Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wauw meiden,

ik hou jullie niet bij hoor, dit gaat echt turbo snel....

Leuk al die versieringen bij jullie huizen. Wij hebben helaas zo'n Belgisch huis, waar je aan de voorkant niet kunt zien of mensen thuis zijn. Weinig ramen enzo. Wij hebben dus alleen van binnen versierd, maar daar heb ik geen foto's van. Het is wel een heel ruim huis, de keuken en woonkamer dan en een grote tuin. Echt Belgisch, maar het is een huurhuis en dan heb je niet veel voor het kiezen hier. Zal zo eens proberen om een foto op te snorren.

Sab,

balen van je moeder zeg. Echt vervelend dat ze niets anders voor haar kunnen doen. Trek jij het nog een beetje? En dan ook nog op zoek naar een andere baan. Hopen dat je snel iets leuks vindt.

Inderdaad een nare vliegtijden om met babies te vliegen. Ik vond met de auto overdag ook geen pretje hoor. "s Nachts rijden was voor Famke ideaal, voor ons niet, maar dat heb je ook binnen een dag bijgeslapen. En een flesje bij het stijgen en dalen is wel aan te raden. Ik merkte dat ik dat ook in de bergen moest doen, anders was het brullen!

Ik ga ook nog even aan de strijk en dan weer de stad in. Had gister maar anderhalf uur en dat was niet genoeg. Franse les ging très bien!

Ik hoop einde van de middag nog even hier bij te kletsen. 's avonds vind ik voor hubbie niet zo gezellig. Hij is vaak pas om 20 of 20.30 thuis en dan moeten we nog eten. Dan zijn we blij als we nog een uurtje samen hebben, voordat we naar bed gaan.

Gelukkig gaat Famke de laatste dagen ineens om 20 uur naar bed, zodat we echt de avond samen hebben. Ze slaapt dan het klokje rond, echt toppie!:toothy10:

liefs Corine

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier de voorkant van het huis. Doordat er weinig ramen zijn, is het redelijk donker binnen. Vooral in de winter.

P1010381.jpg

Hier een deel van de woonkamer, achter de pilaar met openhaard is de andere helft, beetje groot dus.....

P1010387.jpg

Dan hier het uitzicht op de tuin, en waarom hubbie zolang met het gras bezig is...

P1010386.jpg

En dit is toch wel mijn droomkeuken hoor, qua grootte dan. De inrichting zou ik anders doen, maar als je niet kan kiezen, dan dit maar. In Geneve hadden we een keuken die meer dan 20 jaar oud was en dat is ook niet alles.....

P1010393.jpg

Ik ga nu echt even snel aan de strijk hoor!

Corine

Geplaatst

Wat een prachtig huis Corine, en lekker groot! Wat mooi zeg!

En wat een heerlijke tuin!

Sab, ik heb je gemaild.

Doe mijn best hier om half 1 weer te zijn!

Geplaatst

Beter idee: we doen de meeting bij Corine!!! haha, maken we er meteen een weekendje weg van. Woon jij niet in de buurt van Brasschaat? bij de Pfaffs in de buurt toevallig hahaha.

Wat een geweldig huis Corine, jammer dat jullie elke keer moeten verhuizen zeg, zal niet meevallen he? Zeker als je zo'n mooie woning hebt als nu en die keuken!!! Whoehaaaa!! Mooi!!!!

Bo, take your time, ik ga even 1050850278.gif.

Maar eerst even een leuk reagge.gif opzoeken en opzetten hahaha.

tot zo xx

Geplaatst

Ben er weer!

Goed idee Sab van de meeting haha.

Corine ziet ons komen met al onze gezinnen haha.

Nemen we gelijk de hubbies ook mee hahahah.

Wat voor muziek heb je uitgezocht Sab?

Geplaatst

hallo niet zo veel kletsen als ik er niet ben hahahahah

Corine wat een heeeel mooi huis, bij ons was er na 2 dagen een sorm vandaar dat de ballonen scheef hangen en kapot waren.......

Sab, wat erg voor je moeder en voor jullie bah bah een dikke knuf hoor

Alles gestreken, dan kom je maar naar hier hihi

Geplaatst

Hé Cyn,

Het valt mee met het gepraat vandaag hè?

Dan hoef je niet zo veel bij te lezen.

Ben je a.h .werk vandaag of heb je vrij?

Misschien stond het wel ergens hoor maar anders moet ik

alles weer aflezen.

Geplaatst

beau, alles goed met je meisjes, hier slapen ze lekker nu hoor..

Ik moet ook zeker huishouden regelen na een dag werken maar ja :people:

Geplaatst

je hebt je 2 dagen al gehad...hhhhhhhmm

Werk je op vaste dagen(voor je baas dan) thuis is ook werken met 2 vind ik hoor, ben soms meer moe dan een dag voor de baas gewerkt te hebben, hier ijn ze zo hangerig en huikerig van 19 tot 20 uur, dan krijgen ze de laatste fles, echt soms afzien..als het mooi weer is ga ik wandelen

Geplaatst

haaai sappie,

en al alles weggestreken??????????????????

erg he, hier ligt een berg op je te wachten:hussy:

Geplaatst

lief dat jullie zo meeleven met ons, knuf terug!gruppe.gif

Lekker hoor zo parttime werken, 2 dagen vindt San te weinig haha,erg he? Ik moet van mijn eigen man 3 dagen blijven werken tsssss. Ben bang dat t wel meer wordt, er is zo weinig parttime te vinden..

ik heb de dvd van Mysteryland opgezet van 2 jaar geleden..kunnen dit jaar weer niet dus dan maar even zo hahaha.

Strijk af????? nou denk t niet hoor Sint haha, dus helaas je moet t zelf doen, bah he??

Geplaatst

Trouwens Beua, je hebt wel vaak eters wat leuk!!!

Dat je dat nog geregeld krijgt! kanp hoor, hier is het vaak een magnetronnetje!!

Geplaatst

Ja inderdaad dat vind ik ook Cyn, thuis is ook hard werken!

Maar ik vind het lekker dat je alles in je eigen tempo kan doen.

Je zit wel vast aan bepaalde tijden natuurlijk maar eromheen kun je lekker

je dag zelf indelen.

Ik heb de dagen alweer gehad, werk begin v.d. week.

Sab, lekker gestreken?

Geplaatst

zet maar gewoon wat neer, nu kan het nog, straks niet meer want dan zijn er 2 heeeeeeeeeeele strenge moderators!! pc007.gif hahaha

Geplaatst

let niet op mijn typfoutjes ..ik check het nooit en nooit mijn typdiploma gehaald.....

Jammer soms he dat je niet meer zo ergens heen kunt...klinkt ego maar ik heb pinkpop(om de hoek) en meerdere dingen laten schiten natuurlijk mar soms wil ik gewoon erop uit..

Laatst gingen we weg vergaten we de hond....arm ding moesten we mams bellen van wil je effe de hond doen hahahah

Geplaatst

meiden in dat geval zal ik aan San vragen of hij me wil gaan betalen haha. Als dat toch zwaarder is dan buiten de deur werken...

Heeeeeeeeerlijk gestreken Bo, maar het is zooooooveel en dan al die overhemden elke week, bah!! hahaha,

Ik ben er nu ook tot 13.30 uur en dan ga ik weer wat doen, zucht......

Geplaatst

Hahaha dat is wel waar Cyn,

ik ben erg van de gezelligheid w.b. eten en afspreken!

Hou van het goede leven zeg maar.

Vanavond komen vriendinnen van mij (inmiddels ons) en wij koken om de beurt. Wij zijn vanavond aan de beurt.

We begonnen heel simpel jaren terug met kip en patat en nu is het inmiddels uitgegroeid naar 3 gangen haha.

Wij houden het ook makkelijk vandaag, wel 3 gangen maar niet te moeilijk.

Wij koken bijna elke dag, soms halen.

Als ik moet werken kookt hubbie en als hij werkt dan kook ik.

En als we vrij zijn hij ook. (heb ik goed geregeld he haha)

Geplaatst

Die CYn gewoon de hond vergeten hahaha.

Sab; die overhemden zijn idd @#@#@ om te strijken.

Is ook niet bepaald mijn hobby!

Geplaatst

ik blijf ook tot 13.30 moet echt stofzuigen en om 14 uur jankt het weer...

beau, ik kook altijd hier, vind ik gewoon erg leuk, is mijn hobby(recepten volgen...) helaas niet al teveel tijd meer maar het is wel erg gezellig als er mensen komen..

Geplaatst

ja Bo, echt druk hoor jij met je eters elke week haha. Maar ja, je bent nu ntuurlijk al5 maanden een geroutineerde moeder haha.

Cynthia!!!!! de hond vergeten hoe kun je!!!

Maar ik ga liever niet naar Mys(t)eryland en dat we Carolijn hebben dan dat ik wel kan hoor....Komt allemaal wel weer, mijn vader kan niet wachten op echt op te passen, dat zei hij gister nog tegen Carolijn. Zo van: je komt snel een keertje slapen bij opa en oma en dan kunnen papa en mama lekker uit eten samen. Jippie goed geregeld hahaha

Hier wel een typediploma, maar tis wel lannnnnnnnnnnnnng geleden hoor...pfffff

Watstaat er op t menu bo?

Soep, wat voor soep en wat nog meer?

Geplaatst

Ik vond koken eerst niks.

Begin het wel leuker te vinden.

Daarom ben ik zo blij met het receptentopic.

Helemaal geweldig!

Dan kun je weer eens wat nieuws proberen.

Wel als we vrij zijn hoor, na het werk heb ik daar echt geen zin meer in!

Ik hoor hier al de meiden wakker worden......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden