Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie weet komt er inderdaad een plekje eerder vrij, zou mooi zijn!

danielle geweldig dat de echo goed was, heerlijk genieten

mama spannend!!! Zet hem op

hier een druk weekje afgelopen maandag is S.enm opgenomen hij kreeg plots hoge koorts.

Onderzoeken gehad en de uitslag was blaasontsteking na 6 dagen mog hij gelukkig weer naar huis toe :-)

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@danielle, wat fijn dat je echo weer mooi was. Heb je een foto? Maar wat spannend van die bloeding zeg. Fijn dat je nu weet dat er dan niks aan de hand is...

Ik heb de afgelopen week bruine afscheiding. Soms heel veel en soms bijna niks... ik plas voor moeders voor moeders in van die witte opvangbakjes en vanmorgen zag ik zelfs bruine hele kleine sliertjes in de urine zitten... vind het toch wel eng hoor.

Wij hebben volgende week maandag weer een echo. En eigenlijk weet iedereen het al dat ik zwanger ben. Je kunt het ook al goed zien!

Mama2009 wanneer ben je uitgerekend?

Sas wat schrikken zeg! 6 dagen is ook best lang. Hoe gaat het nu?

Geplaatst

Maaike79, bedankt voor je reactie. Fijn te lezen dat jij helemaal fan bent van Janssen : ) Klinkt positief. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Rust is inderdaad niet verkeerd, maar ik zat inderdaad ook al aan de kerst en oud&nieuw stop te denken. Hopelijk kan ik daarvoor nog beginnen en hoef ik niet te wachten tot januari. Nou ja, we wachten wel af. Ben er nu al wat relaxter onder gelukkig.

Ik stap helemaal over naar Zwolle, vind het ook wel prettig om alles onder één dak te hebben en niet allerlei verschillende aanspreekpunten te hebben. Qua reistijd maakt het voor mij trouwens ook niet uit.

Eslief, heerlijk geniet lekker van je vakantie. Kan me ook wel voorstellen dat je de dagen alweer aftelt. Ga je deze keer ook weer die testmedicijnen gebruiken?

Danielle, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Bedankt ook voor jouw reactie, ik ga gewoon geduld hebben en voordat ik het weet is de intake al..

Sas, beterschap voor je zoontje. Hij is nog niet zo oud of wel?

Geplaatst

Sas, beterschap, hoest nu?

Annemarie, spannend hoor, maar de echo komt dicht bij.

Ik ben zaterdag uitgerekend. dus nu 39,4 . Volgens mij zit hij nog prima in mijn buik helaas.

Geplaatst

He bah Annemarie, hier ook dus. Sinds vanmorgen wat bruine afscheiding. Vandaag overdag weer niks en net weer. Maakt je echt heel onzeker hé! Gelukkig heb ik dan weer een man die me met beide benen op de grond zet. De arts heeft gezegd dat ik afscheiding kon gaan krijgen, zelfs kon gaan vloeien. Zolang ik maar geen kramp krijg. Dat heb ik niet, jij?

Ik heb vandaag gehoord dat ik blaasontsteking heb, dus ik zal morgen even bellen naar mvm.

Sas, hoe is het met je zoontje?

Cerah, ik hoop ook dat je voor de kerststop kan beginnen. Dat zou wel fijn zijn!

Oehhhh mama, spannend!!!

Het kan zomaar gebeuren hé, goodluck!

Geplaatst

Mama super spannend!! Zet hem op :-)

danielle hoe voel je je? Kan mij voorstellen dat je daar onzeker van word

ik had het ook alle 2 de keren erg vervelend.

eslief hoe gaat het met jou?

Gelukkig gaat het met ons zoontje beter hij lacht weer lekker.

nu hopelijk verlopig geen zieken meer hier ;-)

Geplaatst

Ah gelukkig Sas, arm knulletje.

Annemarie, veel plezier vanmiddag bij je echo. Ze zullen wel lekker aan het bewegen zijn :-)

Met mij gaat het goed, een aantal dagen geen bruineafscheiding. Gister weer wel. Gelukkig geen helder bloed o.i.d. Zal blij zijn als het donderdag is, weer een echo!!

Geplaatst

Goedemorgen dames! Vandaag voor het eerst sinds 2 weken niet misselijk... durf het bijna niet hardop te zeggen. Haha!

Vanmiddag weer een echo. Zo fijn! We hebben er zin in.

Ik heb ook al een paar dagen geen bruine afscheiding gehad. Misschien morgen wel weer na de echo.. was de afgelopen keer ook na de echo.

Hoe gaat het met de blaasontsteking Danielle?

En mocht je gewoon plassen voor mvm?

Geplaatst

Annemarie, hoe was de echo? en hoest met de afscheiding?

Sas, fijn dat het beter gaat!!!

Danielle hoest?

Eslief hoest met jou?

Hier alles goed, nog wel erg rustig helaas.... nu 40.3... waren jullie overtijd?? Vind er helemaal niets aan.

Geplaatst

We hadden gisteren een echo op de afdeling fertiliteit, en nog steeds zag het eruit als een 2 eiige. Vandaag moesten we terug komen, maar dan bij de gynaecoloog in het hoofdgebouw. Daar hebben we weer een echo gehad. Wat een mooi en duidelijk beeld! We hebben ook van alle 2 het hartje geluisterd. Prachtig! Het is echt een 1 eiige tweeling. ♡♡

Bij mijn zoon ben ik ingeleid en beviel ik 30min voor de uitgerekende datum 😊 su6 nog mama! Ik ben heel benieuwd naar je bevalling :)

Geplaatst

Annemarie fijn dat alles goed was weer. Erg leuk!

danielle succes morgen!

mama, ik ben bij de eerste bevallen met 40+1 en bij onze zoon 40+5

kan niet meer lang duren nu. Lijden ze je anders in?

Geplaatst

Annemarie, wat fijn dat alles goed is. Las bij de andere topic dat je wel een bloeding hebt gehad? Hoe is het nu?

Mama, ben je al bevallen?????? Ik ben van mijn zoon bevallen op 40+6 weken.

Donderdag hadden wij weer een echo, alles was goed. Wat een opluchtig weer! We mogen zelfs over naar de verloskundige! Bloeding was ook bijna niks meer van te zien, erg fijn! We hebben het donderdag aan de gastouder verteld en gister aan onze beste vrienden, erg leuk hoor. Voor de rest wachten we nog even tot aan 3 maanden. Buikje wordt nu wel echt zichtbaar haha. Hoe is het met jouw buik Annemarie?

Geplaatst

Hey Danielle, wat fijn dat je echo goed was en nu lekker naar de verloskundige en hoor je bij de "normaal' zwangeren!

Ik heb inderdaad een bloeding gehad, maar was blijkbaar niks... heb af en toe nog wel bruine afscheiding.

Had je de echo nog inwendig?

Geplaatst

Ja heerlijk, woensdag het eerste intake gesprek en dan weer een afspraak maken voor een 12 weken echo.

ah gelukkig!! Toch een adertje o.i.d.?

Ja, kwam ook vanwege mijn eierstokken. Zie je net even iets meer. Wanneer moet jij weer?

Geplaatst

Hallo,

Moet allemaal nog even teruglezen, maar woensdag zijn wij ouders geworden van onze zoon!!

Ik heb thuis bevallen en alles is erg goed gegaan, al was het wel pittig :).

tot snel

x

Geplaatst

Vandaag 11 weken zwanger. Het schiet al op :) ik heb in de herfstvakantie weer een echo. Ik ga nog even bellen of die uitwendig is. Mijn zoontje wil heel graag mee en dan kan ook mooi aangezien hij vakantie heeft. Hij is al 6.5 jaar en vind het allemaal super leuk! Als de echo inwendig is, gaat hij niet mee...

Wauw mama! Gefeliciteerd met jullie zoon!

Geplaatst

Meiden gefeliciteerd met de mooie echos en mama gefeliciteerd met je zoon!! Geniet er lekker van:)

Tnx voor vragen meiden.. ik heb ff wat afstand genomen.. morgen ziekenhuis maar bellen wand schijnbaar moet je zelf altijd overal achteraan.. donderdag zou ik besproken worden in het teamoverleg en dan zou ik horen hoe we poging 4 in gaan.. ik wilde niet meteen vrijdag bellen dus heb netjes afhewacht.. maar goed ga dat nu toch maar weer ff zelf uitzoeken he.. zo fijn..

Geplaatst

Snap ik helemaal Eslief, je nam niet voor niks even rust. Hoe was de vakantie??

Ik moet dit even delen, gister een 2de poging gedaan met de angelsound en ik vond het hartje meteen... Wauwwww smelt moment!! Wat is het toch weer bijzonder. Straks naar de verloskundige, intake...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden