Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat goed van Morris! Hij heeft ineens de smaak te pakken.

En fijn dat hij niet allergisch is. Alleen wat is het dan wel...? Misschien toch voeding? Of nauwe toegang naar holtes?

Ik ben als kind ook heel heel veel verkouden en ontstoken geweest. Mijn moeder liep de deur bij de huisarts en KNO-arts plat, kuur na kuur, niks hielp. Ze overwogen mij op 6-jarige leeftijd te gaan opereren. Maar dat vond mijn moeder een wel heel drastische ingreep en heeft toen met de KNO-arts afgesproken dat ze eerst homeopathie wilde proberen. Als dat niet zou helpen dan zou ze met mij terugkomen na een maand. Ze heeft zich helemaal verdiept in het boek van A. Vogel en is toen begonnen met mij diverse homeopathische middelen te geven. Na 4 weken zaten we bij de KNO-arts zoals afgesproken en zijn er opnieuw foto's gemaakt van mijn longen en holtes... en wat bleek? Helemaal leeg. Niks meer te zien. Ik was volledig genezen.

Misschien een idee om met Morris eens naar een homeopathische arts te gaan? Baat het niet dan schaadt het niet....

En wat ontzettend vervelend zeg, dat je je nog steeds zo beroerd voelt en nog steeds zoveel pijn hebt. Hoop dat je maandag te horen krijgt wat ze van plan zijn om je te helpen.

En totaal geen probleem om de afspraak te verzetten wat mij betreft. Proberen we het opnieuw in april of mei!

liefs,

Mariek

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Pien,

Zorg eerst maar dat je lekker opknapt, we spreken gewoon een andere keer af met z'n allen, je gezondheid gaat voor, en niet alleen de lichamelijke.

Beterschap gewenst, en een kus voor die knappe zoon van je, die gaat onze kindjes straks nog inhalen door te gaan lopen... ;-)

X

PS ik ga 32 uur werken, en heel flexibel, en heel dichtbij, zalig!

Geplaatst

Leeuwtje GEFELICITEERD! Wat heerlijk, weer lekker aan de bak. Ga je de ukkepuk missen? Hoe ga je het doen met de opvang? Een paar dagen naar je schoonouders?

Pien, wat rot toch allemaal. Heb je al enig zicht op wanneer de operatie kan plaatsvinden?

Ik heb vandaag eens lekker een dagje geshopt met een vriendin. Als cadeau had ze nog een grote Nijn gekocht waar ukkies mee kunnen leren tellen. Vooralsnog vond Isis de doos leuker. Hoe is het bij jullie met praten? Isis zegt inmiddels woef als ze de hond ziet en vanmorgen zei ze 'uit' toen ze het boekje dicht klapte. Zo schattig!

Liefs, Nora.

Geplaatst

Meiden,

Afgelopen dinsdag weer naar het CB geweest. Ik had verwacht dat ze meer gegroeid waren, maar ze zitten nog onder de centrale dikke lijn. De verpleegkundige vond dat ze nog wel iets meer mochten eten en als ontbijt al een boterham ipv fles, aangezien onze kleintjes geen pap lusten. Dat wordt even omschakelen. Moet zeggen dat ik het nog wel makkelijk vind, die fles op de ochtend. Hoe doen jullie dat?

Saar: 72,3 cm en 7956 gr

Mees:75,8 cm en 9324 gr

De prikjes waren pijnlijk, maar ook snel vergeten. Toch zijn ze er wel wat gammel van geweest. En Mees moest gister op hun extra kdv-dag eerder opgehaald worden. Hij was gammel en had 38,5. Bij 39 moeten ze echt naar huis.

@ Leeuwtje, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan.

@Mariek, hoe gaat het met jouw werkvoorbereidingen?

@Pien, wat super dat Morris aan het kruipen is. Mees wordt steeds gefrusteerder en bozer dat het nog niet zover is. Hij wil en probeert het wel steeds meer, maar weet nog niet hoe. Help je hem of laat je hem proberen is dan het dilemma.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

He Stéphanie,

Yinthe zit ook al maanden onder de centrale lijn, maar bij mijn CB doen ze daar niet moeilijk over. Ze is nooit een mollig babietje geweest. En zolang ze in de lengte maar goed groeien is er volgens mijn CB-arts weinig reden tot zorgen. Alleen toen de curve begon af te buigen hebben ze me een paar tips mee gegeven om Yinthe te 'vetmesten': extra boter door de warme hap, liga verkruimelen en door de fruithap, brood extra besmeren met boter etc. En gelukkig lust Yinthe wel pap, dus al een tijd geleden de ochtendfles vervangen door pap. Een bordje heeft ze zo leeg.

Yinthe was afgelopen keer (11 maanden): 75,5 cm en 8650 gr

Dus zelfde lengte als Mees ongeveer, maar nog lichter. We hebben gewoon slanke babies.

Volgens mij geven de andere meiden de kindjes 's ochtends wel een boterham, toch, girls?

En wat de plannen en voorbereidingen betreffen, dat gaat goed. De volgende stap is locatie vinden, en dat is knap lastig. Bij de gemeente aangeklopt, maar daar hoef ik geen hulp van de verwachten. Ze hebben me een lijst van woningcorporaties en makelaars gegevens waar ik kan informeren, maar in de buurt waar ik wil starten is niks beschikbaar wat voldoet aan de eisen. Dus nu aan het kijken of ik misschien iets moet gaan kopen... en dat is weer een giga investering en daar heb ik de medewerking van de bank voor nodig. Dus druk bezig met plan helemaal dichttimmeren en dan naar de bank ermee.

Geplaatst

Hee meiden,

Morris begint de dag nog steeds met een papfles. Ik heb het al diverse keren uit een bordje geprobeerd maar hij heeft na 12 uur slaap echt berehonger en dan wil hij gewoon een "quick fix" in de vorm van een fles die hij in een halve minuut naar binnen kan lurken hahaha...

Dan voor het slapen gaan om 9.30 nog een klein flesje heel erg verdunde diksap (praktisch water) en dan tussen de middag een boterhammetje "Bob de Bouwer" of Philadelphia en een klein flesje opvolgmelk, na zijn middagtuk een fruithapje en weer een sapje en dan om 17.30 een warm hapje en wat kwark.

Voor het slapen gaan nog een fles opvolgmelk (varieert van 120 tot 200 cc afhankelijk van hoe goed hij gegeten heeft)

And that's about it! Tussendoor nog wel eens een mini rijstwafeltje of een korstje brood of een liga of ander koekje, maar vaak ook niet.

Stephanie, ook bij mij zeiden ze dat lengtegroei het belangrijkst is (Morris is nog maar 74 cm en was nauwelijks in lengte gegroeid) dus ik zou me geen zorgen maken, kinderen groeien toch in hun eigen tempo.

Morris kan nu mamma, pappa en oma zeggen, hij heeft een speciale klank voor Thijs (klinkt als hijt) en hij doet veel andere klanken na, zoals bal, die, klaar, op, uit etc..

Nou meiden, fijn weekend allemaal en ik ga weer eens even liggen want ook vandaag weer geen goede dag kwa buikpijn...

Liefs Pien

Geplaatst

Hoi, hoi,

Wat vervelend, Pientje, dat het nog zo slecht gaat!!! Hopelijk brengt de operatie verlichting!!! (en duurt dat niet zo lang meer).

Leeuwtje, fantastisch je nieuwe baan!!! Goed man!

En Mariek, hopelijk lukt het met het pand. Hoe gaat het met de verhuizing? De planning al helemaal klaar???

En Nora, begint de rust bij jullie al weer terug te keren?

Thirse begint ook met pap. Maar dan uit een bord. En tussen de middag een boterham, s avonds warme prak. 's morgens tussendoor een stuk fruit, en s middags een beker thee met melk of diksap met een koekje. En volgens mij doet ze het er nog goed op. Ze snaait tussendoor nog wel eens wat met ons mee. Vorige week zat ze lekker mee te eten van gerookte zalm...

Verder heeft ze nu het lopen echt ontdekt. Het gaat nog wel wiebelig en met kleine pasjes, maar ze legt toch heel voorzichtig al hele afstanden af. Verder babbelt ze op haar manier al hele verhalen. Al kunnen we er weinig van maken. Op haar manier kan ze tot twee tellen, ze bidt op haar manier voor het eten... helemaal leuk! En ze probeert heel veel na te zeggen.

Genieten van het meisje!

Donderdag zijn we saampjes (mijn mannetje en ik) naar de sauna in putten geweest. Lekker nachie bij aan geboekt in een pensionnetje vlak bij. We hebben de dag afgesloten met een hamambehandeling. Nou, eh, slapen wilde wel lukken na die tijd. Dat was heerlijk!

Verder gaat het zo zijn gangetje. Mijn koppie zit weer vol negativiteit merk ik, en dat kost weer veel (en daarom schrijf ik hier denk ik ook effe weer wat minder). Ik vind het ook moeilijk om het weer bij te stellen. Soms denk ik dat ik misschien weer effe terug moet grijpen naar de anti depressiva... maar aan de andere kant wil ik dat ook helemaal niet meer....

Ach ja, komt wel weer goed schatje....

Nou, fijn weekend allemaal... ik ga o weer aan de bak!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Hee Hilde,

Wat vervelend dat het niet zo lekker met je gaat.. Kun je er wel goed met iemand over praten? Kan me voorstellen dat je dan even niet zo'n zin hebt om hier veel te kletsen, maar ook minder positieve verhalen horen we graag van je aan hoor!

Heel veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat het snel beter gaat, op wat voor manier dan ook.

En Thirse al lopen, wat een bikkeltje! Wat zijn ze dan in ene groot he... ongelooflijk!

Liefs Pien

Geplaatst

He lieve Hilde, dat klinkt niet zo heel fijn allemaal, van die negativiteit.

Een dal, hopelijk snel weer die berg op. De zon gaat vaker schijnen, dat scheelt ook een boel. En helemaal eens met Pien, ook zorgen, negatieve gedachten, even spuien hier... we kunnen het aan hoor. Als het jou helpt, kom maar door. Alleen het van je af schrijven scheelt soms al.

Wat heerlijk zeg, met je mannetje even uitgebreid naar de sauna en lekker bijslapen! Helaas, helaas houdt mijn kerel niet van de sauna.

En een lopende Thirse, stoer wijfie!!!

Jaha, de volgende verhuizing zit er al weer aan te komen. Eind volgende maand krijgen we de sleutels al. Maar er moet eerst nog verbouwd worden (nieuwe badkamer, andere indeling boven met inbouwkasten etc) dus ik denk dat we pas in juli echt over gaan. Wat prima is. Want straks vanuit Alkmaar met de kleine op de fiets naar Bergen aan Zee... dat klinkt ook heeeeel goed ;-)

Hier weer een kindje wat niet goed wilt eten. Had ik haar eindelijk een beetje op gewicht, nu begint ze weer een mager scharminkeltje te worden. H en ik hebben besloten om eens een strakker schema aan te gaan houden, met vaste slaaptijden en eettijden. Misschien scheelt dat. Nu deden we maar wat.

Pien, hoe gaat het met je? Heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Och jee Hilde, dat klinkt even niet zo goed. Je heb al eerder aan de medicatie gezeten? Niet tijd om naar ander werk uit te kijken? Wat de dames zeggen, we delen niet alleen de goede en mooie dingen. Schrijf het gerust van je af. Doe wat goed voelt.

Mariek wat spannend, een verhuizing. En inderdaad. Zou me zekers niet haasten met een mooie zomer (volgens Piet Paulusma) voor de deur. Enneh, al zenuwachtig voor je gesprek van eind maart....

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hey dames,

Lief!

Nou, eh, vorige week een gesprek met mijn leidinggevende gehad naar aanleiding van een assessment een tijdje geleden. Ik heb een vragenformulier in moeten vullen in een periode dat het allemaal heel slecht liep op het werk. Dat was dus niet zo rooskleurig.

Uit mijn assessment komt naar voren dat ik nog steeds last heb van de burn out. En dat klopt volgens mij ook wel. Heb over het algemeen weinig zin om dingen op te pakken, aan het werk te gaan. Duik het liefst achter de computer en doe duffe spelletjes. Een poosje geleden kon ik ook nergens meer van genieten. Nu kan ik me soms wel eventjes heel gelukkig voelen. En dat is al weer een winstpuntje.

Maar eh, naar aanleiding van het assessment en de functie die ik heb (die ik in het verleden met gemak heb uitgevoerd, en volgens mij ook nog steeds goed kan), vond mijn leidinggevende dat het misschien niet de tijd was om nu deze functie te bekleden. Ik zou volgende week weer een gesprek met hem hebben om hier verder over te praten. Zat toen ook al te janken aan de andere kant van het bureau. En ik merk nu gewoon dat alles wat ik negatief kan interpreteren van mijn collega's, dat ik dat ook doe. Positieve dingen hoor ik niet. .... En dat is dus niet goed. Ik kan niet meer relativeren. Ik krijg de neiging om inderdaad een stapje terug te gaan doen in functie. En mijn mannetje zegt: moet je niet doen! Dan heb je, wanneer je je weer beter gaat voelen, geen uitdaging meer in je werk.

Daarbij komt dat ik binnen ben gekomen op een moment dat het een dikke chaos werd. Zo wie zo waren lijnen nog niet erg uitgezet, heb ik wel eens de indruk. In ieder geval niet zo duidelijk dat het makkelijk terug te vinden was. Daarbij komt dat ze de functie die ik heb willen ontwikkelen. En daarvan denkt de leidinggevende dat ik dat misschien ook niet aan kan op dit moment. .... Ik wil me niet verschuilen achter smoezen, maar ik heb wel de indruk dat het me niet mee heeft gezeten bij mijn start in het werk hier.

Kortom, met mijn toch al onzekere ikje die de negatieve dingen overal uit pikt en de positieve dingen vergeet is dit voor nu even een genadeslagje.

Heb me vandaag ook maar weer ziek gemeld. Ga een afspraak maken bij de huisarts. Toch maar weer aan de haptonomie beginnen denk ik en effe kijken of ik nog ergens anders een therapeut kan vinden die ik niet om de tuin kan leiden. Want o, ik vind het ergens ook zo eng om met mezelf aan het werk te gaan/te moeten. Het voelt alsof ik er helemaal geen energie voor heb.

En ja, ander werk... misschien is dat het... maar zou dan ook weer niet weten wat.... Ben zo besluiteloos als ik weet niet hoe nu... Ben bang dat het ook niet zo erg wijsheid is om nu knopen door te hakken.

En inderdaad... heb eerder anti depressiva geslikt. Dat is nu al weer bijna 5 jaar geleden. Wil dit eigenlijk ook niet meer... Wil graag nog een broertje/zusje voor ons mooie meisje en dan is het slikken van anti depressiva ook geen aanrader. En aan de andere kant... nu ik me zo voel is het ook niet handig om zwanger te zijn denk ik...

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Ai, lieve Hilde, overduidelijk een negatieve spiraal waar je op dit moment in zit. En werk-gerelateerd.

Als je je verhaal zo opschrijft dan springen er met grote hoofdletter voor mijn gevoel de volgende dingen uit: onzekerheid, geen goede begeleiding op het werk, erkenning van je minpunten en valkuilen en de wil daar iets aan te willen doen. Die laatste 2 dingen, daar zou je leidinggevende wat mee kunnen. Met een goede begeleiding (werkcoach?) ben je misschien zo weer bovenop. Wat dat betreft ben ik het met E eens dat je motivatie misschien verder zal zakken als je functie inhoudelijk ook geen uitdaging of stimulans meer biedt. Maar goed, aan de andere kant is even een stap terug, even wat minder verantwoordelijkheid misschien ook wel de ruimte die je nu nodig hebt om jezelf weer op de rails te krijgen.

Vervelend voor je, deze situatie. Ik hoop dat je huisarts met iemand op de proppen komt die je goed kan begeleiden hierin (en die je niet om de tuin kunt leiden! slimme meid ;-))

Even wat heel anders, Pien en ik en 2 andere meiden (Eslief en Pleun) zijn ook super moderators geworden afgelopen week. Zag dat jij dat ook bent. We hebben een voorstel rondje gedaan (Forum mededelingen > moderators forum) en zijn nu aan het kijken wat we anders kunnen doen aan het forum om het overzichtelijker te maken. Kom je je er ook mee bemoeien? Misschien leuke afleiding!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hee Hilde,

idd vervelend allemaal, ik hoop dat jullie samen tot een goede oplossing kunnen komen..!

Hier weer in onzekerheid, ben gisteravond gebeld door het ziekenhuis dat ze me vandaag weer willen zien om de behandelopties door te spreken, mn "in relatie tot een eventuele kinderwens"

Ik weet dus echt niet wat te verwachten, gaan ze opereren, of zou dat betekenen dat ik dan geen kinderen meer kan (3 operaties het maximum ofzo..?) en willen ze liever dat ik hormonen ga spuiten.. Ik zal het allemaal wel horen, maar het is wel zwaar al die onzekerheid... heb de halve nacht wakker gelegen..

ga nu maar even proberen nog wat te slapen..

Ik laat nog wel ff weten hoe of wat!

Liefs Pien

Geplaatst

Hee meiden,

Net terug van het zh en het behandelplan is toch weer anders geworden.. De cyste is iets geslonken maar de gyn die ik nu had zag op de echo wel ook nog andere endo plekken. Ze gaf dan ook aan dat ze niet kon beloven dat een operatie me van alle pij af kon helpen en haar voorkeur ging dan ook uit naar een hormoonbehandeling. Dit betekent kort gezegd een half jaar lang in de overgang (met maandelijkse Decapeptyl injecties, waar kennen we die ook al weer van :evilgrin:) en hopen dat zowel de cyste als de rest van de endometriose dan tot rust komt.

Moet wel even aan dit idee wennen, maar ik geef me er maar aan over en ga ervoor!

Morgen gaat waarschijnlijk de eerste spuit erin..

Liefs,

Pien

Geplaatst

Wauw, Pien, dat klinkt eerlijk gezegd best heftig. Een half jaar in een soort van overgang... hoop dat het alles meevalt en dat de pijn snel afneemt. Sterkte met de injecties. En goede houding, girl, dat je er gewoon voor gaat. Hebben ze nog iets gezegd over de eventuele wens voor een derde?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Ja dat was geen probleem, bij een eventuele operatie loop je wel het risico dat je de eierstok niet kunt sparen en dat willen ze eigenlijk zien te voorkomen. Er kan met endometriose natuurlijk ook ieder moment iets met de andere eierstok gebeuren en dan heb je wel een probleem. Kwa behandeling maakt het niet zoveel uit, de cyste zou nu nog te groot zijn voor IVf, maar na een paar maanden hormonen, als hij nog iets verder slinkt, zou ik zo vanuit de decapeptyl depot injecties kunnen gaan stimuleren met puregon oid..

Zet me wel aan het denken.. Als we nog iets willen moeten we denk ik niet te lang meer wachten.. ach, daar gaan we binnenkort maar eens over bomen.. eerst beter worden!

Als ik dus binnenkort in ene boze berichtjes stuur, weet dan, het komt door de hormonen :evil4::evil6::dev::devil:

M houdt zijn hard vast.. pff als mijn relatie dit maar overleeft... zal toch wel...

Liefs Pien

Geplaatst

Pien, wat een grappige foto. Wat is het toch een grote vent geworden. Hoe vaak moet je straks een spuit zetten?

Hilde, wat ontzettend rot van je werk. Je bent echt even lekker de chaos in gegooid. Lijkt mij dat iemand anders (de manager?) daar eerst even de boel goed mag oppoetsen eerdat jij je functie naar eer en geweten kunt uitoefenen. Dat lukt natuurlijk niet met een gigantisch ziekteverzuim. Klinkt bekend hoor. Mijn moeder werkt ook in de zorg en werkt tig overuren in de week. Het halve team ligt daar continue plat.

Meld je lekker ziek, kom rustig bij, ga desnoods praten met een expert als je je daar lekker bij voelt en geniet van je mooie meis. Enneh, je ei kun je altijd hier kwijt!

Ga nu snel aan de bak.

Liefs, Nora.

Geplaatst

:occasion15::wav::occasion16::occasion18::hello2::blob6:

TESSA 1 JAAR!

VAN HARTE GEFELICITEERD! DAT JE MAAR EEN LEUKE DAG MAG HEBBEN MET LEKKERE TAART EN VEEL KADOOTJES!

LIEFS PIEN (EN MORRIS!)

Geplaatst

Leeuwtje, gefeliciteerd met je kleine meid! Een hele fijne dag!

Groet, Nora.

Geplaatst

M, GEFELICITEERD met Tessa's allereerste verjaardag!!!!! Hoop dat het een hele mooie, speciale dag is met jullie kleine wondertje!

liefs,

Mariek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden