Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda,

Laat m maar lekker warm zitten.

Succes in de w.w!

Over een week of 2 hopelijk goed nieuws!

Ik duim!

Geplaatst

Hey Linda, heel veel succes! We gaan weer voor 'wel lekker blijven plakken he?!'Hihi......nogmaals heel veel succes!

Groetjes, San

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal!! Ik zal hem/haar goed warm houden.....hopelijk gaan die 2 weken een beetje vlot voorbij. Ben ik nu de enige op het wachtbankje....op dit moment, of zitten er nog meer dames te broeden??

liefs Linda,

Geplaatst

Hallo, ik heb vandaag mijn eerste tp gehad van toch 2! emmies. Heel benieuwd hoe het gaat lopen. Het was een waardig moment, met een lieve dokter, en mooie sfeer. Het voelt bijzonder. Weten dat er leven in je zit, en maar hopen dat het aanslaat.

Ik weet niet wie er hier nog meer aan het wachten zijn, maar zou het graag weten. Verder weet ik ook niet goed, of ik me hier moet aanmelden... Ik hoor het hopelijk wel.

Groetjes van niki.

Geplaatst

Hallo Niki,

Jij zit hier goed hoor! Gezellig bij mij op het wachtbankje. Ik heb ook vandaag de terugplaatsing gehad, van 1 emmie, deze keer (ik had er namelijk nog maar 1tje, een cryo, uit mijn 1e IVF). We starten dus precies tegelijk.

Heel veel succes en wachtsterkte! Groetjes linda,

Geplaatst

Linda, Niki

Duimpjes staan in de lucht - Kaarsjes zijn aan....

Ik hoop dat jullie over 2 weken goed nieuws brengen!

Koester de embietjes maar goed en praat er lekker tegen. Ik hoop van ganser harte dat ze het juiste plaatsje gevonden hebben en dat ze lekker blijven en groeien.

Dikke kus,

Annick

Geplaatst

Hey, Ik zit nog op de wachtbankje,, 2 weken zijn erg lang. Ik ben tot nu niet ongetseldt zo 'fingers crossed'. Dinsdag is dag 18 zo dan kan ik testen. Maar ik ga morgen al een test doen omdat ik kan niet langen wachten!!!

Sucess Allemaal, ik denk aan jullie!!

Groetjes

Geplaatst

Claire,

spannend! ik duim voor je voor het mooiste verjaardagskado dat je je maar wensen kan!

liefs:icon_thumleft:

Geplaatst

Hoi Claire!

Ja, 2 weken duren inderdaad lang, als je aan het wachten bent. Maar het schiet voor jou gelukkig al erg op....spannend hoor. Jij bent al heel erg lang bezig....poeh....ik gun het je van harte!!! Het zou inderdaad het mooiste kado voor je zijn!!!! Toitoitoi, liefs Linda,

Geplaatst

He meiden,

Vandaag getest.... negatief :sad:

Morgen een weekje op wintersport... komt nu wel heeeeel goed uit... lekker afleiding en omringd zijn door vrienden... Ga zo naar huis, alle motivatie om door te gaan met werk is even verdwenen.

Tot over een week.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hey Marieke,

STERKTE MEID!!! Hoop dat je thuis de steun kan vinden die je nodig hebt.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

He Mariek....verdorie :cry2:, een grote teleurstelling.

Het is inderdaad wel heel erg fijn dat je er nu (toevallig) een weekje tussenuit gaat. Ik hoop dat je ondanks je verdriet kunt genieten van een weekje uitwaaien met lieve vrienden om je heen! Veel sterkte, liefs Linda,

Geplaatst

hey mariek,

je hebt tot op t laatste moment in spanning gezeten...en nu valt de uitslag kei hard op je dak. Veel sterkte en ik hoop dat je toch snel weer opkrabbelt.

liefs lentezon

Geplaatst

Hallo meiden,

Sinds gisteren zit ik erbij! Na de terugplaatsing van de enige goed gedeelde eicel mag ik nu hoopvol wachten tot 25 maart. Ik voel me prima, en als ik terugkijk om de behandeling is het me zo meegevallen. Het eileider-onderzoek vooraf en de spuit voor de punctie voor pijnstilling vond ik eerlijk gezegd het ergste, dus misschien helpt dit voor iedereen die tegen de behandeling of de punctie op ziet. Groeten en allemaal sterkte!

Geplaatst

Jeetje Mariek, het leek bij jou allemaal (ook) zo snel en voorspoedig te gaan. Ik hoop dat de week in de sneeuw je goed doet, probeer er van te genieten! Groet, Leeuwtje.

Geplaatst

He Mariek,

Wat jammer! Lekker een weekje wintersporten komt nu wel goed uit!

Je gedachten op iets anders.

Sterkte

Leeuwtje,

succes gewenst op het bankje!

Liefs

Geplaatst

Ha Wervelstorm, leuk ook op het bankje. En mag je ook 26/3 testen? Helaas Mariek net slecht nieuws waarschijnlijk, en qua datum zo dichtbij, bah, het hakt er ws weer behoorlijk in.... En Claire nog ook hier, spannend hoor, want het is al bijna 17/3. Hoe voel je je? En Leeuwtje, ook op het bankje.. Spannend allemaal.

Ik voel me al best een beetje zwanger, maar ja, dat zal wel door al die hormonen komen die ik de laatste tijd in mijn lichaam heb moeten spuiten... Verder voel ik me ook brak (zonder te drinken) (had ik bij mijn 1e zwangerschap ook), en heb heel gevoelige borsten. Ik probeer er heeeeelll relaxed onder te blijven. Kijk het allemaal maar aan.. probeer ik te zeggen.

Hoe voelen jullie je? Of anderen bij de vorige poging? Of voordat ze echt zwanger waren?

Groetjes, niki

Geplaatst

Ik heb vandaag niet zo'n goede dag. Wil zo graag dat het lukt en weet dat de 3 dagen na de tp zo belangrijk zijn voor de innesteling, en je kan er niets aan doen om het te beïnvloeden. Gisteren had ik een zwanger gevoel, vandaag lijkt dat minder en mijn temperatuur is ook weer wat gezakt. Het zegt allemaal nog niets, maar het baart me zorgen en ik kan er vandaag even wat minder tegen... Jullie allemaal veel kracht ook toegewenst. groetjes, niki

Geplaatst

hey allemaal,

Ik heb de 10e een punctie gehad en de 12e een TP van een top1 eitje.

Dus nu ook op het wachtbankje....

25e en 27e bloedprikken en dan hebben we de uitslag! (eindelijk)

Geplaatst

Niki,

frusterend,he, dat je alleen maar kan afwachtren!? Je kan er verder niks aan doen.

Succes!

Diana,

ook succes met wachten!

Liefs

Gast estrhalita
Geplaatst

Nikki die temperatuur zegt helemaal niks. Bij mijn 1ste ivf bleeft mijn temp hoog en toch ongi geworden dus mijn advies stop met tempen. DOor alle hormonen kan je je lichaam echt niet vertrouwen hoor meid. Heel veel succes op de wachtbank. Zoals het er nu uitziet zit ik er ook op vanaf woensdag. Vandaag om 11.15 uur de punctie.

Geplaatst

Esther sterkte meid met de punctie! FF flink doorbijten dus....!

goh in mijn ziekenhuis doen ze zo goed als niets in t weekend...bv mijn 1e FM wat op dag 7 behoort te zijn is nu op dag 9 as maandag dus bv..

sterkte en rust maar lekker uit vandaag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden