoef, komt het zeker goed. Beloof je me dat je 'm daarna naar Evy stuurt ;-)?? Je vliegt er echt doorheen. Het is zo duidelijk en helder geformuleerd en er staan echt logische dingen in. Evy, begin jij vast met multivitaminen, vooral veel vitamine B, een warm kruikje op je buik en twee liter water per dag. Zo, heb jij vast een voorsprong!

Wat lief dat iedereen zo nieuwsgierig is naar mij. Whaha.

Ik heb wel vaker een langere cylcus,het schommelt zo tussen de 28 en 31 dagen. Maar vandaag is cylcusdag 32,en nog steeds niet ongesteld.

Ik ga gewoon afwachten,want heb wel heel sterk t idee dat ik ongi ga worden...

Dus nog niet veel wijzer!!

Lexa; Top dat je het boek opstuurd. Ben zo benieuwd wat er in staat. De kruik,t voedsel etc..ik vind het nu al leuk!

EN IK BELOOF DAT IK EVY HET BOEK ZAL STUREN,ALS IK 'M UIT HEB!

Dusssss Evy; bij deze.

Denise,en Leentje; hoe is jullie iui gegaan vandaag??

Geplaatst
Pammie, ik heb je adres inmiddels via pb. Probeer 'm morgen en anders uiterlijk wo. op de bus te doen, als ik er niet voor naar het postkantoor hoef, komt het zeker goed. Beloof je me dat je 'm daarna naar Evy stuurt ;-)?? Je vliegt er echt doorheen. Het is zo duidelijk en helder geformuleerd en er staan echt logische dingen in. Evy, begin jij vast met multivitaminen, vooral veel vitamine B, een warm kruikje op je buik en twee liter water per dag. Zo, heb jij vast een voorsprong!

Wat lief dat iedereen zo nieuwsgierig is naar mij. Whaha.

Ik heb wel vaker een langere cylcus,het schommelt zo tussen de 28 en 31 dagen. Maar vandaag is cylcusdag 32,en nog steeds niet ongesteld.

Ik ga gewoon afwachten,want heb wel heel sterk t idee dat ik ongi ga worden...

Dus nog niet veel wijzer!!

Lexa; Top dat je het boek opstuurd. Ben zo benieuwd wat er in staat. De kruik,t voedsel etc..ik vind het nu al leuk!

EN IK BELOOF DAT IK EVY HET BOEK ZAL STUREN,ALS IK 'M UIT HEB!

Dusssss Evy; bij deze.

Denise,en Leentje; hoe is jullie iui gegaan vandaag??

Geplaatst

PHOEI wat is het spannend!

* Pammie; we duimen allemaal voor je! Zou toch fantastisch zijn!!!

Houd ons op de hoogte.

* Evy; ik ben ook bij Gilles en ik ben heeeel tevreden. Het geeft mij rust en meer balans. Ook is het zo dat ik hoop dat het "werkt" in dit proces, maar voor de rust enzo helpt het in ieder geval heel erg.

* Denise, hoe is het gegaan?

Voor de meiden van het boek, is het teveel gevraagd om een paar punten die voor jou / jullie eruit springen te delen in een apart toppic? Wie weet hebben mensen er echt wat aan. Het is maar een idee hoor....

Morgen de IUI. Bedacht me net dat dit wel de meest relaxte dag is in dit proces. Ik hoef geen hormonen te spuiten en ik hoef vandaag niks. In het begin van een nieuwe ronde baal ik nog dat het niet is gelukt, dan moet je aan de hormonen, en na morgen denk ik / hoop ik dat ik zwanger ben. Maar vandaag.... ben ik lekker aan het genieten!

Lieve groet voor allemaal,

Zomer

Geplaatst

PHOEI wat is het spannend!

* Pammie; we duimen allemaal voor je! Zou toch fantastisch zijn!!!

Houd ons op de hoogte.

* Evy; ik ben ook bij Gilles en ik ben heeeel tevreden. Het geeft mij rust en meer balans. Ook is het zo dat ik hoop dat het "werkt" in dit proces, maar voor de rust enzo helpt het in ieder geval heel erg.

* Denise, hoe is het gegaan?

Voor de meiden van het boek, is het teveel gevraagd om een paar punten die voor jou / jullie eruit springen te delen in een apart toppic? Wie weet hebben mensen er echt wat aan. Het is maar een idee hoor....

Morgen de IUI. Bedacht me net dat dit wel de meest relaxte dag is in dit proces. Ik hoef geen hormonen te spuiten en ik hoef vandaag niks. In het begin van een nieuwe ronde baal ik nog dat het niet is gelukt, dan moet je aan de hormonen, en na morgen denk ik / hoop ik dat ik zwanger ben. Maar vandaag.... ben ik lekker aan het genieten!

Lieve groet voor allemaal,

Zomer

Geplaatst

Pammie, dag 32??? Ik zou nu echt niet meer kunnen wachten. En ik wil je geen valse hoop geven, maar je hoort toch heel veel dat pre-menstrueel heel erg kan lijken op zwanger? Meis, hoe lang laat je ons nog gissen??? En ook ik ben inmiddels heel nieuwsgierig naar het boek. Heb nog geen kruik kunnen kopen vandaag. Waar koop je dat eigenlijk??

Leentje en Denise, HOE WAS HET VANDAAG???

Zomer, wat heerlijk dat je je vandaag zo lekker relaxt voelt. Je hebt gelijk, het is wel een fijne dag. Ik moet zeggen dat het niet hormonen-gebeuren mij deze maand ook weer goed bevalt. Gewoon er niet bij na hoeven denken is al fijn. Ik ga morgen eens bellen naar een acupuncturist hier in de omgeving. Ik heb er meerdere gezien, maar zij sprak me qua site wel aan, dus wie weet ga ik me ook wenden tot acupunctuur. Ik wil ook superrelaxt door het leven gaan!!!

Kammie, je bent gewoon al over de 12 weken!!!!!!!! Hoe snel gaat dat! Hoe voel je je? En wanneer mag je weer spieken naar mini-Kammie?

Geplaatst

Pammie, dag 32??? Ik zou nu echt niet meer kunnen wachten. En ik wil je geen valse hoop geven, maar je hoort toch heel veel dat pre-menstrueel heel erg kan lijken op zwanger? Meis, hoe lang laat je ons nog gissen??? En ook ik ben inmiddels heel nieuwsgierig naar het boek. Heb nog geen kruik kunnen kopen vandaag. Waar koop je dat eigenlijk??

Leentje en Denise, HOE WAS HET VANDAAG???

Zomer, wat heerlijk dat je je vandaag zo lekker relaxt voelt. Je hebt gelijk, het is wel een fijne dag. Ik moet zeggen dat het niet hormonen-gebeuren mij deze maand ook weer goed bevalt. Gewoon er niet bij na hoeven denken is al fijn. Ik ga morgen eens bellen naar een acupuncturist hier in de omgeving. Ik heb er meerdere gezien, maar zij sprak me qua site wel aan, dus wie weet ga ik me ook wenden tot acupunctuur. Ik wil ook superrelaxt door het leven gaan!!!

Kammie, je bent gewoon al over de 12 weken!!!!!!!! Hoe snel gaat dat! Hoe voel je je? En wanneer mag je weer spieken naar mini-Kammie?

Geplaatst

Pammie, het boek is vandaag verstuurd. M'n vriend is ermee naar het postkantoor gegaan omdat ik de hele dag op m'n werk zat, lief he? Hij kon alleen m'n handschrift niet lezen dus ik vrees dat hij je adres een beetje vernaggeld heeft maar het huisnummer en de postcode kloppen dus hij moet aankomen.

Zomer: Is misschien wel een leuk idee om er een apart topic voor aan te maken, wat denk jij ervan Kammie? Succes morgen met je iui! We gaan voor je duimen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden