Ga naar inhoud

Overzicht behandelingen in April

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nieuwe pogingen starten/voortraject:

30 maart: Claudiaatje gesprek Psych en Gyn voor 3de IVF

31 maart: Marion78 tel.uitslagen zaad. Beslissing ivf of icsi

3 april: Suze 1975 keuze laatste poging of ECD

15 april: Butterfly definitieve keus ICSI ja/nee

21 april: draakje, intake gesprek dusseldorf!!

Lopende pogingen:

26 maart:Vanessa: deca blijven prikken, starten met Puregon zodra bloedwaardes suiker goed zijn

27 maart: Gorgi uitgangsecho, gestart met synarel op 27 febr.

Punctie:

Wachtbankje:

Conchita: 20-03 TP 2x topembryo's, 03-04 testen

Jolanda : 20.03 TP 1 cryo, testen 31-03

Esther: testen 02-04

Melissa: testen 04-04 - IUI

Dees: 2 mooie emmy's testen 05-04

Zwanger 2009 :

Kristel: 29 dec. testen / zwanger 2-ling

Danja: 30 dec. testen / zwanger / uitgerekend 6 sept

Chantal: 11 febr. testen / zwanger

Inge2410 : 17 febr. testen / zwanger

Maatje : 19 febr. testen / zwanger

• Reacties 341
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Suze, je hebt niet het laatste lijstje gekopieerd zodat er een aantal mensen vanaf zijn gevallen.. Heb het goede lijstje weer teruggezet en jou er tussen gezet.

30 maart: Claudiaatje gesprek Psych en Gyn voor 3de IVF

17 april: Esther (EDR) evaluatie 1e icsi en voorbereidend gesprek 2e icsi

29 april: Luna, instructie medicatie IVF

Lopende pogingen:

1april: silvia 4e fm .

1 april: Hanneke 4e fm (Punctie waarschijnlijk 3 april)

3 april: Gorgi uitgangsecho, gestart met Puregon.

9 april: Vanessa starten met Puregon

10 april: Jootje 1e fm (gestart met decapeptyl, 1 april starten met Menopur)

Punctie:

Wachtbankje:

Bitch1806 1 topemmy testen 06-04

Zwanger 2009 :

Mijnbaby: 17 maart getest/ZWANGER

Lucky-t: 19 maart getest / ZWANGER (1e echo 14-4)

Tammy : 20 maart testetn / zwanger

Geplaatst

Hallo dames,

Sinds deze middag beginnen de ongesteldheids krampen zich voor te doen, dus ik denk dat ik de testdag nog niet eens haal...

Morgen zullen we het weten, maar ik denk dat ik er weer vanaf val en het zag nog wel zo hoopvol uit..

Meiden, allemaal suc6 en op naar die felbegeerde postitieve test !!

Groetjes,

Jolanda

Geplaatst

joh jolanda...wat balen!! Ik zie dat je al twee icsi pogingen achter de rug hebt. Het wordt wel steeds zwaarder zo hé! Ik hoop voor je dat het goed gaat, zolang er nog geen bloed is is er hoop hé!

Ik moet trouwens wel zeggen dat er veel negatieve berichten zijn van de mensen op het wachtbankje vandaag....

Kom op allemaal hoor...!!!! Stug blijven zitten

Geplaatst

Lopende pogingen:

15 April Claudiaatje, afspraak Geertgen, startsein Estradiol

Punctie:

Wachtbankje:

Zwanger 2009 :

Ik heb weer een nieuwe datum!

Geplaatst
Hallo dames,

Sinds deze middag beginnen de ongesteldheids krampen zich voor te doen, dus ik denk dat ik de testdag nog niet eens haal...

Morgen zullen we het weten, maar ik denk dat ik er weer vanaf val en het zag nog wel zo hoopvol uit..

Meiden, allemaal suc6 en op naar die felbegeerde postitieve test !!

Groetjes,

Jolanda

Hoi Jolanda,

We hebben de TP dezelfde dag gehad. Vanmorgen voelde ik ook menstruatie signalen, maar ik hoop voor jou en voor mij dat het deze keer een succes wordt, en dat we bij het ZWANGER litsje kunnen zitten.

Veel sterkte en succes.

Liefs

Concha

Geplaatst

hallo dames,

zonet bruin bloed gespot, gister ook al menstuatie gevoel..

dus ik denk dat ik ook wederom de test datum niet haal. heb nu ook pijn in mijn buik.

dus ook onze 3de icsi poging is mislukt. we hebben ook geen cryo's!

had zo gehoopt dat het nu eindelijk goed zou zijn.

ik voel het gewoon aan alles dat het weer mis is!

me mannetje is nog niet thuis die moet tot 8 werken. die baalde al en komt zo snel mogelijk naar huis.

voor alle dames suc6!

liefs

een verdrietige dees

Geplaatst

Hè Dees, meis wat verdrietig.. maar bruin hoeft echt nog niets te betekenen hoor. En je zit nu toch ook op wachtdag 8?

Hoop echt dat het bij dit bruine blijft.

Sterkte!

Gast Butterfly
Geplaatst

Oooh NOOO ! Dames van de wachtbank, dat klinkt helemaal niet zo lekker. Maar ik blijf hopen dat er geen ongi's doorzetten en dat het andere pijntjes zijn !

Het is zo frustrerend als je dat mee moet maken steeds, die hoopvolle start en dan die teleurstelling ... bah !

Claudia; ziet er goed uit voor jou trouwens, weer een nieuwe stap om mee aan de gang te gaan !! Succes !

Geplaatst

Hé dames... wat een zorgelijke signalen hier... Balen!

Hoop natuurlijk dat het nog anders uitpakt en dat er nog wat zwangerschappen uit mogen rollen voor/bij jullie! Leef met jullie mee!

Geplaatst

Lopende pogingen:

15 April Claudiaatje, afspraak Geertgen, startsein Estradiol

Punctie:

Wachtbankje:

Zwanger 2009 :

Hellen: 23 maart getest/zwanger 1e echo 16 april.

zolang ik geen bericht NIET MEER ZWANGER heb gekregen blijf ik fijn nog even in het lijstje staan.

dees en jolan: wat is dit rot. Maar geef de moed niet op. Lees mijn verhaal.

Kom op, volhouden!!

Geplaatst

heej hellen,

ja positief blijven als je alle signalen van de menstruatie voelt is ergggg moeilijk.

Ik heb jou verhalen gelezen. we doen zowiezo een test. vindt trouwens wel dat ik laat mag testen. 3 dagen later dan de vorige 2 xen..

jolanda, hoop dat je morgen wel een positieve test hebt!

liefs

en take care everyone!

liefs

Desiree

Geplaatst

lieve Dees,

ik ken je gevoel zo erg goed.

bij mij begon het vloeien ook op vrijdag voor voor de test.

toen heb ik gehuild de hele dag en avond als een klein kind, zo intens verdrietig dat het niet gelukt zou zijn.

Ik kon ook niet positief zijn en wilde met de bolletjes stoppen.

na een preek van mijn moeder ben ik doorgegaan en tot ieders verbazing zwanger.

dus ik duim, denk en hoop nog steeds met je mee.

Geplaatst

@Butterfly: hier is het nog wel vol te houden maar voel me sinds gisteravond echt niet lekker. Buikpijn is erger geworden en ben zooooooo moe. Maar goed nog ff uitrusten tot vrijdag en dan hopelijk de punctie.

@Dees: Wat ongelofelijk KLOTE zeg. Weet je het al zeker? Heel veel sterkte in elk geval.

En alle andere dames van de wachtbank, heel veel succes...

@Silvia: we lopen nog steeds gelijk op he. Hoe laat moet jij morgen voor de echo? Ik pas laat in de middag. Ben benieuwd of we allebei punctie hebben vrijdag. Spannend he! Hoe voel jij je nu?

De rest ook allemaal heel veel succes...

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

hoi

heb sinds gister avond verschrikkelijke buikpijn kan niet eens meer normaal lopen.

dus van mij mag de punctie vandaag nog . heb toch maar eindelijk mezelf maar ziek gemeld . ga nu zoveel mogelijk rusten en hoop dat ik de punctie vrijdag heb.

@hanneke ik moet eerst om 8 uur bloedprikken en om 10.20 heb ik de echo.

hoop dat ik dan eindelijk voor de punctie mag. van het wachten word je ook niet echt vrolijk .

alle dames heel veel succes en sterkte

groetjes silvia

Geplaatst
heej hellen,

ja positief blijven als je alle signalen van de menstruatie voelt is ergggg moeilijk.

Ik heb jou verhalen gelezen. we doen zowiezo een test. vindt trouwens wel dat ik laat mag testen. 3 dagen later dan de vorige 2 xen..

jolanda, hoop dat je morgen wel een positieve test hebt!

liefs

en take care everyone!

liefs

Desiree

Lieve Dees,

Ik weet hoe het moeilijk is om bij zulke signalen positief te blijven, wat balen... Ik dacht dat we allebei deze keer in het zwanger bankje zouden kunnen zitten... ff wachten of het bloed donker bruin blijft, wie weet...

Sterkte, veel liefs,

Conchita

Geplaatst

Ik duim voor iedereen, en speciaal de dames op het wachtbankje, dat jullie een positieve test in handen hebben.

Ik heb dit forum nog maar pas ontdekt, maar leef nu al helemaal met jullie mee. Veel sterkte allemaal!

Geplaatst

Ooh dames,

wat veel negatieve gevoelens. Ik hoop dat die toch wat meer positief gaan worden in de komende dagen. Vanmorgen bloed geprikt, en deze middag bellen voor de uitslag, maar de buikpijn komt en gaat, dus ik weet het echt niet meer.

conchita, wanneer mag jij testen ?

Hellen, wat een verhaal meid, ik vindt het gewoon super dat je toch zo positief kunt blijven. je hebt ook wel geen andere keus, maar toch.. is niet makkelijk...

Voor de rest van de dames, een hele dikke knuffel !!

liefs,

jolanda

Geplaatst

hoi,

even kort, want ik moet weg, maar

We moeten dus straks beginnen met icsi,....

op mijn eerste ongi dag mag ik beginnen met Jasmin, en dan rond de 14e dag krijg ik een uitgangsecho en verdere instructies over prikken en zo,...

Dus nog even gedult voor ons,.....

Geplaatst

Jeetje wat een slechte berichten hier van de mensen die op het wachtbankje zitten/ zaten.

Echt balen allemaal!!!! Veel sterkte ladies en ook voor de ladies die nog steeds zitten natuurlijk!!!

Kuzzz

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden