Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

icon1.gif Je hebt een waarschuwing ontvangen op Het IVF-Moeders Forum

Dear Seetje,

You have received a warning at Het IVF-Moeders Forum.

Reason:

-------

Inappropriate Language

zo die heb je alvast te pakken!

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

het staat bij een berichtje maar..poehoe

joos, toen ik nog geen kindjes had kon ik degene wel aanvliegen maar nu denk ik wat the heck(zeg je dat zo)...................ooit wordt ik weer een eik(den zal ik nooit halen)

roos mag niets meer zeggen hoor over lijnen!!

Geplaatst

Cynthia dit berichtje krijg je ook hoor cynthia...niet schrikken...jheroen haalt het wel weer weg....ik heb ook een berisping net gekregen van jheroen!

Geplaatst

oek oke, jullie hebben de titel verdiend: gekke wieven!! hahaha, eik den, spar, palm....who cares...komt allemaal goed...als we in het voorjaar afspreken ben ik slank met een flubberbuik....hihi

Geplaatst

dat zegt sab niet cynthia.....heb ik ook al geprobeerd eruit te trekken.....hahahahahaah

ach van mij mag iedereen het weten.....ze zien me toch wel op de meeting...sab doet een burka aan...niet slaan hè sab..........hahahahaahah:Whdatk:

Geplaatst

ik weeg bijna net zoveel als jij woog maar dan MET TWINS!!!!!! hahaha, zo goed?? boehoe....hahahaha erg he? schaam me ook wel hoor,,maar ja....tis niet anders......

Geplaatst

hahahaahha....cynthia je hebt het voor elkaar....was niet zo moeilijk toch sab....kan die burka ook weer uit...hahahahahahah

Maar jij bent ook lang hè sab...dat moet je niet vergeten!

Geplaatst

ik trek een rubber wetsuit aan, lekker strak zodat alles ingetrokken wordt hahaha, owwwww zie je het voor je??? hahahaha, gatverrrrrrrrrrrrrr haha

Roos, Laura, Lis, Corine en Bo, mogen niks meer zeggen, die zitten allemaal op gewicht! zo! uch haha

Geplaatst

ben je mal sab, we zien het toch snel hoor..of doen we allemaal een burka aan????

echt gillen, niemand herkenbaar, ikke dan wel met zachte GGGGGGGGGGGGG

Ik heb net gereageerd op je uitstapje topic...

Geplaatst

zijn wij dan de enige stevigerds(klinkt leuker dan dikkerd........)

bah bah, snel nog 3 weken soepstengels eten

Geplaatst

ja wel lang, maar ik mag 85 wegen maximaal!!! nou dan ben ik al heppie de peppie haha, minder hoeft niet meer....mijn eerste streven is 95, dat woog ik net na de hormonen....de rest is van de zwangerschap, allemaal de laatste 4 maanden passiert haha, lekker nijlpaardje....zal eens een oude buikfoto erop zetten, toen was ik best slank vond ik zelf hahaha

Geplaatst

hahahaha jullie zijn echt gek...een wetsuit...volgens mij tekent dat nog veel erger hoor sab...dan gaan die rollen helemaal zichtbaar worden....hahahahahaaha

En cynthia je herkent mij aan mijn dikke tieten....ik moet een hele wijde burka aan dan....hahahahaha

oh de traantje rollen weer...hahahahah

Geplaatst

ik ben ook hardop aan t lachen hier, krijg er altijd plaatjes bij..........

de poes hier denkt ook, gek wijf!!!!!!!!!!

trouwens cup d hier,,valt mee..

dus we hebben burka xxxl

burka met dikke tieten

burka met alles dik en zachte gggggggggggg

Geplaatst

hier was ik 18 weken zwanger...best slank toch? naja geen den maar niet dik toch???

Foto-QQ8Z46XM.jpg

Geplaatst

ach meis maak je niet druk...je bent er nu toch mee bezig......nijlpaardje...klinkt wel goed...hahahahahaahah

3 weken soepstengels...ja hallo...mooi niet....hahahahaha...dan maar een nijlpaardje!

Oh als laura dit leest dan gaan haar handjes jeuken....hahahahahah

Die ziet klanten in ons...hahahahah...gedwongen opname...hahahahah

Geplaatst

hahahahaha, lachen meiden!

Burka, mijn moeder heeft zoiets gekregen van die jongen die het appartementencomplex schoonmaakt, uit marokko hahahah, stinken joh dat ding...grrr hahaha.

Nee met die wetsuit wordt alles op je rug geduwd, dus van voren zie je niks hahaah.

Hey daar is jose, zie je eerst een stel tieten de bocht omkomenbinnen hahahaha, sorry Joos!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden