Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag dames, na mijn berichtje van vorige week (geloof ik) over bloedverlies vanaf halverwege mijn cyclus, ben ik gisteren echt ongesteld geworden. Al met al toch een cyclus van exact 28 dagen. Nu mag ik 8 januari voor een echo komen, en dan hopelijk richting de cryo-terugplaatsing! Jullie lopen denk ik allemaal iets voor op mij, veel succes gewenst hoor!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm, ik meld mij deze maand weer af hier...na de eerste fm moest ik de volgende dag terugkomen voor een tweede fm. Daaruit bleek dat mijn follikel helemaal niet gegroeid was en nog steeds 15 mm was. De volgende dag moest ik daarom weer terug voor een fm en toen was de follikel niet meer te vinden! Uit mijn bloedwaarden bleek dat mijn eisprong al geweest was (ergens in de 24 uur daarvoor dus) maar omdat mijn bms ook nog maar 5,9 mm was is besloten deze maand geen tp te doen. Zucht. Nu dus maar weer een maandje overslaan en op naar januari.

Geplaatst

Jemig Laika wat een teleurstelling zal dat zijn.

Wat raar zeg.

Je moet wel veel geduld hebben.

Ik leef met je mee.

sterkte

Rachel

Geplaatst

Jee Laika..dat is idd raar dat ie dan zo vroeg al springt ..of binnen een aantal uur heel hard groeit..???

Dat is balen he..was je eindelijk bijna weer zo ver...shitzooi!

Misschien de volgende keer mee testen thuis met ovulatie testen...

Doe ik zelf ook..koop ze op internet van sensitest..voorraad van 24..kun je er nog wat tegen aan gooien.

Zo probeer ik zelf ook meer inzicht te krijgen in wanneer een test positief is en hoeveel mm een follikel dan is...Tot nu toe was de pregnylspuit eerder dan een positieve test.

Sterkte hoor..volgende maand meer geluk!!!

Groetjes Manon.

Geplaatst

Chablis, ik ben benieuwd hoe jij je voelt?

Nog steeds zo moe?

Ik hoop dat ik tot 12.00 uur kan opblijven vanavond.

Ik voel nog helemaal niets.

fijne avond

Rachel

Geplaatst

Hoihoi,

Nog steeds moe, gerommel in mijn buik en vanmiddag bij een toiletbezoekje een vaag rood streepje. Ik ga zo maar weer eens checken .......... geen idee nog wat ik ervan moet denken.

Geplaatst

als het bij een rood streepje blijft zou het innestelingsbloed kunnen zijn.

Heb ik ook altijd 1 dag beetje bloedverlies en als het niet doorzet lijkt het me positief.

Ik ben ook zo moe.

Ik ga heel hard voor je duimen.

liefs

Rachel

Geplaatst

Een heel mooi 2010 gewenst allemaal!

O, Chablis, wat kl*te om 2010 zo te beginnen zeg :sed:.

Hihi, Elif, jij ook hier :yeswink-1:? Vond het al zo toevallig dat iemand op precies dezelfde dag in hetzelfde zh een tp had, maar jij bent het gewoon zelf, haha. Ik ga hard voor je duimen! Spannend, overmorgen al... wat klinkt dat ineens dichtbij!

Laika, wat balen dat deze poging afgeblazen is... Hopelijk in januari meer geluk!

Rachel, hoe voel je je?

Wij hebben vorige week de 1e echo gehad (tp mét hormonen), en aangezien het bmslijmvlies nog niet dik genoeg was (6,5mm) afgelopen dinsdag de 2e (toen 9mm) en hebben komende dinsdag - als de cryo's goed ontdooien - de TP!

Geplaatst

Hahahaha ja miepie it's me hihi.

Was erg toevallig heh hahaha.

Heel veel succes dinsdag ik duim ook heel erg voor jou!!

Geplaatst

Inmiddels contact gehad met het VU. Het is voor nu over en uit. Naar hun mening was ook het bloedverlies nu ook veel te snel. Bij de volgende cryobehandeling moet ik utrogestan gaan gebruiken. En op 1 feb. hebben we een evaluatiegesprek met de arts.

Lekker begin van het nieuwe jaar :sad:

Geplaatst

Chablis, wat verschrikkelijk rot voor je.

Het klonkt zo goed een top cryo, dat zegt dus ook niet alles.

Zelf heb ik ook utrogestan gebruikt omdat ik dat nog over had van de verse poging en in 2006 had ik het ook gebruikt bij mijn 4e cryo en toen was ik zwanger.

Ik voel me nog steeds erg moe en ben snel geirriteerd.

Vannacht ook niet zo veel kunnen slapen.

Miepie jij ook heel veel succes.

Chablis heel veel sterkte en wat een slecht begin.

Ik leef met je mee.

liefs

Rachel

Geplaatst
Chablis, wat verschrikkelijk rot voor je.

Het klonkt zo goed een top cryo, dat zegt dus ook niet alles.

Zelf heb ik ook utrogestan gebruikt omdat ik dat nog over had van de verse poging en in 2006 had ik het ook gebruikt bij mijn 4e cryo en toen was ik zwanger.

Ik voel me nog steeds erg moe en ben snel geirriteerd.

Vannacht ook niet zo veel kunnen slapen.

Miepie jij ook heel veel succes.

Chablis heel veel sterkte en wat een slecht begin.

Ik leef met je mee.

liefs

Rachel

Thanks meiden.

@Rachel,

Ik had hier dus totaal niet op gerekend. Tuurlijk hou ik er rekening mee dat het kan mislukken, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat al na 5 na TP ik bloedverlies zou hebben. Complete verrassing (en geen prettige!) dus.

Ben je gewoon op eigen initiatief de bolletjes gaan gebruiken of op aanraden van het VU?

Geplaatst

op eigen initiatief omdat het vorige keer ook lukte.

had ze toch nog liggen, maar 1 pilletje per dag hoor.

Ik heb ook geen idee wat me nu te wachten staat.

Ik zou aanstaande dinsdag ongesteld moeten worden.

Bij de verse tp had ik na 8 dagen nestelbloed maar met een cryo zal dat wel sneller zijn.

Gaat het een beetje met je?

Krijg je nou eerste een evaluatie of mag je ook alweer meedoen deze maand?

liefs

Rachel

Geplaatst

Bij mij is dus nooit aangegeven dat ik die bolletjes ook kon gebruiken bij een cryo-behandeling. Sterker nog, ik heb er in het zkh naar gevraagd en ze zeiden dat het niet hoefde. Had ik dat eerder geweten .... ik heb hier nog een heleboel bolletjes liggen.

VOor zover ik weet kan ik me wel gewoon weer aanmelden, maar ik wil zelf eerst even een evaluatie en bepaalde dingen duidelijk hebben.

En of het gaat....nee niet echt.

Geplaatst

Chablis...shitzooi!

Ook ik werd iedere keer na 5 dagen al ongesteld. De een na laatste keer zag ik al op de 4de dag dat t er aan kwam.

Ook iedere keer gevraagd of ik geen ondersteuning van Utrogestan of pregnyl kon krijgen.

Ze vonden t niet nodig...immers gerekend vanaf de eisprong kom je op 10 dagen na de eisprong uit. Een luteale fase ligt tussen 10 en 16 dagen in zeggen ze dan.

Ik heb er de laatste keer nogmaal op aangedrongen en toen kreeg ik pregnyl ondersteuning. Op de dag van TP 1500 en dan op dag 3,6 en 9 nog een keer.

Nu heb ik van 5 dagen 10 dagen kunnen maken.

Moet wel zeggen dat je met pregnyl wel wat gefopt kan worden (vond meer dan bij Utrogestan)..behoorlijk gespannen borsten de dag na de spuit. Zijn maar lage eenheden..ik heb gekeken op een ovulatietest de dag na spuiten al niks meer te zien...dus nadeel van erg laat testen valt wel mee.

Sterkte...hoop dat je ondersteuning kan krijgen van je arts/gyn.

Geplaatst

Chablis, het ziekenhuis had tegen mij ook gezegd dat het niet nodig was om utrogesan te nemen, omdat je lichaam dat bij een cryo tp niet nodig zou hebben, omdat je lichaam het zelf zou moeten aanmaken.

Maar omdat het vorige keer werkte dacht ik dat het geen kwaad kon.

Verder doe ik ook acupunctuur erbij alleen deze keer nauwelijks behandelingen gehad vanwege de kerst.

Ook slik ik tarwekiemolie tabletten.

heel veel sterkte met de teleurstelling

Zelf heb ik ook niet meer zoveel vertrouwen.

liefs

Rachel

Geplaatst

Ohw meiden morgen is het zover, ben zo nerveus.

Zouden ze allebei goed ontdooit doorgegroeid zijn.

Morgen horen we het!

Duim aub voor ons!

Geplaatst

Arzu natuurlijk ga ik voor je duimen.

Ik hoop dat er een hele mooie teruggeplaatst wordt.

Laat je het even weten?

liefs

Rachel

Geplaatst

Ik laat zeker iets weten.

Dank je wel voor het duimen.

Het zijn er 2 of 1 dat krijg ik morgen dan ook te horen.

We wilden het liefst 2 maar ja dan moeten ze goed ontdooien heh

Hoe voel jij je tot nu toe.

xxx

Geplaatst

Arzu ik voel me prima maar niet echt anders.

Ik ben wel erg moe.

Vorige keren toen ik zwanger was had ik 1 dag bloedverlies (nestelbloed) daar zit ik nu op te wachten, maar er komt nog niets.

Succes straks

Zet hem op.

liefs

Rachel

Geplaatst

Ik hoop zo meid dat je zwanger bent!!

Hier aan het wachten op het verlossende telefoontje!!!

Hoop dat ze tegen 10 bellen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden