Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja Kammie,

Ik had je verhaal net al gelezen op het IUI topic. Het is voor mij wat lastiger om druk te zijn, ik heb een eigen tekstbureau en moet afspraken maken voor interviews voor een blad waar ik voor schrijf, maar mensen zijn op vakantie of reageren niet snel genoeg op een voorstel voor een datum... en in de tussentijd zit ik maar een beetje op het forum te hangen en kom ik nergens toe. Zou wel wat aan het huishouden mogen doen bijvoorbeeld maar kan het niet opbrengen. Gelukkig heb ik een dochter van 5 die me wel bezighoudt, maar die zit nu op school natuurlijk.

Pfffff, nu begin ik de wachtbankstress te begrijpen... de eerste paar dagen had ik nergens last van maar nou ik bijna de tweede week in ga...

Succes iedereen!

Caroline

Wat een leuk beroep! Nu dan misschien even niet omdat de mensen niet snel genoeg reageren (weten ze dan niet dat jij al genoeg aan het wachten bent?!), maar klinkt wel heel leuk. En je bent daardoor misschien ook redelijk flexibel met het inplannen van je werk en andere (ziekenhuis)afspraken lijkt me? In het begin zit ik ook wel rustig op het wachtbankje. Maar als jullie iemand voelen "wippen"; dat ben ik!!

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Was dit toevallig de arts met het rode haar?

Ik vind hem echt een super vent daar.

Kan je op je gemak stellen en luistert naar je.

Klopt inderdaad, ik dacht eerst dat hij een verpleger was, hij leek me nog zo jong (dat krijg je als je zelf bijna 40 bent haha).

Maar hij was echt aardig en rustig. Ik wou dat ze allemaal zo waren!

groetjes, B

Geplaatst

YouMe ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ik leef met je mee, echt ontzettend k.. voor je.

Gr. B x

Gast Agnessie
Geplaatst

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis

Kammie, 10 juli testen

Carolina(78) 10 juli testen

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnessie, 20 juli testen

Hallo Allemaal,

Gisteren TP van een cryco gehad.

De eerste ontdooide is terug geplaatst.

Moet zeggen dat dit weining of geen stress met zich mee heeft gebracht.

Nu duimen draaien voor iedereen.

Iedereen heel veel succes.

Agnes

Geplaatst

Hoi Agnes,

Welkom, zelfde dag testen als ik, spannend!

Ik moet zeggen dat ik het hele traject tm de tp vrij nuchter doorgekomen ben maar nu vind ik het heel spannend.

en het duurt nog 13 dagen!!!!!

gr, B

Gast Agnessie
Geplaatst

Hallo Billy,

Ja ik zag het !

En had je een TP van een verse of een cryo.

Ik had namelijk een cryo TP.

Dat heb ik echt zo anders ervaringen als de TP met 2 dagen er voor aan de punctie.

13 dagen klinkt erg lang he.

Heb jij gisteren de TP gehad ?

Agnes

Geplaatst

youme

wat erg voor je (jullie) ik leef met jullie mee

heel veel sterkte met het verwerken ervan

andere meiden heeeel veeel succes de komende dagen en blijven zitten op het bankje hoor ik wil groene regels zien en geen rode duim duim duim voor jullie!!!

Geplaatst

Hoi Agnes,

ik had tp van 2 verse embryo's (wat klinkt dat raar!)

Er waren nog 2 goede embryo's over die dus nu cryo zijn.

De tp was afgelopen zondagmiddag.

Ik moet 20-07 naar het ziekenhuis voor bloedtest maar ik denk dat ik de zondag ervoor zelf ga testen (de 19e dus).

Is dit jouw 2e poging?

groetjes B.

Gast Agnessie
Geplaatst

Hallo Billy,

Dit was mijn 2 poging van mijn eerste IVF met een cryo.(snap je hem)

Morgen nog 12 dagen te gaan.

Groetjes Agnes

Geplaatst

Goede morgen meiden...

Nou dag 12 na tp is aangebroken en nog niet ongi! (verlenden keer was ik op dag 12 ongi geworden)

tik tak tik tak wat gaat de tijd langzaam......

x

Geplaatst

Update !!

Gisterochtend de laatste Utrogestan ingebracht (laatste schuimbad, hahaha !!), maar hoe lang houden die eigenlijk de ongi tegen ???

Gisteravond getest, thuis, maar die was negatief.

Verder nog niets te zien .......

Morgenochtend om 09:00 uur in het ziekenhuis zijn voor een urinetest ......

Spanning wordt me bijna teveel ...... :)

Evie

Geplaatst

Hoi Evie,

Heel veel succes meis, nog 1 nachtje slapen en dan weet je waar je aan toe bent. En dat mag dan ook wel....... die ww zijn killing.

Ik duim voor je (en uiteraard ook voor de andere 'wachtenden') en zolang er geen bloed is, geeft dat onwijs veel moed. Toi toi toi.

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoi Yustin, ik zie dat ik één dag op jou voorloop, vandaag is bij mij dag 13 na tp.

Maak me behoorlijk ongerust door negatieve test gister en verhalen over 2 dagen na laatste Utrogestan ongi bij sommigen ........ maar ja, kan niet meer doen dan afwachten .....

Evie

Geplaatst

Wat een verschil ook weer met die Utrogestan. Ik heb gister het ziekenhuis gebeld om te vragen wanneer ik moet stoppen met die capsules. Ze gaf aan dat ik gewoon de capsules op moet maken of als de test negatief stoppen.

Pff wat is dit wachten moeilijk zeg, nog 2 dagen.

Geplaatst

Hoi meiden,

Is het nog uit te houden op het wachtbankje?

Heel veel sterkte met wachten en succes hé, vasthouden hoor die groene golf.

Lieve Sandra, ik ga super hard voor je duimen dat ze goed ontdooien en dat je zaterdag 2 prachtige emmy's terug geplaatst krijgt en dat ze daar lekker 9 maanden fijn blijven zitten.

Toi, toi, toi allemaal.

Geplaatst

He Evie, jah super spannend he??

Pff de spanning is hier bijna niet meer uit te houden hoor....

De eerste icsi werd ik 12 dagen na tp ongi, dus ben aardig in de stress nu!!

Ik duim voor je!!

Geplaatst

Er is een hoop spanning momenteel hier zeg. Sterkte voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandra

Geplaatst

Nee Evie ik heb na de punctie 3 keer pregnyl 1500 moeten spuiten....

Ik heb verleden keer wel die bolletjes gehad!

Geplaatst

Wordt gék van de zenuwen, gister negatief getest, Utrogestan kan de ongi nog een dag of 2 tegenhouden, dus óf ik wordt morgen ongesteld, óf we testen morgen in het ziekenhuis tóch positief ..........

Evie

Geplaatst

meiden die bijna aan het eind van de wachtweken zijn...heel veel sterkte. Het is zooo spannend die laatste paar dagen!

Geplaatst

Wachtbankje juli

Elena, 4 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Even voor de duidelijkheid het lijstje iets naar voren.

Meiden succes!!!

Geplaatst

Youme heel veel sterkte..

Hier zitten we echt in spanning , kan niet wachten tot het vrijdag is...

Heb stiekum toch maar testen meegenomen net met boodschappen doen.

Ik weet inmiddels wat de uitslag is maar probeer toch maar van de bloedtest vrijdag uit te gaan.Was het maar vast zover...

Overigens , ik heb uitslag in mn gezicht , niet normaal mn wangen zitten onder de bultjes iemand anders hier ook last van? kan t vd bolletjes komen? kan me niet herinneren daar eerder last van gehad te hebben.

Voor alle vrijdagmeiden succes met t doorkomen vd laatste wachtdagen

hopelijk een heleboel positief nieuws!

Evi ik ga voor je duimen hoor , hopelijk morgen een mooie groene tekst erbij in t rijtje!

Gast Agnessie
Geplaatst

Was er weer afgehaald ...............

Wachtbankje juli

Elena, 4 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Hoop dat ik nu ook bij mag blijven zitten.

Agnes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden