Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He, Seetje, tuurlijk staat het in de agenda. Een feesie moet je nooit voorbij laten gaan...

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Cynth, we willen 2 weken, en op 6-8 is vrijgezellenavond, dus ik denk begin aug + 14 dagen?

Acco willen we met een stel in een bungalow o.i.d.. Hoeveel weet ik niet precies; denk sowiezo 10pers (waarvan dus 2 dreumessen)

Geplaatst

Tsja, Laura, dat hebt je als je dus niet alle berichtjes door leest.... hahahahaha,

maar Rosalie, wel een mooie datum hoor!!

Geplaatst

ik wacht nog op het huis van José en ga dan weer project catwalk kijken .....geef toe een foute verslaving maar toch.........

Geplaatst

hey meiden!!

hahahahha jose,dat is net tussen mijn verjaardag en die van mn broertje in!!

maar dat maakt niet uit joh!!

nog meer feessie's!!

hey vonnie,

ja dankje maar we zijn er nog niet uit wanneer hoor!!

en ik heb die huizen idd gemist toch maar ff kijken hoor!!

Geplaatst

Ik ben trouwens (denk ik) gestopt met de borstvoeding....

gisterochtend voor het laatst gekolft en nu nog kneedbaar.

Wel beetje pijnlijk. Twijfel of ik nu de spanning eraf moet kolven of even moet doorzetten?

Wie kan me adviseren (ik ook eens een paar vragen haha)

Geplaatst

zo goed........kan je meteen zien dat jheroen in een grote bak rijd en ik in een kleintje...maar daar gaat verandering in komen...hij maakt zich zorgen als ik met dit bakkie en zijn kleine meisje op de snelweg moet!

en vonnie je bent net zo maf als de rest...en ik maar denken dat jij de enigste hier wat die normaal is....rare zin gewordenmaar ghoed je snapt het wel!

Geplaatst

zo José mooi huisje hoor en nog wel 2 auto's...(bij ons ook hoor)

Ik ben zie handtekening al in vakantie stemming hahaha

Tot morgen slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Vonnie komt heel serieus over maar lacht heel vaak en is erg grappig ..net als de rst zo gek als een ....je bergijpt ook wat ik bedoel..nu echt doei

Geplaatst

ik heb vanmorgen de spanning er even vanaf gekolft...werd me te veel......onze meis kwam pas om 5 uur en ik dacht ik geef je een flesje maar vanmorgen werd het me toch teveel......ik denk nu over 2 dagen nog 1 keer kolven en dan ben ik eraf hoop ik!

pas op voor borst onstekeing meis...beter even eruit en steeds meer ertussen laten!

Geplaatst

J, zit je aan de wijn met die rare zinnen, hahaha

Hoe gaat het met doorslapen en je nachtelijke borstvoeding?

Ook last van het Pam-effect?

Geplaatst
J, mooi huissie hoor. Wel een beetje karig hoor, die ene vlag hahaha grapje hoor.

Mooie auto's hoor!

goed kijken mevrouw laura...er hangen ook vlaggetjes voor het raam...hahahahahaahh....binnen was het een heel feest...maar ja dat zie je niet!

en cynthia ons huis is op de tv geweest met peter r de vries...jheroen werd toen gezocht...hahahahaha

Geplaatst
J, zit je aan de wijn met die rare zinnen, hahaha

Hoe gaat het met doorslapen en je nachtelijke borstvoeding?

Ook last van het Pam-effect?

hahaha...ja ik zit aan de rode wijn....had ik zin in...maar ben ook moe..gaat niet goed dan met tikken...hahahahah

Geplaatst

sorry was ff aan het bijlezen!!

ga ff een sigaretje roken en dan ben ik er weer!!

tenminste als iedereen dan niet al weg is......:blink:

Geplaatst

als jij de boel hier in de rook gaat zetten zijn we weg ja...hahahahahahaha

soms denk ik weleens ik ga weer roken..dan zijn de klio`s er zo af..maar nee toch maar niet...ik ben er al zolang vanaf...niet meer!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ach ja, iedereen kan zich wel eens vergissen, hihihihi...

Enne, wie zou af en toe niet gek worden van een puberende peuter van 3,5 en een eigenwijze tweeling van 6 maanden die alle drie af en toe niet willen slapen?!? Ik bedoel, wie wil er nu niet SLAPEN!! Ikke wel, maar dat snappen ze niet.... hihihihi

Geplaatst

ja ik ben weer uitgestoomd!!

en eerlijk jose,

ik rook hoog uit 5 sigaretjes op een dag

wil het ook niet meer doen dan die 5!!

Geplaatst

Vonnie, je hebt het er best zwaar mee hè. Als mensen tegen mij zeggen "een tweeling, wat druk!?", dan zeg altijd dat het best meevalt, maar jij hebt er nog een exemplaar bij, met nukjes en aandacht.

Knap van je hoor, dat je nog lekker positief klinkt. Je kan eigenlijk ook niet anders, maar toch knap hoor!

J, wijn? Ik ook een sigaretje, foei!

Roos, ik ga zo ook aftaaien hoor, ben het zat, na een dag werken. Heb nu gelukkig weekend.

Vanmorgen heeft mijn schoonmoeder trouwens de kids een fruithap gegeven. Ze zei dat Thomas bij iedere hap die Iris kreeg nijdig zat te kijken haha.

Morgen weer peer/banaan en overmorgen eens perzik o.i.d proberen.

Roos, wanneer mag je weer naar je dt?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden