Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo Manon al 10 dagen dus na vandaag.

en nog niet ongesteld?

Dat ziet er toch wel goed uit dan.

Arzu ik duim voor je.

liefs

Rachel

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heey Manon, heb het nog niet gekocht erg he! Ik moet zo toch even naar de apotheek dus heb het vandaag in huis.

Hoe is het bij jou?

Arzu, heel erg veel succes gewenst we duimen voor een mooi hcg waarde!

Geplaatst

Dank jullie wel dames!

Ik ben nu ook echt testverslaagd geworden:laugh: om maar te kijken of het donkerder word.

Nu wachten tot vanmiddag.

xxx

Geplaatst

Ja Arzu...ik ben ook erg benieuwd!!

Rachel..ja vandaag dag 10....daar ging t de vorige maand fout.

Heb nog geen teken van een naderende menstruatie kunnen ontdekken....

Hoe is t met jou...al halsrijkend uitkijkend naar de TP of niet zeker ?

Siebje..vanavond pregnyl spuiten??

Greeetz Manon

Geplaatst

Manon dan is het nu echt spannend voor jou.

Ik ga hard voor je duimen.

Zelf heb ik wel weer zin in een tp.

Ik ben goed voorbereid, heb acupunctuur gedaan.

Ook heb ik Utrogstan in huis.

Ben weer vol vertrouwen.

Arzu hoe is het nou?

Rachel

Geplaatst

Meiden ze vinden mijn hcg nog steeds veel te laag: 100 was het vandaag.

Ze zeiden me dat ik me maar moest voorbereiden op een miskraam.

MOet wel verder met de utrogestan en maandag opnieuw bloedprikken.

pfff weet het ff niet meer hoor":(

Geplaatst

Rachel alleen mijn man heeft hoop en zegt: ze zeggen verdubbeling tussen de 48 en 72 uur dat is toch gebeurd!

Ik heb geen hoop meer:(

Geplaatst

Arzu..he..dit is ook niet waar je op hoopt he..maar geef je man wel gelijk.

bah wat onzeker allemaal. Nou op naar maandag dan maar weer..

Sterkte hoor met deze onzekerheid.

Geplaatst

Arzu, weet ook niet wat ik moet zeggen. Dit is nou net niet waar je op staat te wachten. Wat een onzekerheid ook he! Ik ga ook heel hard voor je duimen dat het goed zal zitten...

Manon, nou de pregnyl zit er net 10 minuten in! Maandag gaan ze ontdooien en dan dinsdag de tp. Voel me heel raar, nu besef ik het weer.

Ennuuuuh als ik het zo bij jou lees klinkt het wel erg goed! Wat is je testdatum?

XxX

Geplaatst

Hey Sieb,

Ja joh..je doet weer mee in de mm. Kan me voorstellen dat t weer even moet bezinken..lijkt al weer een tijd geleden he?! Nou ik blijf je "stalken" dat weet je ;-)!

Hier wd 11 vandaag...de cruciale wd 10 voorbij (ging t vorige maand mis)..

Heb vanmorgen ovulatietest gedaan om te zien of t streepje al lichter werd...vandaag op zijn donkerst ..vergeleken bij de andere dagen....zelfs vetter dan de controle streep...heb dus goede hoop. Nog even een paar dagen afwachten.... als ik maandag nog niet ongesteld ben..dan ga ik nog even bloed laten prikken voordat we weg gaan .(midweekje Brabant) Dan is t 6 dagen geleden dat ik de laatste pregnyl (1500) heb gezet...dat moet dan wel helemaal weg zijn. Vorige maand was het na 3 dagen en bij de laatste spuit na 1 dag al niet meer te zien op de ovul. test dus na wat ik vanmorgen heb gezien krijg ik toch echt wel hoop ;-) ...

bye bye

Geplaatst

taurus meid ik hoop het voor je.

hier loopt momenteel een zombie rond, ik weet het ff allemaal niet meer.

En dan tot maandag weer doorkomen, en dan weer die eerste zin: ik heb helaas slecht nieuws mevrouw.

Ik erger me rot dat die vrouw zei het moest 1000 zijn terwijl het zondag 49 was , wat dan absoluut niet mogelijk kon zijn.

pffffffff

Geplaatst

He ja..kan me voorstellen dat je t ff niet meer weet Arzu.

Maar van 49 naar 1000?. Ja 1000 als je al hoog begint eerder ja maar kijk maar eens naar de berichten van Meiske (74..ehh weet zo jaartal niet meer uit t hoofd)

Ze begon ook laag en steeg maar langzaam...maareh wel een 1eiige 2 ling he!

Nog niet de hoop verliezen door zón opmerking hoor.

Pieneke kreeg toen ook te horen dat t hcg te langzaam steeg...ook een 2ling die t prima doen...

Er zit nu eenmaal een behoorlijke marge in hoor als je de schema's ziet.

Hoop dat t weekend snel om vliegt voor je en dat je maandag meer zekerheid hebt of t nou negatief of positief is. Ik duim voor t laatste natuurlijk.

PS..heb net ook een zwangerschapstest gedaan...streepje is echter veeeel lichter dan op ovulatietest..dus ik word hier ook wat voorzichtiger ;-)

Geplaatst

Manon dat is goed nieuws voor jou.

Arzu het lijkt me verschrikkelijk zwaar om zo lang in onzekerheid te zitten, je kan niet anders dan afwachten.

Sterkte om het weekend door te komen............

liefs

Rachel

Geplaatst

Hoi, hoi,

Ff meelezen hier hoor.

Siebje wat fijn dat je er weer bij bent.

Ik heb met mijn cryo ook alleen maar hele lichtje streepjes getest en ik ben toch echt zwanger! Houd moed Manon.

Dat geldt natuurlijk ook voor alle andere kanjers hier op het forum.

Liefs,

Natas

Geplaatst

otje, mag ik je wat vragen dan.

neem aan dat je geen hcg bloedafname hebt gehad.

mijn testen worden wel duidelijk, maar het hcg in het bloed is laag volgens het zh.

Moest me grof gezegd maar voorbereiden op een miskraam!

Ik weet het allemaal niet meer, maandag terug voor bloedafname, zolang in de stress.

En dan zeker als het wel een beetje gestegen zou zijn: ja mevrouw heb helaas slecht nieuws voor u.

Ik word er echt gek van:(

Geplaatst

Hey meiden mag ik mij nu ook bij jullie aansluiten?

De roode duivels zijn eindelijks gekomen en ik kan om 9:00 bellen voor mijn eerste FM.

Groetjes

Geplaatst

Hoi lady's

Ook hier zijn de rode duivels weer op bezoek. Mag de 30e komen voor de 1e echo. Nu al duimen draaien dat mijn cryootjes overleven.

@Arzu, hoop echt dat je waarde nog mooi zal stijgen.

@Taurus voor jou hoop ik dat je een mooi,duidelijke test in handen zal krijgen.

Verder allemaal succes natuurlijk!

Liefs Diana

Geplaatst

Luna hoe is jouw echo verlopen?

Volgende week een tp?

Ik heb zojuist weer een tp gehad.

Het was niet zo'n topper als vorige keer maar wel goed.

Arzu hoe is het met jou?

liefs

Rachel

Geplaatst

He Rachel, het is goed gegaan lees ik. Een vriendin van mij had een 4- en 6-cellige terug en is al weer 22 weken zwanger, dus het zegt niet zo heel veel. Ik heb steeds hele goeie embryo's, ook de cryo's zijn toppertjes tot nu toe, maar geen zwangerschap... Je moet gewoon geluk hebben zei de gyn vanmorgen.

Mijn follikel was al weer 18 mm, dus ik mag over een kwartiertje de Pregnyl gaan spuiten en dan is donderdag de terugplaatsing als alles goed gaat.

@Arzu: ik duim voor je! Wat een slopende dagen moet dit zijn voor jullie.

Geplaatst

Dank jullie dames

Hier net wat bruin/licht rood verlies, dus denk idd dat het toch gaat komen.

Alsnog houdt mijn man hoop .

Maandag de hcg waardes weten we genoeg!

Of dat het bloed echt doorbreekt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden