Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal :icon_sunny:

Ik ga vrijdag bellen met een acupuncturiste om een afspraak te maken. Ik heb het idee dat alles wat een steentje kan bijdragen een positief effect op mij moet hebben. Ook voor de rust in mijn hoofd zal het niet verkeerd zijn om lekker rustig te zijn.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Zo ja wil ik er alles over horen.

Groeten Sandra

• Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

hoi witje

ik heb er geen ervaring mee maar ben er wel in geinterreseerd ik zat er namelijk zelf ook aan te denken of ik dat moet doen ja of nee en of het inderdaad zou kunnen helpen

dus mocht het zijn dat je het inderdaad doet ben ik reuze benieuwd hoe het bevallen is en of je er ook inderdaad wat van merkt

als je het niet erg vind :unsure:

verder wil ik je nog veel succes wensen

groetjes faye

Posted

Ik heb de eerste poging gedaan zonder acupunctuur en de tweede met en vind het een enorm verschil.

Eerste poging heel veel last van bijwerkingen van de hormonen (misselijk, moe, drie weken niet kunnen werken), tweede poging bijna geen last.

Eerste poging veel pijn na de punctie, tweede poging nauwelijks napijn. En of het door de acupunctuur was weet ik niet, maar ik heb dus wel een heel licht positieve test gehad. Ging helaas alsnog fout. De tweede poging was ik over het geheel gewoon veel fitter en rustiger.

En ik was er na de tweede poging veel sneller bovenop. Na de eerste heb ik een half jaar nodig gehad om te herstellen. Nu gaan we na drie maanden alweer verder met poging drie. Met acupunctuur!

Henne

Posted

Hoi,