Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mare zat zou je net zien he dat het op zich laat wachen!

spannend hopelijk hebben jullie veel succes, van het is jullie zeker gegund!

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

De ingreep bij J.asper is goed gegaan. De neurochirurg zag meteen tijdens de operatie dat J.asper afwijkend (taai) weefsel had. Dat was de epilepsiehaard en die is verwijderd, op een dun schilletje na. Dat zat vast een andere essentiele hersencellen. Dat dunne schilletje zou niets meer kunnen aanrichten. J.asper doet het nu weer erg goed. De eerste dagen na de operatie wilde hij veel slapen, hij kreeg morfine tegen de pijn. De plek van de wond was gezwollen, maar die zwelling neemt sinds afgelopen zaterdag gelukkig af. Daarmee ook minder risico op hersenvochtlekkage en infecties. Hij had ook een opgezwollen rechteroog, maar die zwelling nam gelukkig heel snel af. Hij was het helemaal zat in het ziekenhuis op een gegeven moment. Hij kreeg verlatingsangst en was helemaal in paniek als mijn man en ik even naar het Ronald Mc Donaldhuis gingen om te eten en L.isanne te verzorgen. Afgelopen donderdag zijn we thuisgekomen. Afgelopen vrijdag is mijn man nog wel in de avond met J.asper terug geweest naar het UMC, naar de eerste hulp, omdat J.asper opeens 38,8 graden koorts had. Maar uit bloedonderzoek daar bleek dat er niets aan de hand was en de koorts was ook alweer gezakt. Dus vrijdagnacht kwamen ze gelukkig weer thuis.

Geplaatst

Chris, dat moet een hele opluchting zijn nu!! Wat goed dat de operatie helemaal goed gegaan is!! Sneu dan om zo,n kleintje even achter te moeten laten gelukkig nu weer thuis

lekker genieten van elkaar!!!

Geplaatst

Hallo dames,

Hier even een korte update! Inmiddels hebben we een goed gesprek gehad in DD, arts was positief en heeft amh geprikt. Gister uitslag gehad en t was helaas minder dan verwacht! Amh is laag en we moeten nu 5 feb. weer naar DD voor echo om te kijken hoe t ervoorstaat! We houden het nog even spannend!!

Verder gaat t hier redelijk! Ik ben erg moe en loop behoorlijk op mn tenen, daardoor s avonds niet zoveel puf om op t forum te zijn. Zo af en toe lees ik n btje bij, dus ik volg jullie wel hoor!;-)

Mare: spannend om weer in t traject te zitten. Heb je al punctie gehad?

Chris: Hoe gaat t mey j.asper?

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly, je houdt het zeker spannend.... bah, een lage AMH waarde... kunnen ze al iets zinnigs zeggen over kansen of hangt dat van 5 februari af?? Wel fijn dat je een goed gesprek in DD gehad hebt. Pas goed op jezelf!

Chris, hoe is het met j.asper?

Hier gaat het goed. Inmiddels de punctie gehad en 8 eicellen gevonden. Vandaag horen we het aantal bevruchtingen en donderdag de TP. Wel weer erg spannend allemaal!

En hoe is het met de rest??

Geplaatst

Esly, probeer lekker je rust te nemen. Het is niet raar dat je niet altijd de puf hebt om te reageren.

Mare, op naar veel bevruchtingen en een goede tp.

Met J.asper gaat het goed. Hij herstelt goed. Alleen is hij regelmatig aan het nachtbraken met huilen en slaapt hij moeilijk in. Naar bed gaan vindt hij niet leuk.

Sinds vorige week donderdag werk ik weer. Ik werk nu 3 dagen, voorheen 4 dagen. Ik heb mijn vaste vrije dag gehouden en daar komt nu een dag ouderschapsverlof bij. Ik werk maandag, dinsdag en donderdag. Ik bouw wel minder vakantieuren op, maar L.isanne en J.asper drie dagen na de opvang doen, vond ik teveel. Mijn man heeft maandag zijn papadag. Dat is ook even wennen voor hem, helemaal alleen voor de kinderen zorgen. Maar het is gisteren goed gegaan.

Geplaatst

Chris, fijn om te lezen dat het goed gaat met J.asper! Voor jullie dus even een nieuwe balans zoeken nu je weer aan het werk bent....

Hier goed nieuws! Vanochtend is er een prachtige 8 cellige emmy teruggeplaatst! We horen over een dag of 10 pas of er misschien nog cryo's zijn.

Geplaatst

chris wat fijn om te lezen dat het goed gaat! lekker genieten van jullie kindjes!

mare goed nieuws! duim voor je :-)

esly, spannend weer hopelijk de echo straks gewoon goed en geen gekkigheid hoor. doe je rustig aan!

Wij hebben begin maart weer in intake! ben benieuwd

Geplaatst

Morguhhh dames :)

Wij zijn bezig met IVF poging 1 en hebben combinatie Deventer-Zwolle.

Ik zie dat velen overstappen naar andere ziekenhuizen, is daar een reden voor?

ClauS

Geplaatst

Hoi claus, welkom hier en heel veel succes met jullie eerste poging! Hoever ben je met de poging? We zijn altijd erg tevreden geweest over zwolle. De reden dat we voor deze (laatste) poging uitwijken naar gent is dat we in zwolle uitbehandeld waren. We hebben daar 6 iui en 6 icsi pogingen gedaan.

Heel veel succes!

Geplaatst

@Chris; hoe gaat het met J.asper? Gaat slapen wat beter?

@Mare; wat spannend zeg! Hopelijk kom ik snel achter je aan!

@Sas; begin maart alweer intake? Jeetje...wat lijkt dat snel te gaan! Pff...kan me vorig jaar nog "als de dag van gisteren" herinneren....:-(

@Claus; Ook wij zijn altijd erg tevreden geweest over Zwolle maar waren ook uitbehandeld...ik ben inmiddels al "op leeftijd" ahum!;-)

Wij zijn gisteren naar DD geweest en hebben (gelukkig!!) goed nieuws gehad! Echo was goed en met een recept op zak zijn we huiswaarts gekeerd! Gelijk ingeleverd bij de apotheek, vanmiddag opgehaald en de koelkast is weer gevuld! Nu wachten op ongi en dan starten! Aan de ene kant super, aan de andere kant vind ik het allemaal erg moeilijk! Hopelijk is het nog 1 keertje opladen en wordt de bank over ruim 4 maanden weer m'n grootste vriend!!

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly, fijn dat jullie eindelijk weer eens goed nieuws gehad hebben! En al snel weer starten! Ik snap jouw dubbele gevoelens. Héél véél succes!Hier gaat het tot op heden goed. Voel me ontzettend zwanger, maar dat kunnen natuurlijk ook de hormonen zijn...over een paar dagen weten we het...zenuwslopend! Gelukkig hebben we 1 cryo!

Geplaatst

@Mare; nee zeg!!!!! Wanneer is je officiele testdatum? Nog niet opgeven hoor! Misschien was je iets te vroeg met testen?

@Sandra; Dank je wel! Hoe gaat het met jou? En je kleine prinses?

Liefs Esly!

Geplaatst

Morgen zou ik officieel 1 dag over tijd zijn. Net weer getest, maar zoals ik al verwacht had spierwit...heb geen hoop meer dat deze poging goed afloopt. Over een paar maanden maar hopen dat onze enige cryo het goed gaat doen. Maar nu eerst uithuilen en mijzelf weer bij elkaar vegen....

Elly, heel veel succes met jouw poging. Ik blijf je volgen. Blijf je op dit topic meeschrijven of verhuis je naar het dd topic?

Geplaatst

@Mare: niet opgeven zolang je niet ongi bent is er een kans.

Bij mij testte is steeds neg en had zelfs rood/bruinige afscheiding, eindstand bleek ik al 3 wkn zwanger te zijn toen we erachter kwamen. Na 8 weken toch miskraam :(

@Esly: heel veel succes in DD, ik blijf je volgen....

Geplaatst

ah mare wat balen zeg! gelukkig nog een cryo over dat is positief!

sterkte!

esly spannend weer heel veel sterkte en succes natuurlijk!

Geplaatst

Lieve Mare, wat een teleurstelling, bah!!!! Dit wil je niet!!! Je wilt een positieve test, blijdschap, een toekomst met een kindje in het vooruitzicht, kotsend boven het toilet, s avonds heel vroeg naar bed gaan omdat je zo verschrikkelijk moe bent en nog veel meer bijbehorende kwaaltjes, maar niet dit!!! En nu inderdaad...uithuilen, jezelf bij elkaar vegen, diep adem halen en hopen op succes met je cryo!!

Ik blijf, als jullie het goedvinden;-), hier ook gezellig meeschrijven! Voor mij is "Zwolle" nog zo dichtbij en zo vertrouwd! Ik vind het raar om nu in DD te lopen, ik voel me er (nog) niet thuis en moet eerlijk zeggen dat ik iedereen in Zwolle ook best een beetje mis! Misschien mag ik er nog een keer bevallen? (In het hele mooie nieuwe ziekenhuis dan wel he?! haha)

@Claus; jij mag ook bijna beginnen zie ik in je handtekening! Spannend meid! Alvast heel veel succes gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly, fijn dat je blijft meeschrijven! Wat jij beschrijft tov dd herken ik tov gent. Zwolle is idd zo veilig en vertrouwd....

Zijn jullie inmiddels weer gestart (kan geen onderschriften lezen op de telefoon). Ik hoop en duim voor jullie dat je over een maand of 9 mag bevallen in een gloednieuw ziekenhuis!

Hier ups en downs...we zijn toch weer flink onderuit geduveld en dat kost veel energie. Aangezien we tijdens het hele traject 6 cryos hebben gehad, waarvan er maar 1 goed ontdooid en teruggeplaatst is, durven we niet meer te veel hoop te hebben op deze laatste cryo. De realiteit dat de kans nu wel heel erg groot is dat we nooit een kindje zullen krijgen en dat is hard en confronterend...

We krabbelen wel weer op..

Hoest met de rest?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden