Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wij zijn vorige week gestart met een nieuwe ronde.

Afgelopen maandag mijn 2e echo gehad!

Slijm was iets gegroeid, 6mm

Mijn grootste ei was pas 9mm

Morgen mogen wij weer voor een echo!

Ik hoop zo dat er wat gebeurd is in mijn lichaam, en dat wij volgende week de tp hebben!

Wij staan nu al een half jaar stil, en dat is erg frustrerend.

gr

Posted

hallo Zonnetje

wat spannend voor je, ik geloof goed dat het frustrerend is om te moeten wachten!!

Ik krijg zeer waarschijnlijk in juni mijn eerste cryo tp, ben erg benieuwd hoe het zal gaan, ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al nerveus wordt bij de gedachte dat ze ook te laat kunnen zijn....

Heel veel succes gewenst!!!

groetjes

Meiske74

Posted

hey meiske74

Ik vind het idd ook erg spannend, en ben ook erg nerveus.

Ik weet dat er zoveel mensen zijn die langer bezig zijn als wij, maar ik hoop zo dat het bij deze tp blijft!

Ik heb steeds meer dat de moed mij in de schoenen zakt, en dan zitten wij "pas" 1jaar in de mmm..

Maar goed, morgen de echo en ik hoop dat alles dan lekker gegroeit is en we volgende week de tp zullen hebben!

Ook voor jullie vast succes meiske74, en wachten duurt zo lang he meid.

Posted

Hi zonnetje,

Veel succes met de cryo TP.

Ik ben 1 van de gelukkige die gelijk bij de eerste cryo zwanger is geworden.

Ik voelde mij een stuk beter, dan tijdens de eerste embryo TP, omdat dit in een normale cyclus ging.

Nu hoefde ik geen hormonen te spuiten en ook geen punctie te ondergaan.

Het gaf mij een heel stuk meer rust.

Veel succes

Posted

Bedankt, jullie berichten doen mij goed!

Ik ben er nu idd ook veel geruster over!

We hebben 9 cryo's in de vriezer, dus voorlopig wel genoeg hoop ik!

Ze plaatsen er wel maar 1 tegelijk terug!

Ondaks ik pas 1 mislukte tp heb gehad, ben ik wederom bang voor de tegenslag.

Ook omdat we dus nu al een half jaar stil staan eigenlijk

Posted

9 daar moet toch wel de baby bij zitten!!!! komt helemaal goed!!!!

Wij hebben er ook 6 in de vriezer, ik ben nu zwanger van mijn eerste TP..

en die andere willen we in de toekomt gebruiken voor een broertje of zusje!

Guest Dani
Posted

Ik hoop ook voor je dat het wachten straks snel voorbij gaat, dat is toch wel het ergste van dit traject steeds weer wachten. Heel veel succes en ook ik zal duimen dat het bij deze tp blijft en het gelijk raak mag zijn.

Posted

Hallo Champietal

wat een mooi bericht!!!! ook jou bericht geeft ons weer goede moed.

onze eerste verse tp heeft zich niet willen nestelen en nu moeten we verder met onze 4 cryo's. Ik hoop echt dat ze goed ontdooien en dat het prettiger zal gaan zonder de hormonen!

Ik kreeg onlangs van een "lotgenoot" te horen dat ze in een ziekenhuis het tp-belied tav. cryo's aangepast hebben: ze plaatsen er geen standaard 2 meer terug omdat ze van zo.n goede kwaliteit zijn dat ze vaak samen aanslaan...

(alleen de emmy's van heel goede kwaliteit worden ingevroren) de berichten zijn dus niet meer zo slecht als ik in eerste instantie dacht!

Een heel voorspoedige zwangerschap en bevalling gewenst!!

groetjes

Meiske74

Posted

Nou vandaag de echo gehad, en he he het begint te groeien!

Mijn slijm was momenteel 7mm

En mij grootste ei was 12...ben zo blij, eindelijk groeit er wat!

Zaterdag mogen we terug komen voor weer een echo!

Bedankt, allemaal voor al jullie lieve reacties!

Super

Posted

Zonnetje heel veel succes, het voordeel van cryo in eigen cyclus is inderdaad dat je geen hormonen nodig hebt. Zeker geen etrogestan "ballen".

Ik ga voor je duimen, onze cryo tp is ook ergens halverwege juni.

Sandra

Posted

hallo Zonnetje

Fijn te horen dat het allemaal voorspoedig met je gaat!!!

weet jij al bij welke dikte van het BMS en grootte van je eitje ze de tp doen?

Ik heb gisteren de arts uit Brussel gesproken, ze gaan bij mijn 2 cryo's terugplaatsen, hopenlijk ontdooien deze 2 prima en blijven de andere 2 nog even veilig opgeborgen!

Mijn bloedafnames en echo's worden hier in NL in het zkh. gedaan en met name de bloedafnames zijn niet altijd volgens de maatstaven van Belgie daarom laten zij mij wel op een bepaald moment 1x een eenheid (5000)pregnyl spuiten,tevens moet ik wel weer de utogestanbolletjes erbij gaan gebruiklen...maar ach, dat is niet het ergste toch?

Zonnetje, heel veel succes gewenst!!!

groetjes

Meiske74

Posted

Meiske spannend ook meid!

Maar gaat het in Brussel nou echt sneller dan??

En tja die ustroganballen, ik vond het wel vies, maar je doet er toch alles voor vies of niet hahaha

Hier mijn verhaaltje:

Vanmorgen om 08.00uur waren we in het ziekenhuis!

Spannend, de zenuwen gieren aardig door mijn lijf!

En ja hoor er was een super ei te zien, maar liefst 16mm. De baarmoederslijmvlies was ook alweer wat dikker!

Nou zegt ze, ik heb goed nieuws.

Ik heb 3 ovulatie testen mee naar huis gekregen, en zou s'middags terug gebelt worden, over hoe nu verder???

Vanmiddag om 13.00uur belde ze! Vanavond moesten we de eerste ovulatietest gebruiken, en helaas die was negatief. Morgenochtend weer testen, mocht die positief zijn dan moeten we gelijk bellen naar De vu en dan gaan ze gelijk de ontdooiing laten plaats vinden! Is deze negatief, dan worden wij s''middags gebelt, en mogen we s'avonds Pregnyl prikken!

Dan s'avonds weer testen, is deze positief, dan weer gelijk bellen. Is deze negatief dan worden we wederom maandag gebelt. En zal de terugplaatsing zaterdag plaatsvinden! Al met al dus als we morgen positief testen dan is de terugplaatsing al eerder dan zaterdag, is ie negatief, dan hebben wij zaterdag de terugplaatsing.

Wel moeten we ten alle tijden rekening houden met het feit dat de ontdooiing kan mislukken. Dit zal niet snel gebeuren, omdat we 3 cryo's in 1 rietje hebben, en ze halen daar de beste uit! Maar goed er blijft ten alle tijden een kans, dus dat zullen we goed moeten onthouden!

Op naar morgen dus....

• 2 weeks later...
Posted

Wij hebben afgelopen zaterdag de terugplaatsing gehad.

Ik voelde me maandag heel misselijk en had last van maagzuur!

Ook hevige ongi krampen, maar normaal word ik dan die avond ook ongi en nu niet!!!

Ik wil zo graag testen,maar ik weet dat het nog geen zin heeft pffff

Wie weet of dat gevoel normaal is, en of het iets kan betekenen

Posted

Hoi Urs...

helaas, ik herken je klachten niet! Ik heb nergens last van gehad en werd heel snel ongesteld na de tp! Het is nu nog wel vroeg om te gaan testen en ook een beetje vroeg om al ongesteld te worden denk ik eigenlijk. Ik vrees dat je echt nog even af moet wachten! Lastig hé! Sterkte meid...

Posted

we gaan voor je duimen! Het is gekkenwerk hé die spanning. Het voelt alsof je in een rollercoaster zit. Ik ben ook echt jantje lacht jantje huilt!

De utrogestan heeft ook bijwerkingen! Heb je de bijsluiter al eens gelezen? Ik had er geen last van maar ik hoor van veel dat het bijwerkingen zijn die ook echt bij een zwangerschap voorkomen! Irritant!

Posted

ja heb ik gelezen erg he, bah bah!

Je word daardoor heel erg in onzekerheid gebracht he!

Maar goed we moeten wel afwachten meis, succes

Posted

Zonnetje

Utrogestan kan je aardig in de maling nemen en voor de gelk houden, het geeft nl zwangerschapsverschijnselen en/of ongiklachten

Ik was ook wat misselijk en mijn borsten/tepels erg gevoelig.

Goed teken toch dat je nog niet ongi bent, geen bloed geeft moed.

Die krampjes zijn misschien wel van het innestellen!!!!!

Het is idd nog te vroeg om te testen, het enige wat je kan doen is wachten tot volgende week dan kan je testen en heb je pas duidelijkheid!

daarom zijn de WW zo verschrikkelijk, vage zwangerschaps of ongiklachten waar je mee te maken heb en je kan niets doen behalve afwachten tot die WW voorbij zijn.

En dan mocht je zwanger zijn dan weer een paar weken wachten op je eerste echo en die zijn ook errugggg spannend!!

heel veel succes meid, hou vol!!!

Probeer afleiding te zoeken dan gaat de tijd wat sneller!!!

liefs claudia

Posted

Ik gebruik nu geen ustroganbollen, dat hoefde niet!

Maar idd we moeten nog 7 dagen voor de bloedtest, dus afwachten maar!

Ik laat het weten hier!

Bedankt

Posted

Hallo Zonnetje

Nog even volhouden he!!! iedereen zegt wel tegen mij,...de weken erna zijn ook spannend, dan enk ik ja dat zal wel maar deze periode is nu even het spannendste voor ons, na een posi test (hopenlijk!!) zien we wel weer verder, toch?

Ik moet wel gewoon de utrogestan (3x daags capsule van 200mg) gebruiken maar dat is volgens mij meer standaard procedure in Brussel.

voor alsnog voel ik niets anders in mijn lijf.

Vorige keer kreeg ik 2 dagen na de tp ineens een enorme steek rechtsonder in mijn buik...zo heftig dat ik min of meer "dubbel"sloeg en even moest gaan zitten.

Ik heb toen contact gehad met het ziekenhuis maar dat hoefde niets te betekenen..kon ook zijn dat mijn eierstok wat bewoog...

Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik dat tot op heden niet nogmaals gehad heb!! Wilde wellicht niets zeggen maar toch...

argggg gek wordt ik af en toe, ben wel emotioneel: net met mijn man de hond weggebracht om te laten steriliseren ... toen we haar achtergelaten hebben hield ik het niet meer!!!

ga dadelijk mij moeder maar ophalen voor een bezoekje aan Ikea...doet vast wonderen!!

Nou meis, heel veel succes met de laatste loodjes!!!

liefs

Meiske74

Posted

Meiske,

Ik herken je verhaal volkomen!

En dat wachten lijkt wel steeds langer te duren pffff

Ik weet ook niet waarom ik niet van die bollen hoef te gbruiken nu, vorige keer wel namelijk!

Ik ken dat emtionele meis, ik kan ook janken om alles, maar zou misschien ook door de medicatie kunnen komen!

Tjee, wat sneu voor jullie hond, maar goed hopelijk is ie er weer snel bovenop!

Jullie mogen 3 juni testen las ik spannend hoor!

Weet niet of je msn hebt, maar je mag me wel toevoegen als je wilt hoor, moet je ff pb sturen dan mail ik terug!

Succes meid