Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahaha...ik zie nu pas dat berichtje over peute...hahahahaha...gefeliciteerd...hahahahah

:hug:

Geplaatst

Lau; Wat vervelend dat jullie kat weg is!

Hoe lang is ie al weg?

Hoop dat hij/zij snel terug komt!!

Joos; wat voor spannende foto heb ik gemist hier?

Het blijkt maar weer dat je hier niet even een dag niet kan komen; je mist gelijk spannende dingen hahaha.

Geplaatst

Goede morgen beau!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hebt een foto gemist van mij voordat ik de mmm in ging....dus voor de hormoon periode!

Ik zal hem er even opzetten in mijn avatar...maar ik hAAL HEM ER OOK METEEN WEER AF HOOR...DUS GOED KIJKEN ONTHOUDEN EN DAN IS IE WEER WEG...HAHAHAHAHAHAH...chip caps ging aan...hahahaha

Geplaatst

Ja ik wist dat je nu kort haar hebt, ook mooi hoor trouwens.

Zag het op de site van Anne-Meya staan.

Ik heb de topic aangemaakt van de recepten.

Als het niks is dan moet je het maar veranderen hoor.

Geplaatst

okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...wel ook wassen hè......niet eronder en meteen weer eronderuit...hahahahahaha

Geplaatst

Het niveau ligt alweer hoog op de zondagmorgen hahahaha.

Leuke foto van Anne-Meya!

Hebben jullie nog wat gedaan gisteren? Of zijn jullie lekker thuisgebleven?

Wij hebben gisteren gebbq 'ed met de meiden met wie ik in het ziekenhuis heb gelegen . Met mannen en kinderen; helemaal geweldig!

Geplaatst

nee ik heb de grote boodschappen gedaan en we zijn lekker thuis gebleven en niks gedaan eigenlijk...ja lekkere hapjes gegeten...allemaal van doie kleine hapjes.....niet goed voor de lijn maar goed het is weekend...hahahahahah

He wat leuk dat je daar leuke contacten aan overgehouden hebt......leuk joh!

En is jou man zo`n kookprinses?......hier niet hoor......ja koffie en thee.....hahahahahah

Geplaatst

Nou mijn hubbie houdt wel van koken en kookte vaker dan ik.

Nu ik part-time ga werken wordt dat anders hoor, ga ik meer koken.

Ik ben meer van het uitproberen van nieuwe dingen en kook als we visite hebben.

Lekkere hapjes gegeten; klinkt goed! Dat recept zien we hier wel verschijnen haha.

Zelf kan ik niet super koken hoor maar ben in voor nieuwe dingen.

Daarom vind ik dit topic zo leuk hier!

Het is ook heerlijk om lekker thuis te blijven hè? Lekker samen!

Het is zeker leuk de contacten met de meiden van het ziekenhuis.

2 ervan hebben ook een tweeling gekregen, en een 1 kindje.

Het is echt gezellig. We spreken elkaar ook ongeveer 1 keer in de maand.

Echt leuk! 1 van de meiden van een tweeling zat ook op de IVF-site.

Ze wil graag hier mee komen praten zei ze en had hier ook al meegekeken.

Ze zou zich binnenkort aanmelden; dus ben benieuwd!

Geplaatst

Joos; het is badder en etenstijd.

Duurt met onze twins wel een tijdje, dat begrijp je wel hahahaha.

Ben rond uur of 12 weer terug.

Kus!

Geplaatst

is goed meis........ik wet niet of ik er dan ben ...maar dat merk je vanzelf...hahahahah

:hug: voor je meisjes

Geplaatst

Ik heb de knuffel gegeven hoor!

Ik ben wel online tot een uur of 2.

Kom zo nu en dan kijken; ben nog lekker ff in huis aan het rommelen.

Jullie vandaag nog wat doen?

Wij hebben vanmiddag een verjaardag.

Tot later! x beau

Geplaatst

Hey Jose,

Je vroeg of Marissa ook een slaapzak aan heeft... Ja, die heeft ze aan. Zonder broekje, alleen een romper en truitje aan en dan de slaapzak aan.

Goedemorgen allemaal,

Jullie ook zo'n lekkere zondag vandaag? Gaan jullie nog wat leuks doen? Hier lekker een relaxed dagje, lekker thuis. Misschien vanmiddag even wandelen, verder niets bijzonders. En in huis nog wat kleine dingen doen, zoals was opvouwen en strijken (maar dat houd ik dagelijks bij, dus geen grote stapel...)

Goede zondag allemaal!

Geplaatst

Zo doen wij de meiden ook in bed, Bianca.

En als het warm is een shirtje met korte mouwen of alleen in de romper.

Hou je het strijken dagelijks bij?

Knap hoor! Dat red ik niet. Dus je raad al wat ik aan het doen ben hahaha.

Ben bijna klaar, maar dacht kom tussendoor even kijken.

(hoe bedoel je verslaafd hahaaha)

Geplaatst

Hier ook een relaxte zondag. Hubbie is aan het grasmaaien, duurt wel even, het staat op zeishoogte.....En het is nogal veel gras. Ik ben mijn foto's aan het opladen en ga zo mijn weblog bijwerken. Lig alweer een maand achter.

De strijk bewaar ik voor door de weeks, als Famke haar middagslaapje doet.

Misschien ga ik nog even wat zon meepakken, het is toch best mooi weer! :glasses9:

Tuttel ze allemaal vandaag!

Liefs Corine

Geplaatst

lekker gekwekt weer meiden haha,

1 ding viel me op:laura, hoezo zit ik aan de verkeerde kant van de 30???!!!!!

heel_boos2.gif

heel_boos2.gif

heel_boos2.gif

hahahaha

Geplaatst

jeetje, ik kan jullie echt niet bijhouden, kletstantes!!

En dan kom ik hier élke avond..... haha.

groetjes Amanda

Die even gaat lezen...

Geplaatst

hahahahaahaha.............Pas op lau........sab eb beua zijn straks moderators en dan stuurt ze je de deur uit:getOUT_2:....hahahahahahahahahah

He en welke verkeerde kant zit ik dan wel niet...hahahahahahah

Corine op zeishoogte...hahahah...kan je nog wel naar buiten kijken....en wat zal het licht in jullie huis worden als de zeis erdoor is gegaan!!!!!

Ik ga zo lekker lui zitten wezen en naar millennium kijken!

Spreek jullie morgen weer!

Dikke :hug: voor allemaal!

Geplaatst

Wat een strenge webmaster ben je Joos hahaha.

Wat is Millenium?

Dat ken ik niet.

Ik ga ook lekker bankhangen.

En CSI kijken (tenminste als het geen herhaling is).

Lekker op tijd slapen.

Morgen ben ik pas 's avonds hier.

Moet werken en ben laat thuis.

Voor de meiden die hier nog komen kletsen straks of morgen; veel plezier!

En voor straks welterusten!

Liefs, beau

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden