Ga naar inhoud

onze 1e cryo behandeling

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh meiden help

Wie heeft6 dit zelfde meegemaakt.

Ik heb vandaag getest en hij gaf aan positief, ben ik nu zwanger of is dit nog de hcg hormoon van de pregnyl, die ik 15 dagen geleden heb gehad????

Geplaatst

niet meegemaakt, geen pregnyl gebruikt, maar na 15 dagen is dat er toch uit??

Ik zeg ZWANGER!!

Daarom alvast een kleine beetje gefeliciteerd dan :-)

Groetjes Sab

Geplaatst

ik sluit me aan bij Sab, geen ervaring met pregnyl, maar moet er na 15 dagen uit zijn lijkt me?!

Dus ook van mij een voorzichtige proficiat!

Geplaatst

ook hier gefeliciteerd! Na 15 dagen is het echt je lichaam al wel uit. Er zijn ook dames die pregntl spuiten na de tp ipv het gebruiken van utrogestan. Dan is de kans groot dat, als je te vroeg test, je nog pregnyl in je lijf hebt!

Geplaatst

owwwwww zonnetje,

ik heb helemaal kippenvel, volgens mij ben je echt zwanger hoor!!! ik heb begrepen dat pregnyl na 10 dagen uit je lijf is.....

superrrrr! proficiat ,meid, ik hoop dat ik je volgende week eenzelfde bericht kan sturen!!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Oh super bedankt meiden, alleen ik ben toch nog bang voor een negatieve bloedtest vraag me niet waarom!

Ik mag donderdag pas bloed prikken

Geplaatst

Ik dacht ook dat pregnyl na 10 dagen uit je lichaam is dus ik denk net als de andere dames dat je zwanger bent, morgen heb je de bloedtest en dan weet je het iig zeker, spannend hoor.

Geplaatst

VAN HARTE GEFELICITEERD !!! Wat een geweldig nieuws en wat zal je stralen nu, helemaal super hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden