Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Azu,

Wat een vreselijke spannende dagen heb jij zeg ik hoop dat je mannetje gelijk heeft en een een beetje hoop houden is altijd goed.

Heel veel sterkte met wachten.

Rachel, jij heb immidels weer een tp gehad? heel veel succes met het broeden deze keer hopelijk is het een plakketje?

Luna, voor jou gaat het nu spannend worden of hij goed ondooit, en dan daarna net als rachel goed broeden hoor.

Hier gisteren een afspraak gemaakt voor de eerste fm op zondag 31 jan om 9:00, maar weet niet zo goed of ik dat door kan laten gaan want naar eindelijks de rode duivels op bezoek te hebben zijn ze gistermiddag alweer verdwenen.

Wat zouden jullie doen de afspraak gewoon laten staan en maandag even bellen of gewoon niet bellen en we zien wel zondag??? Poeffff weet het even niet meer hoor.

Lfs

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames,

Ik kan me ook aansluiten bij jullie.

Ik krijg donderdag een tp van een cryo. En dan gaan de spannende weken weer beginnen.

Weet er eigenlijk iemand wat voor een kans je hebt met en cryo tp? Is deze minder dan bji een verse tp?

Gr Es

Geplaatst

Arzu wat een afschuwelijk nieuws.

Heel veel sterkte. dikke knuffel

Ik leef met je mee....

Chantal ik zou het ziekenhuis wel even bellen.

Rachel

Geplaatst

Klopt Arzu...vandaar dat ik nu ook een bloedtest wil voor wat meer zekerheid..natuurlijk heb je nooit zekerheid...ook met een hogere HCG waarde kan t nog fout gaan.

Maar ik was wel blij vorige keer te weten dat t weinig kans had...stel voor dat t nog enkele weken had geduurd voordat de menstruatie zou komen..dan leef je helemaal toe naar de echo en dan pats..op je koude dak gaat t mis.Heb vanmorgen t ziekenhuis gebeld en ook gezegd dat ik morgen even bloed zou laten prikken (normaal doen ze dat niet bij ons in t ziekenhuis).Uitgelegd van de vorige positieve test met lage HCG..ze vond t prima.Morgen eind van de middag kan ik dan bellen voor de uitslag.

t is en blijft K** als je positief test en dan eigenlijk niet blij kan zijn vanwege een lage hcg. Liever meteen fout dan dit of niet?!

Sterkte hoor!

Geplaatst

Wat ontzettend balen Arzu... Het heeft mij ook erg beziggehouden die HCG waarden! Ik heb het zelf 2x gehad... en heb er toen een topic voor geopend: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?p=107652#post107652

Achteraf heb ik er wel iets positief uit kunnen halen: er gebeurt immers iets, alleen is er iets in de aanleg mis en je lichaam herkent dit als zodanig.

Liefs Pien

Geplaatst

weten jullie van eens kant ben ik gewoon bang dat dit probleem iedere keer zal zijn.

Dom misschien maar tja dat is het verdriet nu heh.

Geplaatst

Azu, dat is helemaal niet dom hoor kan het mij heel goed voorstellen, nu eerst het verdriet toelaten en daarna kun je weer verder maar alles op zijn tijd meis.

Ik heb net gebeld en ik kan gewoon komen zondag.

ben onder tussen gewoon weer verder gaan menstueren het enige wat er kan gebeuren is dat een vaken naar het zh moet voor een fm maar dat is geen probleem.

Geplaatst

Hoi allen,

Sorry dat ik even niks van me liet horen. Ik wilde even niet iedere dag met IVF en wachten bezig zijn. Dat heeft niet geholpen...Gisteren ben ik op wd12 ongesteld geworden. Ik ben erg verdrietig nu. M'n cryo's zijn op en ik ben bang of alles nog goed komt....

Groet

Lisette

Geplaatst

Hai Lisette, wat heftig en je hebt al aardig wat meegemaakt lees ik.

Ik leef met je mee.

veel sterkte

dikke knuffel

Rachel

Geplaatst

heh lisette wat erg:( veel sterkte.

Hier vandaag de bloeduitslag hcg van 100 naar 79 gezakt!

De echte miskraam zat er nog aan te komen.

We hopen in maart voor de laatste cryo te gaan als die goed ontdooit.

Geplaatst

Lisette,

Dit moet echt een grote domper zijn.

Ook ik moet af en toe afstand nemen hoor en dan heb ik niet eens zoveel meegemaakt als jij maar, wat je zegt soms probeer je een beetje afstand te nemen.

@Chantal,

Ik had het zelfde als jij. 1 en half dag ongi en toen weg. Na 2 dagen kwam het weer en ben nu gewoon ongi. Ik mag een dagje eerder naar het zh dan jij. Vorige keer eisprong gemist dus nu gaan ze al op dag 9 meekijken.

Zelf ga ik al vanaf donderdag de ovulatietesten doen. Dan zie ik misschien zelf ook een duidelijker beeld op de test want vond het de laatste keer maar een onduidelijk iets.

Ik heb ze nu van sensitest besteld dus hoop dat die wat duidelijker zijn.

Iedereen veel sterkte en succes gewenst!!!!

Liefs

Diana

Geplaatst

Diana,

Bij mij is het ook in alle hefigheid terug gekomen en ik moet op dag 10 komen omdat er bij mij nooit een positieve ovluatie test is ( vorige maand voor het eerst in 8 jaar tijd en wel op cd 21) en bij eerder echo's had ik een eisprok op cd 11 of 12 heb normaal altijd een cycles van 28 a 30 dagen dus heel regelmatig en nu dus 36 dagen.

Weet het ook niet hoe het komt maar waarschijnlijk heeft dat te maken met dat ik vervroegd in de overgang zit.

Ik ga daarom zelf ook niet testen heeft in mijn geval toch weinig zin.

Wij lopen dan mooi gelijk op ben benieuwd wanner jij dan een tp hebt?

Heel veel succes voor alle meiden die een deze dagen een tp hebben.

Lfs

Geplaatst

Hallo Ladie's

Hier gaat het aftellen eindelijk een beetje beginnen. Na een week ongi kan ik morgen al beginnen met de ovulatie thuistesten. Ik begin al op dag 8 zodat ik thuis ook een beter beeld krijg. Vanavond al 1 geprobeerd om te zien of die nu nog echt maar 1 streepje geeft. Vorige keer heb ik elke x 2 duidelijke strepen gezien en toch koneden ze in het zh ook niet met zekerheid zeggen of ik nu wel of niet mijn eisprong had. Na een bloedtest bleken we m toch gemist hebben dus vandaar dat ik nu extra vroeg begin. Zaterdag 1e echo om 11.15u dus ben benieuwd.

Voor jullie ook allemaal veel sterkte!!!

Liefs Diana

Geplaatst
Hier helaas echt bloedverlies.

het is dus idd een miskraam geworden:(

meiden nog heel veel succes!!

Och jee Arzu, en het ging zo de goede kant uit :)

Heel veel sterkte!

Knuffel

Geplaatst

Hi dames,

Ik lees dat er helaas weer dames zijn die een teleurstelling te verwerken hebben. Heel veel succes hiermee.

Liefs, Dorine

Geplaatst
Hai Chablis hoe gaat het nou met je?

Denk je alweer aan een nieuwe poging?

liefs

Rachel

Hoihoi,

Ik had even een persoonlijke time out nodig en heb me even afgezonderd van alles en iedereen. Maar I'm back!!

Gistermiddag ongesteld geworden en me meteen weer aangemeld voor de volgende cryopoging.

En hoe is het met jou verder?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden