Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heej Billy,

Gefeliciteerd!!!! Geniet van je welverdiende zwangerschap :occasion14:

Groetjes Elke

(meelezer)

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Billy van harte gefeliciteert zeg!!!!!!! Dan is de bloedtest in het ziekenhuis er alleen maar om de HCG waarde te bepalen. Wat zal jij lekker slapen zeg.

Ik ben niet van plan eerder te testen, als ik dinsdag niet ongesteld ben dan ben ik overtijd en gaat het de goede kant op. Ik ben veel te bang voor een vroege miskraam net als mijn eerste poging. Hoe eerder ik het weet hoe langer de tijd dat het fout kan gaan. Misschien niet te snappen maar voor mij voelt eerder testen dan het ziekenhuis niet goed. Dus ik blijf lekker wachten!!!!!

Sandra

Geplaatst

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Youme, 5 juli testen - negatief

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Carolina(78) 10 juli testen -HCG te laag(45)17 Juli opnieuw testen

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Caroline (Elinorac), 15 juli testen , 12 juli ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest - 16 juli thuistest positief

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen (15 juli ongesteld geworden)

Ilse03, 24 juli testen

Sandra (witje), 24 juli testen

Sab, 26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Geplaatst

Carolina hoe is het met jou???? Morgen de bloedtest, ik hoop zo dat de HCG waarde flink gestegen is zeg. Ik duim voor jullie.

Sandra

Geplaatst

Hoi Sandra,

In ben ook nog niet gerust hoor, maar dat komt ook omdat ik al eens een mk gehad heb, na 9 weken.

Maar dit plusje op de test geeft wel een supergoed gevoel, dat het nog mogelijk is om zwanger te raken!

Carolina, heel veel succes vandaag bij de bloedtest, ik hoop echt dat je waardes gestegen zijn.

groetjes, Billy.

Geplaatst

Dus je heb lekker geslapen Billy????? Die angst blijft altijd nog wel hoor je van iedereen. Maar idd deze plus neemt niemand jullie meer af!!!!!!!!! Vasthouden dat gevoel. Ik had je gisteren al groen gekleurd in het lijstje. Staat zo mooi wat meer groen.

Ik voel me beter dan gisteren. Was vreselijk emo en dacht dat het de verkeerde kant op ging. Maar ach dat kan blijven dat gevoel. Ik wacht gewoon rustig af. Gelukkig vandaag een 6 uurs dienstje lekker luxe.

Agnes hoe is het bij jou??? De zenuwen en spanningen nog een beetje de baas?????

Sandra

Gast Agnessie
Geplaatst

Heb gisterenavond een test gedaan maar die was negatief.

:sad1:

Maar ja ik ben nog niet ongesteld en de officele test datum is maandag pas.

Dus ik heb nog wel hoop. (beetje)

Het kan nog alle kanten op ...........

Agnes

Geplaatst

jeetje spannend, weekend dus nog voor de boeg! dag hoeveel is het vandaag? 12? Dit is het nadeel van vroeg testen, maar ja, wat je zegt, er is nog niets...dus wie weet, je houdt het wel spannend hoor!!

Geplaatst

billy van harte gefeliciteerd joh echt supergaaf

eindelijk weer wat meer groen in de lijst

nou kom op meiden maak er nog meer groen van!!!! s6 iedereen

kus faye

Geplaatst

Hoi Billy,

Van harte!!

Gelijk een vraag:

Ik heb de vorige pogingen Progestan bolletjes moeten "innemen". Toen was ik nog niet ongesteld dat ik moest bloedprikken in het ziekenhuis. Ik heb ook geen test vooraf gedaan. Hoe zit dat als je Pregnyl gaat prikken? Ik heb maandag de punctie, waarschijnlijk donderdag de terugplaatsing. Na hoeveel dagen kan je dan eventueel thuis testen?

Voor de rest kan mijn dag niet meer stuk: vanochtend de eerste fm en gelijk 11 eitjes aan de rechterkant (geen links), maar meer dan mijn vorige beide pogingen bij elkaar! Zal misschien aan de Menopur liggen.

En Agnessie: je hoort zo veel verschillende verhalen. Zoals Deesz zei: geen bloed geeft moetd.

Succes meisjes.

xx

xx

Geplaatst

Hoi Nienke,

Wat leuk, mijn zoontje is ook 29-12-2007 geboren. En als alles goed gaat kom ik maandag bij jullie op het wachtbankje...

Ik wil iedereen alvast heel veel sterkte, succes en geduld toewensen!

Liefs, marike

Geplaatst

Hoi Billy,

Ik was me alvast aan het inlezen in het wachtbankje en toen las ik dat je zwanger bent! Super! Heel veel geluk ermee!!!!

Groetjes, marike

Geplaatst

Elena, 4 juli testen

Agnes, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Sab, 26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Carolina?????????????????????? en en en heb je goed nieuws???????????? Ik hoop het zo.

Otje, maandag heel veel succes met de punctie. Dat de oogst maar goed en mooi mag zijn.

Marike vanaf maandag sta je ook in dit lijstje joepie!!!!! Weer een wachtende erbij.

Agnes ik hoop dat je maandag als nog positief test, dat je gewoon te vroeg getest hebt.

Ilse wij zijn daarna aan de beurt vrijdag. Ik knijp hem al behoorlijk.

Ik denk van alles te voelten. Wat gevoelige tepels, soms apparte trekkingen in onderbuik en af en toe vlagen van misselijkheid. Maar ja deze symptomen heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Wat ik deze keer niet heb is migraine dus het blijft afwachten.

Stiekum ben ik vandaag best wel positief, zelf mijn mannetje is nu toch wel heel benieuwd of het deze keer nou eens gelukt is. Het is ook zo'n schat. Een betere is er niet voor mij op de wereld. Heb gisteren een bosje rozen van hem gehad. Omdat ie zo van me hield. Daar schieten de tranen toch van in je ogen, zo lief.......

Lekker vrij van het weekend heerlijk. Dus lekker samen met mannetje van alles doen. Lekker onze zinnen verzetten en vanavond lekker een kindermenuutje eten. Kip, patat en appelmoes. Wat is het leven toch heerlijk. Mijn 2 katten liggen lekker naast me te slapen. Jammer dat het regent buiten, maar des te meer reden om het binnen gezellig te maken.

Heel fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!! En hou de zenuwen in bedwang!!!!!!!!!!!!!

Liefs en dikke knuffel van Sandra

Geplaatst

Ik kreeg de uitslag pas vandaag , heb gisterochtend geprikt maar werd smiddags gebeld dat het apparaat dat de hcg meet stuk was en moest dus nog ff langer in spanning afwachten.

De uitslag... hcg gestegen naar 450 ... wel gestegen maar de waarde is nog niet goed voor wat het inmiddels moet zijn (rond de 1000 geloof ik)

Ik moet woensdag weer prikken , van het negatieve uitgaan en rekening houden dat t ook een buiten baarmoederlijke zwangerschap kan zijn.

het eind is dus nog niet in zicht , natuurlijk ben ik enorm teleurgesteld maar ik probeer sterk te blijven want dat zal ik mischien nog hard nodig gaan hebben.

Meiden die nog moeten testen ik leef met jullie mee en hoop op veel groene berichtjes!!!

Geplaatst

Jeetje Carolina,

Wat een gedoe allemaal... Je zit echt tussen hoop en vrees. Ik ga duimen voor een positief resultaat. Succes en sterkte!

Michelle

Geplaatst

HOI ALLEMAAL

ik zit ook in het wachtbankje van juli

ik heb vorige week vrydag 10 juli cryo terugplaatsing gehad

en moet volgende vrydag 24 juli bloedtest in het ziekenhuis laten doen.

ik hoop dat er ook veel groene berichtjes komen staan deze maand.

dus ik wilde vragen ofdat je mijn er ook bij wilde zetten.

groetjes colinda.

Geplaatst

Elena, 4 juli testen

Agnes, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Colinda, welkom en heel veel succes!!!!! Je staat er ook tussen nu hoor.

Sandra

Geplaatst

Hoi allemaal,

carolina, wat een toestand zeg, jeetje wat moet dit spannend zijn voor je. Ik hoop alsnog dat het allemaal goed gaat komen.

Alle andere meiden die binnenkort moeten testen, heel veel succes.

maandag moet ik voor de bloedtest, vind het ook spannend ondanks mijn positieve eigen test van afgelopen donderdag.

Voel me op zich wel een beetje zwanger, de hele dag door misselijk en erg moe! En krampjes in mijn buik de hele dag.

We zullen zien maandag! Agnes jij ook veel sterkte maandag, moet je zelf testen of naar het ziekenhuis?

groetjes, Billy x

Gast Agnessie
Geplaatst

Maandag mag ik zelf testen.

Als ik zo lang kan wachten .....

Agnes

Geplaatst

hoi meiden,

billy!!

Een positieve test,geweldig !gefelicteerd

carolina

wat een spanning.Ik hoop op een betere uitslag maandaaag

Geplaatst

otje en marike veel succes komende week !

Zelf moet ik vertellen dat ik wegens overstimulatie ben opgenomen in het ziekenhuis. sinds gisterenavond.heb een infuus met 3 liter vochht per dag en daarnaast vochtafdrijvers.pregnyl mag ik niet meer ggebbruiken,krijg nu fraxiparine voor het tegengaan van trombose.

Geplaatst

sorry voor het gebreke schrijven. heb internet via tv scherm.maar al liggende is het topsport.en aals je typt kan ikk het zelf niet meelezen.probeer jullie op de hoogte te houden.

groetjes nienke.

Geplaatst

Carolina ik pas jou datum van bloedprikken weer aan. Heel veel sterkte, hoop voor jullie op een wonder en dat het gewoon een langzame is maar wel een sterke...... en op de goede plaats zit............

Elena, 4 juli testen

Agnes, 20 juli testen

Carolina(78) 10 juli -HCG te laag(45),17 Juli - HCG nog te laag (450), 22 juli opnieuw testen

Ilse03, 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden