Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn nickname Champietal gebruik ik echt al jaren overal.

Mijn eigen naam is Chantal.

Mijn oom noemde mij vroeger altijd Champietalletje.

De naam Chantal is toch altijd bezet dus daarom gebruik ik Champietal.

We hebben 'letje' maar weggehaald, want zo klein ben ik niet mee!!

• Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik was een aantal jaar geleden verslaafd aan Stargate! Maar toen stopte Veronica met uitzenden en daarna heb ik het nooit meer gezien.

Geplaatst
Ik was een aantal jaar geleden verslaafd aan Stargate! Maar toen stopte Veronica met uitzenden en daarna heb ik het nooit meer gezien.
Ohh leuk!!

Stom dat Veronica stopte ja! Ik heb alle DVD's gekocht. SG1 is gestopt na 10 seizoen (ik denk dat is uitgezonden tm halverwege seizoen 9). Daarna zijn er nog 2 films uitgekomen en ze gaan in het najaar de 3e film maken. SGA is gestopt na ik meen 5 seizoenen (ik heb wel alle DVD's, maar nog steeds niet gekeken) en ze gaan misschien ooit een film maken. En in oktober gaan ze in Amerika de 3e spin off uitzenden (Stargate Universe). Maar ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in SG1, super gave serie. En Amanda Tapping is gewoon een heel leuk mens.

Ik zal er gauw over ophouden nou, want kan tijden doorgaan erover anders ... haha ... heb genoeg andere forums waar ik kan fangirlen :D Maar leuk zeg, iemand hier die het kent :)

Geplaatst

OK MENSEN, ik ben blij dat jullie je zo vermaakt hebben met het andersom spellen van mijn naam en JULLIE HEBBEN GELIJK! Sjonge jonge, kan een mens zich niet gewoon vergissen? Toen ik me aanmeldde was ik waarschijnlijk moe ofzo en verder onderteken ik altijd met Caroline dus ik heb er nooit meer naar gekeken. Lekker belangrijk! Sjonge jonge, jullie waren wel goed wakker zeg...

Enilorac :doh:

p.s. In plaats van dat jullie me dankbaar zijn dat ik zo'n leuk topic heb geopend... hahahihi

Geplaatst

Weer eens wat anders dit!

Mijn nickname is mamalou en dat komt omdat we halverwege onze pogingen om zwanger te worden in een caravan gingen wonen als tussentijdse oplossing tot we in ons nieuwe huis konden. mamalou woonde natuurlijk met pipo in een caravan en ik vond mama erg fijn klinken omdat dat nu eenmaal mijn grootste wens is!

Geplaatst

hahaha, lieve Caroline, Elinorac, Enilorac, bedankt voor dit leuke topic. En ja, het was zeker entertaining! Thanksssss. hahaha.

Gelukkig kan je er om lachen, toch???:tard:

Geplaatst

haha caroline ik vind hem leuk hoor!!!

denk dat ik geen uitleg hoef te geven toch???

sasje aks saskia lekker makkelijk en iedereen noemt me al altijd sas dus dan maar sasje ;-)

Geplaatst

Ik dacht al Sab, waar blijf je? Ja hoor, tuurlijk kan ik er om lachen, sterker nog: als een ander het had gedaan en ik had het ontdekt had ik het zeker ook gemeld! Ik denk namelijk dat ik alles zie, omdat ik neerlandicus ben en een eigen tekstbureau heb en in mijn werk altijd heel precies ben met spellen... Dat dit juist mij moet overkomen haha, zo zie je maar weer, het zijn toch verwarrende tijden nu ik in de mmm zit!

Maar nu ga ik weer ondertekenen met

Caroline

Geplaatst

van de week dacht ik al, (ik let niet zo goed op namen onder de stukjes) heet ze Caroline? Maar waarom is het zo gek geschreven en niet echt andersom, ik wilde erop ingaan, maar toch niet gedaan. Had ik het achteraf nou maar wel gedaan hahahaha.

Funny hoor.

Geplaatst

Het is ook wel lekker om een keer te kunnen lachen en gewoon beetje flauw heen en weer te schrijven... Er is zoveel serieus leed op dit forum... maar we zijn allemaal meiden die toch ook nog moeten proberen naast de mmm een beetje een leuk leven te hebben!

Dus... ik ben blij dat ik wat in gang heb gezet, haha. (En nou is het klaar! Nee hoor, grapje).

C.

Geplaatst

Wat een geweldig grappig topic is dit zo geworden. Heb me wel zitten vermaken over de berichten....

Mijn naam is ook niet echt moeilijk, echte naam is Tamara, en ook ik ben niet zo groot 1.60 dus vandaar Tammy. Meesten hebben het dan met 'ie' geschreven, maar dat heeft mn schoonzus al.

Geplaatst

Nu heb je meteen een beetje ter sprake gebracht hoe dit forum is ontstaan. Lekker slap lullen hoort er op zijn tijd ook bij en dat kon niet op een ander forum dus toen zijn we dit forum gestart. Misschien interesseert het je geen keutel, maar dan weet je het in ieder geval hahahaha

Geplaatst

Tammy klinkt erg amerikaans en ik haal jou ook door de war met Kammie haha.

Oh ja en ik ben gewoon Sab ;-)

Geplaatst

Sab, alleen in de war met Kammie?!?!?! Niet eens met Pammie haha. Wij zitten met zn 3en op de iui hangplek, hoe dat voor elkaar gekomen is geen idee, maar daar is het ook wel eens verwarrend.

Wel grappig dat het forum zo ontstaan is. Slap lullen met elkaar.

Mn naan gebruik ik ook met msn, facebook enzo. Daarop heb ik ook mensen van mn werk zitten, en die zitten over de hele wereld. Bij mn vorige werk ook wel eens mensen uit Indonesië aan de foon en die kunnen Tamara helemaal niet uitspreken, dus tegen hun heb maar gezegd noem me maar Tammy, stukke makkelijker voor ze.

Geplaatst

Nee grappig he Tammy, ik zit ook niet zo vaak op iui hoor, dus vandaar dat ik jullie niet alledrie verwar.

Nope, geen Sabine :-) sorry haha

Geplaatst

lachen dit...

mijn nickname is ontstaan uit de initialen van mijn voornaam, getrouwde achternaam en ongetrouwde achternaam. Volgens mij zeg ik dit verkeerd....hoe zeg je dat ook alweer? Nou ja, initialen dus...

Geplaatst

nou bij mij is het ook heel simpel,

dees... mijn echte naam is Desiree..iedereen noemt me dees of desi..

maar erg leuk om dit allemaal te lezen!!

de beeb moest er ook om lachen die draaide zich er net bij om:D haha

liefss

Geplaatst
lachen dit...

mijn nickname is ontstaan uit de initialen van mijn voornaam, getrouwde achternaam en ongetrouwde achternaam. Volgens mij zeg ik dit verkeerd....hoe zeg je dat ook alweer? Nou ja, initialen dus...

Jou nickname zijn de initiale van mijn volledige naam!! Hahaha E = voornaam D = tussen voegsel en R = achternaam, hahaha.

Stond ook wel even te kijken toen ik je voorbij zag komen :-D

Dit is idd een super topic, hahahaa

Liefs Elke

Geplaatst
Jou nickname zijn de initiale van mijn volledige naam!! Hahaha E = voornaam D = tussen voegsel en R = achternaam, hahaha.

Stond ook wel even te kijken toen ik je voorbij zag komen :-D

Dit is idd een super topic, hahahaa

Liefs Elke

Lachen...

maareh.....hoe noem je het nou echt...meisjesnaam (is eigen naam) en m'n man zijn naam???:whistling_girl:

Geplaatst
Lachen...

maareh.....hoe noem je het nou echt...meisjesnaam (is eigen naam) en m'n man zijn naam???:whistling_girl:

je bedoelt toch gewoon de eerste letter van je voornaam, de eerste letter van je meisjes(achter)naam en de eerste letter van je getrouwde naam?

Of bedoel je nog wat anders? hahaha

Geplaatst

Hier ook de naam van mijn hond. Ik heb zelf een heel opvallende naam. Ik ben ws de enige in Nl die zo heet dus gebruik liever een andere naam....

groetjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden