Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

trouwens ik moet van remko ook 3 dagen werken..........................gelukkig werkt hij er 3,5 dus regelen we het zo maar soms is het me te druk hoor, kom ik om 18 uur thuis is er een bom gevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moest ik effe kwijt..mag niet zeuren, heb een leuke man en kids hahahahha

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

goed gepland dames!

Badderse en eetse en we spreken elkaar misschien straks nog wel even!

Kookse hihi

wij eten, spinazie met vis jammie!!

Geplaatst

ik moet nog gaan shoppen voor het eten of weer spagetti?????

lekker hoor verse soep, maak ik nooit..wat eet jij sab?

Geplaatst

We doen het simpel hoor vandaag.....

Zelfgemaakte soep vooraf met kruidenboter (zie voorgerechtentopic, is een aanrader en brood en foccacia),

Dan aardappelschijfjes en kroketjes italiaanse sla en broccoli en zelfgedraaide gehaktballen.

Toe ijs en een lekker taartje.

Dus komt wel goed volgens mij.

We hadden geen zin om uren in de keuken te staan.

Het is baddag en manlief moet werken, dus we doen lekker makkelijk.

Geplaatst

san werkt fulltime en eigenlijk wel meer dan dat....nu gaat dat allemaal wel goed omadat ik niet werk haha. Maar als ik wel weer werk..ik loop nu zelfs weleens achter met het h.h.-en....

Geplaatst

Zou lekker zijn als je straks uit eten kan Sab; heerlijk samen er even uit!

Mystery land is toch met die dans-muziek (sorry ben er niet zo in thuis)

volgens mij gaat mijn vriendin daar ook altijd heen.

Lekker spaghetti Cyn!

Geplaatst

makkelijk zegt ze dan!!! hahahaha, nou sterkte met badderen, hoe doe je dat eigenlijk??ik vind 1 al veel werk hahaha

Geplaatst

klopt Bo, met allemaal verschillende stijlen hoor, ben niet van dat harde lawaai hahaha. Moet wel om aan te horen zijn. tiesto bijvoorbeeld.

Tis al na half 2en we zijn er nog......... erg!!!!!

Geplaatst

Ik doe ze achter elkaar in bad.

Het is best wel ff een klusje inderdaad.

Daarom begin ik op tijd want anders ben ik niet op tijd voor de voeding.

Ben niet zo snel, meer van het koetelen en lekker uitgebreid.

Meiden, ik moet van mezelf nu stoppen.

Ik blijf maar :kermit: anders en dat hou ik nog wel ff vol hahaa.

Vind het wel erg gezellig.

Ik kom vanmiddag weer ff terug, wordt i.ig. na 3 uur.

Dan ben ik ongeveer met de voeding klaar als ze goed drinken haha.

Kus, beau

Geplaatst

tiener das echt erg maar dat ik er ben ook hahah

heb net wat foto's sorry erg groote geplaatst..

tot straks(wij hebben ze net samen in bad gedaan handig met zijn 2-en)

Geplaatst

een tiener? Shame on you!

Jij bent echt het meest verslaafd van ons allemaal!

Straks haal je onze webmaster nog in Sab hahaha!

Tiesto vind ik wel leuk maar ik kan niet een hele avond lang naar die muziek luisteren, paar nummers vind ik wel genoeg.

Nou lekker in bad geweest, de meiden rusten nog ff uit.

Kan ik lekker badje e.d. opruimen en natuurlijk weer hier tijd doorbrengen hahaha. Wat erg zeg.........

Ik blijf wel online, kom zo nu en dan nog ff kijken!

Geplaatst

ik ben er ook weer !! tjsa what Can i say, meest verslaaf ja maar ook het meest werkeloos hahaha. Dus ik heb een goede reden en jullie niet hahahaa.

Ik ben nog helemaal niet klaar hier, moet nog koken, kind ophalen en voeden en shitttttttttttt, ben wat vergeten, oh heel erg!!! Ikmoest een kopie maken van iets en dat ben ik vergeten...crisisjantje......nou ja morgen dan maar opsturen, zucht...als mijn hoofd niet vastzat.....

Cynthia, t voor foto's waar?????????????

Geplaatst

Bij de oktoberfoto's staat de foto.

2 stuks; erg leuk!

Hoe laat haal je Carolijn op?

Dus jij bent ook zo'n warhoofd.

Hier ook hoor; gigantisch!

Wordt moe van mezelf; vergeet dingen en zeg ook soms van die domme dingen....echt vreselijk!

Geplaatst

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha

Hoi Joseeeeeee, gezellie!!

Ik g Carolijn op tijd halen, weet nog niet hoe laat, het liefst nu, maar ja dan doe ik meteen niks meer in huis hahaha.

Erg he, soms voel ik me ook zo dom, echt een huisvrouw.....sorry...!!

Geplaatst

is niet zoveel verschil hoor..................jullie kunnen nu ook berichten verwijderen verplaatsen.enz...alleen nog geen mensen verbannen...hahahahahahah

Geplaatst

dan gaat iedereen dat zeker aan ons vragen...alsof we dat ineens weten haahaha. ik moet nu al lachen....even wat doen hoor, zo weer terug

Geplaatst

zien jullie het?

onder het laaste berichtje staat nu modereren....door berichten aan te vinken kan je ze verplaatsen verwijderen,,,,,enz.....als wij op vakantie zijn en je gaat berichten verwijderen doe dat dan niet permanent...dan kan je het altijd weer herstellen...hahahahah

Geplaatst

ik zie niks, ik zie wel dt ik jou een berisping kan geven hahaha.

Bo, is ook af en toe eve bezig met dingen maar blijft wel online zei ze, vandaar dat ze even geen antw. geeft hahah

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden