mare Geplaatst 16 Augustus, 2011 Geplaatst 16 Augustus, 2011 Disi, hoe was de echo gisteren? Hopelijk hebben jullie een mooi kloppend hartje gezien! chrish, spannend die nekplooimeting. Als dat je meer rust geeft dan zou ik het zeker doen. Moet eerlijk toegeven dat eigenlijk nog helemaal niet over dat soort dingen nagedacht heb. Eerst maar eens zien dat ik ooit zwanger word. Vanochtend tweede FM gehad. Helaas geen goed nieuws. BMS was veel te dun en er is geen dominante eicel te zien (terwijl normaal gesproken ik deze week echt een eisprong zou moeten hebben...). Arts gaf aan dat deze cyclus waarschijnlijk niet goed is om cryo in terug te plaatsen. Hij wil me vrijdag nog wel terug zien, maar we moesten er maar vanuit gaan dat de TP pas in de volgende cyclus zal plaats vinden. Een flinke domper dus! Had hier helemaal geen rekening mee gehouden, omdat mijn cyclus altijd prima is... heb dus een behoorlijke k**-humeur.... ik wil gewoon zwanger worden! Ach, morgen kan ik het vast allemaal weer relativeren. Quote
hildever Geplaatst 16 Augustus, 2011 Geplaatst 16 Augustus, 2011 Wat enorm balen, Mare! Raar is dat eigenlijk he? Je gaat er ook gewoon vanuit dat het gewoon allemaal goed gaat (tenminste ik wel). Succes met balen en morgen zie je morgen weer. Als je dan nog baalt mag dat ook hoor! Hier vandaag het spuitschema weer gekregen. Hoef deze keer niet aan de pil en moet 300 eenheden gaan spuiten. Ze hopen zo meer eicellen te gaan kweken. De 1e menstruatiedag in november moet ik gaan beginnen met spuiten en de dag daarna voor een echo. De laatste keer doen we het effe anders zeg maar. Want ik realiseer me ook wel heel erg dat dit echt de laatste poging op een broertje of zusje voor ons meisje is. Merk dat het verlangen naar een 2e kindje toch dieper zit als ik dacht. Groetjessssssssssssss Quote
hildever Geplaatst 16 Augustus, 2011 Geplaatst 16 Augustus, 2011 Disi, ik ben ook nieuwsgierig! Hoe was het? Groetjesssssssssssss Quote
ChrisH Geplaatst 16 Augustus, 2011 Geplaatst 16 Augustus, 2011 Mare, wat ongelofelijk balen. En een kunstmatige cyclus voor de volgende cryo poging met progynova en utrogestan, is dat misschien zinvol voor jou? In de antarticatrial doen ze onderzoek naar kunstmatige en natuurlijk tp's bij een cryo. Hopelijk volgende maand meer succes. Hilde, driemaal is scheepsrecht, zeggen ze. Op naar meer geluk later in het jaar. Quote
mare Geplaatst 17 Augustus, 2011 Geplaatst 17 Augustus, 2011 Chrish en hilde, dank voor jullie lieve reacties! Voel me weer beter dan gisteren, blijkbaar heeft mijn lijf eerst nog meer hersteltijd nodig en hebben we dat maar gewoon te accepteren, 't is zoals 't is. Ik ga er vanuit dat de komende cyclus wel weer goed zal zijn, daarna kunnen we altijd nog kiezen voor een gestimuleerd cyclus. Heb meer vertrouwen in mijn eigen cyclus (staat het dichtst bij het natuurlijk proces), alleen nu even niet... we zien het wel.. Hilde, spannend dat het de laatste poging zal zijn voor een broertje of zusje. Hoop zo voor jullie dat het zal lukken! Disi, gefeliciteerd! Ik las bij een ander topic dat de echo goed was. Quote
Danielle.. Geplaatst 17 Augustus, 2011 Geplaatst 17 Augustus, 2011 ChrisH, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Hoe voel je je, veel succes met de nekplooimeeting!! Disi, ook zwanger!! Van harte gefeliciteerd!!! Wat een goede berichten zeg.. Hoe was de echo?? Esly, moeilijke week voor jullie, ook ik wil jullie toch een fijne vakantie wensen!! Hildever, weer starten.. Veel succes alvast!! Mare, wat ontzettend balen zeg!! Hopen op toch goed nieuws vrijdag en anders toch volgende maand.. :( Zo, weer terug van weg geweest.. Inmiddels hebben wij 2 heerlijke weken Curacao achter de rug.. Ben ik benoemd tot manager op mijn werk en is het alweer tien weken geleden dat we een curretage hebben gehad.. Ik denk wel vaak terug aan.. Ik zou nu ... weken zijn geweest.. Vandaag dus 20 weken en dat voelt eigenlijk dubbel zo zwaar.. Maar we moeten verder, we hebben nog 2 cryo's in de vriezer en het begint nu echt wel weer te prikkelen.. Ik ben van ''t weekend ongie geworden na de curretage en dat is voor mij echt nieuw, uit mij zelf ongie worden.. Ook wel eens goed, is het mooi schoon van binnen hahaha.. Ik ben even benieuwd of iemand mij kan helpen? We zitten dus te denken aan een cryo tp. Dit zal dan waarschijnlijk gestimuleerd worden omdat ik geen eigen cyclus heb.. Hoevaak moet je dan voor een fm naar het ziekenhuis? Ik ben in totaal dit jaar al 2 maanden afwezig geweest en ik wil mijn werk er niet te veel mee belasten.. Ze vinden het niet erg hoor.. Maar het voelt zo vervelend!! Quote
Noekie1988 Geplaatst 17 Augustus, 2011 Geplaatst 17 Augustus, 2011 Hej Danielle, goed te horen dat het weer wat beter met je gaat!! En dat het weer begint te prikkelen om verder te gaan... Het lijkt mij ook erg moeilijk om het te verwerken dat er geen kloppend hartje is.. Je kan ook altijd even met Zwolle bellen over hoe wie en wat.. Quote
mare Geplaatst 18 Augustus, 2011 Geplaatst 18 Augustus, 2011 Danielle, fijn dat curaçao je goed gedaan heeft! Ik kan je helaas niet verder helpen met je vraag. Misschien het zkh even bellen? Quote
ChrisH Geplaatst 18 Augustus, 2011 Geplaatst 18 Augustus, 2011 Danielle, wat leuk om je weer te zien hier. Helaas heb ik ook geen antwoord op je vraag. In ieder geval succes met je cryo-tp. Quote
mare Geplaatst 19 Augustus, 2011 Geplaatst 19 Augustus, 2011 Vanochtend weer een fm gehad. Bms was iets dikker, geen duidelijke dominante follikel zichtbaar. Deze arts vond het nog te vroeg om de hele cryo poging nu al af te blazen, wil me maandag eerst terug zien en dan bepalen hoe verder.Fijn weekend allemaal! Quote
mare Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 Net weer naar het zkh geweest, dit keer goed nieuws! Bms wordt dikker en rechts toch een follikel van 14 mm (was een behoorlijke marteling om die in beeld te krijgen)! Er gebeurt dus wel degelijk iets, heb alleen een langere cyclus. Ben na al die tegenstrijdige berichten van vorige week dus weer helemaal blij! Mag woensdag weer terug komen voor de volgende fm. Dames, hoe is het met jullie? Quote
ChrisH Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 Mare, goed nieuws! Succes woensdag. Quote
Noekie1988 Geplaatst 22 Augustus, 2011 Geplaatst 22 Augustus, 2011 Wat een super nieuws mare, wel even spannend maar zo te horen komt het nog helemaal goed :D Hier gaat alles goed, vanochtend uit mijn bed gebeld ivm ziekte op het werk, dus de eerste werkdag er weer op zitten, was best afzien aangezien ik de laatste dagen steeds smiddags even een uurtje op bed ging :S en jah dat ging dus nu even niet :( Achja, het voordeel is wel dat de week zo sneller voorbij gaat :D over 7 dagen de eerste echo dus de week kan niet snel genoeg gaan!!! Quote
mare Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 Esly, waarschijnlijk lees je dit pas als je terug bent. Zal gisteren een heftige dag voor jullie geweest zijn, pff. Hebben jullie de wensballon nog op kunnen laten? Hilde, weer een beetje bij kunnen komen van de laatste poging? Danielle, weten jullie al wanneer jullie door gaan met de cryo's? Chris, nog even en dan al de nekplooimeting, spannend! Hoe is het verder met je? Voel je je goedof veel last van klachten? Hoeveel weken ben je nu? Noekkie, nog een weekje en dan de echo, ook spannend! Disi, hoe is het met jou? Hoop dat ik verder niemand vergeten ben... Quote
Disi Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 Hoi hoi, Esly nog een dikke knuffel voor jou... Daniele succes met je cryo`s! Noekie op naar een goede echo, ik duim voor je. Chris hier ook de vraag voor nekplooimeting en van manlief hoeft het niet zo maar ik sta er toch iets anders tegenover...lastig... Mare wat fijn dat je nu goed nieuws had...nu woensdag zo doorzetten! Wij hebben vorige wee inderdaad een goede echo gehad. Sorry dat ik het hier niet even gemeld heb. Verder deze week ook heel druk geweest want we hadden bloemencorso in het dorp en wij zijn daar altijd aardig druk mee. Ben blij dat het allemaal achter de rug is nu want ik was gesloopt nadien. Ben nog erg moe en de hele dag door misselijk... Liefs Disi Quote
ChrisH Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 Mare, ik zit bijna op 12 weken. Hoe is het nu verder? Volgende week 2 echo's. Ik zie ze met vertrouwen tegemoet. Quote
mare Geplaatst 24 Augustus, 2011 Geplaatst 24 Augustus, 2011 Disi, hopelijk voel je je snel weer beter! Chris, bijna 12 weken al, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Hier gaat het goed, zit weer in een positieve 'vibe' en zie weer kansen. Vanochtend kregen ze de eicel niet goed in beeld. Vervolgens bloed geprikt en morgenvroeg terug komen. Ik hoop stiekem dat morgenavond de pregnyl er in kan. Quote
mare Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Ff snel weer een ‘update’. Vanochtend weer een FM gehad. En de pregnyl zit er inmiddels in! Gelukkig waren ze in het zkh zo lief om het te mengen, gelukkig geen geknutsel voor ons dus! Dinsdagmiddag worden we gebeld of er een cryo goed ontdooid is en dan (als alles goed gaat) woensdag de TP. Ben helemaal blij! Dames, geniet van het mooie weer! Quote
Katalaya Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Spannend! Ik zal voor je duimen! Quote
mare Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 dank je! wanneer gaan jullie verder met de cryo-TP? Quote
Katalaya Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Toevallig ben ik zojuist ongesteld geworden, dus ik mag een afspraak maken voor een eerste fm op cd10. Deze cyclus wil ik geen hormonen gebruiken, behalve de onoverkomelijke Pregnyl. Ik verwacht midden/eind september dan de tp te hebben. Quote
mare Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Succes!! Schrijf je ook gezellig mee op het wachtbankje van september? Quote
mare Geplaatst 30 Augustus, 2011 Geplaatst 30 Augustus, 2011 Chris, hoe is het met je. Vandaag de nekplooimeting toch? Spannend! Laat je even weten hoe het gegaan is? Noekie, heb jij inmiddels een echo gehad?? Ben het ff kwijt, sorry… Verder is het rustig hier, volgens mij ben ik op dit moment ook de enige die in een behandeling zit… oh nee, katalaya is ook net weer gestart. Zwangere dames, vergeten jullie niet om het groene stokje even door te geven J? Zit er namelijk met smart op te wachten. Eind van de middag worden we gebeld of een van de cryo’s goed ontdooid is en we morgen een terugplaatsing krijgen. Pfff, erg spannend weer! Ik hou jullie op de hoogte! Quote
mare Geplaatst 30 Augustus, 2011 Geplaatst 30 Augustus, 2011 Even een ego-berichtje: Ziekenhuis belde net dat de cryo's niet goed ontdooid zijn... dus helaas geen terugplaatsing! Weer een vreselijke domper.... tranen.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.