Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee dames,

Even snel een berichtje, want ik zit op het werk:)

Het lijkt me hartstikke leuk om straks bij Mariek af te spreken. Hoor wel wanneer je gesetteld bent. En nou en of, dat ik het herken! Hier wordt thuis ook driftig gemanipuleerd. Er wordt heel hard gegild als ze iets niet mag wat ze dus wel wil. En ze kan me ook strak aankijken als ze iets uithaalt wat dus niet mag (de dondersteen).

Zie jullie snel!

Lieve groet, Nora.

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden!

Heb ik net een heel verhaal getypt, krijg ik bij het posten te zien dat ik niet meer ingelogd ben! Pfff.. kun je nagaan hoe lang het was!

Alles aan het pakken, morgen vertrekken Morris en ik, de mannen zijn vanmorgen al vertrokken! Veel zin in, het gaat steeds een beetje beter met mij en gelukkig wordt er down south ook beter weer voorspeld voor volgende week!

Hier ook een draakje momenteel! Tranenfonteinen, boze buien compleet met gillend op de grond gaan liggen als hij zijn zin niet krijgt, het lijkt de bloody peuterpubertijd wel, maar daar is het toch echt nog veel te vroeg voor! Zal idd wel een sprongetje zijn ofzo, of frustratie dat nog niet alles lukt, of de overgang van 2 naar 1 slaapje.. pff.... wel vermoeiend hoor, kan nog steeds niet echt goed tillen dus het is een heel gesjouw!

Ik hoop maar dat verandering van omgeving hem goed zal doen ofzo... hij is in ene ook panisch voor water, na een mislukte poging hem weer eens mee te nemen onder de douche, wat hij vreselijk eng vond, wil hij ook niet meer in bad, echt gillen! Ik doe het nog wel natuurlijk (hij moet toch schoon) maar ben benieuwd hoe dat zal gaan met het zwembad.. Of we helpen hem daar van zijn angst af of er wordt weinig gezwommen ben ik bang!

Nou, ik ga nog gauw even wat dingetjes doen voor hij weer wakker is. Meiden tot volgende week, wanneer ik hopenlijk wat leuke pics kan posten van mijn boys in de zon!

Succes met jullie minidraakjes!

mariek, succes met de verhuizing, ben heeeel benieuwd!

Liefs Pien

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey meiden,

Alles ok met jullie? Wat een fantastisch weer he? Ben gisteren een tikkie te lang in de zon geweest en heb nu rode armen... Gelukkig het meisje wel goed ingesmeerd, maar voor mij dus even geen zon vandaag. Straks een bbq bij een vriendin, ik ga lekker onder het parasolletje zitten. Pien, ben je alweer terug? Hoe was het? En de rest? Ook zo lekker z'n gangetje als hier? Op het doorkomen van tanden en kiezen na geen leed te zien of te horen. Bij goede zin loopt Tessa een paar pasjes los en verder geeft ze handkusjes en kletst ze de oren van ons hoofd. O ja, ze slaapt nog steeds heel goed, overdag gewoon nog twee keer. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat. Enne...wanneer gaan we afspreken?

X!

Geplaatst

Hahahah, Mariek heeft vast nog geen internet!!! Maar bevalt het wel een beetje, weer in Amsterdam?

En Pien, hoe is ie nu met jou? Al iets minder last van je buik?

Nora, nog steeds zo druk?

En Leeuwtje, hopelijk kan je morgen weer naar buiten.

Hier gaat alles zijn gangetje. De strijd met mijn werkgever aan gegaan, maar dat werkt niet zo goed als je niet zo lekker in je velletje zit merkte ik al. Ik heb vorige week een vrij pittig gesprek gehad, maar ik blokkeerde soms zo dat er geen namen binnen kwamen, of dat ik echt niet meer wist wat ik wilde zeggen.

Verder: ja ons meisje heeft ook al weer wat meer kiezen en tandjes. Het gaat erg rap op het moment. Verder poetst ze graag. Als ze een doekje tegen komt begint ze dat op een oppervlak heen en weer te bewegen, en zegt dan poese. En verder zijn alle kleinere dieren push, en alle grote dieren koe. Als ik in de keuken in de buurt ben van de la met koekjes is het ook koekje... Zo leuk. Ze loopt flink rond. Als de achterdeur open staat is ze buiten. Ze kan nu op de bank klauteren, dus het wordt extra opletten geblazen.

Vorige week heeft mijn mannetje een zandbak gehaald. Zo'n schelp, waar je de bovenkant dan mooi als zwembadje gebruiken. Thirse vindt het helemaal leuk, hoewel ze de eerste keer haar blote voetjes wel uit het zand trok zo van :wat is dit nou? Ook gras aan haar voetjes vindt ze nog erg onwennig.

Wij zijn vandaag lekker naar Opwekkinggeweest, nadat we eerst bij mijn ouders zijn geweest. M'n jongste zusje deed belijdenis. Lekker genoten van het zonnetje.

Tja, wanneer spreken we af? Eh, wij gaan van 12 tot en met 27 juni op vakantie, en van 5 tot en met 12 juli nog een weekje....

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Hee meiden,

Ben al weer een week terug, maar het kwam er steeds maar niet van.. Nu het weer wat beter gaat merk ik dat er meteen ook weer teveel van me verwacht wordt en dan is het meteen wel erg druk allemaal..

Vakantie was heerlijk! Mannen hebben onwijs genoten en de gites waren echt een aanrader, leuke mensen, prachtige omgeving en heerlijk eten.. Denk met heimwee terug aan het borrelen in het late middagzonnetje met de andere stellen terwijl de kindjes allemaal heerlijk aan het spelen waren.. Morris heeft inderdaad ook echt de zandbak ontdekt.. daar kan hij uren in zitten spelen, zooo lief! Ook kan hij eindelijk zelf gaan staan (jaaaa echt waar!) en kletst hij inderdaad de hele dag.. Nu helaas een buikgriepje te pakken.. Gisteren 1 keer onwijs overgegeven (het was 's avonds en zelfs de pap van 's morgens kwam er weer uit...) en wat diarree, dus heel sneu.. Veel geslapen overdag en toen werd hij gisteravond om half 10 wakker en wilde nooit meer gaan slapen.. Ben tot 1.00 met hem in de weer geweest..pffff... Uiteindelijk kreeg ik hem stil door bij ons in bed te gaan zitten met hem met de TV aan en een potje vaseline in zijn hand waar hij het dekseltje op en af kon doen (zijn favouriete spelletje momenteel) Ben dus zelf ook brak vandaag, ben bang dat ik ook een staartje van dat virusje heb want krijg geen hap naar binnen en mjn buik gaat flink tekeer.. De zon voelt in etgenstelling tot de afgelopen dagen ook niet lekker dus maar even op de bank..

Ik zal binnenkort weer eens even wat foto's plaatsen maar dat moet vanaf mijn eigen laptop (zit nu op die van mijn werk want die stond nog aan)

Geniet van het zonnetje allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

he girls!

Even kort want heb giga koppijn en ga zo plat, maar hier verder alles goed. En we hebben wel internet, Hilde ;-) Druk geweest met de verhuizing en met Yinthe, die best moest wennen aan een nieuwe woonomgeving en een nieuwe opvang en daarnaast ook nog in een grote sprong zat met alle tranen en driftbuien van dien... maar gelukkig lijkt die sprong genomen nu en is ze weer als vanouds lekker ondeugend en zeer ondernemend. Ze is een enorme klauteraar. Klimmen en klauteren zijn haar grootste hobbies op dit moment. Het gaat haar nog goed af ook. Ze klimt zo het toestel van de glijbaan op (via het trapje) om er vervolgens zelf af te glijden via de glijbaan. Heb hier een leuk filmpje van:

Hilde, wat grappig (en handig, haha) dat Thirse zo graag poetst.

En vervelend van je werk en de strijd die je daar moet voeren. Hoop voor je dat het binnenkort allemaal wat beter en leuker wordt.

Leeuwtje, Yinthe slaapt ook nog 2 slaapjes per dag. Soms wel 2x 2 uur, andere keren korter. En leuk he, dat lopen van die kleintjes. Yinthe loopt ook los sinds een week ofzo. Heel wankel en wiebelig nog, met de armpjes in de lucht voor extra balans, maar het lukt d'r wel. Ze loopt zo de hele kamer door. Zo grappig hoe trots ze dan is op zichzelf.

Bevalt de baan nog steeds goed?

Pien, gaaf dat de vakantie zo leuk was. Beterschap voor jou en Morris, wat sneu weer. En leuk, dat berichtje in het gastenboek op de site van Yinthe! Jaha, ik houd het goed bij inderdaad, vind het leuk om te doen en heb inmiddels best een grote groep trouwe lezers, dus dan voel ik me na een paar dagen ook stiekem ietswat verplicht om weer te posten. Wat een prima stok achter de deur is, want op deze manier ontstaat er echt een leuk dagboek van het kleine meisje.

Zit inmiddels al weer veel langer achter de pc dan goed voor me is... ik kom morgen weer terug.

liefs,

Mariek

p.s. laten we begin juli afspreken. 3 of 4 juli?

Geplaatst

Hee meiden,

Haha wat een leuk filmpje toch en wat een verschil met mijn mannetje.. Hij is momenteel weer erg aan het kwakkelen, sneu hoor.. Steeds ook zo humeurig en huilerig.. Ik begon toch een beetje te twijfelen en gisteren weer even naar de HA.. En ja hoor, fikse oorontsteking.. Dus maar weer eens een kuurtje.. Maandag voor nacontrole naar de KNO, ben benieuwd wat die ervan zegt... Vandaag merken we gelukkig dat de antobiotica beginnen te werken en is hij weer wat vrolijker.. wel sneu hoor...

Vanmiddag moet Thijs afzwemmen voor zijn B diploma, dus die is erg zenuwachtig.. Wel leuk hoor.... en erg lekker dat we voorlopig even van die wekelijkse trips naar het zwembad af zijn..

Met mij gaat het aardig momenteel, buik wordt steeds beter maar helaas wel veel last van de bijwerkingen van de medicijnen.. Hoofdpijn, opvliegers, slecht slapen en sinds deze week ook erg pijnlijke gewrichten in mijn knieen en bekken waardoor ik als een oud vrouwtje mijn bed uit kom of van de bank opsta..gelukkig niet veel last met lopen dus ga wel regelmatig even genieten van het feit dat ik weer een wandelingetje kan maken.. Vanmorgen even met de mannen de stad in geweest en al de eerste uitverkoopjes gescoord..

Leuk imps&elfs shirtje en Eager Beaver trui voor Morris en Vingino onderbroeken voor Thijs allemaal met 30% korting.. ben ik gek op!

Vanavond gaan we om het B-diploma te vieren lekker met zijn viertjes in de stad eten.. Doen we eigenlijk bijna nooit maar lijkt me wel leuk om weer eens te proberen!

Meiden, lekker weekend allemaal!

Wanneer gaan we afspreken, Mariek, ben je er al klaar voor? ;)

De komende 2 weekenden heb ik veel drukte maar daarna niet meer voorlopig..

Liefs Pien

Geplaatst

Hee meiden,

Ja, het is hier wat stilletjes. Ik neem aan dat iedereen het druk heeft met werk, het huis en onze lieve kindjes! Mariek, wat een schattig filmpje. Ik blijf me verbazen hoe snel de ontwikkeling gaat. Vorig jaar lagen ze nog maar wat 'te liggen' en nu zou ik haar het liefst een helmpje op doen. Ze klautert en klimt, rent door het huis, valt, graait en pakt en wordt eigenwijzer met de dag. Helaas is ze nu weer wat ziekjes. Het zat er al een weekje aan te komen, maar nu toch echt weer koorts. Balen, is dat toch. Verder genieten hoor. Het is ongelooflijk druk nu ze zo mobiel is, maar het is zo schattig. Kriebelt het bij jullie ook zo? Ik weet dat ik mijzelf echt nog geen plezier zou doen met een tweede kindje, echt totaal geen tijd of energie voor, maar toch heeft dat idee zich al in mijn hoofd genesteld. Wij hebben inmiddels de afspraak dat we begin volgend jaar weer eens een afspraak maken op de poli.

Juni is voor mij trouwens ook een lastige maand om af te spreken, maar in juli zeeen van tijd! Ook, eindelijk, vakantie!

Fijne zondag.

Liefs, Nora.

Geplaatst

He Pien, hoe was het uit eten met je mannen? Gezellig? En was Thijs trots op zijn behaalde diploma?

Meiden, de deuren staan open! Dus kom wanneer jullie zin hebben of kunnen. De koffie staat klaar ;-) Pien, volgens mij kom je langs mijn afslag als je naar je werk rijdt... toch? Of pak je de A9?

Haha, Nora, ik herken dat wel, dat gekriebel. Nu ze baby-af zijn begint dat weer een beetje te komen he. Pien voor een derde en wij voor een tweede. Zullen we weer allemaal gelijk op? ;-) Wij gaan het ook begin volgend jaar weer oppakken.

Sneu dat de kindjes ziek zijn. En weer oorontsteking voor Morris....arm ventje. Lijkt me zo'n vervelende pijn. En beterschap ook voor Isis.

Het is zeker drukker aan het worden met zo'n mobiel klimaapje. De bank, stoelen, de trap, niks is meer veilig. We hebben openslaande deuren naar buiten en daaronder een best grote afstap (we gaan nog een vlonder bouwen) en ook daar klautert ze zo vanaf, hup naar buiten. Eén keer ging het mis, toen bleef ze haken met haar voetje en kwam ze op haar snoet op de stenen terecht. Allemaal schaafwondjes op haar gezichtje. Zag er heel zielig uit. Maar gelukkig geneest dat snel.

Jammer van het weer nu he. De speeltuin slaan we maar weer even over vandaag.

Leeuwtje, wanneer is jouw mamadag? Binnenkort eens afspreken?

tot snel!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Goedemorgen,

Even snel spieken op mijn favo forum. Mariek, misschien dat jij die dagprikker (of hoe dat ook heette) er bij kunt halen voor juli? Juni lukt mij in ieder geval niet.

Isis zit ook altijd onder de blauwe plekken. Gisteren was ze trouwens nog behoorlijk beroerd, bijna 41 graden had ze! Gelukkig ben ik inmiddels wel wat gewend en schiet ik niet meteen in de stress. En gelukkig dronk ze goed en zakte de temperatuur 's middags weer snel naar beneden. Pfffft. Ga nu snel aan het werk. Hoe is het op jullie werk? Moeilijk om te combineren? Ik vind het, ondanks dat ik 'maar' 3 dagen werk, af en toe best vermoeiend.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hee meiden!

Uit eten was heerlijk, lekker op het strand bij een nieuwe strandtent hier. Morris zat heerlijk in de kinderstoel stukjes meloen, brood en patatjes te bietsen en Thijs ging op een gegeven volleyballen met een groepje kinderen. Ondanks de regen gaf het toch een heerlijk vakantiegevoel!

Hahaha, die blauwe plekken ken ik! Morris loopt dan nog (lang) niet maar weet ook steeds met zijn hoofd overal tegenaan te stoten.. Zijn favouriete plekje is pal voor de kamerdeur en ook al zijn we heel voorzichtig, hij krijgt nog wel eens een klap van de deur (Thijs met name vergeet het nog wel eens en gooit dan enthousiast de deur open.. Gisteren viel hij nog met zijn mond op een megaduplo blok zijn lipriempje (of hoe dat ook heet tussen je bovengehemelte en bovenlip) aan flarden, wat een bloed! was ook ze weer over maar toch...

Vanmiddag op controle bij de KNO.. ben benieuwd wat die zegt van het feit dat hij alweer oorontsteking heeft... Hij heeft ook behoorlijk last, zo zielig! (en vermoeiend ook, dat gejengel)

Enne, idd heel druk op mijn werk momenteel en ik ben nog lang niet de oude, en dan de kindjes.. pfff... heel erg vermoeiend en ik hou het maar nauwelijks vol! Gelukkig werkt M momenteel redelijk vaak thuis, dat scheelt wel...

Nou, ik ga maar weer eens even verder werken! Juli is wat mij betreft ook prima, wij gaan op vakantie van de laatste week van juli t/m de eerste week van augustus..

Tot snel!

Liefs Pien

Geplaatst

Hee meiden,

Rustig hier!

Pff ik moet eigenlijk van alles gaan regelen en heb er helemaal geen zin in! Zit met een grote organisatorische uitdaging volgende week.. M moet onverwacht de hele week weg terwijl mijn schoonouders ook op vakantie zijn en we dus op maandag geen opvang voor Morris hebben.. Ik heb een belangrijke bijeenkomst waar ik moet presenteren dus ik kan ook geen vrij nemen, Het KDv is meestal wel flexibel maar heeft net maandag ook geen plaats, mijn moeder moet naar school en mijn vader trekt dat niet in zijn eentje de hele dag oppassen.. Mijn schoonzus heeft er zelf 4 en vangt Thijs al op, dus ik ben nu maar tantes etc aan het bellen.. wat een gedoe en zo vervelend om met je eigen kind te moeten leuren, op dit soort momenten wil ik maar 1 ding en dat is mijn baan opzeggen..!

Verder is de week inmiddels aardig gedekt (moest ook voor 4 avonden iemand vragen om met Thijs de avond4daagse te lopen want dat kan ik zelf nog niet) dus het zal uiteindelijk allemaal wel goed komen!

Nou, dat ben ik weer ik weer even kwijt.. dat helpt vaak al een beetje he..

Hoe is het bij jullie? genieten van het mooie weer of ook druk met van alles?

Liefs Pien

Geplaatst

Hey Pien, wat een drukte daar weer zeg... ;-) Laat maar weten als ik je ergens mee kan helpen hoor, volgens mij is het een makkie om op jouw schatje(s) te passen!

Nora, wat een heftige koorts zeg, goed dat je er niet echt van de leg van raakt, maar schrikken is het wel he?

Mariek, we gaan zeker afspreken, op dinsdag is mijn mama-dag, kan ik dan een keer op de koffie komen en je nieuwe huis (en vooral tuin) komen bewonderen? Wel als Tessa helemaal de oude is hoor, want vanochtend was ze bij de dokter vanwege enorme hoestbuiten 's nachts, gigavieze oren en snot uit haar ogen en neus en ook nog eczeem in haar knieholtes, pffff. Blijkt dat ze een oorontsteking heeft GEHAD (nou ja) en dit wat na- en bijwerkingen zijn vanwege een lage weerstand. Vooral die eczeem vind ik eng, want ik had er als baby extreem veel last van en heb mede daarom borstvoeding gegeven. Het lijkt erop dat het allemaal mee valt, maar het waren soms heftige dagen de afgelopen weken. Ook haar frustatie als iets niet lukt en dan het gillen, niet normaal, herkennen jullie dat ook?

Verder alles rustig hier, ben een weekend alleen naar Berlijn geweest en genoten van uitslapen, lang ontbijten en shoppen zonder gejengel en gezucht ;-)

Goed idee, die datumprikker! Ik kijk ernaar uit.

Beterschap met de kindjes en geniet van het weer dit weekend.

Pien, bellen of mailen hoor!

Groet,

M.

Geplaatst

Hi Leeuwtje!

Dat harde gillen herken ik hoor, dat heel gefrustreerde.. Ik wijt het aan de oorontsteking want zodra die weg is is mijn man weer het zonnetje in huis.. Was misschien bij Tessa ook wel het geval?

En jij werkt dus ook 4 dagen? Hoe bevalt dat? Ik begin te merken dat ik het eigenlijk gewoon te veel vind.. Moet maar eens goed gaan nadenken wat ik wil..

Pff lastig hoor! En lief dat je aanbiedt om te helpen maar de hele week is nu gedekt behalve maandag overdag voor Morris, en nu gaat mijn nichtje kijken of ze vrij kan krijgen.. lief he..

Nu maar eens aan het werk!

Liefs Pien

Geplaatst

Hee meiden,

Mariek is mijn heldin en na maandag sta ik voorlopig bij haar in het krijt! Morris gaat maandag een dagje bij Yinthe spelen.. Nooit in me opgekomen dat de oplossing uit deze hoek zou komen! Zo waanzinnig lief!

Morgenochtend ga ik even op de koffie zodat Morris alvast even kan wennen.. zullen ook wel even een fotootje maken van the happy couple, leuk voor later op de bruiloft hahaha!

Liefs Pien

Geplaatst

Hoi, hoi,

Nou, dat klinkt allemaal gezellig daar in het westen! Behalve al dat ziek zijn en gillen natuurlijk ;-)).

Hier gaat alles zo zijn gangetje... We genieten vandaag van het lekkere weer. Vanmorgen de ene schelphelft (van de zandbak) maar eens met water gevuld. Moest nog even weg, en Thirse even naar onze hulp gebracht omdat mijn mannetje er ook niet was. Kan het water effe lekker op temperatuur komen. Onze bovenburen zijn weg, dus ons dametje kan vanmiddag lekker in de blote billen buiten sjouwen, zodat ze ook lekker in het water kan.

Potje er naast....

Ja, ons vrouwtje lijkt al een heel ietsie pietsie bezig te zijn met zindelijkheid. Dinsdag was de hulp er geweest (en daar scharrelt ze dan de hele morgen achteraan). Ze was bezig de wc schoon te maken, en Thirse had er op gewild. Dat vond de hulp geen goed plan: was Thirse er naast gaan zitten en begon ze haar broek vol te poepen! Ze had thuis nog een potje staan wat ze niet meer gebruikt, die heb ik vandaag mee gekregen. Gisteren nadat Thirse onder de douche was geweest liep ze naar de wc. Ik heb haar er even op gezet, perste ze een wind naar buiten, zei klaar, en wilde er weer af. Ach, ga er nog geen druk op zetten. Ze is net ongeveer 16 mnd... gekke griet! Maar ga het potje wel eens in het zicht zetten en kijken naar hemdjes en onderbroekjes. Kijken wat er gaat gebeuren.....

Onze hulp vertelde trouwens vandaag dat ze zich dinsdag even helemaal lam was geschrokken (wij waren weg): Thirse nieste een keer flink, en begon enorm te kokhalzen. Was er een hele grote klodder enorm taai slijm uit haar mondje/neusje gekomen. Ze leek er bijna in te stikken. Ze heeft het met haar vingers uit Thirses mondje gehaald.... Ze was inderdaad verkouden... en nu is alles weg! In 1 keer die hele slijmzooi eruit. Maar moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik er niet bij was. Brrrrrrr, lijkt me vreselijk mijn grietje zo benauwd te zien!

Nou, hier nog een weekje en dan vertrekken we 2 weekjes met de tent. Daarna een weekje thuis en dan weer een weekje weg: een huisje in Renesse...

Mariek had het weekend van 3/4 juli ook nog genoemd om eventueel weer eens bij elkaar te komen. Volgens mij gaat dat hier wel lukken. Dan gaat mijn voorkeur uit naar de zaterdag....

En het verhaal van weer een kleintje: Ja, merk dat wij dat toch ook nog wel heel graag willen. Maar het blijft nog steeds een feit dat ik dan eerst beter in mijn velletje moet zitten. Had vorige week nog een keer zo iets van: Lief mannetje van mij, breng me maar even een tijdje weg.... Maar dat is gelukkig nu weer weg. En ik worstel er wel mee hoor... Merk dat ik het echt los moet laten... Maar de tijdklok tikt ook.... Wordt in november 39.... Ach, komt tijd, komt raad... Als het voor ons is weggelegd, dan komt het goed!

Mensen, geniet van het mooie weer!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hey Hildever,

Wat leuk om weer van je te lezen, en wat een geweldig verhaal dat je grietje pogingen doet op de wc en het potje!

Ik hou het kort, inderdaad genieten van het weer.

Mariek, je bent geweldig, ik had graag opgepast maar helaas heb ik op maandag geen mamadag. Veel plezier met het liefdeskoppeltje maandag...

X!

Geplaatst

He meiden,

Ze slapen, Yinthe en Morris. Schatjes zijn het. Ik zal als het lukt een paar foto's plaatsen.

7jun_aandecrackers.jpg

7jun_morris_x.jpg

Geplaatst

Wat leuk zeg! Ik vind het zo lief dat je dit voor Pien doet!

Geplaatst

Gaaf!!!

Nou, heb vandaag een gesprek met mijn leidinggevende... Brrrrrrrrrrrr...... zie er best tegen op... Anders had Morris ook wel hier mogen komen, hihihihi... Maar ja, eindje uit richting he?

Hoe ging het vandaag Pien?

En we zijn natuurlijk wel benieuwd hoe die 2 bij jou de dag doorgekomen zijn, Mariek!!! (En hoe jij het doorgekomen bent, hahahaha)

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

7jun_zandbak3.jpg

Een echte kerel, zie die blik van bewondering, hihihihi

Hier gaat alles goed. Morris is een heerlijk zoet mannetje. En Yinthe vindt het helemaal leuk, een speelmaatje om de dag mee door te brengen.

Het valt me alles mee!

Ik ga Morris even naar bed brengen. Yinthe ligt al een tijdje te slapen.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hilde, succes met je gesprek. Laat je even weten hoe het is gegaan?

Op de website van Yinthe (zie link onderaan mijn handtekening) staan meer foto's.

Geplaatst

Nou, het gesprek is me erg mee gevallen. Het komt er op neer dat hij me de ruimte geeft om als persoonlijk begeleider zonder de taken van persoonlijk ondersteuner (dus als begeleider) aan het werk te gaan, om zo weer helemaal 'beter' te worden. En dat klinkt wel goed. Als ik me weer sterker voel ga ik gewoon weer een assessment doen, waarmee ik dan gewoon weer persoonlijk ondersteuner ga worden. Want ik weet dat ik het kan.

Vandaag zei mijn leidinggevende ook dat hij niet zegt dat ik het niet kan, maar dat door de nasleep van de burn out het op dit moment te veel lijkt.

Nou, daar kan ik wel mee leven.

Gaaf die foto's ga straks wel effe kijken op je site, Mariek. Had ik vandaag ook al een keer gedaan.

Effe nog een reactie op een paar dingetjes van daar: Is niet zo gek dat je zo gek bent op klauteren als je favoriete filmpje spinmonkey is!

En eh, Hardenberg.... heb ik mijn middelbare school gedaan! En daar zit mijn vorige werkgever! Grappig!!!!

Maar leuk dat die 2 het zo met elkaar konden vinden! En dat het je mee is gevallen!

Groetjesssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden