Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Raba, hoop dat hij goed ontdooit is, zal voor je duimen.

Ben gister weer geweest, weet nu een beetje wat het probleem is, niet zozeer de lage temp, maar als hij na de eisprong omhoog gaat, moet hij ook hoog blijven en dat is bij mij niet het geval en dat kan weer komen omdat m'n lijf het niet aankan omdat ik iets te licht ben, ben inmiddels al iets aangekomen, moet nog 1 kilo om op 'n BMI van 21 te komen, dus goed op weg...en dan ook hopen dat m'n cyclus regelmatiger wordt, m'n eisprong moet tussen dag 14 en 16 komen en hij komt nu tussen dag 18 en 25...

Zit nu op of rond m'n eisprong en daarom was ik gister een soort prikbord, had er 5 in m'n buik, 5 in m'n hoofd (voor hoofdpijn en vermoeidheid), 1 in m'n hand, 2 in m'n voeten, 2 in m'n kuiten en nog een paar rond m'n knieën. Ze zet dan ook een warmtelamp op m'n buik om alles nog extra te stimuleren.

was gister wel moe maar weet niet of het daarvan kwam, voel me nu wel ok, heb nl heel vaak last van een soort mist in m'n hoofd (dat is hoe ik het 't best uit kan leggen) en dat voelt nu wel iets beter, hoop dat het nog meer op gaat klaren!!!

Liefs Nina

• Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo.... de tweede keer geweest....

hebben jullie het ook zo sterk dat je reflex op je buik zo sterk is? als ze er over heen wrijft om de juiste prik plekjes te vinden... dan schieten mijn buikspieren zowat mijn buik uit...

Geplaatst

Hallo dames,

Ik lees dat jullie ervaring hebben met een acupunctuur behandeling.

Hebben alle acupunctuur ervaring voor een behandeling van een IVF? Of moet ik een speciale zoeken die wel bij een IVF behandeling wil helpen? Kennen jullie een goede in Rotterdam? Er zijn zoveel in R'dam, ik weet niet welke goed is voor een IVF behandeling.

Kan iemand mij hierbij helpen? Want ik wil ook eens keer proberen;-). Bedankt

Liefs,

Babies

Geplaatst

@ Babies, ik zit bij de vrouw van Gilles, Yushin Chung, hele fijne vrouw, werkt wel alleen maar in Utrecht volgens mij, maar hoor ook verhalen dat Gilles ook heel prettig is. Neem iig eentje die aangesloten zit bij de NVA, dan krijg je het, afhankelijk van je pakket, meestal ook nog vergoed.

Ben vanochtend weer geweest, heb net m'n eisprong gehad ( pas op dag 23 of 24..) dus nu is het zaak dat m'n temp zo hoog blijft en niet weer naar beneden keldert. Ben inmiddels ook al wat aangekomen, mag dus ook niet gaan sporten, hoewel ik daar erg veel zin in heb, maar anders zou ik te veel vet verbranden en dat kan ik dus nu heel goed gebruiken om warm te blijven. we hebben goed zelf geklust, dus ben heel benieuwd.................. Voel me iig weer heel fijn na de behandeling, lekker relaxed.

Liefs Nina

Geplaatst

@Roossie, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb die van Hoogvliet gebeld. Het was een aardige man aan de telefoon. Hij wilde een afspraak maken op 28 okt. Toen zei ik dat ik de 19e een gesprek heb in het zkh en dat ik hem daarna weer bel. Dat is dan afgesproken. Ik ze op de site dat in Hoogvliet alleen op maandag en donderdag kan? En niet op andere dagen?

@Nina78, als ik het begrijp is die van Utrecht en Hoogvliet een getrouwde stel man en vrouw. Dus dan heb ik de man hihi. Is wel eng bij een man... Is er nog iemand erbij ofzo?

Ik vind het wel eng die naaldjes...

Succes allemaal!

Liefs Babies

Geplaatst

@ babies, het is idd een getrouwd stel, hij werkt ook 2 dagen in Utrecht. Je hoeft niet bang te zijn, je voelt er weinig van, heel soms als ze een gevoelige plek raakt voelt het als een speldenprikje. Ik heb misschien makkelijk praten, ik ben coupeuse, dus heb regelmatig speldenprikken! ;)

Als het goed is ben jij de enige in een kamer met Gilles, je krijgt naalden waar nodig en dan laat hij je even alleen, ik krijg altijd een warmtelamp op m'n buik en ze zegt dat ik even moet proberen te slapen, waarschijnlijk werkt 't beter als je ontspannen bent ofzo.

Heb trouwens al 2 dagen 36,9, dat is echt hoog voor mij, ben benieuwd of 't zo blijft!!

Liefs Nina

Geplaatst

Gisteren de laatste acupunctuur gehad. Want als we de 23 positief testen wil ze ons pas voor de volgende poging terugzien.

Mijn pols voelde super aan van een vrouw met een goede conditie. En ook van een vrouw die zwanger is. Zou dan onze droom uitkomen.

Ze heeft mij een milde behandeling geven en gaf aan dat ik positief moest blijven denken.

Heb wel wat last van mijn maag en van de zijkanten van mijn buik. Hopelijk houd dat snel op. Vind dat wel eng. En maakt me wel onzeker. Maar ik moet positief blijven en dat is nu even wat moeilijker. Af en toe moet jezelf eens toespreken en voorstellen dat we papa en mama worden en dat de pijn betekend dat mijn buik druk bezig is. Ja zo moet ik denken. Ik moet dit vasthouden. Zo moest dit even kwijt.

Babies@de naaldjes zag ik erg tegenop maar het is een vreemd gevoel maar zeker niet om je druk over te maken. Is mij erg mee gevallen.

Geplaatst

@ Raba wat erg, echt k*t. Geef de moed niet op!

Nou heb ik geen vertrouwen meer in, in die acupunctuur.....

Veel sterkte en geluk toegewenst.

Liefs Babies

Geplaatst

@ Raba, hè, wat een domper, houdt moed! Hoe moeilijk dat ook is!

Ook hier geen succes, ben nog niet ongesteld maar m'n temp verteld me dat die eraan komt, 't was ook iets te mooi om waar te zijn... Moet dinsdag weer komen en dan om de twee weken, proberen om m'n eisprong naar voren te halen, ipv op de 22e of 23e dag naar de 16e toe werken, dan zal de kwaliteit van m'n eitje ook beter worden. M'n temp zag er deze maand al wel een stuk beter uit dan voorheen, waardoor je dan toch gaat hopen, maar buiten dat ik een hoop doe en laat moet mijn liefje ook het één en ander doen en laten, dus we gaan gewoon dom door en we komen er echt wel een keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Babies, heb je inmiddels al een afspraak gemaakt? je moet er gewoon positief tegenover staan, baat het niet dan schaadt het niet. ik kom er iig altijd lekker relaxed vandaan, dat is me ook wel wat waard, want in zo'n proces heb je al genoeg aan je hoofd!!

Liefs Nina

Geplaatst

Hoi Nina78,

Veel sterkte en het komt vast wel goed!!

Ik heb deze topic goed doorgelezen en mijn mening is: De acupunctuur geeft je wel de hoop en tenslotte is het helaas negatief...

Gelukkig werkt het bij de meeste wel... Ik doe mijn eerste (hopenlijk blijft het weer bij de eerste) behandeling zonder de acupunctuur en kijk hoe het afloopt en wie weet...

Succes allemaal

Liefs

Babies

Geplaatst

Ja iedereen moet gewoon lekker doen waar diegene zich goed bij voelt. Ik ben door hulp van anderen, oa acupunctuur een stuk relaxer de behandeling ingegaan. Natuurlijk blijven er spannende momenten maar ik wil gewoon alles doen wat mogelijk is om de kans zo succesvol mogelijk te maken. Een gestreste moeder gaat daar niet bij helpen.

Geplaatst

HAHAH, Ik ben nooit gestrest, hoor. Maar wel een toffe jonge moeder van 2 prachtige prinsesjes!!!!!!!

Ik zie niet in je hantekening dat je moeder bent, vandaar vroeg ik het, hoor juffie;-)

Geplaatst

Ja ik snap het, maar ik noem mezelf graag aanstaande moeder, dat klinkt wel zo positief toch? Ik had het met mijn man nog over jou... Ik zei nog; " ach een tweeling kan niet zo erg zijn , want op het forum gaat er iemand na een tweeling vrolijk door voor nog een kindje".

Bij ons wordt vaak negatief gedaan over tweelingen.. maar zoals je in mijn handtekening ziet gaan we wel voor twee embryo's. Ik zou een tweeling prima vinden, natuurlijk ben je er wel druk mee, maar we weten toch niet beter..

Geplaatst

Hey Margot,

O.k. nu begrijp ik je pas. Ik zou weer graag een 2ling willen, wij vinden het hartstikke leuk en het is pittig maar ik heb gewoon te veel energie om weer te mogen meemaken. Waarom wordt er bij jullie zo negatief over gedaan?

Ik duim voor jullie dat jullie snel mama en papa mogen worden!!!!!!!

Liefs

Babies

Geplaatst

Oh in Arnhem raden ze het eigenlijk sowieso af, veel te veel complicaties enzo. In Nijmegen waren ze eigenlijk heel duidelijk.. in ons geval zouden ze ook voor twee embryo's gaan. Nou je weet wel, weinig slaap en nog eens weinig slaap en heel druk zijn met je kinders... Ach ik luister er niet zo naar, het komt zoals het komt..

Bij mij op school is er ook een moeder met twee tweelingen, met een verschil van twee jaar.. Die is wel even druk geweest, maar heeft zich er ook doorheen geslagen, terwijl ze allebei ook nog veel werken. Dus alles kan.

Wanneer ga je weer beginnen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden