Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden,

Alles goed bij jullie? Leeuwtje, leuke verjaardag gevierd met jullie kleine meid?

Mariek, wordt er dit weekend al taart aangesneden of doen jullie dat op de dag zelf?

Vanmorgen met Morris bij de KNO geweest. Ik kreeg van de week de verwijsbrief van de huisarts en toen ik gisteren belde kon ik kiezen voor vanmorgen om 8.30 of anders over een paar weken, dus toen meteen maar..

Hij heeft idd vocht achter zijn oren en een vergrote neusamandel dus op 6 april gaan ze deze verwijderen en zijn oren doorprikken. Precies op dezelfde leeftijd als ze bij Thijs het hebben gedaan. We zullen zien of hij er ook net zo van opknapt!

Met mezelf gaat het nog steeds weinig beter. Na het XH bezoek doorgereden met M en M naar mijn vriendin die van de week is bevallen. (Wel grappig trouwens haar oudste is geboren op 03-03-08, Morris op 13-03-09 en haar zoontje nu op 23-03-10. Morris zit er dus tot op de dag nauwkeurig precies tussenin en de data met al die drieen zijn ook wel heel bijzonder!)

Heerlijk haar even gezien te hebben, maar de rest van de dag en nu nog steeds erge buikpijn.. Echt afzien hoor... pff..

Goed weekend allemaal!

Liefs Pien

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey lieve dames,

Bedankt voor alle felicitaties, en Mariek ook nog voor je sms gisteren, leuk hoor!

We hebben een supergezellige dag gehad met taart, veel kado's en alvast best veel bezoek. De prinsessetaart is op, maar gelukkig hebben we zondag weer een taart, deze keer met foto en voor 25 personen. Pfff, en ik wil zo graag nog die laatste 2 kilo's kwijt en eind april in die maat 36 passen voor de bruiloft van een goede vriend. Jullie krijgen na zondag wat foto's hoor, want het is te gek, zo'n eerste verjaardag. En zoals ik eerder las bij een andere mama, ook Tessa lijkt ineens veel wijzer. Ze staat langer los, kan prima zwaaien, wijst naar knuffels, papa en mama, en ging vandaag zonder steun zelf staan! Ook lopen aan twee handjes kan ze ineens, zo gek. Kortom, het gaat hier helemaal goed, met een zonnetje in huis en een superblije papa en mama!

Vervelend dat het bij jullie, Hilde en Pien, zo tegen zit, ik hoop voor jullie allebei dat er snel een goede oplossing komt. Hilde, misschien niet zo gek om een switch te maken in je werk, het lijkt misschien niet handig in deze tijd, maar zo doorgaan klinkt ook niet goed, dit is toch de mooiste tijd met je kindje en de tijd gaat zo snel. En Pien, het klinkt wel heftig, maar een operatie voorkomen is niet gek natuurlijk. En ach, je man zal wel tegen een stootje kunnen na wat jullie allemaal hebben meegemaakt, toch? Klets hier maar lekker van je af, het net is heel geduldig... Succes jullie allebei!

Mariek, al zenuwachtig voor je gesprek de 30e? En wat gaan jullie met Yinthe's verjaardag doen?

Fijn weekend!

XM!

Geplaatst

Vergeet ik nog iets heel belangrijks te vertellen!

Ik denk nl dat we voor een derde gaan! Vandaag uitgebreid over gehad (krijg je als je net op kraamvisite bent geweest)

Als we nog iets willen moeten we denk ik niet te lang meer wachten heb ik het gevoel.. dus wie weet meteen aansluitend op deze hormoonkuur een poging wagen? Who knows! M is in ieder geval helemaal voor! Betekent wel dat we heel hard moeten gaan nadenken over het hoe en wat, want dan moeten er wel wat veranderingen worden gemaakt in hoe we leven, werken etc.. En het moet ons gegund zijn natuurlijk.. we'll see!

Mariek, hoe sta jij er in momenteel? Weet dat je nog een beetje twijfelde, is dat nog steeds? Of ben je er al helemaal klaar voor?

nou, dat wilde ik nog even delen! (is ook wat positiever.. hihihi)

Liefs!

Geplaatst

He girls!

Leeuwtje, gaaf dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad!! En wat is het genieten he, van het meisje, nu dat ze nóg meer kan en steeds meer gaat communiceren en 'meedoen'.

Hier ook het geval. Yinthe heeft de afgelopen dagen weer een klein sprongetje gemaakt. Ineens kan ze weer andere dingen. 'Bahl' (bal) en 'ahto' (auto) en natuurlijk 'papa' en 'mama' zegt ze ook al heel gericht. En lopen achter de kar deed ze al een poosje, maar nu weet ze ook dat ze de kar kan bijsturen als ze ergens tegenaan loopt.

En een humor!! Ze weet dondersgoed wat niet mag en kan dan zo ondeugend zijn! Kijkt ze achterom of ik wel kijk en zodra ze dat door heeft vliegt ze op datgeen af waarvan ze weet dat het eigenlijk niet mag, en schaterlachen! Heerlijk. Zo mooi.

Het wordt steeds leuker he!

Pien, kijk nou.... jullie gaan toch nog voor een meisje? ;-) Gaaf hoor!! Drie is ook wel heel erg leuk.

Ja, volgende week intake. Maar eigenlijk hebben we (of ik, moet ik eerlijk zeggen) besloten om even te wachten. Ik geniet zo van de kleine meid én van mijn eigen ik weer een beetje terug hebben na al die maanden onder de hormonen te hebben gezeten én van mijn lijf weer een beetje terug hebben (ook nog 2 kilo maar te gaan) dat ik eigenlijk het zo wel even heel erg fijn vind. We gaan ook nog eens verhuizen en ik ben met plannen bezig voor een eigen onderneming (de plannen zijn gewijzigd, daarover later meer) dus wat de timing betreft vind ik het een beetje teveel van het goede worden als we nu ook weer de mmm in gaan. Dus wie weet Pien, dat we straks wederom gelijk op gaan. Want jullie gaan dan pas over 6 maanden misschien beginnen toch?

Grappig inderdaad, die data van de geboortes van jullie kindjes.

Jaha, en de laatste van de pack wordt volgende week ook 1 jaar oud! Alleen hier geen familie, geen bezoek, geen groot feest. Ik denk dat alleen de ouders van H langs zullen komen. En ik vond kinderfeestjes van vriendinnen terwijl ik zelf nog geen kindje had echt vreselijk dus ik heb ooit met de meiden waarmee ik dan op het feest stond te gruwelen afgesproken dat ik ze niet zou uitnodigen voor de kinderfeestjes van mijn kindje. Tenzij ze zelf kindjes hebben. En zo geschiede. We houden het klein dit jaar, maar groots in gebaar, zeg maar. Pas als Yinthe zelf door gaat hebben dat ze jarig is gaan we er een kinderfeestje van maken.

Leeuwtje, kijk je uit naar je nieuwe baan? Binnenkort beginnen?

liefs,

Mariek

Geplaatst

He girls,

Vandaag intake gehad bij het VU. Ging allemaal heel soepel. De punten die ik had na afgelopen keer (te veel gestimuleerd, horror punctie, teveel cryo's in een rietje) werden allemaal behandeld en besproken. Ze gaan me deze keer minder stimuleren en verwachten dat dan ook de punctie minder pijnlijk zal zijn doordat ik minder follikels zal hebben. En ze hadden zelf al opgemerkt dat onze emmies volgende keer verdeeld moeten worden als 2 per rietje ipv meer, dus ook dat was geen discussiepunt gelukkig. En ook mijn verzoek om voor het korte protocol te willen gaan (net als vorige keer) werd direct toegewezen, was geen probleem. Dat terwijl het lange protocal nog steeds de norm is.

En moest direct weer op de stoel (jippie... not) om te kijken hoe het er van binnen uit ziet en dat was precies zoals vorige keer. Gewoon goed allemaal. Niks veranderd.

Geen wachtlijst, dus in principe kunnen we direct beginnen. Maar dat wil ik dus niet. Even kijken hoe we het zo lang mogelijk kunnen rekken. En anders gewoon vertellen dat we pas over een half jaar willen starten. Ik moet H nog overtuigen, die wil het liefst direct beginnen...

Pien, hoe is het met de pijn?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Jeetje Mariek, klinkt goed allemaal! Volgens mij kan het nu alleen maar meevallen, je merkt toch dat je zelf veel weet en je niet zomaar meer iets aan laat praten. En dan hou je zelf de regie in handen!

En je mag toch gewoon zelf bepalen wanneer je begint neem ik aan?

Spannend hoor! Maar eerst morgen de eerste grote mijlpaal van je kleine meisje vieren (en waarschijnlijk ook wel met een traantje afscheid nemen van de babytijd)

Hier helaas nog niets positiefs te melden, vannacht kregen Thijs en ik tegelijk buikgriep, mijn menstruatie begon vandaag en ik heb erg veel last van de hormonen. Dat met elkaar zorgde voor zo'n heftige buikpijn aanval vanmorgen vroeg dat we op het punt hebben gestaan een ambulance te bellen. Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad... echt niet... Het was dat ik wist waar het vandaan kwam want anders was ik finaal in paniek geweest..

Vandaag dus een zware dag.. zoveel pijn.... het is moeilijk om de moed er in te houden af en toe.. Gelukkig zijn mijn darmen nu weer rustig, dus ik hoop met heel mijn hart dat morgen weer iets beter zal zijn..

Liefs Pien

Geplaatst

Hey Yinthe,

Hoera, je bent (bijna) 1 jaar. Gefeliciteerd en een leuke dag gewenst!

Foto-4QWLFAWU-D.jpg

Mariek, geniet van de de o zo bijzondere dag!

Liefs,

Leeuwtje.

Geplaatst

Hey dames,

Het is rustig in dit deel van het hoekje... Alles goed met jullie?

Mariek, hoe was de verjaardag van Yinthe? Rustig maar gezellig? En ben je al een beetje aan de studie voor donderdag?

En Pien, hoe gaat het met de hormonen? Al ruzie gemaakt? ;-)

Wat ontzettend leuk dat je voor een derde gaat, alvast heel veel succes gewenst!!!

Hilde, hoe gaat het met jou? Is er al zicht op wat positieve veranderingen op je werk?

Hier een koortsig meisje sinds zondag, Tessa's temperatuur schommelt zo rond 39 graden. Ze maakt geen hele zieke indruk maar wil wel graag bij mama. Verder veel slapen, drinken en fruit eten. Ach, wij komen de tijd prima door. Verder is mijn nieuwe baan helemaal leuk, ik ben goed gestart, leuk ontvangen en al de eerste afspraken bij hopelijk nieuwe klanten. Zo zit ik vanmiddag in een ziekenhuis in Nijmegen.

Ik zal eens even een mooi plaatje van onze jarige zoeken...

Hm, zie net dat ze nog niet op haar schijf staan. Wordt dus later dames!

Liefs, Leeuwtje.

Geplaatst

Hee meiden,

Zeker rustig hier! Viel mij ook al op...

Hier nog weinig last van de hormonen kwa stemming, helaas wel lichamelijk, met dagelijks stevige hoofdpijn, veel vermoeidheid en helaas ook nog steeds buikpijn.. Na een te heftige menstruatie vorige week heb ik nu nog vooral last van de cyste, maar ook dat is erg irritant.

Vanmorgen met Morris naar het ZH geweest voor zijn neusamandel verwijderen en oortjes doorprikken. Waar het me bij Thijs zo meeviel, viel het me nu erg tegen. Hij had veel pijn en was erg verdrietig toen hij wakker werd en heeft wel een uur gehuild voor hij uitgeput tegen me aan in slaap viel. Nu gaat het wel weer en zit hij lekker in de box te spelen en te kletsen, blij dat het achter de rug is!

Wat vervelend dat Tessa ziek is! Heb je nu wel back up als je moet werken of blijf je dan thuis? Beterschap voor haar!

Ben benieuwd naar de verjaardagsfoto's!

Liefs

Pien

Geplaatst

Nou, eindelijk een paar foto's van Tessa's verjaardag. Wat is ze mooi he?

Foto-GZMPQ3IO-D.jpg

Ons kado bleek een voltreffer!

Foto-EK66KPIL-D.jpg

Hoera, Tessa 1 jaar!

Ook vandaag helaas nog koorts, vanavond zelfs 39.5 dus toch maar een zetpilletje gegeven voor het slapen gaan. Gelukkig slaapt ze verder goed, al huilt ze af en toe wel kort. Vandaag is A eerder naar huis gekomen zodat ik naar m'n (overigens erg leuke) afspraak kon, morgen komen mijn ouders oppassen. Dus ja, gelukkig hebben we een prima vangnet, dankzij superlieve grootouders!!!

Beterschap voor de kleine Morris! Je moederhart breekt he, bij zoveel verdriet? Gelukkig is het voor het goede doel geweest, dus nu maar hopen dat hij nooit meer zo verkouden is en last heeft van zijn oortjes!

Liefs,

Leeuwtje

Geplaatst

Hee dames,

Hoe is het met iedereen? Het is een beetje stilletjes. Denk dat iedereen het erg druk heeft? of aan het genieten van het heerlijke weer? Is dat even heel erg welkom. Heerlijk! Dat doet een mens toch goed!

Pien, hoe gaat het met je? Al nieuws over een naderende operatie? Is het nog te behappen met drie mannen in huis?

Mariek, hoe is het met de verhuizing? Lukt het allemaal met een beetje?

Leeuwtje, wat fijn een nieuwe baan! Wat doe je nu precies? Heb je Tessa gemist of toch wel (stiekem) aan het genieten als working lady?

Hilde, hoe is het in het oosten? Al een beetje een balans kunnen vinden?

Hier erg druk. Isis is regelmatig niet lekker. Dan weer verkouden, dan weer last van d'r tandjes, maar ach, een stukje fietsen (wat super is dat!!!) en het leed wordt verzacht. Ga nu haar babyboek maar eens afmaken. Nog even wat laatste foto's zoeken. Het eerste jaartje is tenslotte alweer voorbij....ach wee.

Fijn weekend! Geniet van de stralende zon!

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hee meiden,

Alles goed bij jullie?

Merk dat ik niet zoveel post momenteel, maar dat is ook lastig als je weinig anders te melden heb dan dat het nog steeds niet goed gaat met me..

Elke dag pijn is erg vermoeiend en ook een best eenzaam bestaan.. Niemand snapt echt hoe het voelt en daardoor ben je er op een gegeven moment ook wel een beetje over uitgepraat. En omdat ik nu eenmaal nog steeds niet echt positief nieuws kan geven merk ik dat mijn omgeving er ook niet zo veel mee kan, vandaar.... eenzame bezigheid...

Vrijdag had ik een heel goede dag, de pijn was te doen, ik heb zelfs een klein stukje met Morris gefietst (mijn nieuwe fiets die ik sinds de kerst heb is nog nauwelijks gebruikt, eerst die stomme sneeuw en daarna die stomme buik)

Des te frustrerender is het dan als de volgende dag weer zo pijnlijk is, ach terugslag denk je dan, maar ook vandaag helaas nog weinig beter..

So far, mijn vrolijke verhaal..

Morris is ook nog steeds niet helemaal de oude na zijn operatie, zijn oortje doet nog pijn en hij is een beetje uit zijn doen, plakken tegen mamma aan, huilen bij het naar bed brengen.. zo zielig... Toch wel een beetje een traumaatje geweest denk ik.. gaat wel iedere dag iets beter gelukkig..

Liefs Pien

Geplaatst

Aaaah Pien, dat klinkt echt zwaar ****. Vind het echt naar voor je. Zouden de hormonen inmiddels niet al aan moeten slaan? En hoe kom je de dag door? Met werk, huishouden of op de bank zitten? Is toch geen doen zo, met een kleine in huis....

Rot hoor. Ik hoop echt dat je snel opknapt om lekker van het weer te genieten.

Liefs, Nora.

Geplaatst

He girls!

Sorry voor mijn afwezigheid (kreeg al bezorgd pbtje van Pien ;-)) maar het kwam er even niet van. Lees wel elke keer bij hier, maar dan begin ik met antwoorden en word ik weer afgeleid... jullie kennen het wel.

Pien, echt balen van de pijn. Kan me voorstellen dat het vereenzamend (is dat een woord?) werkt... je wilt niet elke keer 'zeuren' over de pijn, maar het overheerst wel je leven op dit moment. Hoop zo voor je dat er snel een einde aan komt!!!!

En ook dat Morris zich snel weer helemaal de oude voelt. Arm mannetje. Arm moedertje. Zelf pijn en dan ook nog een kindje wat niet lekker in z'n vel zit. Heb het echt met je te doen.

Hier gaat het gelukkig redelijk goed weer. Afgelopen paar dagen zijn er maar liefst 4 tandjes tegelijkertijd doorgekomen. Mocht ook wel, ze had er nog maar 4, maar allemaal tegelijkertijd was geen pretje. Ze heeft er behoorlijk last van gehad. Echt pijn, je zag het gewoon aan d'r. Rode wangetjes, veel poepluiers, veel kwijlen en overal op kauwen en bijten. Maar gelukkig gaat het nu dus weer beter nu dat ze echt zijn doorgebroken. Ineens een ander gezicht ook, al die tandjes erbij.

Verder bezig met de voorbereidingen voor het huis. Hypotheek-onderhandelingen, tekeningen beoordelen van de architect voor de uitbreiding/verbouwing, offertes aanvragen... de hele mikmak. Over 2 weken krijgen we de sleutels! Spannend allemaal, ben zo benieuwd hoe het zal zijn als we in het lege huis staan straks.

En verder ben ik druk bezig met mijn aangepaste plannen. Daarover later meer. Want... zullen we nog een poging wagen om een afspraak in te plannen met z'n allen? In mei/juni?

liefs,

Mariek

p.s. Leeuwtje en ik hebben afgelopen week een dag in een leslokaal gezeten voor de Kinder EHBO cursus. Een aanrader. Fijn om nu te weten wat je moet doen mocht er wat gebeuren.

Geplaatst

Meiden, even een vraagje. Yinthe is erg verkouden en hoest veel. Hebben jullie misschien nog suggesties voor wat ik haar kan geven tegen het hoesten? Ze heeft volgens mij ook keelpijn.

Geplaatst

Hee Mariek,

Je kunt Luuf baby op haar borst en rug smeren (een soort dampo) dat verlicht, verder heb je tijmsiroop wat ook verzachtend is voor de keel en wat ze mogen hebben.. Is het vastzittende hoest (zeg maar dat ze steeds hoest maar je hoort niets loskomen?) dan kun je ook bisolvon geven, dat hielp bij Thijs altijd heel goed.. En goed neusspray blijven spuiten..

Verder zou ik haar voor de nacht paracetamol geven, dan kan ze wat beter door de hoestprikkel heen slapen en slaap is het allerbeste voor herstel!

Sterkte ermee!

Liefs Pien

Geplaatst

Drama nacht achter de rug. Ze heeft het behoorlijk te pakken. Snipverkoupen en maar hoesten, hoesten, hoesten. En die hoestsalvo's doen pijn, want daarna is het kreunen en huilen en schreeuwen. De hele nacht door.

Luuf baby had ik nog niet, dus die ga ik direct halen vandaag. De rest wel, maar niks schijnt echt te helpen. Ze zal het moeten uitzieken waarschijnlijk. Geen koorts, volgens mij. Nog niet gemeten, maar ze voelt niet warm aan. Houd het goed in de gaten.

pfff... hakt er behoorlijk in, zo'n nacht...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden