Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nienke sterkte!

We denken aan je!

Ik heb zelf tegen een overstimulatie aangezeten tijdens mijn eerste IVF en de vraag was of er een tp zou kunnen plaatsvinden.

Ik heb 2 weken rust moeten houden, maar was wel zwanger!

Dus wie weet...

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh dit moet ik jullie gewoon vertellen.

Gisteren waren we in de stad en toen liepen we in de Hema en ik ging bijna over mijn nek van de lucht van het versgebakken brood. Snappen jullie dit nou?? Later zaten we in de auto en mijn mannetje at een stroopwafel getver wat een misselijkmakende lucht kwam er van af.

Dit zijn positieve dingen vinden jullie niet. Stiekum heb ik gewoon nu best wel hoop dat het deze keer wel goed zit. laten we hopen dat het zo is.

Nu moet ik zeggen dat mijn glaasje melk me ook niet smaakt vanmorgen en ik ben lekker misselijk en mijn tepels daar mag je niet eens naar kijken jeetje wat een gevoelige knopjes zeg.

Nou ik ben best wel positief dames, hoe zit dat met jullie????????

Ilse hoe is het met jou zenuwen?

Sab red jij het nog een beetje?

Sandra

Geplaatst

klinkt positief Sandra! Nog een paar dagen en dan zijn we verlost hahaha.

Hier gaat het wel,met vlagen enorm nerveus, krampen zijn vandaag minder, overige 'klachten' zijn er nog, maar ik kan er geen hoogte van krijgen. Zit soms tegen het grieperige aan, dus weet t niet helemaal.

Ik neig ook naar erg vroeg testen ivm mijn zenuwen, gek word ik ervan....

We zullen het zien, ik moet ophouden met denken aan de zwangerschap van Carolijntje!! grrrr.

Agnessie? En?? Als je nu nog niet ongesteld bent, en morgen is je testdatum, nou dan is er toch wel goede hoop niet?

Wat kunnen dagen toch lang duren...Wedden dat vanaf dinsdag het loeren gaat beginnen...oehohooeoeoeo

sterkte meiden.

xx Sab

Geplaatst

he Sab ik had er nog niet bij stilgestaan maar voel me ook niet helemaal lekker. Dat begon gisteravond. Hmmmmm laat het gewoon allemaal goed zitten bij ons.

Broekloeren, ach dat doe ik al dagen. Probeer sinds gisteren het toiletpapiertje zonder te kijken in de wc pot te laten glijden hahaahhahahahaha

Sandra

Geplaatst

gisteravond een etentje gehad waarvan 1 vriendinnetje nu net 12 weken zwanger is. Alles wat ik vertelde over de afgelopen dagen (2 vriendinnetjes weten er wel van, anders word ik echt gek!, over hoe ik me voel, werd er gezegd, ohhhh dit klinkt goed. Maar ik ben dan weer zooo onzeker....nu een beetje hoofdpijn en sinds gister pijnlijke borsten. Volgens mij was dat 'toen' ook over voor de testdag en toen dacht ik: mislukt.... heb wel testen gehaald bij het kruidvat gister, want je weet maar nooit. Ik voel me vanaf dag 1 zwanger....erg he? Alle symtomen die ik heb kan ik nog niet hebben, veel te vroeg, zit nu ook op de bank misselijk te zijn.

Brrrr, eng he?

Gast Agnessie
Geplaatst

Goedemiddag,

Zit nog steeds op het wachtbankje.

En morgen is de test dag.

Vanmorgen wilde ik eigenlijk een test doen.

Maar ik heb mijn ochtendplasje gewoon door gespoeld.

Nu nog 1 nachtje slapen.

Voor iedereen ....... ik duim voor jullie!

Liefs Agnes

Geplaatst

meiden, ik hoop echt van harte dat we niet lekker zijn omdat....

Agnes, wauw!! nog steeds op het bankje meisje, oh oh oh wat spannend, morgenvroeg laat je ons ook niet te lang meer in spanning he?? Ben zoo benieuwd!

Heel veel geluk en sterkte de laatste dag!

groetjes Sab

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik duim voor jullie allemaal dat er de komende week een hoop groene regeltjes bijkomen.

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan van het Kruidvat omdat het vandaag precies 14 dagen na de terugplaatsing is. Het was gelukkig weer een hele dikke plus!

Dus ik begin een klein beetje te geloven dat het goed gaat!

Morgenochtende de bloedtest en dan tussen 12. en 14.00 uur de uitslag.

Groetjes, Billy x

Gast Agnessie
Geplaatst

Zit er nog steeds. (op het wachtbankje)

Maar elke keer als ik na wc ga wil ik eigenlijk niet gaan ....stel je voor dat.

Nog een nachtje slapen.

Morgen vroeg moet mijn vriend om 6.00 uur opstaan.

En ik ga dan natuurlijk ook opstaan als ik dan nog niet wakker ben.

Agnes

Geplaatst

Billy gefeliciteerd, nu lekker probere te genieten.

Overige dames wat vreselijk spannend, Hopelijk zijn jullie ziek van het zwanger zijn, Ik hoop het zo voor jullie!

Geplaatst

Morgen (oftewel straks zie de tijd) ga ik met schoonzus en neefje naar de dierentuin in Rotterdam. Heel gezellig en heb er ook enorm zin in.

Wel is het zo dat het morgen wachtdag 10 is en tot nu toe leert de ervaring dat het op deze dag fout kan gaan. Dat is al 4 van de 5 keer gebeurt zo rond dag 9,10 of 11.

Dag negen ben ik doorgekomen zonder bijzondere dingen, behalve dat ik heel vaak moest plassen. ( wellicht de zenuwen of zo).

Dus naar de dierentuin ook maar een paar luiers meenemen of zo, je weet immers maar nooit.

De hoop dat het goed zit groeit net zo hard als de spanning die het wachten van de laatste 5 dagen met zich mee gaat brengen. Het ziet er tot nu toe allemaal goed uit. Niet te veel kwaaltjes, wel met vlagen misselijk en heel gevoelige tepels.

Ach ik ga gewoon genieten van een dagje aapjes en ijsberen kijken en dan is er weer een dag wachten voorbij. Het is bijna vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandra

Geplaatst

Agnes? En?

Klinkt goed Sandra! Have fun vandaag, lekker je zinnen verzetten.

Hier vandaag dag 8 en ik moet zeggen dat ik aardig wat krampen heb sinds het opstaan. Baal ervan want ik wil zoiets helemaal niet voelen, help!!!

Maar ja het is dan niet anders.

Fijne dag allemaal.

groetjes Sab

Gast Agnessie
Geplaatst

Helaas negatief getest......

Agnes

Gast Agnessie
Geplaatst

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Youme, 5 juli testen - negatief

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Caroline (Elinorac), 15 juli testen , 12 juli ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest - 16 juli thuistest positief

Agnes, 20 juli testen - Negatief getest

Esther, 20 juli testen (15 juli ongesteld geworden)

Carolina(78) 10 juli -HCG te laag(45),17 Juli - HCG nog te laag (450), 22 juli opnieuw testen

Ilse03, 24 juli testen

Sandra (witje), 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Niks wees op ongestelheid klachten dus had goede hoop.

Helaas was mijn test vanmorgen een dikke vette -.

Zo meteen kan ik bellen met het UMCG, hoor dan hoe verder.

Agnes

Geplaatst

heh gatverdarrie zeg, wat een narigheid Agnes. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd...

Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk hoef je niet aan de medicijnen!

Claudiaatje, het innestelen is volgens de arts 2 a 3 dagen na tp, dus is best laat om krampen te krijgen dan, toch? Tuurlijk hoop ik het wel, maar ik weet het niet, de onzekerheid is goed toegeslagen iig...

Geplaatst

agnes...balen meid! Sterkte om deze teleurstelling weer even te moeten verwerken.

Alle andere meiden...spannend! Blijven zitten hoor!

liefs esther

Gast Agnessie
Geplaatst

Allemaal bedankt voor de lieve woorden.

Heb net gebeld met het UMCG.

Moet alle hormonen laten staan.

En dan word ik over 2 dagen ongesteld.

Dan beginnen met 1 hormoon 2 x daags.

Op dag 11 of 13 afspraak eerste echo.

Dus over 2 weken een eerste afspraak ziekenhuis.

Moet zeggen dat ik de schuld leg bij mijn bacterie die ik heb opgelopen in Egypte.

Daarvan ben ik al 4 weken aan de diaree.

Daar ben ik misselijk van en heb darmkrampen de hele dag.

Diaree remmers mag ik niet meer gebruiken deze week word bekeken wat de vervolg behandeling is.

Ga me zo even uitleven :quiltbeat2:

Liefs Agnes

Geplaatst

agnes...het is gewoon rot als er tijdens de behandeling iets bij komt wat het resultaat negatief kan beinvloeden. Je blijft je altijd afvragen ....wat als....

Ik had in de wachtweken van onze 1e icsi (precies rond datum waarop innesteling ong. plaats kon vinden) enorme buikgriep. We hadden een embryo van topkwaliteit teruggeplaatst gekregen. Ik blijf me altijd afvragen....wat als ik geen buikgriep had gehad? Nu is het zo te lezen bij jou wel een beetje erger allemaal.

Nogmaals...sterkte

Gast Agnessie
Geplaatst

Ja ik geef die bacterie de schuld.

En ik heb diaree remmers gebruikt en dat was beter van niet.

Maar we houden moed.... ik heb nog 4 cryo`s in de vriezer.

Dus laat de ongesteldheid maar komen dan kunnen we verder op na de volgende poging.

Liefs Agnes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden