Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

OOOh Petra , wat spannend.Nog even volhouden...

Ik hoop dat we binnenkort goed nieuws mogen vernemen....

Liefs van Floor

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, het waren eskimo's.

Ik heb een TP in eigen cyclus gehad, alleen omdat de LH testen geen eisprong aan gaven (en het bloed wel) heb ik 4 dagen voor deTP pregnyl moeten spuiten.

14 dagen na de TP mocht ik dan testen van de arts.

Verder had ik dan ook geen medicijnen. was wel lekker hoor zonder dat gesmeer met de rot pilletjes.

voel me nu erg duf en weet niet zo goed wat ik moet denken of voelen. Ongi is er ook nog niet door en wordt daar knap gek van!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

He Petra nog een paar daagjes he?

nou ik hoop dat jij met goed nieuws ons komt verblijden.

Liefs ikke

Geplaatst

he wat balen zeg, sterkte hoor meisie.

Voor de rest, nog even volhouden hoor!!

Gr.Sab

Geplaatst

morgen heb ik de punctie, heb 22 follikels die ze gaan aanprikken. En moet zeggen dat ik nog nooit voor iets zo bang ben geweest als voor de punctie. Doe nog liever twee bevallingen achter elkaar.

pfff kan wel janken ( doe ik ook)

Geplaatst

kom maar even hoor nicoline...je mag best janken...gooi het er maar uit!

22 Fol dat is wel lekker......hopen dat er een heleboel mooie bevruchtingen zijn straks!

Hoeveel gaan ze er terug plaatsen?

Hoelaat is de punctie meis...dan kan ik aan je denken!

Voor de andere meiden.....we duimen nog even door hoor voor julie!

Geplaatst

Anne.... Wat erg naar... HEb je zelf mogen testen thuis? Niet dat dit iets uitmaakt hoor.

Ik wens je veel sterkte!! en kracht toe.

Petra:

Wat spannend zeg! Ik weet het, zit er ook midden in. Alles wat je voelt is iets en kan ook helemaal niets zijn. En als je niks voelt zegt dus ook helemaal niks.

Zo wordt je lekker bezig gehouden tot dat je weet...hoe en wat.

Onzeker, alles.

Nou hoop dat iedereen nog even moed houdt hier!

Floor:

Welkom hier! Ik hoop voor jou ook een goed resultaat!

Sterkte!

Nicoline:

Wat erg spannend zeg. 22 foliies is wel veel zeg.

ik bn ook telkens ban g geweest voor elke punctie. telkens weet ik ook dat de weken erna...veel moeilijker zijn!

Zet um op meid.

groetjes AnnevD

Geplaatst

toch even gauw een berichtje. De punctie zelf is me 100% meegevallen, had maarliefst 24 follikels dus super !

Het is alleen even de vraag of er zaterdag een terugplaatsing kan plaats vinden, want heb vocht in/rondom de eierstokken, en omdat ik zoveel eitjes had weten ze niet of dat zaterdag allemaal al weg is. Anders wordt het januarie, maar dat boeit niet, we hebben het gehad !

Voor iedereen die nog voor de punctie staat, het valt reuze mee en staat niet in verhouding tot een bevalling !

Geplaatst

Nicoline, wat fijn om te horen dat de punctie is meegevallen.

Nog eventjes en dan mag je je embryootje(s) gaan warm houden.

Petra, hou vol , meissie. Nog een paar daagjes, aftellen !

Ik denk aan je en duim dat alles goed mag gaan.

Anne, hoe bevalt het wachtbankje.....?

Liefs van Floor

Geplaatst

Het bevalt hier prima.....hoop dat jij het er ook naar je zin erop hebt?

En lekker blijven zitten zou ik zeggen....

Geplaatst

Spannend voor iedereen zeg, pff !

Ze hebben me vanmiddag gebeld we hadden ''maar'' 5 bevruchte eitjes van de 21. Nou ja niet getreurd het zijn er wel vijf !

Hoelang hadden jullie eigenlijk last van echte buiknpijn naar de punctie ? Kan amper op of neer, heb zlef ook het idee dat de terugplaatsing zaterdag niet door gaat.

Geplaatst

Van de eerste keer kan ik mij niet herinneren dat ik last van mijn buik had.Heb ik dus geen last gehad!

Nu de tweede keer des te meer, de dag na de punctie had ik het gevoel dat er een bokswedstrijd had plaatsgevonden.:huh1:

Ik duim voor je dat er zaterdag Tp kan plaatsvinden .

Liefs Floor

Geplaatst

poe wat gebeurd hier veel!

ikke, weet je al wat meer? ik hoop dat t toch nog beter nieuws is?

anne, wat verschrikkelijk dat t niet gelukt is!

heel veel sterkte en heel veel succes met de cryo's

nicoline, wat spannend zeg. jee wat veel follikels, logisch dat je last van je buik hebt, maar hou je t wel goed in de gaten? ik duim mega hard dat je een tp kan hebben, lijkt me zo vreselijk als je moet wachten!

lis

Geplaatst

Hallo allemaal,

Jeetje, veel spannende dagen voor velen hier! Ik ga voor iedereen duimen hoor!!!

Met ons gaat het wel goed na de teleurstelling, moet zeggen dat ik me goed voel en het even heerlijk vind om nergens aan te hoeven denken ten opzichte van het hele ivf gebeuren, even een maandje rust in mn hoofd.

T.a.v. pijn na de punctie: ik heb twee dagen na de punctie veel buikpijn gehad en een ontzettend opgeblazen buik, maar had ook 20 follikels. Moest daarom drie dagen na de punctie wel terugkomen voor een extra controle (echo en bloed) ivm kans op overstimulatie, maar dat zag er toen allemaal goed uit. Al met al 6 dagen buikpijn gehad, mn bij het lopen. De 7e dag ging het ineens een stuk beter en nadien geen klachten meer gehad.

Nogmaals succes allemaal!!!

Liefs Anne

Geplaatst

nicoline...toch 5!

Ik had ook veel buikpijn hoor en erg opgezet.....ik ben zelfs voor een echo geweest toen!

Ik moest vooral veel drinken....en heb wel een tp gehad...dus kom op meis...veel drinken en we duimen dat je een tp krijgt!

Geplaatst

Nicoline: Fijn dat je er toch nog 5 hebt. Maar de hoeveelheid buikpijn zegt niet altijd iets of er wel of geen tp zal zijn hoor... Hopelijk geen overstimulatie...want dat kan wel een probleem worden.

Goed drinken meid!!

En buik pijn deze keer duurde toch ook weer iets langer bij mij deze keer...ongeveer 3 dagen.

De vorige keer had ik op de dag van de punctie zo veel gedronken, dat ik 's middags om 16.00uur echt moest...maar durfde niet. Was zo bang om te plassen..... toen had ik heel veel pijn...maar dat was van een zeeer volle blaas!!

Veel sterkte meid!

Groetjes AnnevD

Geplaatst

Petra, nog 2 dagen . De spanning loopt op, gaat het nog.....

Geplaatst

Nou dames er is 1 eitjes terug geplaats maar moet wel onder controle blijven, zit namelijk tegen het overstimulatie syndroom aan. Heb een lijst mee gekregen met wat wel en wat niet te doen. Heb nog wel wat last van mijn buik maar gelukkig stukken minder, voel me wel opgeblazen.

Hoe gaat het met de andere dames ?

Geplaatst

Petra, ik zie in je onderschrift dat je zwanger bent?! Gefeliciteeeerd!!!

De rest, heel veel succes met wachten..

Geplaatst

jajaja...dat kan je in het andere topic lezen......onze petra is zwanger!

Vertel eens meis hoe voel je je nou?

Nicoline.....goed zo....lekker warm houden hoor!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden