Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat vreselijk Siebje!!!!

Ik ben net terug van vakantie en zie ineens weer heel veel rode regels.

Meiden met een goed resultaat super gefeliciteerd.

En alle meiden bij wie het niet is gelukt heel veel sterkte ik leef met jullie mee.

Ik begin eind deze maand weer en het wordt toch wel weer tijd voor een flink groene maand. Want juli/augustus is wel erg teleurstellend voor een heleboel van ons.

Gelukkig een paar groene regels meiden geniet ervan!

Geplaatst

Mama27 en Siebje: wat ontzettend frustrerend dat jullie -na zoveel blijdschap- nu zoveel onrust moeten doormaken! Dit heen en weer geslinger tussen zulke uiterste emoties, is gewoon heel zwaar. Sterkte.

We duimen allemaal heel hard dat het nog goed uitpakt en dat jullie verlossende duidelijkheid zich snel aandient!

Geplaatst

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en mede leven. Ik weet dat ik mezelf alleen maar gek maak, maar ik hoop zo dat het iets anders is geweest en dat m'n kleintje toch nog bij me is gebleven. PFFFF! Wat is dit toch zwaar, ben er zo kapot van. Het is gewoon veel te mooi om waar te zijn...

Geplaatst

Ow meid, het is ook iets om gek van te worden. Morgen hoelaat ben je aan de beurt?

@ mama27: mocht je niet tot vrijdag willen wachten. Wij hebben ooit, bij een bloeding na 'n positieve test, ons bij de 1e hulp gemeld. Ik werd gek van onzekerheid en ze begrepen dat maar al te goed, omdat we ook al zo lang bezig waren. Wellicht ook iets voor jullie?

Geplaatst

@Siebje: heel veel sterkte, hoop natuurlijk ook voor je dat het nog goed zit. Weet helaas hoe dit voelt en herken ook het gevoel van te mooi om waar te zijn. Nogmaals sterkte..!!!

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

Bedankt meiden! Morgen om 11.45 uur hebben we de echo. De tijd gaat zo sloom, ik ben al dat gewacht nu wel een beetje zat! Dacht er trouwens ook aan om me bij de 1e hulp te melden, maar ben zo moe dat ik daar nu even geen kracht voor heb...

Geplaatst

Lieve Siebje.

helaas is het dan toch gebeurd. Ik weet hoe je je voelt. Gooi er alles uit en geef toe aan je eigen gevoel.

ik ben nu weer zooooooo boos als ik je verhaal lees. Je hoort dat je een goede HCG waarde stijging hebt en eigenlijk was dat al niet zo. Het moet verdubbelen om de dag. heel herkenbaar allemaal helaas want zelf ben ik ook zo geeindigd en telkens aan het lijntje gehouden!!!

Ik hoop voor je dat je het over een tijd een plekje kunt geven maar ik spreek uit ervaring dat gaat niet zonder slag of stoot!!

Meid, onwijs veel sterkte!!!

Geplaatst

Tot de echo anders uitwijst heb ik nog wel een beetje hoop voor Siebje en Mama27 hoor! Eerst zien, dan geloven...

Geplaatst

Hey Siebje...ik vroeg me al af hoe t met je was....

Ik las haast niks meer van je..maar nu was je natuurlijk naar een andere rubriek verhuisd

waar wij allemaal naar toe hopen te "verhuizen"....

Wat vind ik dit %^^%# voor jullie. Sterkte met wachten vandaag tot de echo...duim voor je om 11:45 !

Mama27> ook heel veel sterkte !

Groetjes Manon.

Geplaatst

Wachtbankje augustus

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Helaas... ook de 2e test geeft een negatieve uitslag dus ik mezelf ook op rood gezet.

Vanmiddag bellen voor een evaluatiegesprek en dan alle moed weer bij elkaar rapen voor de cryo-terugplaatsing. Maar nog steeds geen teken van een naderende menstruatie. Hopelijk zet het snel door na het stoppen met de Utrogestan-bolletjes.

Siebje: wat een drama zeg! Veel sterkte vandaag met de echo en ik leef echt met jullie mee. Ook al was dit mijn eerste poging, het gevoel van te mooi om waar te zijn, herken ik wel. Al zou dat voor jou vele malen heftiger zijn, want jij bent gewoon zwanger!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!!!

Voor de meiden die nog moeten testen: veel succes en zorg dat het bankje toch echt groener gaat worden. We halen de gemiddelden zo wel ernstig omlaag. Dus ga voor jullie duimen dat 't allemaal groene regels worden!

Liefs,

Eveline

Geplaatst

Hele lieve berichtjes allemaal, bedankt meiden!

Ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan en dacht even dat ik gek werd van die knallende/stekende hoofdpijn. Ik heb ontzettend last van me rug, ik ben blij dat ik het straks weet, maar ook bang. Het is zo moeilijk te beschrijven hoe ik me nu voel, maar de meeste onder ons herkennen dit wel. Ik moest de hele nacht aan die miskraam denken, hoe eng het er uit zag, verschrikkelijk was het! Dit gun ik echt maar dan ook echt niemand!

Geplaatst

Jullie geloven het echt niet, ik zelf ook niet, maar het is toch echt waar en we hebben het hartje toch echt zien kloppen!!! Ongelofelijk is het, het is gewoon een wonder!

Geplaatst

WAUW !!!! YESS!!!

Ik zat al in spanning af te wachten...zag dat je online was...

Geweldig joh...wat5 ben ik blij voor jullie!!!

Gefeliciteerd hoor...nu is het dan helemaal echt he als je t hartje hebt zien kloppen.

Wat is t dan wel geweest die bloeding..konden ze dat vertellen?

Geweldig hoor..geniet er van..dik verdiend na al die onzekerheid!!

groetjes Manon.

Geplaatst
Wachtbankje augustus

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Ilse03, zomerstop, misschien wonder in natuurlijke cyclus?, 26 aug. testen

Even kijken of het lukt...

Geplaatst

Ow Siebje wat is dit tof om te horen, we hadden terecht nog hoop voor je! Ongelooflijk maar waar.

Ik wens je verder een hele rustige zwangerschap toe, want jullie hebben jullie dosis stress nu wel gehad zeg. Wow.

Geplaatst

Wow!!!!!!!!!! Super Siebje!!!! Snel die bloeding vergeten en volop gaan genieten van jullie vechtertje, want zo kun je hem/haar met gemak wel noemen!!!

Het is en blijft een wondertje!

Geplaatst

Ooo bedankt meiden, het is echt nog steeds ongelofelijk! Net naar de wc ineens weer bloed en stolsels maar trek me er nu niks meer van aan, hahah!

Ze wist niet precies wat het was, waarschijnlijk een ophoping en we hebben ontzettend geluk gehad dat het vruchtje er in is blijven zitten. Het kan nog wel alle kanten op gaan, dus het is nu gewoon afwachten. Het vruchtje was al heel wat gegroeid binnen een week tijd en de hartslag is 120 bpm.

Geplaatst

Siebje onwijs gefeliciteerd!

Wat moeten we toch een ellende doorstaan, maar deze uitslag maakt het helemaal goed!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Wat een goed nieuws Siebje, hopelijk krijg ik dat nieuws morgen ook te horen maar ik vrees dat het bij mij toch misgegaan is. Heb nu al de hele week eigenlijk wel wat bloed verloren. Maar ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven. Zoals je zelf nu weet kan het dus ook nog anders uitpakken. Morgenmiddag om 13:30 uur heb ik een afspraak staan :nerves:

Geplaatst

Ooo Siebje, wat een heerlijk nieuws voor je. Mooi hè om het hartje te zien kloppen. Nu bij elke echo gaat het steeds gaver worden. Bij de volgende echo zal je al een echte vorm van een mens zien.

@ mama27, heel veel succes/sterkte morgen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden