joy1 Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Chantaal33, Jullie ook voor adoptie. Met hoe ik nu in het leven sta zou dat voor mij ook een "optie "zijn. Vanwege onze leeftijd kan het niet meer maar wat kan een mens dan veranderen he? Zo door de jaren heen. Ik wil jullie ook veel succes wensen!!!!Heel bijzonder. Joy1 Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Dames ons wondertje is uit de vriezer nu. hopelijk doet hij/ zij goed de best, morgen worden we gebeld tussen 10 en 12 of we een tp krijgen. ben zoooooo nerveus. Ben onderhand soepjes aan het eten dat had de acupuncturist gezegd voor warmte, aldus warme baarmoeder. Pfffffff zo nerveus hihihi Quote
Kaykay Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Arzu! Wat geweldig! Hoop op positief nieuws! Ben je niet aan het werk? Misschien vanavond lekker een kruik? Laat morgen even weten hoe laat de tp is, als het doorgaat!! Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Nee ik heb vrij vandaag hahaha erg heh! Nog meer tijd voor te piekeren hihih. Ja en electrische deken heb ik ook telkens aan. En dan op mijn buik liggen;) na de tp durf ik dat vast niet meer. Hoe voel jij je meid?? Quote
Kaykay Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ik voel mij heel goed, maar wel onzeker of t goed zit, voel namelijk helemaal niets! Ik zit wel op mijn werk, maar kijk steeds op deze site, is zo leuk. Verder de gewoonlijke dingen, gister met mijn nichtje naar de bios en vanavond met mijn zus. Ik voel gewoon helemaal niets.... Ik denk voor jou dat het ook fijn is om wat te doen, anders duurt het zooooo lang, haha! Naar welk ziekenhuis moet jij? Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Wij lopen in jette( brussel) 1,5 uurtje rijden voor ons. Nou meid toen ik de vorige keer niks voelde was ik zwanger!!! Ik had geen symptoompjes maar was toen raak hihi. Ik duim verder ;) Krijgen net reclame binnen, staat de hele wibragids vooooooooool babyspullen ooooooooh!!!! Quote
Chablis Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Arzu, Helemaal vergeten te vragen...hoe ging de afspraak bij de acupuncturist? Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Heel goed meid, Hij zei wel dat ik een koude baarmoeder had. Mijn man snapte daar niks van , want die zei altijd ( sorry) je bent zooooooo warm binnen is dat wel goed? Dus had zoiets huh, en mijn man zegt altijd dat. Maar ja oke hahahah. Ik moet woensdag erheen als de cryo goed ontdooit. En heel veel soepjes moest ik eten. Maar de kruiden moest ie nog zelf maken maar of ik die nog krijg??? Hoe is het nu met jouw pijn??? xx Quote
Vanessa Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Goedemorgen vanessa! Allereerst nog gefeliciteerd met jouw dochter Bo! Ik vind het bijzonder dat jullie meteen doorgaan voor een volgend kindje. Leuk! Je hoort het weinig en dat is ook waarom ik het bijzonder vind. Is het altijd een wens van jullie geweest om kindjes te hebben die met leeftijd dicht bij elkaar liggen? Het is nieuwsgierigheid, hoor! Mijn zusje heeft dat ook en die wens was heel groot! Sorry voor mijn nieuwsgierigheid! xxx Door mijn endometriose is het beter om direct door te gaan. Dat wordt steeds erger. Ongesteld zijn kan haast niet meer. Het is een groot bloedbad en ik ben er twee weken ziek van. Ik vloei bijna drie weken...... De pijn kan ik ook niet meer aan, het lijkt op rugweeen de pijn die ik heb. Als het ons nog mag lukken om een broertje of een zusje voor Bo te krijgen dan wordt het dus kiezen wat we gaan doen. Opereren of de pil, een spiraaltje wil ik niet dus die valt af. Het gaat er puur om dat ik niet of nauwelijks ongesteld meer wordt. Anti-conceptie heb ik niet echt nodig! hahaha. (probeer er maar laconiek mee om te gaan). Het scheelt wel dat ik het wel mooi vind als kindjes zo dicht op elkaar zitten qua leeftijd, dus dat scheelt weer gelukkig. En nu maar hopen dat het ons nog een keer gegund is! Je bent niet nieuwsgierig hoor! Je wilt gewoon alles graag weten (dat heb ik nou ook altijd!). Ik vind het wel fijn als mensen belangstelling voor je situatie/keuze hebben. Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Vind het top vanessa dat jullie dit doen hoor!!! Dan moet je zeker geen risico gaan nemen! xxx Quote
Chablis Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ja dat van die koude baarmoeder ken ik....had ik ook. Mixt hij zelf de kruiden? Hij had de mijne (die ik uiteindelijk overigens maar 6 dagen gebruikt heb) gewoon besteld. Lekker handig in pilletjesvorm. Bij mij is de rugpijn nog steeds een drama. Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 oei:( dat is niet goed pffff, Hoop toch dat je je snel beter gaat voelen!! Ja hij maakt die zelf idd! Dus ben benieuwd woensdag. Dat hoor je vaak koude baarmoeder... Quote
Chablis Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Het klinkt ook wel logisch als het bij de innestelling steeds misgaat. Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Bij ons ging het 2 weken na de positieve test mis , dus ingenesteld was het wel. Maar ja waardoor mk weten we nooit heh Quote
Chablis Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 En als morgen de tp doorgaat dan ook gewoon daarna zorgen dat je het warm houdt ;) Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 ja verplicht veel soep eten, electrisch dekentje aan. hihih Quote
Chablis Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Veel thee drinken, warm kruikje :) Is het risico met veel soep niet dat je teveel zout binnen krijgt? Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 hij raadde het aan??? Ik weet het anders ook neit hihihi. thee drink ik idd al best veel:D Quote
Chantal33 Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 He Azu, ik had het advies gekregen om juist niet de electrische deken te gebruiken en heb hem dus deze keer ook niet in mijn bed gehad wel drink ik liters thee nu en je weet het resultaat nu.hihihi Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ja ik zei het je ook al van te voren hihihi;) Mmmm morgen maar eens vragen van de electrische deken dan. Hoe zou het nu met 'm gaan?? Trouwens chantal ff een andere banner maken;) Nu moet je genieten!!!!!! Quote
Chantal33 Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Daar wacht ik nog maar even mee tot vrijdag en als dan nog alles goed is maak ik dan wel een banner. Genieten doe ik wel loop al de hele dag te met een grote glimlach rond. Quote
Pieneke Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Die mondhoeken zullen wel omhoog blijven staan! Quote
Chantal33 Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ja dat hopen we toch misschien moet ik toch maar een keer mijn tanden laten bleken dan zie je die ook nog in het donker. Quote
ChrisH Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad. De dokter was tevreden en ik moet morgen al weer terugkomen. @Arzu, morgen heel veel succes. Quote
Arzu Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Chris dank je wel!! Wat goed dat de gyn tevreden was bij je. ben erg benieuwd hoe het met onze :CuutKuw258698217: is.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.