Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vannochtend de bloedtest gedaan.

Kregen net de uitslag doorgebelt , mijn man had de telefoon aangenomen

Mijn HCG waarde is veels te laag (45) van gem als ik t goed zeg 150.

Ik moet over een week opnieuw bloedprikken

Ontzettend verdrietig dus

We hebben later teruggebelt omdat e.e.a. zo op je afkomt en je dingen vergeet te vragen. We vroegen waar we vanuit kunnen gaan , een inschatting, en die ziet er niet goed uit.

Na 2 positieve thuistesten hadden we ons verheugd om vanmiddag onze ouders te bezoeken met t goede nieuws maar ergens diep van binnen hield ik er al rekening mee dat er iets niet goed zou zijn , heel raar.

Ik vertrouwde al niet vanzelf op de positieve uitslag van de thuistest

Ik hoop voor de andere meiden dat ze vandaag positief nieuws hebben en er toch twee mooie groene rijtjes bij mogen

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Carolina(78) 10 juli testen -HCG te laag(45)17 Juli opnieuw testen

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He bah carolina, dit is echt balen. Een week wachten dat duurt lang in dit geval. Sterkte met wachten.

Sandra

Geplaatst

he gatsie zeg, wat een %@#%@% nieuws! Sterkte met de verwerking van de enorme teleurstelling, bah!!

Geplaatst

Hoi Carolina, verdikkeme hier had ik niet op gerekend!! Nou meis, misschien hoor jij bij die uitzonderingen die langzaam 'opstarten'?? Ik vooralsnog dat het uiteindelijk toch positief gaat uitpakken. Ik blijf duimen voor je.....

Hoe is het met de andere testers van deze dag? Ook voor jullie blijven mijn duimen draaien.....

Greetzzzzz,

Elena

Geplaatst

Carolina, wat een slecht nieuws ook voor jou zeg! hebben ze ook gezeg waarom je nu een week moet wachten?

Of is dit de normale gang van zaken. Ik hoop werkelijk dat de waardes heel snel omhoog gaan en dat het straks toch positief is.

Jeetje het zit niet echt mee voor iedereen he?

Ben erg benieuwd naar de andere twee!

Witje, jij veel geluk ook morgen, hopelijk komt er iets moois uit de vriezer en kan de tp doorgaan. Wanneer weet je dit zeker?

gr. B x

Geplaatst

Helaas ik heb net een vreselijke teleurstelling gehad....Wat voel ik me klote zeg..Testen is niet meer nodig!

. bedankt voor jullie medeleven

Geplaatst

Jeetje wat een $@%^@%-zooi zeg, jij ook al!!!

Dus je menstruatie is ineens doorgekomen, wat een ellende...

Jij ook heel veel sterkte.

groetjes Sab

Geplaatst

Hoi Yustin,

Jeetje wat ontzetten rot voor je zeg. Ik wens je heel veel sterkte. Dikke knuffel Bx

:hug:

Geplaatst

Pffft, het zijn heftige tijden voor een boel meiden hier op het forum.

Voor iedereen die ik (nog) niet persoonlijk een knuffel heb kunnen geven, bij deze!!!

Vind je weg samen met je partner en vooral; Geniet van elkaar.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

He bah alweer een negatieve, Het lijstje is veel te rood ik wordt er gewoon :sick: van.

Sterkte Yustin en partner.

Sandra

Geplaatst

WACHTBANKJE JULI

Elena, 4 juli testen

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Yustin, begrijp ik goed dat je dus ongi geworden bent en geen test meer hebt hoeven doen????? Balen hoor. Nogmaals sterkte en een digi knuffel.

Billy ik hoor morgen ochtend pas of het doorgaat. Als ze bellen en het is goed dan vertrekken we pas van huis. Dus gaat vast een slapeloze nacht worden voor mij, ik heb me nog nooit zo gespannen gevoeld en me afgevraagt of de ontdooiing wel goed verloopt.

Sandra

Geplaatst

Kom op Sandra,

je bent er altijd heel goed in om anderen moed in te spreken (is ook veel makkelijker) dus probeer het bij jezelf ook! Komt goed!

Wat het lijstje betreft: het is nu eenmaal zo dat er maar 30 % slagingskans is of zoiets, dus we kunnen ook niet al te veel groen verwachten helaas. Geen fijn idee want ik sta er zelf ook op...

Succes morgen!!

Caroline

Geplaatst

O meiden, wat is dit reuze teleurstellend zeg (zachtjes uitgedrukt). Ik baal net zo hard met jullie mee, ondanks dat ik nu bij de 'gelukkigen' hoor. Een dikke knuffel voor jullie!!!

Hopelijk kunnen jullie de domper goed verwerken en weer met nieuwe kracht en moed de volgende poging ingaan. Zoals Henne het omschreef, dat klopt als een bus.

Caroline, onze hoop is nu op jouw gevestigd..... op naar een groene regel graag de 15e!!!

Sandra, jij morgen succes!!! Mijn duimen draaien dat alles goed en vlotjes mag verlopen. Toi toi toi.....

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Even snel een kortje berichtje om te laten weten dat de test positief is!!

Oftewel ik ben zwanger.

Ik zal het weekend even bijlezen, ga nu na een drukke en emotionele dag m'n bedje in.

Geplaatst

he gelukkig een groene regel in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap

en voor alle ander meiden succes met het verwerken van de negatieve testen

Geplaatst

Lieve lieve allemaal, een ongelooflijk dikke knuffel ook van mij ........

Ik ben nog steeds de shock niet te boven, voelde en voel me gewoon eigenlijk zo goed, dat het zo onwerkelijk lijkt dat het niet gelukt is, maar kon me vandaag storten op het inpakken e.d. en huis opruimen voor de vakantie ...... schrale troost maar het werkt wel. Iets.

Het gekke is, dat ik vanmorgen weer wat oud bruin verloren ben en de rest van de dag weer niets, net als afgelopen maandag. Jullie zullen me stom kunnen vinden maar de test gaat voor de zekerheid tóch mee. Mocht er maandag nog niets zijn dan test ik toch gewoon nog een keer ?!?!!?

Iedereen die tussen nu en 25 juli gaat testen - ik wens jullie onwijs veel sterkte en hoop op allemaal groene lijnen als ik terug ben !!!!

Heel veel liefs, Evie

Geplaatst

Sjipperdepip,

Gefeliciteerd!! Ik las het berichtje van Elena dat alle hoop op mij gevestigd is de 15e en dacht: En Sjipperdepip dan? En ja hoor, het volgende berichtje was positief! En dat met maar 1 eicel, zo zie je maar. Ga even het lijstje veranderen...

Caroline

WACHTBANKJE JULI

Elena, 4 juli testen

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Geplaatst

1 op 3 positief, tsja what about those statistics he?!

Sjipper, van harte met je zwangerschap, op naar de eerste echo! Joehoee!!!

groetjes Sab

Geplaatst

Sjipperdepip onwijs gefeliciteerd!!!! Geniet ervan.

En ik??? Ja maak maar weer plaats hoor, ik ga zo mijn emmy("s) ophalen dus kom weer gezellig bij jullie wachten......

Sandra

Geplaatst

Sandra!!!! Let's go girl!!!!

Laat je even weten hoe het is gegaan?

En dit is een plakkertje hoor!!!!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Sjipperdepip van harte gefeliciteerd met je zwangerschap , wat ben ik blij voor je ik zat al te hopen 1 op de 3 mischien dat t dan bij sjipperdepip wel goed is , dus dacht meteen ff kijken vannochtend en jahoor! Dat geeft toch weer hoop en moed in ieder geval 1 .

Geplaatst

hoi allemaal

sjipperdepip van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet er lekker van!!

en andere meiden ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen ik baal zo mee voor jullie

net zoals sandra al zei er zit veel te veel rood deze maand

hoewel ik ook tot de gelukkige behoor vind ik het erg rot voor de anderen waarbij het niet is gelukt tot nu toe ik leef erg met jullie mee en gun het jullie van harte

en sandra veel succes met je cryo en deze moet(en) gewoon blijven plakken

iedereen ondanks alles ik hoop dat jullie straks de kracht weer kunnen vinden om door te gaan ondanks dat de tijd nu voor jullie even stilstaat

brand een kaarsje voor jullie!!!

groetjes faye

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden