Jump to content

Wachtbankje juli 2009

Henne

Recommended Posts

Ik mag zelf nog op de valreep in juni testen, maar toch vast een lijstje voor juli aangemaakt. Dat het maar een lange lijst mag worden, met veel positieve testen!

Sandra, Rose, Chantal en Knorrie ik heb jullie ook maar vast 'mee verhuisd'.

Henne

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

Rose, 30 juni testen

Henne, 30 juni testen

Marchan (Chantal) 19-06 TP ?? testen

Knorrie, 1 juli bloedtest

• Replies 738
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallo dan, hier zijn we weer!! Ja ik mag nog wel in juni testen maar voel me vereerd dat ik ook nog bij juli mag zitten :sunny:

Dat juli maar net zo vruchtbaar mag zijn als juni nu de laatste dagen!!!

Sandra

ik heb dan wel niks te testen in juli,.... maar ik ga wel in de buurt zittenj,.....

Wil toch zeker besmet raken met het zwanger wordt virus,.....

Oh succes, dat duurt alsmaar langer dat wachten op het verlossende telefoontje...

Zo wij zitten al weer op wachtdag 5 :waiting: en zoals gewoonlijk ben ik mezelf weer aan het gekmaken :laughbounce:. Net als gisteren misselijk, wat ongemakkelijk gevoel in het buikje en geslingerd worden tussen hoop en vrees.

Gelukkig heb ik een redelijk druk weekend voor de boeg, vanaf vanmiddag een vrijgezellefeestje van de aanstaande van mijn neef. Geen alcohol voor mij nee nee :nono: braaf aan de sap. Morgen een verjaardag van mijn schoonzus dus mijn weekend is dan weer gevuld. Dan is het al weer wachtdag 8 maandag :wav:.

Allemaal een prettig weekend met hopelijk stralend weer, moet vandaag namelijk in een roze t-shirt lopen, is wel zo leuk als we die niet onder een jas hoeven te verstoppen.

En van mij een virtuele :hugg:

Liefs van Sandra

zojuist gebeld Joehoeeee Maar liefst 13 embryo's:hussy:

om 11.10 is tp!!

Ik ben zo happy.

@Sandra Om gek van te worden he die ww, je maakt jezelf helemaal gek.

Nog eventjes geduld en dan weet je het.

Ik neem aan dat je eerder thuis test.

Heel veel plezier met het feesten!

Ja veeel meer dan ik had durven hopen.

Vorige keer had ik van de 5 eitjes 3 emmy's 1tje voor tp en die andere 2 niet goed genoeg voor vriezer.

Nu dus 14 eitjes 13 emmy's word er weer 1 teruggeplaats.

Nu hopen dat er ook wat voor de vriezer is.

Jij nog maar 4 daagjes voor de test, wat spannend.

Ik blijf mijn kaarsje voor jullie branden, en vanaf 11.10 ook voor mezelf natuurlijk:)

Nee ik ben niet van plan om eerder te testen, hoewel er wel 1 hier in de la ligt voor het grijpen. Die wil ik bewaren om te doen en het positieve resultaat aan onze ouders te laten zien.

Sandra

Wauw bitch wat een geweldig resultaat zeg!!! Daar moet toch wel een goede bijzitten zou je zo denken :good1:Veel succes met de tp en tot straks op het bankje!

Sandra geniet van de leuke dingen dit weekend. Lekker afleiding, altijd goed. Ik heb zelf nog niet eens een test in huis. Zo ongeveer voor het eerst in drie jaar!

....

Moest tussendoor even plassen....zie ik roze slijm op het inlegkruisje?!?! K*t, weet echt niet wat ik hier nu van moet denken. Ik had gisteren een paar keer hele gemene steken / krampjes. Dacht dat mijn eierstokken misschien weer aan het slinken waren. Maar nu dit... Het is toch veeeeel te vroeg voor een evt. innestelling?? Twee dagen na de tp?! Misschien nog wat oud bloed van de punctie dan? Oh gets, en dan wil je er niet teveel me bezig zijn...zucht...

Henne het kan ook zijn dat met het terugplaatsen het cathetertje je baamoedermond een klein beetje beschadigt is, het is nu zo goed doorbloed door de hormonen dat je misschien een "gewoon" bloedneusje hebt daar.

Sterkte!!

Sandra

Hoi Henne,

die gemene steken had ik de ochtend voor de terugplaatsing ook heel erg. Ze zeiden dat het waarschijnlijk kwam door het vocht wat door de punctie in mijn buik is gekomen. Dat was gaan irriteren. Gelukkig daarna niet meer gehad. Het is ook allemaal een aanslag op ons lichaam, daar moet je je zeker niet in vergissen. We blijven positief denken.....

Groetjes, Linda

Nou het was echt alleen vanochtend een beetje, lijkt niet te zijn doorgezet. Denk dat het idd verband houdt met die steken van gisteren en het slinken van de eierstokken / kwijtraken van het vocht. En anders is er natuurlijk nog niks aan te doen. Helaas maar waar.

Bitch weet je al meer?

Groetjes!

Hey meiden, hoe is het vandaag? Wie voelt wat? :tongue1:

Heb zelf vanacht hele gemene stekene door mijn baarmoeder gehad. Mijn vriend werd zelf wakker omdat ik zo hard AUW riep. Het voelde echt alsof er iets los scheurde ofzo, heel bizar. Het zal dan ook nog wel door het vocht komen, dat zat ook achter de baarmoeder, maar het voelde wel anders dan die steken in mijn eierstokken. Hoop stiekem dat het een innestelling was, denk op mindere momenten ook dat het hiermee over was. Wat zijn die wachtweken toch heeeerlijk :icon_joker:

Hoi hoi allemaal gisteravond een vrijgezelle party gehad van de aanstaande van mijn neefje. Echt gezellig geweest. Op het laatst waren we bij rock around de bridge in Sas van Gent, waar ook de mannen waren. Best redelijk vaak een soort pijntjes gevoeld in de buik en eventjes ineens steken rond de tepels maar dat was alles. Vandaag weer als vanouds, klein beetje gespannen gevoel in de onderbuik, lijkt soort spierpijn te zijn. Ach alle kanten kan het nog op.

Heerlijk die wachtweken idd Henne.

Blij dat het bloeden gestopt is!!!! Vervelend van die pijnscheuten.

Sandra

Waaaah... wat kunnen we onszelf inderdaad toch heerlijk gek maken!

Ik ben er vandaag echt van overtuigd dat het niet gelukt is. Ik had redelijk overstimulatie, veel vocht in mijn buik en moest een week absolute rust houden. De gyacologe zei het met de TP ook al: als je zwanger wordt, worden de klachten erger.

En ook op internet lees ik dit terug; als je eigen lichaam HCG gaat aanmaken, blijft het Gele Lichaam (lege follikel, in ons geval dus follikelS) actief en blijven de follikels gevuld met vocht.

Aangezien mijn klachten (op een beetje menstruatie-achtige buikpijn na) nu over zijn, heb ik voor mezelf bedacht dat ik dus ook niet zwanger ben...:BangHead:

ZUCHT...

liefs,

Knorrie

Bitch,hoe is de tp gegaan.?

Henne; Die steken kunnen idd heel pijnlijk zijn! Gewoon fijn blijven hopen,.Hoe moeilijk dat soms ook is. Maar dat is idd wel weer fijn aan die wachtweken.w8

Behalve dat ik soms wat voel in de onderbuik,ben ik gewoon zoals anders. Laat deze week maar lekker snel gaan,des te eerder mijn testdag.

Good luck voor iedereen!

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

Rose, 30 juni testen

Henne, 30 juni testen

Knorrie, 1 juli bloedtest

Chantal, 3 juli testen

Mandy, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Hoi meiden, we zijn net thuis gekomen van de terugplaatsing en wil heel graag dicht bij jullie op het bankje komen zitten.

Liefs Mandy

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use