Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

WACHTBANKJE JULI

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Carolina(78) 10 juli testen -HCG te laag(45)17 Juli opnieuw testen

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Sandra (witje), 24 juli testen

Zo hier ben ik dan weer officieel op de wachtbank, voor de 2e keer deze maand. We hebben 2 pracht emmy's teruggekregen. Eigenlijk mochten we er maar 1 maar omdat het onze 6e tp is en we er goed over nagedacht hadden, over de risico's e.d. kregen we er toch 2!!! 1 van score 4 die negen- cellig was en 1 van score 4 die zich langzaam deelt (geen getal van gehoort). Ze hebben allebei een goede kans op innestelen werd er verteld dus het is weer 14 dagen wachten..........................................................

Sandra

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eindelijk weer een zwangere :-) Gefeliciteerd meid!

En Sandra ik ga voor je duimen. Deze keer moet het goed gaan!

Geplaatst

Dat vinden wij ook. Ik zei in de behandelkamer dat dit de laatste keer was. Ze keken me vreemd aan. Ik zei dat het nu gewoon maar eens moet lukken bij de 6e tp. En als het er nou 2 mogen zijn dan is het helemaal perfect.

Sandra

Geplaatst

Sjipperdip super gefeliciteerd met de positieve test!!!!!!

En Sandra veel geluk bij ons op het wachtbankje!

Voor de rest iedereen nog een fijn weekend!

groetjes, B

Geplaatst

hoi sandra,

ik wil je heel veel succes wensen in de wachtweken en ben het met je eens

nu moet het gewoon goed gaan!!! toi toi toi

verders iedereen fijn weekend

gr faye

Geplaatst

Sjipperdepip, van harte! Super!

En Sandra; toi, toi, toi! Hoop dat het deze x raak is!

Groetjes, Erika

Geplaatst

Thanks voor al jullie lieve aanmoedegingen e.d. Nu idd zelf nog positief blijven. Tot nu toe gaat het goed. Haha een uur of 6 na de terugplaatsing.

Vorige cryo pogingen ging het steeds fout op dag 9, 10 of 11 dus als ik volgende week dinsdag haal dan is het voor ons al een mijlpaal. Ik ga lekker stevig hier op de bank zitten en alle wachtenden goed vasthouden. Alle zwangere vibes worden hier hartelijk in ontvangst genomen.

Sandra

Geplaatst

Zo hier ben ik al weer. Jullie kennen me vast al een beetje. Lekker mezelf gek maken en jullie dan ook hahahahaha. Ik heb lekker geslapen, heb sinds gistermiddag wel af en toe flinke krampen in mijn buik. Waar komen die nou weer vandaan. Ach ik heb vanavond een avonddienstje dus lekker op het gemakje de mensen naar bed begeleiden en de zware dingen zoals dweilen laten liggen voor de dagdienst morgen. Nu moet ik gewoon aan mezelf denken en aan de hopelijk innestelende tweeling in mijn buik. Ma en di alweer vrij en dan maar 3 daagjes werken volgende week. Heb er helemaal zin in. Beetje mijn gedachten verzetten en ook weer eens wat beweging. Kan me er de laatste tijd moeilijk toe zetten wat te doen, vooral hier in huis. Dus het wordt lekker op het gemakje weer eens het luie zweet eruit werken.

Liefs van Sandra

Geplaatst

Hey Sandra,

Heel veel succes deze wachtweken!

Hoop voor je dat de tijd lekker snel gaat en dat je snel een posi test in handen hebt.

Wel leuk dat je hel erg graag een 2-ling wilt hebben hahha

Ik heb ook een TP van 2 gehad.. op de echo waren er 2 zakjes te zien en maar 1 was er "vol".

Ik duim voor je mee....

Geplaatst

Hoi Sandra heel veel succes voor jou en hopen dat jouw wens voor een tweeling uit mag komen!

Ik heb ook tp van 2 emmys gehad, volgende week maandag testen dus ik ben ook erg benieuwd!! Als het er twee zijn is dat natuurlijk fantastisch maar om eerlijk te zijn ben ik met 1 minstens zo blij!!!

groetjes, Billy

Geplaatst

hai Sandra

ik zag dat je 2 cryo's teruggeplaatst hebt gekregen, wat spannend meid!!!

Ik hoop dat ze zich lekker aan het nestelen zijn...heel vele succes en maak je neit gek he!

lieve groeten

Meiske74

Geplaatst

Hee meiden, wat een hoop nieuws weer zeg.

@ Sjipperdip, sorry meis, ik had jou over het hoofd gezien..... sorry!!!!! Hoe dan ook gefeliciteerd met jouw positieve test... superrrrr en kom je gezellig meekletsen in de topic uitgerekend maart 2010?

@ Sandra, deze keer MOET het gewoon gaan lukken!! Lekker ontspannen en vooral positief blijven.... dan moet het goedkomen. En zorg voor een goede doorbloeding van de baarmoeder :icon_biggrin: (je begrijpt dat vast wel waar ik het op doel..... heb ik nl. ook gedaan en zie het resultaat). Toi toi toi!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Ja lekker sokken aan en kruikje, had ik vorige keer ook maar heeft toen niet geholpen. Nu moet er toch minstens 1 blijven zitten?????????? Liever allebei natuurlijk haha.

Ik probeer positief te zijn en te blijven hoor, is wel moeilijk hoor. Dit is voor ons voorlopig de laatste poging dit jaar.

Sandra

Geplaatst

en de thee niet vergeten he Sandra:)

Oh trouwens ik las laatst ergens dat je ook moet oppassen met de laptop, dit schijnt schadelijk te zijn voor de innesteling!

Ik zit eigenlijk altijd op de bank met laptop op schoot/buik. het schijnt dat er een bepaalde straling van af komt.

Ik ga der dus bij de volgende poging op letten, en laptop dan niet meer op schoot

Geplaatst

Hoi allemaal,

Helaas..., ik moet mijn regeltje rood maken, ben ongesteld geworden. K.T! Gisteren beetje bruin bloed, had dus nog een beetje hoop, maar vanochtend pats, knalrood, heftig ongesteld. Testen heeft ook geen zin meer. Ik had al vanaf een dag voordat ik volgens mijn normale cyclus ongesteld had moeten worden hoofdpijn 4 dagen lang, dus had er al niet meer op gerekend. Vraag me wel af waar het embryo blijft? Kom ik dat nog tegen of is dat zo klein dat het niet te zien is?

Nou ja, volgende week krijg ik een brief of er iets ingevroren is van de andere 10 embryo's maar ze hadden al gezegd dat ik daar niet op moet rekenen dus denk dat dit einde eerste poging is...

Caroline

Geplaatst

Zie vorig bericht... Weer meer kans voor de wachtenden...

WACHTBANKJE JULI

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Carolina(78) 10 juli testen -HCG te laag(45)17 Juli opnieuw testen

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Caroline (Elinorac), 15 juli testen - 12 juli ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Geplaatst

Hoi Caroline,

het spijt me echt voor je, jeetje meid, wat een tegenvaller!

Ik wens je veel sterkte.

gr. Billy x

Geplaatst

caroline, sterkte meid. Dit voelt zo belabberd hé! Ik wens je sterkte. Toch is het zo dat een mens zo veerkrachtig is dat het ook weer kracht krijgt om verder te kijken en te gaan! Ik weet zeker dat dat moment bij jou ook komt. Voor nu nogmaals sterkte en wees lief voor jezelf, doe waar je zin in hebt en neem je tijd!

groetjes Esther

Geplaatst

Dank jullie wel voor het medeleven... Ik zei net nog tegen mijn vriend dat er heel veel vrouwen zijn die veel meer hebben meegemaakt dan wij, zoals jullie bijvoorbeeld... Veel heftige verhalen hier op het forum, wat dat betreft kom ik net kijken. Mijn vriend kan heel goed relativeren en zei net dat dit embryo kennelijk toch niet sterk genoeg was. Tja, is wel een gezonde benadering denk ik. Maar dat neemt niet weg dat het toch verdrietig is natuurlijk.

Caroline

Geplaatst

Hoever je ook bent in de mmm, je eigen verdriet is je eigen verdriet. Tuurlijk is het op zijn tijd goed om te relativeren maar je eigen verdriet...daar mag je geen onrecht aan doen. Heeft ook geen zin denk ik. Het is een deel van je leven wat pijn doet en dat is gewoon verdrietig! Toch weet ik zeker dat, ondanks dit alles, dat er zoveel moois is in dit leven waar we volop van mogen genieten. Dat geld ook voor jullie.

Heb je al enig idee wannneer jullie voor een 2e poging mogen?

gr. Esther

Geplaatst

He Esther,

Als het aan mij lag zou ik morgen weer beginnen! Ik heb geen idee, omdat ik vanochtend pas ongesteld ben geworden en morgen moet ik de brieven opsturen naar de ziekenhuizen (zit bij Maasstad en EMC) dat ik ben gaan menstrueren. Het vervelende is dat ik ook geen idee heb of er cryo's zijn, ik krijg daar 2 a 3 weken na de TP een brief over, dus dat is ergens komende week neem ik aan. Ze zei al wel dat ik nergens op moest rekenen, wat ik eigenlijk vreemd vind aangezien er 10 embryo's over waren (wat zonde!), maar dat is het strenge EMC kennelijk... Ik heb wel de neiging om morgen te proberen mijn IVF arts te bellen om te vragen of ze het alvast wil vertellen... Ik heb dus nog wel een sprankje hoop voor deze eerste poging, maar niet zo veel. En zo niet: geen idee, moet denk ik na deze menstruatie nog eentje afwachten? Of zou ik dan alweer kunnen beginnen met spuiten? Ik weet niet hoe dat werkt.

Caroline

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden