Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb me wel vermaakt hoor, dit hele stuk zo lezend!!! mamanessa vind ik ook echt zo leuk klinken. en vrienden noemen mij nu mamalis, dus moest er wel erg om lachen toen ik 't de eerste keer zag staan ;-)

ik heet Melissa en dat betekent honingbij. ik ben deels schots en heb 't dus vertaald: honeybee. normaal gebruik ik overal de nick Lis, omdat manlief, broer, zwagers, vrienden en familie mij zo noemen. maar die was hier al vergeven, dus toen deze maar verzonnen.

zie nu links ineens nog een paar nicks online springen die ook wel erg nieuwsgierig maken!

imaan, kimentine, mopeg, pip, om er ff een paar te noemen!

• Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Kunnen we niet gewoon 1 groot topic openen? Ik spring altijd zo heerlijk van de hak op de tak. Of mag ik de schuld geven aan alle hormonen die ik het laatste jaar in alle soorten en hoeveelheden tot mij genomen heb?

/QUOTE]

Zou kunnen Vanessa, maar dat kunnen we de overige lezers denk ik niet aandoen, die moeten dan zoveel bijlezen hahaha.Maar dat is wel de reden van bestaan van het topic kletstantes. Daar kan over vanalles en nog wat worden gekwebbeld. Over elk onderwerp en door elkaar, super he? ;-) Misschien is dat wat voor je hahaha.

toedeltjes weer!

Geplaatst

Tja, ben bang dat ik niet zo origineel ben geweest.... M'n voornaam met een stukje achternaam.... Meer kan ik er niet van maken!

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Ook ik win niet de orginaliteitesprijs, Dani is gewoon de afkorting van Danielle.

Geplaatst

Hey Vanessa,

Nou alleereerst de melding dat er een miskraam was, die niet zo was. Vervolgens bleek ik zwanger geweest van een tweeling, was niet eerder opgemerkt. Afspraak voor nekplooimeting twee weken te vroeg, belafspraak voor uitslagen, wordt gewoon niet gebeld. Bloedcombitest gedaan lage score, blijkt die test helemaal niet te kunnen als je zwanger was of bent van een tweeling! Score wordt negatief beinvloed door een meerling! Voor niets geschrokken! Dus nu gewoon naar verloskundige, die gaf aan dat het tijd wordt dat ik ga genieten in plaats van allerlei rompslomp. Maar goed, lastig van je af zetten!

Sorry onderwerp hoort hier niet thuis. Wist even niet waar anders te reageren!!

Geplaatst

hoi hoi

ik gebruik annemarieke dat is de naam van mijn moeder die er helaas niet meer is.

en omdat zij altijd een kleinkind wou gebruik ik haar naam. zo hoop ik een beetje hulp van boven te krijgen. mijn eigen naam is silvia.

Geplaatst

Ik had een vogelspin! En ben er nog steeds gek van! Spygirl-spinnenvrouw :-) Ik gebruik het al jaren en het levert soms rare vragen op. Vooral bij mannen ;-) hihi!

Leuke topic zeg!hihi!

Geplaatst

eiger is de naam van mijn hond maar al jaren is mijn echte naamook

bekend, Cynthia hahaha

Eiger is vernoemd naar de zwitserse berg de Eiger..die naam had hij al toen wij hem kregen..

gr Cynthia

Geplaatst

Josephine: de naam van onze poes. Op een ander forum heet ik Lola, de naam van onze andere poes. Ook niet echt spectaculair creatief gevonden, he?

Mijn echte naam is Safiye (wat je uitspreekt als Safieje, is een turkse naam).

Geplaatst

Hoi allemaal,

wat leuk om iedereen zijn uitleg over zijn nicknaam te lezen.

Mijn nicknaam Dinky is de naam van ons dwergkonijn al staat de foto van Ziggy de kater op mijn perfil! Mijn eigen naam is Rosalinda, gewone roepnaam Rosa. Dus aangenaamt bij deze....

Geplaatst

Wat een mooie naam Rosalinda.

Zie ook dat je in Barcelona woont, heerlijk hoor. Speciale reden hiervoor als ik mag vragen.

Geplaatst

hoe bedenken jullie toch sommige namen :tongue9:..........heerlijk om te lezen!

Ik heb het iets simpeler gehouden. Mirthe is niet mijn echte naam, maar wel een naam die ik mijn hopelijk toekomstige dochtertje zou kunnen gaan geven.

Mijn eigen naam gebruik ik niet, omdat ik ooit eens het geval ben geweest van een internet stalker. Echt geen pretje kan ik jullie vertellen.

Helaas kan (wil) ik me dus niet helemaal 100% aan jullie voorstellen, maar uiteraard wel alle verhalen e.d. met jullie delen.

Leuk bedacht topic overigens!!

Liefs Mirthe

Geplaatst

Een vogelspin?! EEEEEEEEEEKKKKK. Ik houd het maar bij poezen en een hond.

Geplaatst

Hahaha een vogelspin...my worst nightmare moet ik zeggen :fear2:

Ik moet er niet aan denken, zo erg dat ik er vannacht van ga dromen vlgs mij..

Mijn echte naam is Pauline, word ook eens Pien genoemd, wilde in het begin een beetje anoniem blijven, maar dat is inmiddels niet zo belangrijk meer ofzo.. pien was al bezet, pientje ook, dus toen werd het pientjebaby, want die wilde ik zo graag... en heb ik inmiddels!

Liefs Pien

PS Weet je wat trouwens leuk was, we hebben laatst met een groepje van hier "live" afgesproken, probeer dan maar eens iedereen bij zijn echte naam te noemen.. best verwarrend, hahaha

Geplaatst

Zeer leuk topic, heb alle pagina's van boven naar beneden gelezen ;-)!

Mijn enige eigen echte naam is Anouk. Mijn moeder noemde me als baby/kind al Knoer en nu nog steeds. Zij is eigenlijk de enige die me zo noemt. De meesten noemen we Nouk, Noukie of Snoek.

Geplaatst

@ Mariek,

deze persoon is op internet op zoek gegaan naar alles wat met mij te maken heeft. (niet dat er zoveel over mij geschreven is hoor) Hij heeft mijn hyves profiel gekopieerd en daar allerlei spookverhalen opgeschreven. Verder bestookte hij me met mailtjes (inhoudelijk niet echt prettig, met kleine bedreigingen) En daarnaast kwam hij achter het emailadres van onze vereniging waar ik in de redactie zit, dus ook daar werden mails naar toe gestuurd.

Ben toen blijkbaar te naief geweest. Inmiddels is het nu 3 maanden rustig. Dus hopelijk is de lol er voor hem af. Maar aangezien ik veel alleen thuis ben, vond mijn man dat ook niet een prettige gedachte.

Vandaar dus nu maar undercover.

groetjes Mirthe

Geplaatst

Jee Mirthe dat is ook wat zeg, jammer dat er zulke psycho's op internet rond kunnen hangen en het je nog zo lekker lastig kunnen maken.

Spygirl... vogelspin... mmmmm daar zou ik nu nachtmerries van kunnen krijgen haha

• 2 maanden later...
Geplaatst

Hai meiden,

Ik denk ik blaas dit topic maar weer eens nieuw leven in, er zijn sinds augustus zoveel nieuwe dames bijgekomen met soms raadselachtige namen! Dus als je even zin hebt in iets luchtigs: lees dit topic en vertel ons wat jouw nickname betekent!

Caroline

Geplaatst

Hartstikke leuk topic, ik heb alle pagina's van boven naar beneden gelezen.

Mijn naam MissC is heel simpel, ik schrijf meestal mijn achternaam voluit achter Miss maar niet iedereen hoeft dat te weten dus vandaar. Maar het zou ook kunnen zijn van mijn voornaam:shifty: Cindy. Lekker makkelijk.

Groetjes Cin.

Geplaatst

Had dit topic inderdaad ook nog niet gezien: ben weer helemaal op de hoogte :icon_sunny:

Die van mij is natuurlijk simpel: Nienke is echt mijn naam en 79 is mijn geboortejaar. Dit is het enige forum waar ik mijn eigen naam gebruik, normaliter gebruik ik dragonfly. Gewoon omdat ik die insecten waardeer om hun geniale bewegingen.. Ja ik weet het.. vreemd.. haha

lfs,

Nienke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden