Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik bedoelde dus te zeggen dat de meeste vrouwen het pas merken dat ze dus zwanger zijn als hun ongi uitblijft. en die kan niet nu komen want feitelijk heb je dus net je eisprong gehad.

kan natuurlijk heel erg verschillen per persoon en er zijn uitzonderingen op alles dat weet ik ook wel

maar nog maals zou me niet te druk maken om wat krampen

sterkte hoor!!

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Tja...en ik eigenlijk ook nog...

Maar op de verlengde ww! Telt die ook nog?

he verdorie.......vloeien.....

bloed of??

he wil geen groffe woorden gebruiken maar dit is wel ... lijkt me

doe het rustig aan he

veel rusten en relaxen

lekker op de bank hangen zodra het maar even kan

Geplaatst

oke, verlies steeds bloed, wat veelal gepaard gaat met slijm. Bij bloed bedoel ik ongeveer rondjes ten grote van een speldenknop, wordt er gek van, laat het dan maar gewoon doorzetten. Ben moe misselijk en lamlendig, en voel me liever de week voor kerst k*t omdat het mislukt is dan tijdens de kerst

Geplaatst

pas volgende week zaterdag, dus duurt nog even. Geloof er zelf al niet meer in, vaag voorgevoel zeg maar. Nu geen bloed meer gezien, nou ja bloed, 2 keer in slijm dus net zoveel als een knop van een knopspelt

Geplaatst

nicoline...dit is echt geen ongi hoor meis...lijkt meer op een innesteling bloeding...voor ongi ben je veel te vroeg...kan gewoon nog niet.

Of er is een adertje geknapt in je vagina...kan ook hoor!

knuffel!

Geplaatst
pas volgende week zaterdag, dus duurt nog even. Geloof er zelf al niet meer in, vaag voorgevoel zeg maar. Nu geen bloed meer gezien, nou ja bloed, 2 keer in slijm dus net zoveel als een knop van een knopspelt

hey jij hebt toch voor mij TP gehad?

ik mag komende vrijdag al voor bloedtest komen???

ik heb 10de TP gehad

en ik voel dus helemaal niks nada noppes

echt gewoon helemaal niks

ja heb wel ontzettend gevoelige borsten (tjemig zeg he wat een k.t gevoel) maar dit kan dus komen van de progestan en zegt dus ook niks

ja ik denk ook maar gewoon dat het niks is geworden zo hoor

denk dan dat het al op genomen is door mijn lichaam ofzo. of misschien er gewoon uitgevloeid.

manman wat kruipt de tijd. ben niet echt zenuwachtig maar de dagen gaan plots wel suuuuupperr traaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

ga donderdag zelf testen hoor met testje van de drogist

misschien niks te zien

maar toch

lijkt me toch rustiger dan te zitten stressen bij de telefoon tot het ziekenhuis belt.

maar ja ik denk zelf dus dat hetniks is en dat ik gewoon maandag ( niet deze maandag maar de maandag erop ) gewoon ongi word hoor.

meiden heel veel suc6 en sterkte

Geplaatst

nou weet (bijna) zeker dat het bij ons deze 1e keer mislukt is. vanacht veel rommel in mijn buik en vanmorgen bij het naar het toilet gaan, een veeg lichtgekleurd rozige/rood bloed. Dit kan geen innesteling zijn want dan is het toch altijd oud bloed. Voel me kloten en heb lekker bijna de hele dag geslapen, want ben bek af. Weet het even niet meer, je houd er rekening mee dat het de eerste keer niet raak is maar toch... het doet echt verdomd zeer....

Geplaatst
nou weet (bijna) zeker dat het bij ons deze 1e keer mislukt is. vanacht veel rommel in mijn buik en vanmorgen bij het naar het toilet gaan, een veeg lichtgekleurd rozige/rood bloed. Dit kan geen innesteling zijn want dan is het toch altijd oud bloed. Voel me kloten en heb lekker bijna de hele dag geslapen, want ben bek af. Weet het even niet meer, je houd er rekening mee dat het de eerste keer niet raak is maar toch... het doet echt verdomd zeer....

he g.tv.erderrie.......

wat k.t

ik stuur je een knuf

sterkte meid

ik hoop toch dat het niet ongi is en dat het bij een veeg blijft

ik heb toch nog steeds mijn duimen voor je gekruist

Geplaatst

pfff wat een rotnieuws...

Valt echt tegen hé? Ik dacht de eerste keer ook, als het niet is, gaan we gewoon verder, maar gewoon verder is niet zo eenvoudig...

Schrok van mijn eigen, dat het er zó in hakte.

Maar wat ik wou zeggen, rood bloed is nog niet fout hoor.

Ik heb ook een bloeding gehad, rood, veel, met stolsels, en alles is goed gegaan.

Geplaatst

ben sinds zaterdag gestopt met de progestan, dit moest zodra mijn menstruatie op gang zou komen. Maar nu heb ik sinds gistermorgen geen bloed meer gezien. vanmorgen een test gedaan( mag pas zaterdag) en die was negatief. duurt het nu altijd wat langer voordat het op gang komt ?

Geplaatst

he meiden,

poe, zwaar he die wachtbank.

nicoline, ik weet niet hoe lang dat duurt. bij mij ging het vrij snel. maar hoeveel dagen na je tp is het nu? ik hoop nog steeds dat het misschien toch nog goed is...

lis

Geplaatst

het is vandaag 9 dagen naar de tp, vandaag nog geen bloed gezien, beetje vaag allemaal dus. Heb al gebeld met het zh ook omdat ik wat symptomen heb die op overstimulatie duiden

Geplaatst
ben sinds zaterdag gestopt met de progestan, dit moest zodra mijn menstruatie op gang zou komen. Maar nu heb ik sinds gistermorgen geen bloed meer gezien. vanmorgen een test gedaan( mag pas zaterdag) en die was negatief. duurt het nu altijd wat langer voordat het op gang komt ?

tjeeee.. Nicoline...wat erg allemaal dat het zo gaat...

Maar ik snap even iets niet? Ben jij op eigen houtje met progestan gestopt?? Bij ons gaat dat meestal in overleg? Maar 9 dagen na tp? Ik snap dat je wat bloed(vegen ) hebt/ of gehad? Maar heb je overleg gehad dan met een arts?

Misschien heb ik het mis hoor....maar dat is erg snel..

Ik hoop voor je dat het allemaal helemaal stopt die bloeding. wat een onzekere toestand he?

Ik heb zelf ook nog steeds dat ik vloei en geen stolsel te zien. dus moet ook afwachten...nog steeds.

Morgen nog effe bloed laten prikken.

Nicoline....heel veel sterkte... pffffff zal niet mee vallen. Dikke knuffs

Geplaatst

er werd dus gezegd dat zo gauw ik ongesteld werd moest stoppen met de progestan, heb dat dus gedaan. maar, de menstruatie zet niet door ben dus toch maar weer begonnen.

Heb idd vanmiddag gesprek gehad met m;n arts. Kon er niets zinnigs over zeggen, het kon van alles zijn naast een eventuele menstruatie. moet tot vrijdag afwachten en anders even weer contact opnemen, ook ivm de symtomen.

Geplaatst

Goed dat je weer begonnen bent dan met die progestan! Want bij jou kan het dus ook nog de goede kant op gaan... Je weet maar nooit!

Maar jij vloeit nu nog?

Sterkte meid!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden