Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wauw die buik is echt prachtig!!!!!!

Amanda

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja mooi hè amanda......bij mij zouden ze geen verf genoeg hebben gehad...hahahahahah

ik had ook wel zo`n foto van mijn buik willen hebben!

Ha die beau...ik miste je al....je hebt vast al ergens gezegd dat je er niet zou zijn....maar jhet is niet bij te houden hier...hahahahahah

Geplaatst

haha, had je zo'n mega-buik?

de mijne was bescheiden.

Een erg mooie herrinering is het wel in elk geval.

Amanda

Geplaatst

ja cynthia wat lief............hahahahahaah

Amanda...kijk maar op de site van anne-meya (in de map in het ziekenhuis)daar staat mijn buik op....de foto in het ziekenhuis op bed was net voor de keizesnee!

Ik kon bijna niet meer lopen!

Geplaatst

ik zal nog een seen buikfoto oprakelen dan gaan we allemaal lachen hieer..jose, je mag 1o kilo trouwens meenemen hoor(ikke ook)

Geplaatst

we waren tegelijk..haha

normaal mag je inderdaad zie hieronder 10 kilo + extra verzorgingstas aan boord meenemen+ maxi cosy mits plaats+ buggy, die laden ze dan in het ruim na instappen

Geplaatst

hahaahah......we zaten weer dubbel te kletsen...hahahahahaha

ja dat dacht ik dus ook...heb ook nog even op de site van transavia gekeken en daar staat het ook...die muts van d-reizen zei 20 kilo...maar ik zei zelf al dat klopt niet!

Laura hebben we het goed gedaan met de topics...hahahahahaha

Geplaatst

ik moet nog wel een koffertje voor haar kopen...ik heb een kleine koffer al hier maar die weegt al 6 kilo...ja dan kan er noiet veel meer in!

Heb je nog een tip cynthia?

Zo heet 1 van mijn zusjes trouwens ook...cynthia...hahahah

Geplaatst

en je andere zusje...die van mij heet natascha.....

Tips ach, ik heb zelf ook nog nooit met een beebje gereist hahaha Afgelopen weeken dnaar groningen geweets, ze hebben 4 uur in de auto geslapen.....dat wens ik ook voor mijn tenerife vlucht ...

Wanneer ga je???

ps ik was op het andere forum effe spieken...humhum

Geplaatst

ik was daar straks ook aan het spieken.....en ik niet alleen...hahahahahaha...leuk toch!!!!!!!!

Ja ik maak me ook wel een beetje druk over de vlucht....wij vliegen al om 6.25 dus midden in de nacht naar schiphol.....en dan naar turkije!

Heb jij de tijden al?

Geplaatst

José heen gaan de tijden wel om 13.00 uur vliegen maar terug landen we om 1 uur 's nachts met een tussenlanding op gran canaria...dit heb ik remko maar niet verteld anders wil hij niet meer gaan hahahahah echt verschrikkelijk terug, weet nog niet hoe dat gaat lopen??!!

Geplaatst

hahaahah ja veel hè.....hahahahaahahah

oh jeetje ja dat is ook al wat....nee vertel het maar niet tegen je hubbie...wij vliegen om half 11 savonds terug...ook zo`n rampen tijd met een kindje volgens mij...hahahahah....als we thuis zijn zijn we overspannen...hahahahahah

Hoe doe jij dat met de voeding...je mag geen water meenemen toch in het vliegtuig!

Geplaatst

Hey, poeh dat waren weer 4 pagina's onzin, hahaha. Nee hoor, grapje.

Ik vind het superleuk om jullie verhalen te lezen.

Ik zal eens een foto zoeken van onze boerderij haha. Is een simpele 2-onder-een-kap met rieten dak. Jaren 30 woning.

Roos, hoe klinkt 6-7-8? Dus 6 juli volgen d jaar? Milan lijkt inderdaad op je broertje.

Sab, tummie is leuk! Zeker als ze een beetje zelf kan zitten. Thomas zit er prima in, maar Iris zakt in elkaar. Begint ze water te slurpen haha.

Jheroen, ik zag dat het gelukt is met de startpagina, toppie!

Wat was er verder ook alweer geschreven.....

O ja, mooie beschilderde buik gezien. Had ik ook wel gewild, maar op de 9mnd beurs (was toen 37 weken) had ik niet de puf om in de rij te staan.

Ik zal even een foto van buik en huis proberen te plaatsen (met knopje 7....?)

Doegie

Geplaatst

voor babyvoeding maken ze een uitzondering....trouwens na de douane mag je gewoon drank kopen en meenemen, dat wordt nl verzegeld of zo iets en zo spek je natuurlijk ook de horeca.

hahah jij land ook al zo ellendig laat..gelukkig landen we op luik 30 min hier vandaan..

Geplaatst

laura jij bent de beste....06-07-08...helemaal goed...we noteren het in onze agenda roos...dit word het...ahhahahaha

Anne-meya zakt ook weg in de tummy, maar los ik op door het badhoofdkussen onderin te doen...hahahaha

Geplaatst

Laura,

wat l;ijken die van ons op elkaar hahaha Lieve slurpt ook het water in de tummy op en zakt in elkaar..dat komt omdat ze zo licht zijn ....

Nou hier ook een foto zoeken van onze villa hahaha nee een jaren 20 huis, wel helemaal opgeknapt vorig jaar(hoogzwanger ...leuk not)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden