Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he meiden

in november de 1e icsi gehad mislukt.. heb rond die tijd ook geen acupunctuur meer gehad. in mei van dit jaar wel.. kreeg er heel veel pillen bij. en daar voelde ik me zo beroerd van! herkennen jullie dit??

ik vond het allemaal wel heel logisch klinken met wat zij zei.. bepaalde energieen waren verstoord dus noemde ze een aantal klachten op dit ik zou kunnen hebben. dat klopte allemaal.

In februari hebben we een cryoterugplaatsing. toch maar besloten om vanaf deze week weer naar acupunctuur te gaan!

• Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

de eerste icsi geen acupunctuur gedaan. En toen had ik een pos test. Maar helaas een vmk.

De 2de terugplaatsing geen resultaat

De 2de icsi was slechter kwa eitjes en ook kwa kwaliteit. En had 1 jan een negatieve test.

Ik heb geen vertrouwen meer in acupunctuur en ga dat de volgende poging ook niet meer doen.

Het is blijkbaar voor mij niet geschikt. Succes meiden

Geplaatst

@Raba wat naar dat je een negatieve test had aan het begin van het nieuwe jaar!

Kan me voorstellen dat je vertrouwen in acupunctuur verminderd is.

Ik heb met onze 1e icsi poging (na een mislukte ivf om dat de zaadjes langs de eitjes een zwemmen) ook acupunctuur gedaan met chinese kruiden en ben wel zwanger geworden.

Het is moeilijk te zeggen of het aan acupunctuur ligt.

Sterkte met dit te verwerken!

Liefs Roossie

Geplaatst

Nadat onze 1e Ivf poging voorbij was realiseerden we ons dat 3 behandelingen heel weinig zijn.. Daarom her en der me ingelezen over accupunctuur en las positieve ervaringen. Na een lang telefoongesprek ben ik in december voor het 1st daar geweest. Kreeg naalden in me teen en aan de zijkant van me onderbeen. Dit was oa voor de blokkades die in me lichaam aanwezig waren ivm jarenlang pilgebruik die zo opgeheven zouden worden. Ik voelde me er heeel relaxed onder. Dit laatste is het belangrijkste omdat ik nogal een druktemaker ben van nature en als ik hierdoor rustiger ben en of wordt tijdens de behandeling, heb ik mijn doel al bereikt..

Afgelopen maandag voor de 2e x geweest en omdat ik ook hier op het forum een aantal dingen had gelezen die ik wonderbaarlijk vond..had ik dat opgeschreven om haar tevragen.. w.o. dat melk (dat ik graag drink) een laagje om je milt zou kunnen leggen? Dit kon niet (weet even niet meer wat ze verder zei) en moest gewoon melk blijven drinken.. Ook las ik over musli, yoghurt en walnoten olie..ook dit gevraagd en de olie is heel gezond.. (omega's) de rest ook overigens.

Omdat ik wil stoppen met roken en dit ook had aangegeven moest ik 1st minimaal 24u gestopt zijn.. Afgelopen dinsdag kreeg ik 3 zaadjes" in mijn oor.. aanvankelijk dacht ik dat er naaldjes kwamen en schrok toen de 1e erin ging. klets oeps maar nr 2 en 3 zaten er ook zo in.. Ik kn niet anders zeggen dat ik na meer dan 20 jr gerookt te hebben, bijna geen trek meer heb?! Heb sinds dinsdag 1 á 2 stuks gerookt en ben er weinig mee bezig in tegenstelling tot de vorige stoppoging (voor 1e ivf)..toen mocht ik 5 stuks p dag en was er zo de hele dag mee bezig wanneer, hoelaat ik weer mocht.. pff Nu kost het me maar weinig moeite.. of et echt door de 'zaadjes komt? De dame zei wel dat ik er waarschijnlijk meer klaar voor ben om te stoppen en zo de punten in me oor gestimuleerd worden door de zaadjes. Nou ik ben er iig heel blij mee! Ook ben ik as maandag 2 wkn aan het deca spuiten en voel me goed..niet zo moe als bij de 1e x vorig jaar.

Persoonlijk kan ik het dus echt aanraden maar garanderen weer niet..

Liefs

Geplaatst

Hoi Lafinah,

Wat fijn dat acupunctuur je zo goed heeft geholpen!

Apart dat zij dan zegt dat je gewoon melk kunt drinken. Volgens de chinese geneeswijze is zuivel niet goed voor je milt.

Ik heb er ook met mijn verloskundige over gehad, zelfs zij had erover gelezen dat het niet goed is vooral met ivf pogingen.

Voorheen at en dronk ik veel zuivel, sinds ik dat niet meer doe voel ik wel een verschil. Als ik nu een plakje kaas eet dan voel ik die echt zitten.

Duurt ook 8 dagen eer kaas verteerd is. Vooral gesmolten kaas daar maak je het je lichaam moeilijk mee.

In de dierenwereld drinken ook alleen de jonge diertjes melk bij de moeder, daarna ook niet meer.

Probeer maar eens als je melk of kaas eet, dan proef je wat slijm in je mond, dat komt dan ook in je lichaam terecht.

Ook koude dranken en rauwkost is niet goed voor de miltenergie en je zou er ook een koud lichaam van krijgen wat je kans op een zwangerschap kleiner maakt.

Je hoeft niet helemaal te stoppen met zuivel, maar wel minderen, ik ben gewoon overgegaan op soyaproducten. Mijn acupuncturiste heeft een duidelijke verbetering geconstateerd van mijn milt.

Hier zijn een paar links hierover, je moet het uiteraard zelf weten:

http://www.jbeunk.nl/melk.html

http://www.spiriwiki.com/index.php?title=Milt_meridiaan

Liefs Roosie

Geplaatst

Acupunctuur, Osteopathie, kruidendokter......

Na twee mislukte icsi behandelingen en de instelling baat het niet dan schaadt het niet, maar aan de alternatieve behandelingmethoden gegaan. Elke keer liep het bij mij mis op de innestelling. Was al wel eens eerder naar de acupuncturist geweest en had via via ook zeer goede verhalen gehoord, daarnaast vind ik dit een prettige behandelmethode. Niet echt zichtbare resultaten (kreeg wel een heel regelmatige cyclus) maar wel een goed gevoel. Via de acupuncturist voedingsadviezen meegekregen om de baarmoeder in optimale conditie te krijgen voor een innesteling, zoals:

- regelmatig kippesoep met gember eten

- niet teveel rauwe producten zoals sla etc

- niet teveel melkproducten

- niet roken

- matig met alcohol

Daarnaast:

- buikje warm houden, neem regelmatig een kruik en plaats een warme kruik op je buik voor de innesteling

De acupuncturist kwam ook met medicatie van kruiden ter bevordering van een innesteling, genaamd Planting Seeds (hoe toepasselijk).

Had zelf nog gelezen over de werkzaamheden van een osteopaat en hier ook 2 afspraken mee gehad voor en tijdens de derde icsi behandeling. Een hele aparte ervaring, een osteopaat spoort blokkades op in je lichaam en kan zodoende de doorbloeding van je baarmoeder verbeteren. De behandeling is niet rustgevend zoals acupunctuur maar zelfs bij mij vrij pijnlijk maar hierna wel een lichaam dat veel soepeler is.

Na de punctie kreeg ik last van overstimulatie waardoor we maar 1 embryootje mochten terugplaatsen, de overstimulatie werd heftiger en ik moest 3 dagen na de terugplaatsing stoppen met alle medicatie om de kans op een zwangerschap te voorkomen omdat ik anders nog zieker zou worden. Ben echter wel doorgegaan met het nemen van de Planting Seeds.... na een aantal dagen nog zieker en..........zwanger!!

Weekje in ziekenhuis gelegen maar inmiddels bijna 12 weken zwanger en het gaat heel goed!

Wat mij betreft ben ik ervan overtuigd dat de alternatieve geneeswijzen goed hebben geholpen. Hoop dat iedereen die dit zou willen voor afgelopen 1 januari z'n verzekering heeft aangepast. Bij mij werd de acupunctuur tot 250 euro vergoedt, de osteopaat voor 50% (90 euro per consult) en de Planting Seeds niet (2 potjes a 22,50 euro).

Groetjes

Corine

Geplaatst

@Corine, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat geweldig dat acupunctuur je zo goed geholpen heeft en al bijna 12 weken zwanger, wat heerlijk voor je!

Ik ben zelf ook zwanger geworden met ICSI en heb er ook acupunctuur naast gedaan, het is ook gewoon heerlijk om het erbij te kunnen doen.

Lekker ontspannend zodat je rustiger door de behandeling heen kan komen.

We lopen ook bijna gelijk op, ik ben vandaag precies 12 weken.

Geniet van je zwangerschap!

Liefs Roossie

Geplaatst

Dames, inmiddels ben ik bij de acupunctursit geweest (nu twee keer) en zij geeft aan dat mijn nierenergie veel te laag was en dat schijn je nodig te hebben om zwanger te worden. Over dieeten enzo heeft ze het niet gehad. Ik heb haar wel gevraagd wat ik verder kon doen, maar ze wil eerst kijken hoe ik uberhaupt reageer op de behandelingen. Ik heb nu nog twee behandelingen en dan gaan we evalueren. Ik ben ondertussen wel met ISCI bezig en waarschijnlijk is komend weekend de punctie al.

Ik voel me verder heel goed bij de acupunctuur en word er in elk geval lekker ontspannen van. Ook de vermoeidheid van de decapeptyl is na twee behandeling veel beter te doen. Ik voel me veel fitter en voel me meer ontspannen.

Ik hoop tdat t werkt.

Geplaatst

@Doortje succes met de punctie! Dat je nu meer ontspannen voelt zal je zeker helpen, vooral ook met de punctie.

Wat mij geadviseerd is om je nieren warm te houden, bijv. als je onder de douche staat een warme straal een tijdje op je onderrug zetten, dat voelt dan erg lekker.

En misschien ook goed drinken?

Succes!

Liefs Roossie

Geplaatst

Hoi Roosie, wat je zegt klinkt ook wel aannemelijk en ik drink 1 beker melk p dag en niet elke dag kaas dus dat zit wel goed;)

Corine ook jou tips neem ik ten harte :) En Doortje dat van de nier energie, dat kon mijn acupuncturiste ook vertellen. Zij kon dat aan mn pols voelen.. Ook mijn hart en lever energie overigens.

Vind het heel bijzonder allemaal en hetgeen voor mij belangrijk is..is me veel rustiger voelen

Liefs

Geplaatst

O Doortje, k lees 14 eicellen, geweldig! nou ik duim voor je, voor mooie bevruchtingen!! Hoe ging de punctie? bedoel icm met de accupunctuur?

Liefs

Geplaatst

Heej dames,

De punctie ging wel goed. Ik was in elk geval heel ontspannen van te voren. De punctie zelf was wel pijnlijk. Voor mijn gevoel pijnlijker als de vorige keer, maar volgens de arts kan dat ook komen omdat je de tweede keer weet wat er komt dus je er bewust van bent en daarom meer pijn ervaart. Hij zegt dat je de vorige keer ook deels verdrukt in je geheugen.. Nou het zal.. Ik was in elk geval blij toen het klaar was.

Ik heb nu wel het gevoel dat de pijn in mijn buik sneller hersteld als die vorige keer. Heb al bijna geen pijn meer, terwijl ik de vorige keer echt wel een paar dagen last had.

Ik hoop dat de acupunctuur vooral helpt voor de innesteling. Ik probeer om iedere dag in elk geval even een half uurtje volledig te ontspannen en me terug te trekken om de rust in mijn lijf te houden, maar merk dat dat soms wel lastig is. Merk dat ik nu toch wel gespannen ben voor de uitslag van morgen. Ik hoop zo dat er mooie embryo's ontstaan en hoop ook heel erg dat er cryo's overblijven, zodat we iets meer kans hebben deze behandeling.

Geplaatst

@Doortje, wat een mooie score! En wat fijn dat de acupunctuur je geholpen heeft met de punctie.

Toen ik de TP gehad had, ben ik nog naar de acupuncturiste geweest om de innesteling te bevorderen, heb ook speciale chinese kruiden voor de avond voor de tp en de ochtend van de tp ingenomen. En na de TP walnoten olie gegeten met soyja yoghurt voor de innesteling.

Ik hoop dat deze poging net zo zal eindigen als bij mij!

Succes met afwachten, ik was ook oer zenuwachtig!

Liefs Roossie

Geplaatst

Ik kan helaas komende week niet naar mijn acupuncturiste... Ze is op vakantie in egypte deze week.

Ik ben wel benieuwd naar jou recept van walnoten olie en soya yoghurt en die chinese kruiden.. Ik doe er echt alles voor!

Ik zie trouwens dat jij een ongeveer zelfde verhaal hebt als ik: IVF geen bevruchtingen (wij maar 1 van de 21) en bij ISCI een beter resultaat.

Geplaatst

@Doortje, ja dat klopt herken mezelf heel erg in jou verhaal en ik hoop dat jou verhaal net zo eindigt als die van mij!

Ik eet soya producten ipv zuivel, dat is beter voor je miltenergie en die is weer belangrijk om het vruchtje vast te houden.

Ik heb soya naturel yoghurt gegeten met muesli en walnotenolie. De walnotenolie heb ik bij de AH gekocht, het staat bij de olijfolie.

Het is niet zo´n grote fles, moest ook flink zoeken in het schap.

De chinese kruiden heb ik van mijn acupuncturiste voorgeschreven gekregen, ik zou niet zomaar wat kruiden gaan innemen.

Ze worden ook afgepast per persoon.

Verder zou ik geen koude dranken drinken, ik drink bijv. appelsap die buiten de koelkast staat en veel groene of rooibos thee.

Geen koffie en chocola en geen rauwkost.

Misschien heb je hier wat aan.

Heel veel succes ik zal voor je duimen!

Geplaatst

let in ieder geval op niet te veel caffeine.... dus lees de thee, een goed na!

Ik heb zitten smullen van een granaatappel, achteraf, bleek die ook goed te zijn voor de innesteling.

Geplaatst

Ik ga het in elk geval proberen. Ga straks even naar de supermarkt, kan ik t vast in huis halen. Ik ben al niet zo van de zuivel, maar soya valt te proberen natuurlijk.

Ik drink graag water en thee, dus daar kan ik naar kijken. Ik drink meestal jasmijn thee, zonder caffeine dus dat komt ook wel goed denk ik.

De kruiden ga ik inderdaad niet zomaar proberen. Mocht het mislukken kan ik altijd nog kijken of ik dat de volgende poging ga doen.

Vind het echt reuze spannend weer allemaal

Geplaatst

Ik vind de soya toetjes erg lekker en de verse alpro melk light vind ik ook wel te drinken.

Je kan er ook nog altijd limonade siroop doorheen doen.

Ik heb ergens gelezen dat jasmijn thee niet goed is tijdens de zwangerschap, zou weeen op kunnen wekken.

Is dus wel goed als je aan het einde van je zwangerschap zit.

Wat spannend voor je! Duimmmmmmmmm

Liefs Roossie

Geplaatst

Oh dat wist ik helemaal van die jasmijn thee. Eigenlijk wil ik alle omstandigheden zo ideaal mogelijk, maar wil er aan de andere kant ook niet continu mee bezig zijn. Geen stress helpt ook namelijk, maar ja.. hoe kun je nou geen stress hebben....

De acupuncturist van een bekende van mij zei ooit dat ze iedere avond een warme pittenzak op haar buik moest leggen.. Daar lopen nu twee kleintjes rond dus heeft blijbaar wel geholpen

Ik kreeg nog wel het advies om vis te eten en wat meer zout. (ik houd alleen niet van zout...)

• 4 weken later...
Geplaatst

hoi dames,

Sorry voor het 'inbreken'.

Een tijdje terug las ik in dit forum (alternatieve geneeswijzen) over de astrologische vruchtbaarheid en was er een link naar een Duitse site als ik het me goed herinner, waar je je astrologisch vruchtbare dagen kon berekenen. Kan dit helaas niet meer terugvinden in het forum. (Vind alleen deze discussie over acupunctuur).

Wil toch graag die astrologisch vruchtbare dagen berekenen, want heb vanochtend de tip gekregen dit te proberen.

Is er iemand die die website nog weet te vinden?! Dank je wel alvast...

Zonnige groeten vanuit het westen v/h land

Geplaatst

Wat je kunt proberen is naar de hoofdpagina gaan van 'alternatieve geneeswijze'.

Dan een suk naar onderen scrollen. er staat daar, toon topics van: als je daar aangeeft vanaf het begin, zie je alle topics. Misschien dat je hem dan weer vind?

Geplaatst

Dank je wel, Simba voor de tip. Heb 'oude' topics terug kunnen vinden, alleen niet die over de astrologische vruchtbaarheid helaas...

Ik houd me aanbevolen voor de juiste website...

Gefeliciteerd, trouwens, Simba, zie in je handtekening dat je zwanger bent!

Geplaatst

Ik geloof inmiddels helemaal in de acupunctuur. Ik ben de afgelopen behandeling echt veel beter door gekomen als de eerste. Voelde me veel meer in balans.. En het heeft in elk geval resultaat gehad, want ik ben nu 5,5 week zwanger. Natuurlijk weet ik niet zeker of het door de acupunctuur komt, want zeker weten doe je dat soort dingen nooit. Ik heb alleen wel geleerd om goed naar mijn eigen lichaam te luisteren en wat met de signalen te doen die je krijgt (dus ook vooral rusten als je je moe voelt enzo).

Ik hoop dat meer meiden echt baat gaan hebben bij acupunctuur. Ik blijf het nu nog om de twee weken volhouden tot de 13 weken en dan stop ik er mee.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik denk dat de kracht van alternatieve geneeswijze is dat je vooral ontspannen en rustiger bent. Ik ga ook weer starten met TuiNa (massage). Bij de eerste IVF heb ik twee behandelingen gehad en de tweede keer niets. Ik sta een beetje sceptisch tegenover de alternatieve geneeswijze. Ik ben bang dat het ook de verkeerde kant op kan en en ik vind het al snel vaag worden zeg maar. Maar nu we in maart voor een cryo terugplaatsing gaan wil ik het weer op gaan pakken. Ik laat me behandelen door iemand die ik vorig jaar heb ontmoet en waar ik in mijn vrijwillegerswerk mee samenwerk. En omdat ik hem dus persoonlijk ken, vertouw ik in wat hij doen. Anders zou ik het denk ik niet aandurven. Ik merk gewoon dat ik momenteel erg gespannen ben. En omdat stress en spanning niet goed voor de innesteling zijn zou ik het fijn vinden als ik die kwijt zou raken. Of er deze keer naalden aan te pas komen weet ik niet. De vorige keer was dat wel, maar dat was in verband met mijn been. In ieder geval ga ik volgende week starten, maar wellicht morgen al. Ik ben benieuwd of ik over een tijdje ook kan vertellen dat het is geluk net zoals een aantal van jullie.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Hoi,

Ik heb ook accupunctuur gedaan, gericht op ontspanning, samen met Chinese kruiden. Vanaf ik in de ww kwam ben ik daar spontaan mee gestopt want na een check bij de apotheek zaten er tal van kruiden en planten in die niet goed waren in het eerste trimester van de zwangerschap. M'n intuïtie was dus goed om die kruiden toch maar aan de kant te laten staan!

Het zal wel aan de minder goeie 'match' gelegen hebben tussen de accupuncturist en mij, maar ik had helemaal niet het gevoel dat het iets deed bij me. Wat het wél deed was een uur verplichte rust, waarbij vaak toch wel in slaap viel. En volgens mij heeft dat dan weer wel geholpen. Wat niet wil zeggen dat volgens mij (goeie) accupunctuur niet kan helpen. Daar geloof ik wel in.

Dus heeft het daar toch aan gelegen? Geen idee. Maar het resultaat is er toch (voorlopig).

liefs,

Ellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden