Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Nou ik mag me nu ook hier aanmelden.

Zojuist de terugplaatsing gehad en het was heel goed te zien op de echo. 26 januari mag ik testen. Dus wachten en wachten maar.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou meid, dat zit er voorlopig dan weer op. Hopelijk zit het allemaal mee dit keer en hoef je niet nog een keer die hele molen door. Ik duim voor je.

Grz, Sissie

Geplaatst

wat mag jij snel testen Ester!

Spannend.. succes allemaal!

Geplaatst

Hoi hoi!

Nou, laatste dagje voor de vakantie, heb er echt zin in. Kan ondertussen ook niet wachten tot het eind van de vakantie, dan weten we of het gelukt is. Ben wel ontzettend gespannen, veel erger dan na de TP in december, toen had ik eigenlijk direct het gevoel dat het toch niet zou lukken die keer. Heb nu sinds eergisteren een raar gevoel in mn buik, constant honger maar ook misselijk. Wil me er niet te veel op richten, er hangen natuurlijk ook van allerlei gekke virussen in de lucht. Maar goed, het houd je op deze manier wel de hele dag bezig. Wel een beetje erg vroeg voor verschijnselen volgens mij. Je kunt toch niet meer dan afwachten.....bha.

Nou, tot over een weekje, dan heb ik meer nieuws (hoop goed nieuws...)

Liefs Anne

Gast estrhalita
Geplaatst

Anne een hele fijne vakantie en ik duim voor je.

Sorry dames een foutje van mij. Ik mag 29 jan testen op de 26ste stop ik met de bolletjes om het maar even zo te zeggen. Dus nog 10 dagen te gaan. Volgende week vanaf de dinsdag ben ik echt elke dag onder de pannen dus dat gaat helemaal goed komen met die wachtweken.

Geplaatst

Hoi Anne,

Nou, mijn moeder zei altijd dat ze de volgende dag meteen wist dat ze zwanger was.... En dat was gewoon op de natuurlijke manier..d us wat dat betreft kan het misschien best!

Groetjessssssssss

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik ben de hele dag al misselijk en pijn in mijn zij zowel links al rechts. Even op de bijsluiter gelezen van de Progestan en ja hoor Misselijkheid, gespannen borsten, de zwangerschapverschijnselen. Dus op mijn lichaam moet ik nu niet vertrouwen. Ps ik dacht niet dat ik zwanger was hoor of zo maar baal van die misselijkheid en vandaag het lezen van de bijsluiter. Die moet ergens vandaan komen.

Geplaatst

Hoi Anne, spannend hoor voor je. Lekker genieten van je vakantie en dan volgende week hopelijk snel met goed nieuws weer op de site. Lijkt me echt killing die verschijnselen, ze kunnen je echt gek maken. Moeilijk hoor. Laat je niet gek maken, wat Es ook zegt, het kan ook door de progestan komen. Maar we hopen natuurlijk op een mooi wondertje.

Es, balen zeg van die misselijkheid. Goed dat je het even hebt opgezocht. Gaat dat verder goed met die bolletjes? Die moet je toch vaginaal inbrengen? Ik moet ze (hopelijk) straks vaginaal inbrengen, ondanks dat op de bijsluiter staat 'innemen met een glas water' :).

Kun je dan gewoon nog naar de wc? Moet je dan 10x per dag een schone onderbroek aantrekken, etc.

Succes meiden, ik hoop vanaf volgende week bij jullie op het wachtbankje te komen.

liefs Micky.

Gast estrhalita
Geplaatst

HOi Micky,

Je moet de bolletjes inderdaad vaginaal inbrengen. Ik vind het niet echt fijn. Ik draag een inlegkruisje en verschoon die 4x per dag. Je hebt heel veel afscheiding en witte zooi. Dit is niet echt bevoordelijk voor je sexleven. Dat is de hele mm niet, maar die witte zooi ziet vriendlief niet zo zitten hihi. En die bijwerkingen zijn ook niet lekker, want dan denk je dat je straks zwanger bent en dan zijn het de bijwerkingen bah. Moet zeggen dat ik me nu wel aardig voel, maar ook nog maar net wakker. Wanneer is je punctie en eventuele terugplaatsing??

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik leef met jullie mee. Heb gisteren mijn eerste FM gehad na 8 dagen Gonal F. Na de blijdschap dat de decapeptyl goed zijn werk had gedaan was ik nu heel teleurgesteld. Links groeit niks en rechts maar 2 eitjes van 10 mm en 2 hele piepkleintjes. Die teleurstelling moest ik gisteren echt even verwerken.

Morgen weer FM. Als die 2 piepkleintjes nu toch doorgroeien heb ik in ieder geval 4 follikels en komt er toch een puntie, anders is de 1e IVF behandeling al ten einde voordat ie voor mijn gevoel al begonnen is. Pfffff dat had ik echt nooit verwacht.

Dus wacht ik maar "rustig" af en hoop ik dat mijn rechtereierstok nog even flink zijn best gaat doen.

Voor de anderen ook veel succes:sunny:

Jonne

-Een IVF behandeling is geen eitje!-

Geplaatst

succes met het wachten allemaal,

ik had ook allemaal van die gek bijverschijnselen van de progestan,

het is om gek van teworden, denk je dat je zwanger bent is dat niet zo.

de eerste week had ik er het meeste last van, en toen was het in een keer over, het gevoel dat ik zwanger was,

en dan maar weer wachten tot je ong. word.

groetjes nicole

Geplaatst

Hey Jonne,

Wat balen... Maar wie weet groeien die 2 nog goed bij!

Leuke handtekening trouwens!!!

En Estrhalita Tja, das waar ook... je hebt nog medicatie... Pffffffffft, dan is het gewoon wachten tot de test! Succes!!!!

Geplaatst

Ha meiden,

Es, klinkt idd niet echt bevorderlijk die witte zooi haha. Ben benieuwd hoor, hopelijk kan ik over een paar dagen ook vertellen hoe het is. Morgen de punctie, donderdag de evt. tp. Pfff hoop het zo!

Jonne, succes met de volgende meting vandaag! Hopelijk heb je nog wat spidi-gonzales-eitjes zodat het toch allemaal door kan gaan.

Succes meiden!

liefs Micky

Geplaatst
Hoi Allemaal,

Ik leef met jullie mee. Heb gisteren mijn eerste FM gehad na 8 dagen Gonal F. Na de blijdschap dat de decapeptyl goed zijn werk had gedaan was ik nu heel teleurgesteld. Links groeit niks en rechts maar 2 eitjes van 10 mm en 2 hele piepkleintjes. Die teleurstelling moest ik gisteren echt even verwerken.

Morgen weer FM. Als die 2 piepkleintjes nu toch doorgroeien heb ik in ieder geval 4 follikels en komt er toch een puntie, anders is de 1e IVF behandeling al ten einde voordat ie voor mijn gevoel al begonnen is. Pfffff dat had ik echt nooit verwacht.

Dus wacht ik maar "rustig" af en hoop ik dat mijn rechtereierstok nog even flink zijn best gaat doen.

Voor de anderen ook veel succes:sunny:

Jonne

-Een IVF behandeling is geen eitje!-

hey Jonne...had je nog niet ' gezien' hier.

teleurstellend zeg je 1e FM, ik had dat ook een beetje...bij mij ook alleen maar kleintjes en ook links veel te hoog zaten ze etc Dus was ook neti zo gerust gesteld.

Misschien is het morgen allemala anders met je 2e FM...

Ik moet morgen ook voor de 2e FM ( om 11.10 uur ) ..blij dat het al bijna zover is...

Ik duim mee voor je

( nb heb je op het lijstje bijgeschreven FM en punctie oevrzicht janauri )

Geplaatst
HOi Micky,

Je moet de bolletjes inderdaad vaginaal inbrengen. Ik vind het niet echt fijn. Ik draag een inlegkruisje en verschoon die 4x per dag. Je hebt heel veel afscheiding en witte zooi. Dit is niet echt bevoordelijk voor je sexleven. Dat is de hele mm niet, maar die witte zooi ziet vriendlief niet zo zitten hihi. En die bijwerkingen zijn ook niet lekker, want dan denk je dat je straks zwanger bent en dan zijn het de bijwerkingen bah. Moet zeggen dat ik me nu wel aardig voel, maar ook nog maar net wakker. Wanneer is je punctie en eventuele terugplaatsing??

hoi Es,

Ik moet ze 2 maal per dag inbrengen

s' morgens 1 half uur voor het opstaan

s' avonds 2

Staat ook op: kan het reactievermogen beinvloeden

Idd voor het sexleven lijkt het me niet al te..anderijds denk ik s' avonds dus na het werk ff te kunne douchen voor t sexen hihi en dan daarna de bolletjes ..??

we zullen zien, ik zit nog niet op het wachtbankje.

Sex is toch iets minder belangrijk de laatse tijd, voor mij dan, voor mijn mannetje is het hetzlefde gebleven....

Ik vind de hele MM ook niet al te bevordelijk nee voor je sexleven, met name de kopzorgen niet en na de polonaise aan mijn lijf in het ziekenhuiis heb ik thuis vaker zoiets van : laat mijn lijf maar ff ..

Gelukkig is er nog geen sprake van ' te kort komen' voor mijn mannetje hihihihhi

Geplaatst

Ik zit ook in het wachtbankje

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal. Ik ben hier al wel langer op de site, maar heb nog niet eerder iets geschreven (ik zit ook op een ander forum.....dus vandaar).

Ik zit op dit moment dus ook in de wachtweken, dit na een cryo-terugplaatsing afgelopen 17-01. Hier even alles in het kort op een rijtje:

Linda, 28 jaar

4 jaar bezig

3 jaar MMM

6 X IUI

1X afgebroken IVM

1X IVF (met 1 embryo) wel 5 emmy's ingevroren

1X Cryo en zwanger, maar met 5 en halve week miskraam

1X Cryo (met 2 emmy's), afgelopen 17 januari!!!!!!! Spannenddddddddddd.

Heel veel succes allemaal! Groetjes Linda

Geplaatst

Welkom Linda. Spannend allemaal. Nog iemand die mogelijk zwanger op het wachtbankje zit. Maar voor jou blijft het die weken erna dus ook nog bere spannend, lijkt me!

Suc6!!!!

Groetjesssssssssss

Gast estrhalita
Geplaatst

Hoi Linda,

WIj zitten tegelijkertijd. Bij heef top 17 jan de terugplaatsing plaats gevonden. Wanneer mag jij testen? Ik 29 jan.

Welkom hier en succes

Geplaatst

Hoi Linda, ook spannend voor je! Heel veel succes de komende spannende dagen. Hou je ons op de hoogte?

groetjes Mickey

Geplaatst

Hoihoi allemaal!!! Fijn dat ik zo hartelijk ontvangen wordt. En tuurlijk, ik hou jullie op de hoogte.

estrhalita, ik loop inderdaad precies gelijk met jou....spannend he? Er is met mij geen testdatum afgesproken. Als ik terug denk aan de vorige keer.....toen was de terugplaatsing ook donderdags geweest, dan zou ik as zaterdag al kunnen testen. ( heb ik toen gedaan en had al een licht positieve streep....). Of ik dat nu ook doe weet ik nog niet.....ik wacht eerst van de week eens af of ik wat voel in mijn onderbuik en/of ik net als vorige keer een mini-innestelingsbloeding krijg.

Wel grappig hoor, dat we precies gelijk lopen.....poehee. Kan jij goede afleiding vinden? Mij lukt het tot nu toe al beter als de vorige keer. Toitoitoi meid,

liefs Linda,

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Hoe was jouw 2e FM? Ik moest vandaag om 11.50 en de gyn was gematigd enthousiast. De 2 mini´s hebben de achtervolging ingezet en nu heb ik 4 eitjes 9, 10, 11 en 15 mm. Das voor de 10e dag klein, maar ik ga gewoon langzamer. Mijn baarmoeder slijmvlies is wel iets dat ze in de gaten gaan houden, want die is nog maar 3mm dik. Ze denken dat ik gewoon een stuk trager ben dan gemiddeld. Dinsdag moeten we weer he!

Hoe doen jouw eitjes het en hoeveel heb je er? Ben jij al bijna toe aan een punctie of blijven we nog even samen op lopen. Het is fijn om hier te lezen hoe iedereen het beleeft.

Succes en groetjes Jonne

- IVF is geen eitje-
Geplaatst

hallo allemaal,

de eerste week na de terugplaatsing mochten we geen sex hebben,

ook geen zin in gehad, kwam ook door de progestan vind het maar vies die witte troep.

succes allemaal,

ik begin weer 5 ferb met spuiten.

groetjes nicole

Geplaatst
Hoi Lentezon,

Hoe was jouw 2e FM? Ik moest vandaag om 11.50 en de gyn was gematigd enthousiast. De 2 mini´s hebben de achtervolging ingezet en nu heb ik 4 eitjes 9, 10, 11 en 15 mm. Das voor de 10e dag klein, maar ik ga gewoon langzamer. Mijn baarmoeder slijmvlies is wel iets dat ze in de gaten gaan houden, want die is nog maar 3mm dik. Ze denken dat ik gewoon een stuk trager ben dan gemiddeld. Dinsdag moeten we weer he!

Hoe doen jouw eitjes het en hoeveel heb je er? Ben jij al bijna toe aan een punctie of blijven we nog even samen op lopen. Het is fijn om hier te lezen hoe iedereen het beleeft.

Succes en groetjes Jonne

Hey Jonne,

hoe gaat het nu met je??

Ik doe met je mee want ik ben ook wat traag :ohmy:...had met de 2e FM gisteren 5 foll.: 2 grote links ( ca 14 mm ) , en recht drie kleine van 11-12mm...

Verder hebben ze niets gezegd, maar wel dat de punctie al as vrijdag zou kunnen zijn.

En bij jouw? Wanneer moet jij terug komen??? Trouwens hoe oud ben jij??

Niet dat het daar per def. mee te maken hoeft te hebben hoor,,misschien hebben wij gewoon iets meer meds nodig?

Wel jammer, ik had gehoopt op een mega broedexplosie !

net als jij denk ik.

Anderzijds: er hoeft er maar 1 te blijven zitten strakjes dan ben ik al de koning(in) te rijk! :toothy4:

Dus door blijven spuiten. Niet de dosis verhogen, want dan zou er nog een groter verschil tussen de grote en kleine ontstaan. Hoe groter de foll, hoe makkelijker de punctie verloopt. Maar goed, ik mag als ik dat wil onder algehele nasrcose...

Misschien dat, mocht een volgende keer nodig zijn , zij de dosi wel iets gaan verhogen..kan he

maar ik heb misschien as vrijdag de punctie, da's op dag 16: best wel heel gemiddeld. En anders word het maandag.

Ik voel nu wel meer, vooral links...! want ik voelde ook zo weinig allemaal !

Morgen FM nummer 3....dan gelijk doorgeven dat ik onder algehele narcose wil.

Laat je nog ff weten hoe het met jouw gaat? 3e FM al in zicht???

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden