Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Grappig he dat we zo gelijk op gingen qua hcg. Wanneer ben je uitgerekend Daniëlle? Kom gewoon gezellig mee schrijven, dan zet je jezelf nog niet in het lijstje, maar kun je wel al je vragen en onzekerheden kwijt. Je bent meer dan welkom!

2015.png

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He bah Eslief! Konden ze ze niet aanprikken? Veel pijn? 6 is wel een super getal, zeker voor jou! Nu uitrusten en wachten op het verlossende telefoontje. Doen jullie ICSI of IVF? Ik duim voor jullie!!!

Geplaatst

Ja juist wel aan te prikken dat was het stomme eraan. Ze snapte niet waar de pijn vandaan kwam.. heb nooit eerder hoeven janken tijdens de punctie nu wel..heb zelfs meer pijnstilling gekregen als de max dosis en begon te hyperventileren en mijn zuurstof ging naar 80.. maar ik ben weer hellemaal oke en super blij met 6 eicellen.. en nu hopen op bevruchting.. ben der echt bang voor.. wij doen icsi

Geplaatst

Hallo ..ik heb een vraag aan jullie.

Wij hebben onze 4e po in gent gedaan en daar is de terugplaatsing op dag 5.

Hoe gaat dat hier ...op dag 3?

Alvast bedankt !

Geplaatst
Hallo ..ik heb een vraag aan jullie.

Wij hebben onze 4e po in gent gedaan en daar is de terugplaatsing op dag 5.

Hoe gaat dat hier ...op dag 3?

Alvast bedankt !

Hoi noah, wij zijn momenteel bij uzgent

daar hebben ze het beleid bij 5 bevruchte eicellen tp op dag 5 na de punctie, bij minder op dag 3 na de punctie.

hoop je zo je antwoord te hebben gegeven.

Geplaatst
Heerlijk thuis weer, wel pittig hoor poeh. Je wil snel te veel he, mijn lichaam geeft dan direct aan dat het te veel is door stekende pijn. Weer plat liggen en rust!

Okaasan, wat lief van je! Ik volgende je al bij de topic uitgerekend in maart/april. (Ik durf me nog niet toe te voegen haha) Zo fijn voor jullie, een godsgeschenk! Onze waardes komen inderdaad erg overeen. Bij 3.5 weken was hcg 71 en bij 4.2 weken 307. Een mooie stijging nu dus, altijd fijn weer een bevestiging.

Eslief, wat spannend!!!!!! Veel succes morgen, fijn hé dat je direct een dag later gebeld wordt. Kuchenbekker had inderdaad dienst afgelopen weekend, hij kwam ook nog even bij mij langs hahaha. Dinsdag mag ik ook weer naar hem toe, fijne man is dat!

Hoi Daniëlle, fijn dat je weer thuis bent, laat je maar lekker verwennen xx

Geplaatst

Hoi hope faith

Ja wij lopen ook in gent daar zijn we afgelopen maandag geweest voor een gesprek,

En in nov gaan we starten met pog 5.

Ik vind het gewoon beter als het na dag 5 word teruggeplaatst.

Ik dacht misschien doen ze dat hier in isala ook. Maar niet dus.

Dan blijven we in gent..

Bij dr de sutter....jij ook ?

Geplaatst

Nee doen ze niet hebben ze wel gedaan wand bij mijn dochter was het wel dag 5 de reden ervan dat het nu dag 3 is weet ik eigenlijk niet

Geplaatst

Eslief wat omzettend rot dat je bij de punctie veel pijn hebt gehad.

gelukkig heb je het nu gehad, en met een top resultaat! Spannend nu

Danielle hoe voel jij je nu?

Geplaatst

Hoi Danielle,

Ik zie dat wij exact gelijk lopen en ook in het zelfde ziekenhuis. Ik had zondag 3 augustus om 8:00u de punctie.

En woensdag 6 augustus de terugplaatsing.

Heb jij 2 september de eerste echo omdat je op controle moet ivm je overstimulatie? Ik heb pas 15 september de eerste echo en vindt dat best laat eigenlijk...

Lieve groetjes,

Annemarie

Geplaatst
Hoi hope faith

Ja wij lopen ook in gent daar zijn we afgelopen maandag geweest voor een gesprek,

En in nov gaan we starten met pog 5.

Ik vind het gewoon beter als het na dag 5 word teruggeplaatst.

Ik dacht misschien doen ze dat hier in isala ook. Maar niet dus.

Dan blijven we in gent..

Bij dr de sutter....jij ook ?

hoi noah,

waarom moet je zolang wachten?

Wij zien verschillende artsen en vinden dat geen probleem, allemaal onder supervisie van dr. Kerkhove en dr. De baerdemaker, zij heeft ons twee keer gezien en ik vind haar heel lief.

de vroedvrouwen zijn ook echtvschatten, weten je gerust te stellen.

Morgen de tp door dr kerkhove, zien we hem ook nog eens :-)

succes met alles.

okaasan weet nog een lekker friettent te vinden hihi

Geplaatst

Jaaah voor mij veel en net goed nieuws van de 6 waren ze allemaal goed genoeg voor bevruchting en 4 zijn goed gaan delen!!! Jeeeej dus zondah tp

Geplaatst
Jaaah voor mij veel en net goed nieuws van de 6 waren ze allemaal goed genoeg voor bevruchting en 4 zijn goed gaan delen!!! Jeeeej dus zondah tp

Waar sta je op het dak:-) hihi

gek hè dat we nu papa en mama zijn van bevruchte eicellen, kan ook niet wachten tot morgen.

is het normaal dat ik nog aan de pijnstillers zit? En hoelang blijft het in je lijf, wil graag dat het morgen uit mijn lijf is.

weet iemand dat?

Geplaatst

Ikzelf neem ze niet.. alleen gister 1x paracetamol gehad.. ik heb er geen fijn gevoel bij dus wil het niet in mijn lichaam.. ik doe gewoon rustig aan en het gaat best.. gewoon gevoelig

Geplaatst
Ikzelf neem ze niet.. alleen gister 1x paracetamol gehad.. ik heb er geen fijn gevoel bij dus wil het niet in mijn lichaam.. ik doe gewoon rustig aan en het gaat best.. gewoon gevoelig

Ja zit ik dubbel in, gisteren ook lichte verhoging, net weer ingenomen, probeer nu niet meer te nemen, stress is ook niet goed, kan nu weer liggen.

veel water drinken en slapen.

Geplaatst

Als je nodig hebt gewoon doen hoor!! In je zwangerschap mag je het ook dus kwaad kan het echt niet.. maar voor mij poging 3 dus dan is het meer bijgeloof;)

Geplaatst
Als je nodig hebt gewoon doen hoor!! In je zwangerschap mag je het ook dus kwaad kan het echt niet.. maar voor mij poging 3 dus dan is het meer bijgeloof;)

ja begrijp ik.

ik zit in mijn hoofd al helemaal bij d kerstdagen

de maand december gezellig met kaarsjes aan en dan een wondertje in je buik.

heb ook al een paar sokjes gekocht afgelopen tijd

daar hou ik me maar aan vast.

Geplaatst

Oh hope, De Beardemaker is echt lief inderdaad. Ik heb haar een keer gehad bij een FM en bij een TP. De Kerkhove heb ik vaker gehad. Goed je vragen stellen die je hebt, want heel spraakzaam is hij niet. Verder prima hoor! Veel succes bij de TP. Je krijgt een mooie foto mee.

En welke friettent doen jullie altijd?

2015.png

Geplaatst
Oh hope, De Beardemaker is echt lief inderdaad. Ik heb haar een keer gehad bij een FM en bij een TP. De Kerkhove heb ik vaker gehad. Goed je vragen stellen die je hebt, want heel spraakzaam is hij niet. Verder prima hoor! Veel succes bij de TP. Je krijgt een mooie foto mee.

En welke friettent doen jullie altijd?

2015.png

Okaasan, ik heb zoveel aan jouw woorden, je beurt iedereen hier op. Geweldig mens ben je volgens mij.

wij eten in het zh altijd een vers broodje echt lekker ook.

en in Gent stilstaan doen we niet meer, we werden op zoek naar de apotheek aangereden door een bus net na de punctie.

alles verder goed hoor alleen blikschade.

we hebben ook veel met Kaatje, Bernadette en Monique te maken gehad verpleegkundige, zij zijn ook zo lief.

ben ook blij om te lezen dat jouw zwangerschap goed gaat xxx

Dikke knuff

Hope&faith

Geplaatst

Wauw Eslief! 4 bevruchtingen, ik doe een vreugdendansje! Op naar zondag, wellicht ook noh cryo's?? Spannend, goodluck!

Hi Annemarie, dan hebben we elkaar net gemist denk ik wij moesten om half tien. Maar jij bent ook zwanger dus! Super gefeliciteerd! Heeft van der Kamp goed zijn best gedaan die 6de ;-)

Inderdaad, door mijn overstimulatie moet ik eerder terugkomen. Dat vindt ik natuurlijk helemaaaaaal niet erg. Dan zijn we 6.2 weken dus als het goed is is er al een hartje te zien. Normaal gesproken houden ze 7.5 weken aan voor een eerste echo, bij jou zit het vast ook goed want je mag op mijn verjaardag heen ;-)

Hier gaat het wel, je denkt dat je heel wat bent als je op de bank ligt. Tot dat je opstaat, pff. Goede nieuws is wel dat ik weer drie kilo kwijt ben. Het zit nu alleen nog op mijn buik, gelukkig is al het vocht uit mijn benen. Ik ben bang dat ik dat buikje niet meer kwijt ga raken, althans dat hoop ik. Dan maakt het vocht ruimte voor ons kleine tweede wondertje ♡

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden