Ga naar inhoud

De kletstantes 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mutsen?!?!?!

Denk je wel een beetje om je taalgebruik Roos want anders::Whdatk:

Of een gele kaart van Sab! Hahahha

• Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden,

We hebben een geweldige dag gehad vandaag!

Verslag en foto's bij het topic Len 1 jaar, en op Len's site.

Ik ga nagenieten!!

Fijne avond,

xxx

Geplaatst

Ik heb het al even bekeken, Amanda.

Leuk hoor !!!!

Ga lekker nagenieten van deze bijzondere dag!!!

Geplaatst

hahahahh...steph en roos jullie zijn gewoon te vroeg meiden......hahaahhaahahahah

Ja beau dat taalgebruik kan echt niet.....hahahahahahaha

Laura maakte ons ook al uit voor mutsen of zo....word steeds erger...hahahahah

Geplaatst

hey jose

ik moet alles nog een beetje uitvogelen hier

bij jullie

steph

Geplaatst

er zitten heel veel handigheidjes in dit forum.......als je op home bent kan je klikken op ongelezen berichten....bijv morgen...dan zie je meteen wat je nog niet hebt gelezen!

Geplaatst

als het goed is is het gelukt

dank je

Geplaatst

weet jij in welke plaats die meeting plaatsvind???

Geplaatst

hahaahah...ik had daar net antwoord opgegeven...geeft niet!

In eerste insantie in den-haag...maar het hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen er komen!

Geplaatst

Nou laura ik heb zitten wachten maar je komt niet...mooie ben jij...ons voor mutsen uitmaken...hahahahahahahahah

Muts!

Welterusten!

Geplaatst

Hey Joos,

Ik was ziek gisteren. Hele dag strontmisselijk (nee, niet zwanger.........als het goed is).

Ging eergister inderdaad ATWT kijken. Overdag geen tijd meer, dus nu op net5 geloof ik de aflevering die paar dagen voor loopt op RTL4.

Steph, leuk dat je er ook bent hier!

Groetjes weer

Geplaatst

Hey Beau, jij kijkt dan zeker ook vaak 's avonds omdat je overdag geen tijd meer hebt?

Om 17uur is het spitsuur bij ons, dus de avonden zijn een stuk beter, tenzij mijn luikjes dicht vallen haha.

Groetjes

Geplaatst

Nou ik neem het elke dag op.

En dan kijk ik niet eens elke aflevering hoor.

Heb ik geen tijd voor!

En als ik het kijk, dan zet ik de dvd in standje 1, dus praten ze ff sneller maar dan scheelt me weer wat tijd haha.

's Avonds kijken wordt niks, want dan wordt het ruzie met hubbie.

Die vindt het echt vreselijk.

Laatst ontdekte ik trouwens een site van ATWT, een nederlandse fansite.

(hoe bestaat het, maar het bestaat echt!)

En dan kun je ook al zien wat er gaat gebeuren de komende tijd.

En nog meer spoilers erin.

Kon via die site via u-tube (schrijf je dat eigenlijk wel zo?) een aflevering zien waar ze nu in Amerika zijn. Ik zal niks verklappen hoor haha. Maar wel grappig om te zien.

Voor de niet-fans hier onder ons: die zullen wel denken waar gaat dit over.

Hahaha. Maar ach, dat denk ik ook wel eens als ik het kijk.:toothy4:

Maar kijk het al jaren; leuke serie!

Geplaatst

haha ik kijk het ook geregeld, al vind ik het nu weer erg langdradig... en heb het alweer een tijdje niet gezien. Eerst, vorig jaar, was het om 5 uur, net flesjes tijd, lekker gesetteld op de bank, heeeerlijk.

Maarja, nu een jaartje later rent een dreumes maar de tv, om op alle knopjes te drukken en moet ik op tijd eten koken voor diezelfde dreumes haha.

(met alle plezier hoor)

Maar het schiet er dus nog wel eens bij in. En s'avonds kijken, dat zou ook hier ruzie geven.............

Geplaatst

oh laura wat vervelend dat je ziek was...en ik maar wachten:-)

Gaat het weer beter nu met je?

En atwt......ik weet eindelijk wat het is nu met lucinda...hahahahaah.......nee meiden ik vind dat niet leuk...vroeger wel maar ik wil niet meer dagelijks moeten kijken naar een tv serie!

Toe ik gestopt ben met roken ben ik met dat soort dingen ook gestopt...ik wilde niet meer geleefd worden...hahahahahaha

Bo in standje 1...hahahahahaah...wat ben je toch een schat....ik moest er erg om lachen

Sab meis hoe is het nou????????

Geplaatst

Vandaag hebben de kindjes hun eerste ruzie gehad.

Ik had Thomas in de box gezet. Die kan zelf goed blijven zitten en speelt dan heerlijk met zijn speeltjes.

Vervolgens was Iris ook wakker, dus haar ernaast gelegd. Zij wankelt nogal, dus preventief op de buik gelegd.

Toen ik aan het koken was, hoorde ik een brul van Iris, gevolgd door lange schreeuwpartijen.....zat haar broer met een bijtring op haar hoofd te bonken.

Robbert en ik schoten direct in de lach en hebben Iris gered van haar broer.

Vanavond zaten ze beiden bij Robbert op de bank. Hij tegen hem aan, zij op schoot. Thomas heeft een kuif, waar ze eens goed aan trok. Haar wraak is zoet zeg maar, haha.

Groetjes Laura

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden