Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen, 24 aug ongi

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Josephine, TP van 2 embryo's op 17 aug, testen op 31 aug.

Madelief, IVF, 16 aug TP, 30 aug. testen

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen

YESS!!!!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!! :bf_new:Vanochtend bloedtest gedaan en vanmiddag ben ik gebeld. Heel erg positief met een HCG van 350!! Ik hoef dus geen bloed meer te prikken en de 1e echo is gepland op 21 september. Eindelijk weer een groene regel op de wachtbank!!!

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat een goed bericht!!!! super hoor!

tis jullie gegund. Wat is er met je dochtertje gebeurd, als ik vragen mag?

als je het er niet over wilt hebben dan begrijp ik dat.

Geplaatst

Natuurlijk mag je dat vragen. Zij is 6 weken voor haar 1e verjaardag overleden aan (waarschijnlijk) een stuip in de hersenen. Het AMC (daar zijn we met gillende sirenes heengebracht) heeft wat ruggemergvocht afgenomen en daaruit bleek dat ze een beginnende ontsteking in de hersenen had en daardoor een stuip kreeg.

Geplaatst

Sandy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan meid.

Alle andere waarbij het mislukt is, veel sterkte.

Meiden die nog moeten wachten, veel succes.

Ik kom waarschijnlijk op het wachtbankje van september. Alhoewel ik nu ook op het wachtbankje zit ivm het thuis klussen hahahahaha

Wij hebben een rustperiode gehad ivm een zomerstop in het ziekenhuis en een miskraam. We mochten een IUI doen in augustus maar de inseminatie zou net 1 dag vallen nadat we terug kwamen van vakantie. Dus hebben we gezegd om nog even 1 maand te wachten en lekker op vakantie te gaan. Daarna zien we wel weer....

Maar ik kijk er wel naar uit om weer te starten ondanks dat het vermoeiend is.

Liefs Sil

Geplaatst

Super goed nieuws Sandy, van harte gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en geniet ervan. Helemaal super! Eindelijk een groen regeltje erbij.

Claudia, het is idd heel erg moeilijk. Het is jouw geval ook wel erg moeilijk ja. Dat je dat iedere dag moet meemaken, pas geboren baby'tjes nog wel! Ik vind het heel knap van je! Ik hoop dat het ons allemaal en iedereen die het wilt gegund is en dat we beloond worden met een wondertje!

Geplaatst

Hey Sandy...wat super zeg !!

Een HCG waarde van 350..duidelijker kun je t niet krijgen...

Hartelijk gefeliciteerd!!!

Wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe, geniet er van!!!

groetjes Manon.

Geplaatst

Als eerste Siebje, ik wens je ontzettend veel kracht toe. Het is vreselijk hard wat er gebeurd is. En wat lijkt het me toch moeilijk om in deze periode van je leven op een KDV te werken. Van de andere kant brengen die kleintjes misschien ook wel veel vreugde en liefde? Hoe dan ook, neem je tijd.

En dan Sandy, wat een blijde boodschap! Proficiat!! Maar goh, wat een ontzettend vreselijk lot is jullie getroffen met jullie dochtertje en zusje Maaike.

Wat liggen blijdschap en verdriet toch dicht naast elkaar, he? En wat is het soms toch moeilijk te volgen wat moeder natuur voor ons in petto heeft.

Ik zit nog fris en monter (maar niet heus, want ik ben diep van binnen een pessimistje, althans wat wachtweken en zwanger raken betreft) op het wachtbankje. Nog een paar dagen en dan zal duidelijk zijn wat bij mij de boventoon zal gaan voeren: verdriet of blijdschap?

Ik wens iedereen die nog met mij op het wachtbankje zit een ontspannen augustus maand toe. En Peggy: blijven drinken, he :occasion16: ! hihihi.

Liefs van Josephine.

Geplaatst

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Madelief, IVF, 16 aug TP, 30 aug testen,ongi geworden

Helaas, ben ongesteld geworden...............

Madelief

Geplaatst

Madelief, veel sterkte!

Wil iemand mij ook een rode regel geven? Ik doe helaas ook niet mee aan de groene regels...

Alvast bedankt!

Geplaatst

Dag dames,

Ik maak de lijst ook wat groener! Ik ben zwanger!! Nog erg onwerkelijk, maar supergaaf (HCG was 940 afgelopen maandag).

Ik hoop dat jullie ook snel zwanger worden! Heel veel sterkte met alle onzekerheden en teleurstellingen.

groetjes, Siene

Geplaatst

Het gaat niet goed de laatste 2 maanden. Sterkte voor degene waar het (weer) niet bij gelukt is. Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn. En dat het volgende wachtbankje overwegend groen mag zijn.

Weet iemand hoe het met Agnes is? Volgens mij heeft ze negatief getest.

Geplaatst

Jammer Madelief...het was je gegund...veel sterkte.

Siene...heel duidelijk 940 ...hartelijk gefeliciteerd. Wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe.

Josephine en Peggy...nog heel even vol houden..t is bijna zover..nog even en dan weten jullie ook de uitslag en kunnen we een september wachtbankje maken.Hoop dat jullie t augustusbankje mooi groen kunnen afsluiten.

Groetjes Manon.

PS Marike2> hoe gaat het met jou...zwangerschaps kwaaltjes inmiddels of valt t mee?

Geplaatst

Fijn wat groene regeltjes: gefeliciteerd meiden!

En verder zijn het heel veel rode regels, wat een hoop zeg.

En van mij zal er ook een rode regel bij komen (als iemand mij erbij wil zetten, want mij lukt het niet), ben ik bang, want het wil hier maar niet doorzetten.

Afgelopen maandag heel klein beetje rozig verlies bij het afvegen, maar daarna helemaal niets meer. Dinsdag toch getest, maar negatief.

Omdat ik een in een natuurlijke cyclus zit, weet ik ook niet wanneer mijn eigenlijke nod zou zijn. Ik heb hem maar op 31 dagen gezet, maar ik had soms ook cyclussen van 40 dagen.

Ik blijf wel buikpijn houden, dus ik zit echt te wachten tot het doorzet, dan kunnen we in ieder geval door naar een nieuwe cryo poging.

Geplaatst

Proficiat sandy en siene!

kei leuk nieuws!!!

Ik heb nog geen bloeding gehad tijdens de extra wachtdagen... dus ik blijf het sprankeltje hoop koesteren... Morgen opnieuw bloedtest... spannend...

Geplaatst

Siene en Sandy van harte!!! Inderdaad eindelijk wat groene regeltjes erbij.. Er was helaas veel te veel rood! Sterkte meiden die helaas rood hebben voor deze maand..

Ik moet nog even geduld hebben.. tot 5 september. Gelukkig voel ik mij sinds vandaag wat beter!!! Eindelijk!!

Ik had te weinig utrogestan in huis dus heeft de arts extra utrogestan laten bezorgen, maar nu heb ik te veel.. zal ik er dan maar gewoon mee door gaan of toch de 12 dagen aan houden die ons ziekenhuis adviseerd?? Wat vinden jullie.. Utrogestan wordt natuurlijk ook vaak voorgeschreven als je tussentijdse bloedingen hebt tijdens de zwangerschap.. En het is wel troep.. Misschien dan toch maar de 12 dagen vanaf de punctie gerekend zoals het in het schema staat aanhouden.

Liefs Peggy

Geplaatst

he peggy,

wij moeten in het azm de de bolletjes blijven gebruiken tot de eerste echo.

en dan ben je dus al 6 of 7 weken!

ik zou even bellen of het schema aanhouden! niks op eigennhoutje doen.

als het niet zo is of het gaat mis dan gebeurd het toch, heb gewoon een missed abortion gehad met de bolletjes.

sterkte meid, en ik hoop op een groene regel!!!

Geplaatst

Nou... we gaan weer beginnen aan IVF poging 3, helaas geen Cryo's bij poging 1 en 2 dus gaan we nu verder met de laatste poging... van de week naar ZH voor uitgangsecho.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden