Ga naar inhoud

1e icsi poging mei 2009


faye

Aanbevolen Berichten

hallo allemaal,

 

nou ik heb de punctie erop zitten en het was allemaal heel vlot gegaan,

 

het is me reuze meegevallen gelukkig en ook nu heb ik nergens last van ik heb het vandaag wel rustig aan gedaan en we kregen te horen dat ik 5 goede eitjes had en van mijn vriend waren er ook genoeg dus nu is het even afwachten tot donderdag en of het zich allemaal goed deelt.

 

 

 

henne als je dit leest hoe is het bij jou gegaan? en weet je ook hoeveel er tot nu toe zijn? ook al is het nu ff afwachten of ze het allemaal goed gaan doen.

 

gr faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hai Faye, fijn dat het is meegevallen! Fijn he dat nu alle fysiek nare dingen erop zitten. Nu lekker uitrusten en afwachten tot donderdag.

 

 

 

Bij ons is het ook goed gegaan, bij het aanprikken van de linkereierstok wel veel pijn gehad, maar daar heb ik nu geen last meer van. Er zijn zes eitjes gevonden, waarvan er eentje sowieso al niet goed uitzag. Dus voor ons waarschijnlijk ook vijf. We horen donderdagochtend of er een terugplaatsing is en dan bij de terugplaatsing zelf hoeveel er bevrucht zijn e.d.

 

 

 

We gaan gewoon afwachten en duimen.

 

Groetjes,

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey henne,

 

ja ik moet zeggen een heerlijk gevoel is het hoor ff niks haha even bijkomen van alles.

 

en het is niet zo leuk dat je bij je linker zo'n pijn had.

 

ik voel mijn eierstokken nu wel ik den kdat alles nu zo'n beetje uitgewerkt is maar het doet niet echt pijn ik denk dat ik er morgen meer van voel maar ach dat komt ook wel weer goed.

 

ik zal ook voor je duimen dat het goed gaat met het delen ik steek nu een week kaarsen aan voor iedereen in het forum dus ik hoop dat het jullie ook een beetje geluk brengt. ik hoop voor jou en voor ons dat we donderdag een tp hebben dat is toch ff afwachten vind ik ook wel spannend maar we blijven positief het worden gewoon toppers haha en misschien ook wel wat voor in de vriezer dat zou helemaal mooi zijn maar goed nu de wacht daagjes het is zo donderdag s6 nog verder en doe het rustig aan

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Faye, ben blij met het goede resultaat voor jullie, nu maar mooie emy's.

 

 

 

Die 10 rietjes zijn zaad van mijn mannetje, die zijn met een TESE ingreep bij hem geoogst. Nu zijn we bezig met een cryo behandeling. We hebben er nog 3. Er staat alvast een verse poging geplant in oktober vanwege de wachtlijsten.

 

We hopen dat we die niet nodig hebben. Mocht ik van deze cryo's nu niet zwanger worden hebben we in september een gesprek aangevraagt met de prof. om te horen of we eerst wat onderzoeken kunnen doen of dat er nog andere opties zijn om de slagings kans te verhogen. Aspirine slikken, asisted hatching of zo iets.

 

 

 

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henne en Faye,

 

 

 

Wat ben ik blij voor jullie dat alles achter de rug is (tenminste de punctie dan want de TP is piece of cake) Perfecte score 5 eitjes en word het IVF of ISCI? Ik hoop morgen een goed telefoontje vanuit het ziekenhuis dat er bevruchting is plaats gevonden en donderdag de grote dag.... en dan komen de wachtweken....pfffffffffffffffft, hopelijk hebben jullie een druk leventje dat je niet teveel tijd heb om eraan te denken!

 

 

 

Groetjes van Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dinky,

 

bij ons word het icsi in ieder geval hoe het bij henne is weet ik niet ik geloof het ook maar weet het niet zeker.

 

ja ik vond toen ze bij de echo 5 eitjes zagen later 6 het een beetje weinig ook omdat er natuurlijk kans was dat er niks inzat maar toen ik hoorde dat er 5 goede eitjes gevonden waren tot nu toe dan was ik toch wel blij moet ik zeggen toch 5 kansen dat er een goede emmy of emmy's kunnen komen.

 

ik vind dit wachten eigenlijk toch ook wel spannend en ben reuze blij dat de punctie achter de rug is ik zag er enorm tegenop.

 

hoe gaat het nu met jou? en ik ga in de wacht weken van alles plannen is de bedoeling ik ga watmet vriendinnen doen ga naar familie enzo en in het huis rommelen en ik ga ook gewoon werken is weliswaar parttime maar dat breekt de dag ook vind ik vooral om dat ik in de ochtend en middag werk een paar uurtjes.

 

maar ben positief en steek iedere dag een kaarsje aan ook voor jullie!

 

 

 

hoi sandra,

 

voor jou ook erg spannend dus allemaal en je hebt vandaag dus je tp ook spannend envoor jou geldt het kaarsje natuurlijk ook :)

 

ik ben niet zo bekend met al die benamingen die je noemt dus ik zal die maar eens op gaan zoeken haha is voor mezelf ook wat makkelijker als ik weet waar je het over hebt en wat het precies is.

 

ik wens je vandaag in ieder geval heel veel s6 en nog bedankt dat je het me wilde uitleggen hoe en wat precies

 

je hebt hierin ook al het een en ander dus meegemaakt pff ik zal voor je duimen

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou eindelijk is het dan zover gisteren hebben ze een topembryo teruggeplaatst en er zit er 1 in de vriezer dus dat is mooi nu zit ik dus ook in de wachtweken erg spannend allemaal ik hoop dat ik er een beetje goed doorkom maar ja het komt vanzelf

 

ik mag de 3e julie testen

 

 

 

en henne bij jou ook alles goed gegaan?

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Faye, wij hebben gisteren ook een terugplaatsing gehad. Helaas was er weer maar één embryo ontstaan, maar die gaan we gewoon vasthouden!

 

 

 

De wachtweken zijn idd slopend. Hoewel ik er op dit moment nog niet zo veel stress van heb. Voel wel van alles, maar dat is al sinds de punctie dus dat werkt wel relativerend. Kom je ook op het wachtbankje zitten?

 

 

 

Henne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye en Henne,

 

 

 

Nou meiden nu dan toch eindelijk op het wachtbankje!! De 2 weken zijn in het begin simpel maar nalang de dagen verstrijken word je nerveuzer of eigenlijk ongeduldiger....ik kon na 11 dagen mijn eigen niet meer inhouden en heb toen een thuistest stiekem gedaan en was toen positief en dat gaf me een hoop rust tot de dag van de bloedtest. Klein beetje menstruatie gevoel is normaal want ik had niet anders en daar werd ik onzeker van maar gelukkig via dit forum las ik dat andere meiden dit ook hadden dus word je weer een beetje gerustgesteld. Afin ik wens jullie alle geluk van de wereld en zal blijven duimen tot jullie testdag en dat vlinderde gevoel in je maag elke keer als je eraan denkt dat je zwanger kan zijn kan niemand je afnemen deze wachtweken toch? Blijven jullie wel schrijven over wat je voelt e.d? Hoeven jullie geen utrogestan te gebruiken en hoeveel weken?

 

 

 

Groetjes van Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dinky,

 

ja ik moet ook utrogestan gebruiken 15 dagen 2x2 vanaf de punctie

 

gisteren voelde ik me niet lekker ineens een enorme spanning in mijn onderbuik en was ontzettend moe echt niet normaal ik was op de bank in slaap gevallen rond half 9 ik dacht ff lekker liggen en hups weg was ik haha dat is niks voor mij maar ja ik zelf denk dat de spanningen van de afgelopen tijd eruit komen dan word ik daar ook altijd moe van als ik spanningen heb en nu afwachten inderdaad ik vind 2 weken ook wel lang eigenlijk hoe meer ik erover na ga denken haha ik had gedacht dat ik blij zou zijn dat ik het gespuit en gedoe klaar zou hebben en dan dacht zo dat is voorbij nu lekker ontspannen. ik voel me heeeel onrustig heb zenuwen dus probeer maar wat afleiding te zoeken mijn favo series of poetsen haha nietmijn hobby maar brengt wel afleiding en ik moet nog zo lang wachten. nu vandaag gaat het eigenlijk wel aardig ik probeer me ermaar doorheen te worstelen dus. en hoe gaat het verder met jou?

 

groetjes faye

 

 

 

hoi henne

 

jammer dat er niks ingevroren kon worden maar ja je hebt toch een kans en daar gaat het uiteindelijk om bij ons waren ze allemaal bevrucht maar die andere 3 waren ze zwak om in te vriezen maar ach ik ben allang blij dat er iets bevrucht was daar zag ik enorm tegenop.

 

ja ik wil ook welop het wachtbankje komen ik zal het eens opzoeken ik ben er niet zo bekend mee met dat forum dus zal ff kijken

 

gr faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi faye,

 

 

 

Ja ja en daar komt het...het ontzettend moe zijn...let maar op dat word nog wel erger! Ik heb het nu nog, ik kom mijn bed uit en kan dan de hele dag doorslapen maakt niet uit hoe laat het is en s'nachts ook gewoon weer doorslapen, niet normaal! Afin ze zeggen dat dat normaal is bij beginnende zwangerschap dus dat houden we dan maar zo. Gelukkig ga ik dinsdag weer aan het werk en dat brengt afleiding want het thuis zitten wachten op datums word je niet goed van. Er rest je nog 11 wachtdagen en ik hoop dat je het wachten volhoud en niet net zoals ik (ongeduldig type) niet alvast een test doet hahahahaha!!! Fijn voor dat je utrogestan maar 15 dagen hoeft te gebruiken want je word er niet blij van de gelek de hele dag, maar ach je went er ook wel weer aan en zoals al eerder werd geschreven..het is voor een goed doel.

 

Het wachtbankje Juli is al geopend dus je moet je eigen wel inschrijven hoor..., ik probeer alles trouw mee te lezen maar soms met al die namen ben ik wel eens de kluts kwijt. Wanneer hebben ze tegen je gezegd dat je terug moet komen voor de bloedtest, welke datum bedoel ik? Slaap ze.....gelukkig hebben we hier de siestas, wel handig als je zwanger bent hahahah!!

 

 

 

Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dinky,

 

ik heb niks gehoord over een bloedtest ik moest zelf testen

 

ik moest het doorbellen of het posi of nega is en dan hoor ik het wel verder.

 

met mij gaat het verder wel goed alleen heb ik erge last van zuurbranden en lichtelijk misselijk maar ja kan ook van de utrogestan zijn denk ik

 

ik ben niet van plan om eerder te testen haha maar ja ik moet dan ook nog een aantal dagen wachten voor het zover is

 

ja bij jou is het inderdaad handig dat jullie siestas hebben als je zo moe bent kun je mooi profijt uit trekken haha. ik heb 1 dag na de punctie vrij genomen en ben toen weer gaan werken en met de tp was ik ook een dag vrij verder werk ik nu gewoon ik zelf vind het wel fijn heb je toch afleiding en gaat de tijd wat sneller vind ik. en ja nu is het afwachten en wachten en wachten en hopen en hopen hahahaha ik probeer positief te blijven maar houd wel in mijn achterhoofd dat het ook anders kan zijn misschien ook een stukje zelfbescherming denk ik.

 

nou voor zover geniet er lekker van en ik ga mezelf denk ik maar ff op het wachtbankje zetten met de anderen haha

 

s6 verder en geniet ervan en oja wanneer had jij de echo??

 

gr faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi faye,

 

 

 

Heb je al een testdag voor jezelf uitgekozen? Ik heb uitgerekend dat 14 dagen (jou wachtweken) precies op 2 juli valt en dat is de dag dat ik mijn eerste echo heb...hopelijk hebben we dan allebei goed nieuws.... en kom je ook bij ons op de nieuwe topic van februari 2010...hahahahaah!!! Nou we blijven maar wachten, van de wachtweken naar de "echo-wachtweken"! Ik merk wel al aan mijn borsten dat ik zwanger ben want die zijn al een maatje gegroeid, een echte ilusie voor mij want met mijn A-cupje was ik niet altijd echt blij maar daarbij hoort natuurlijk ook een buikje waarbij de broeken nu dus echt niet meer lekker zitten dus gewoon maar wat meer jurkjes ga dragen. Wel krijg ik wat puistjes van die utrogestan geloof ik want daar heb ik nog nooit last van gehad en nu pfffftttt...

 

Kreeg een cadeautje opgestuurd van mijn tante uit Holland, het boekje van Claudia de Breij..."krijg nou tieten" en heb heel erg gelachen hoewel ik nog nooit van die naam gehoord had, vandaag mijn eigen een boek over zwangerschap cadeau gedaan in het Spaans zo heeft manlief er ook wat aan! Ik weet het is allemaal nog een beetje voorbarig maar kon het niet laten. Ik leef op een wolk op het ogenblik en dat wil ik zo houden als het kan...het is zo heerlijk! Kop op Faye...wij gaan elkaar goed nieuws geven op 2 Juli...

 

 

 

Meiden op de wachtbank, succes!!

 

 

 

Groetjes Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dinky,

 

ik ga voor 3 juli dat is de bedoelingdat is ook wat ze tegen mij gezegd hebben dat dat dan mijn testdag zou zijn dus ik probeer me eraan te houden maar het kan maar zo zijn dat ik het toch de 2e juli doe want dat is inderdaad 2 juli

 

ow je eerste echo spannend!! en mocht ik goed nieuws hebben dan zou het volgens mij in maart z 2010 zijn als ik het goed heb

 

en ... lekker op die wolk blijven zitten haha het is je gegunt en ik hoop ook op goed nieuws alleen heb ik vandaag ongi krampen en daar maak ik me wel een beetje zorgen over ik ben bang dat het mis is maar ik blijf hopen meer kan ik niet doen ik hoop dat ik je goed nieuws kan vertellen

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dinky

 

nog ff een vraagje

 

ik heb een schermafbeeling opgeslagen maar ik zie hem zelf niet in het forum

 

hoe kun je dat veranderen weet jij dat ik kan het namelijk niet vinden

 

alvast bedankt

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

 

 

 

Allereerst wil ik je zeggen dat die menstruatie krampjes normaal zijn als je inderdaad zwanger bent dus maak je eigen daar nog niet druk om...zolang er geen overschot aan bloed loskomt er is niks aan de hand, dus......positief blijven hè??!!

 

Over een foto op je profiel plaatsen, ik zelf ben niet zo handig met dat soort dingen maar na veel rommelen was het me toch gelukt. Ik zal het proberen uit te leggen. Rechtsboven als je heb ingelogd staat "welkom, Faye" faya staat dan roodkleurig en dat moet je klikken en dan komt er ergens rechts "profiel vormgeven" te staan. Daarna jouw gebruiksinstellingen en daarna de optie "schermafbeelding wijzigen".

 

Pffffffftttt....is het een beetje duidelijk voor je?

 

 

 

Nou meid nog 8 daagjes...en duurt allemaal zo lang....

 

 

 

Groetjs,

 

 

 

Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dinky,

 

hoe is het nu verder met je?

 

ben je nog steeds zo moe?

 

ik weet niet of je het op het ander forum wachtbankje gelezen hebt maar ik heb dus een kleine bloeding gehad en krampen pfff ik moet zeggen dat ik de dagen eigenlijk wel snel doorkom het vliegt bij mij voorbij allemaal nog maar 5 daagies en dan weet ik meer ja of nee ik vind het wel spannend

 

misschien hoort het erbij die krampen geen idee en misschien is het idd mis ik kan niet meer doe ndan afwachten helaas

 

zoals je ziet is het gelukt de profielfoto ik moest nog wat aanvinken en toen deed hij het

 

bij jou schiet het ook al erg op donderdag heb je de echo spannend allemaal en hoeveel weken ben je dan eigenlijk ik heb geen idee bij hoeveel weken de echo gedaan wordt ja ik weet dat het eerder is dan normaal dan is het 8 weken pas

 

verder gaat het hier eigenlijk wel goed op zich

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

 

 

 

Ik lees trouw elke dag alle topics door, helaas door mijn werk weinig tijd om te antwoorden en het is overdag zoooooo heet om binnen te zitten!

 

Het is nu zo spannend op de forum want alle testdatums komen eraan....ik leef helemaal mee joh.

 

Je moet je eigen niet te druk maken over het bloedverlies en de krampen want dat kan vanalles zijn (darmen, innesteling ect) Wacht jij nog ff je 3 daagjes af....wat een zenuwen nu het zo dicht bij is hè. Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent en gezellig op de topic van maart 2010 terecht komt!!

 

Inderdaad donderdag onze eerste echo, speciaal vrij gevraagd van werk want ik wil er een speciale dag van maken en hopen dat uiteraard alles goed is. Inmiddels ben ik dan ook 8 weken zwanger en dan is hier de eerste echo. Het zal dan ook de laatste keer zijn dat ik naar de IVF kliniek zal gaan omdat als alles goed is het vervolg bij mijn eigen gynecoloog zal zijn. IK zal je donderdag schrijven op de topic en dan de dag daarna ben jij aan de beurt! Heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll veeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll geluk, ik ga voor je duimen...

 

 

 

Groetjes Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dinky,

 

wat gaat de tijd hard al 8 weken ik ga ervanuit dat alles goed is!!

 

ik heb nergens geen last meer van ja van zuurbranden in de ochtend echt niet fijn maar ja ik zelf weet echt niet of het ja of nee is ik neem alles in twijfel en dan lees ik dat er iemand op het forum toch negatief heeft gestest en nog niet ongi is twijfel ik nog meer maar goed het schiet nu lekker op dat ik zekerheid heb ik moet zeggen dat ik het toch wel snel vond gaan op zich ik heb gewoon mijn ding gedaan wat ik altijd doe ja ik denk er tuurlijk wel veel aan maar ja wie doet dat niet he haha

 

ben je nog steeds zo moe? en heb je geen last van misselijkheid? en de toestanden die erbij kunnen komen? ik ben benieuwd ik wil alles weten hoe het gegaan is haha

 

heel veel succes morgen!

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Faye,

 

 

 

Ik wil je geen valse hoop geven, maar mijn eerste zwangerschapskwaaltje was zuurbranden, dat heb ik heel vroeg in de zwangerschap gekregen en 9 maanden gehouden haha. Laat het een goed teken zijn bij jou.

 

 

 

Ik heb zelf ook nergens last van, heel soms een beetje maagzuur, maar verder niks, niet eens zere borsten, dus ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.

 

Ben ook blij als het vrijdag is hoor, dat wachten en die onzekerheid is echt slopend.

 

Succes meid en ik hoop dat we vrijdag allebei met goed nieuws komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mandy,

 

nou ik hoop dat je gelijk hebt ik heb sinds gisteravond ook last van mijn boobs en ik persoonlijk weet ook niet wat ik ervan moet denken eigenlijk

 

ik begin onzeker te worden merk ik misschien ook omdat er al zoveel van het bankje zijn gevallen

 

ik wil je in ieder geval voor morgen heel veel succes wensen dan dat wij inderdaad morgen leuk nieuws kunnen vertellen

 

dat zou helemaal geweldig zijn!

 

ondanks dat ik me dan toch een beetje schuldig voel tegenover de anderen

 

ik gun het hun ook zo!

 

maar hun tijd komt!! ben ik van overtuigd

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend zeg, ik hoop zo voor jullie dat jullie positief nieuws hebben, en je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, het is jou ook van harte gegund!

 

Niet stiekem vandaag al testen???...haha!

 

 

 

Ik duim voor jullie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi krisje,

 

dank je wel

 

nee ik ga niet stiekem vandaag al testen haha hoewel hetwel verleidelijk is ik mag het in principe wel al ik zit al op 14 dagen maar ik doe het gewoon echt morgen

 

we zien het wel ik durf nergens op te hopen

 

doe het natuurlijk wel maar ja het is nog steeds 50- 50 kans

 

nog 1 nachtje slapen en dan weten we het!

 

gr faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden