Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha ben dus niet de enige die af en toe keihard moet lachen om al die boevigheid.. Ik vind het ook lastig hoor, hij kan al best stout zijn maar dat vind ik dan weer zo grappig!

Leuk leuk leuk, een datum en een lokatie, het gaat gewoon echt weer gebeuren.. Ben erg benieuwd naar alle meiden! Hoop dat Morris dat een beetje aankan hahaha...

Gisteren de vierde spuit gehad.. de komende dagen dus weer knallende koppijn en zere gewrichten bovenop de opvliegers.. pfff... zal blij zijn als ik van die troep af ben (als ik dan tenminste ook van de buikpijn af ben natuurlijk)

En ja, heftig he, die prikken in de arm.. vond het zooo zielig! Morris was gelukkig snel weer gekalmeerd maar hij bleef nog wel een poosje heel klagerig huilen zielig hoor....

Dochtertje van mijn vriendin van 10 maanden is van de week van boven naar beneden van de trap af gerold, ze kroop boven rond en toen had haar broertje het trapkhekje niet goed dichtgedaan.. Mijn vriendin was ook boven en had het heel snel door omdat het stil werd.. Toen ze bij haar kwam was ze al 3 treden naar beneden geklommen en toen viel ze.. Meteen met haar naar de EHBO (gelukkig wonen ze vlak bij het MCA) en daar helemaal onderzocht en 24 uur ter observatie gebleven, maar ze mankeert niets! Wat een wondertje he.. Moraal van dit verhaal.. Dit weekend gaan bij ons de traphekjes weer aan de muur, ze staan al maanden klaar nadat ze er voor een schilderbeurt af waren gehaald maar nu gaan ze er echt weer op... Het zal je gebeuren, schrikken he...

Ga maar weer eens aan het werk!

Tot snel!

Liefs Pien

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pffff, schrikken zeg, gelukkig hebben we er hier geen last van ;-) Maar ja, bij anderen daarom des te meer opletten, Tessa zal het traplopen namelijk iets later leren dan de rest...

Jaaaah, ik heb ook zin in 4 juli, ik kijk er enorm naar uit alle kindjes, mama's en Mariek's paleis te zien!!!!!!!!!!!

Kus,

M.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hee dames,

Ik neem aan dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer? Isis is momenteel heel erg eigenwijs. Ze luistert gewoon niet en doet waar ze zin in heeft. Op haar loopfietsje gaan staan bijvoorbeeld. Zie je het al voor je wat er gebeurt als ze er vanaf valt? Maar ze stapt er net weer zo makkelijk op als ik haar er vanaf heb gehaald en dit riedeltje herhaalt zich dan nog zo'n tien keer. Pas als ik zowat uit mijn vel spring houd ze zich gedeisd. Hoe bedoel je grenzen opzoeken?!......

Hoe laat spreken we volgende week ongeveer af? Eind ochtend, begin middag?

Groet, Nora.

Geplaatst

He Nora,

Dit soort werk bedoel je? : 10jun_yinthe4.jpg

Kan er dus over meepraten ;-)

Maar ik laat haar gewoon haar gang gaan. Houd het wel heel goed in de gaten natuurlijk, maar tot nu toe klimt ze erop en ook zelf weer af zonder te vallen. En af en toe vallen is niet zo heel verkeerd, leren ze hun grenzen kennen. Gelukkig valt ze relatief heel weinig, ze is eigenlijk best heel voorzichtig.

Dat eigenwijze...pff... ook daar kan ik over meepraten! DRAAKJE is het af en toe! En KRIJSEN als ze haar zin niet krijgt. En dan heb ik het niet over een beetje hardop huilen, nee KRIJSEN!!! Zo hard dat mijn oren ervan gaan suisen, serieus. Er zit een stemgeluid in dat kleine lijfje waar je u tegen zegt.

En het klimmen en klauteren... niet normaal meer. Alles, maar dan ook alles wordt uitgeprobeerd. Ze klimt nu ook op de eetkamerstoelen en dan op de tafel. Of op de keukentrap die buiten tegen het huis geleund stond. Of op de tuinstoelen en daarna op de leuningen van de tuinstoelen en dan van de ene tuinstoel naar de andere. Soms kan ik terug verlangen naar de tijd dat ze nog niet kon kruipen of lopen, haha! Ik moet haar echt constant, elke seconde in de gaten houden want voordat ik het doorheb zit ze op de leuning van de draaistoel of op de rug van de bank...dat zijn nog eens afstanden naar de grond waar een loopfietsje niet tegenop kan.

Maar het is ook zo'n leuke tijd nu. Ze spelen nu echt he. Met blokken en met puzzels en wat Yinthe ook heel leuk vindt is tekenen. Met een potlood strepen en krassen op een groot schetsblok, prachtig vindt ze dat.

Ben zo benieuwd naar de andere dametjes en natuurlijk heerlijk om Morris weer te zien!

Einde ochtend klinkt mij prima in de oren. Uurtje of 11? Kunnen we lekker lunchen in de tuin en de kleintjes spelen in de zandbak enzo.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Haha, dat werk inderdaad. Ze doet het alleen ook in haar blokkenwagen en tsja, als zo'n ding weg schiet dan maakt ze wel een smak. Hier ook en al klauteren. Op de bank, het bed, de stoelen; het kan niet hoog genoeg. Gekke is dat ze alle builen oploopt omdat ze weer eens struikelt. Net ook weer.

Ja, het is heel dubbel. Je hebt je armen wat meer vrij maar je ogen des te meer nodig! Ach, elke periode heeft zijn charmes en frustraties!

11 uur is prima. Zal rond die tijd met de kleine boef aanwaaien. Ze zal het prachtig vinden om met leeftijdsgenootjes te spelen! Tot dan!

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hoi!!!

Nou,weer terug van weg geweest.

Leuk om effe weer bij te lezen!

En eh, volgende week is het weer zo ver! Gezellig :headbanger:! Ben weer erg nieuwsgierig naar al onze wondertjes!

Hahahaha, maar volgens mij mogen we ook onze oordoppen wel meenemen, want hier is ook een dame die kan gillen als ze het er niet mee eens is. Vanmorgen liet ze dat in de kerk ook nog weer een paar keer (lees tot dat de kinderen uit de kerk gingen) horen! De druiven rolden door de zaal... Gelukkig haakte de voorganger er leuk op in: een goed evangelisch meisje met goeie longetjes!

Het tekenen is hier ook een hit. Op vakantie dan ook krijtjes gekocht en een schriftje. Verder vind ze het heerlijk om met water te smeren, in de zandbak te zitten en mama te helpen.

En ze is inderdaad watervlug. Keek in frankrijk even 2 tellen de andere kant op, mijn man stond in een kleedhokje, en ik was Thirse kwijt. Gelukkig vond ik haar snel 2 stellingen verder weer terug. Pfffffffffffft.

Maar eh, wat zal ik meenemen voor de lunch? Lusten jullie broodpudding?

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hee vakantieganger,

Weer terug in het land! Hebben jullie het naar je zin gehad?

Broodpudding heb ik nog nooit gegeten, maar ik lust zo'n beetje alles wel, net als Isis. Zal ik wat lekkere gezonde broodjes maken?

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Het was heerlijk in Frankrijk. Lekkere rustige, hele kleine camping van Nederlandse eigenaren. Er hoefde niets en er kon van alles..... Gewoon... Ook niet veel gedaan. Beetje boodschappen doen, in het zwembadje gedobberd met Thirse, af en toe wat gefietst en lekker van onze (sch)apekop genoten! Wat gelezen en rondgekeuteld. Heerlijk, 2 weken buiten geleefd.

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Dat klinkt goed! Dat adresje wil ik eigenlijk wel hebben.....

Geplaatst

Nou dan zal ik je de website even sturen: http://www.campinglamaillardiere.nl . Het is echt een hele kleine camping, 6 plaatsen, ergens tussen bretagne en normandie. En het enige waar we even rekening mee moesten houden was dat de vloer in de douche veel gladder was als bij ons. We legden voor Thirse altijd eerst even een hydrofielluier op de grond waar ze dan op ging staan. Nou ja, en verder was het alleen even kijken dat ze bij ons in de buurt bleef, want het voetenbadje voor het zwembad (gewoon zo'n groot rond blauw ding wat heel veel mensen tegenwoordig in hun achtertuin hebben staan), trok haar wel aan! Ze wilde het graag leeg slobberen, maar ja, er zat chloor in, dus dat vonden wij niet zo'n goed plan.

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Girls!

Lekker rustig hier... Voelde me al een beetje schuldig dat ik even buiten het forum beeld was gebleven maar zo te zien nergens voor nodig, jullie genieten net zo van het prachtige weer en de streken van je kindje, heerlijk! Wij zitten ook in een heerlijke tijd, lekker erop uit, bbq-en, fietsen, wandelen, terrasjes, wat zijn we druk... ;-) Was het iedere dag maar mama-dag, zo heerlijk vind ik het nu.

Wij verheugen ons ook op zondag, Mariek, wat voor (Surinaams) lekkers neem ik mee? En heb ik je pb gemist, want ik heb je adres nog niet. Of willen jullie niet horen en zien hoe ook Tessa lekker tekeer kan gaan? ;-)

Geniet, tot zondag!

Liefs, Leeuwtje.

PS is het (warm) eten bij jullie ook een stuk minder met dit weer? Hier gaat er genoeg drinken in maar eten ho maar. En het hoesten 's nachts, daar komen we ook maar niet vanaf.

Geplaatst

Hee meiden,

Wat een lekker weertje he.. alhoewel het icm opvliegers enzo niet heel ideaal is hoor.. kan de zon niet erg goed hebben in de tuin snel te heet etc.. Dit weekend lekker naar het strand geweest en nog een middagje op de loosdrechtse plassen gevaren met vrienden.. dat was een stuk lekkerder!

Zal ik maar iets te drinken meenemen zondag? Voor we weer met een buffet voor 10 personen zitten wat we van zijn levensdagen niet op krijgen? Of zal ik een salade meenemen ofzo? Let me know!

Nu gauw even de strijk wegwerken en dan lekker voor de buis hangen!

Liefs Pien

Geplaatst

Leeuwtje, vreemd, je stond wel in de lijst van mensen aan wie ik het bericht heb gestuurd... maar heb het nogmaals naar je verstuurd. De rest het adres wel gekregen??

Neem maar mee wat jullie zelf lekker vinden. Ik haal fruit, sap, ijsjes en dat soort dingen in huis, en maak een salade. Dat met Hilde's brood, Leeuwtjes surinaamse lekkernij en Nora's gerecht wordt het een heerlijke lunch.

Hier wordt nog verbazingwekkend goed gegeten. Nergens problemen mee. Met name juist de (lauwe) hap 's avonds gaat er goed in. En je zou juist hebben gedacht dat jouw halfbloedje, Leeuwtje, wel tegen de hitte zou kunnen ;-)

liefs,

Mariek

Geplaatst

oh, en hoesten wordt hier ook heel veel gedaan. helemaal vanuit de longen. met name ook 's nachts. en ze is heel verkouden op dit moment...

Geplaatst

Hai!

Jee, wat een weer! Warm!!

Mariek, ik heb de info binnen hoor. Tot zondag allemaal! Gezellig!!

Liefs, Nora.

Geplaatst

Joehoe... morgen is het weer zo ver! Ik heb je pbtje ook gehad Mariek! Hopelijk kan mijn telefoon(tomtom) er wat mee! Ik zet mijn man vandaag aan het werk met de broodpudding!

Tot morgen!!!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Klinkt als allemaal gezellige voorbereidingen, ook hier ruikt het al heerlijk in de keuken ;-)

Het wordt vast en zeker leuk, we kijken ernaar uit hoor!

Mariek, je berichtje heb ik ontvangen, ik keek in m'n mail in plaats van de pb-tjes hier, handig...

Hoe laat verwacht je ons morgen?

X!

Geplaatst

Uurtje of 11 hadden we afgesproken toch? Gezellig meiden, heb er zin in, hoop dat we nog een beetje lekker weer hebben...

Ik heb wat drankjes gehaald!

C U 2morrow!

XX

Geplaatst

Leuk leuk leuk, heb er onwijs veel zin in om jullie allemaal weer te zien! Ben heel benieuwd naar de kleine dametjes. En heel leuk om Morris weer te zien.

11 uur inderdaad.

Tot morgen!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Gehaald! Voordat ik de auto startte lag ze al te slapen! Meissie was zo moe. Heel de rit heeft ze lekker liggen pitten. Thuis lekker gegeten en gedoucht en nu ligt ze nog wat te jammeren op bed. Dames, ik vond het weer erg gezellig en leuk om jullie weer gezien te hebben! Ga nu eens kijken waar ik zo'n leuk fietsje kan scoren.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hee meiden!

Vond het ook erg leuk en ben erg benieuwd naar de foto's! Morris zat heerlijk te kletsen en naar de auto's te zwaaien op de terugweg, helemaal prima. Nog even met man en jongens op het terras gezeten en toen lekker makkelijk afhaaleten gehaald. Nu liggen ze heerlijk te tukken en ga ik even lekker op de bank hangen.

Tot snel en voor iedereen een dikke kus voor jullie heerlijke meiden, ik heb echt van ze genoten!

Liefs,

Pien

Geplaatst

Het was inderdaad heel erg gezellig en zeker weer voor herhaling vatbaar! Alleen kon ik nu toch wat minder de social talk met jullie hebben, omdat ik toch wel druk was te spotten wat mijn meissie deed.

En eh, wat het autorijden betreft: net voordat ik de snelweg op reed, sliep ze! Helaas maar een klein uurtje...en het laatste stukje van de rit was ze niet zo gezellig meer. Uiteindelijk wilde ze toch de speen weer hebben, en werd ze weer rustig. Thuis nog even heel druk stuiterballen met haar grote zus, om na wat eten en een douchebeurt toch lekker in haar eigen bedje in slaap te vallen!!!

Wij hebben de bus al weer grotendeels gepakt... Kan ze morgen weer een heel eind rijden!!!

Mariek, nog een leuke barbecue gehad???

En eh, ik ben inderdaad ook wel erg nieuwsgierig naar de foto's!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hey girls,

Hierbij kan ik me alleen maar aansluiten, wat een heerlijke middag!!! Ik heb van jullie en jullie kindjes genoten. Wat zijn ze allemaal leuk geworden, ik verheug me al op de volgende keer hoor! Mijn beste foto's mail ik jullie zo.

Mariek, bedankt voor de gastvrijheid, wat een heerlijk huis, ik kom deze zomer zeker nog buurten, Tessa verheugt zich al op het badje...

Kus, M.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden