Ga naar inhoud

onderweg naar icsi

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Linda,

Ja daar heb je ook gelijk in, ik moet ook proberen positief te blijven denken. De artsen hebben de beste terug geplaatst dus daar moet ik op vertrouwen...

Heb je morgen het gespek met je baas? Heel veel succes hoor! Zal vast wel goed komen hoor....

En succes met de decapeptyl en de rest van je behandeling, heel spannend allemaal!!

Groetjes Syl

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb echt weer heel wat gemist geloof ik...

Troeteltje: gefeliciteerd!!! Je zorgt ervoor dat we hier allemaal weer goede hoop hebben en houden. Het KAN dus wel!!!

Linda en Tamara, wat fijn dat jullie nu kunnen starten, of inmiddels al van start zijn gegaan. Tijd voor actie, je kan in ieder geval weer iets doen en dat voelt zoooo veel beter als moeten afwachten! Ik hoop dat ht goed gaat en jullie niet teveel last hebben van de bijwerkingen en zo.

Hermien, ook jij welkom hier! Ik vind het ook heel fijn om hier op het forum ervaringen uit te kunnen wisselen en af en toe mijn eigen emoties kwijtte kunnen. Het is toch anders dan praten met mensen in je omgeving. De meesten proberen het wel te begrijpen, maar dat lukt toch alleen als jet het zelf memaakt, denk ik. Hier tref je wel lotgenoten die precies weten hoe het een en ander voelt!

Wat btreft die rietjes: bij ons zijn ze ook per 2 ingevroren maar ik weet nu niet zeker of ik 3 of 4 kansen heb. We hadden bij de tp nl 5 cryo's en toen zeiden ze dat ze per 2 waren ingevroren (dus 2 x 2, en 1). Waarom werd er eigenlijk niet bijverteld en ik ben vergeten het te vragen. Maar omdat de tp niet doorging is ook die emmie alsnog ingevroren. Ik neem aan dat die ook weer apart moest, dat ze die niet bij die ene hebben ingedaan??? Heb geen idee of dat praktisch zelfs maar kan.

Groetjes, Aafke

Geplaatst

Zo de eerste Deca spuit zit er in. Het is een beetje gevoelig, maar niet voor lange duur. Ik spuit zelf, op het werk. Het gesprek ging vandaag neit zo heel lekker, maar wordt vervolgd. Ik was het neit helemaal eens met de "regeling" van mijn baas, dus er wordt nog vanalles nagekeken en dan spreken we nog eens met elkaar. Ben ik net begonnen, krijg ik dit weer erbij. Mijn man en ik hebben afgesproken om te proberen niet te veel te stressen en te veel dingen af te spreken. Dus...

Syllie, heb je ergens last van of merk je niet. De twee keer dat ik kortdurend zwanger was mertke ik ook eigenlijk niets, raar en heel erg jammer, dan zou je tenminste wat weten. Nu kun je alleen maar wachten. Succes op het bankje.

Aafke hoe gaat het nu met jou? Wat vervelend dat de tp niet is kunnen doorgaan, daar doen we het eigenlijk allemaal voor. Wanneer zou je weer verder mogen?

Groetjes Linda

Geplaatst
Hoi Hermien,

Oke dus je moet inderdaad gewoon geluk hebben, ik ben een beetje verdrietig want ik heb net een brief in de bus gekregen dat van de 3 bevruchte eicellen er helaas niets ingevroren kan worden. Ik heb dus geen cryo's. Ik vraag mij nu af of de embryo in mijn buik dan ook minder kans maakt. Snap je wat ik bedoel? Dat de embryo's die zijn ontstaan niet zo sterk zijn.

Ben zo bang dat omdat deze 3 het niet hebben gehaald de teruggeplaatste het ook niet haalt, of zeg ik nu iets geks?

Groetjes Syl

Ik snap dat je een beetje onzeker bent, maar ze moeten echt super goed zijn om te worden ingevroren, anders halen ze de ontdooicyclus niet.

Want dat is het belangrijkste bij cryo's, het ontdooien!

Dus als ik jou was, zou ik daar niet te veel over nadenken, laten we hopen dat deze aanslaat en zich in je baarmoeder nestelt.

Maar ik snap wel dat je onzeker bent, je wilt het liefst direct weten of het lukt en dat zijn nou weer die verschrikkelijke wachtweken.

Veel succes en sterkte, ik zal voor je duimen!

Groetjes Hermien

Geplaatst
hoi Hermien,......

weet je waarom ze bij jou 2 doen? ik begreep dat 1 standaard daar was,...

Zit trouwens maar een beetje bij zwolle,.... ga naar meppel voor controle's en punctie, en de bevruchting is in zwolle gedaan, net als de opslag van cryo's en onze tp's,....

Hoever ik nu ben,....... ik heb 1 punctie gehad en 3 tp's (nog 4 emmy's in de vriezer)

Officieel zou ik een dezer dagen een tp hebben, maar mijn eigen ei blijkt niet te groeien deze maand,... volgens mijn eigen berekening zou ik de 29e mijn ongi moeten krijgen, maar heb vanmorgen medicijnen gehad om mijn cyclus af te ronden, aangezien er nog geen enkele ei lijkt te groeien(alles is onder de 1 cm),.. Als ik het goed begreep mag ik nou mijn ongi rond 1 november moeten verwachten, als de pillen hun werk doen,... Dus 1 maand weggegooid,.....

Maar goed, ik ben ziek geweest en zit/zat op het randje van overspannen,... dus snap wel waarom het niet groeit,..

volgende maand weer proberen, maar dan toch met clomid (had het eerst zonder medicijnen)

Hallo,

Ik heb geen idee, waarom ze zijn ingevroren per 2, maar bij terugplaatsingen was er steeds 1 die het ontdooien niet had gehaald.

Misschien dat ze een goede en een mindere bij elkaar in hebben gevroren, maar dat ga ik toch eens even navragen.

Wat jou betreft is het misschien wel verstandig om even te moeten wachten, aangezien je niet helemaal lekker in je vel zit.

Dat speelt natuurlijk wel allemaal mee, met een behandeling.

Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen, en dat je dan volgende maand kunt starten.

Ik hoop voor je dat het met clomid gaat lukken, in ieder geval succes en doe rustig aan,

Hermien

Geplaatst

Hoi aafke,

Als ze per 2 worden ingevroren dan worden ze ook per 2 ondooit, en de 2 laatste zullen waarschijnlijk wel per stuk zijn ingevroren.

Weet je al wanneer je de volgende tp hebt?

Kan dat al de volgende maand of moet je een maand rust houden?

Linda,

Het is erg vervelend dat je op je werk geen medewerking krijgt, dat is echt niet prettig.

Het is juist zo fijn om zonder stress, met de behandelingen te beginnen.

Maar wil je baas dan liever dat je elke keer iets moet verzinnen om vrij te krijgen?

Ik weet dat dit makkelijk klinkt maar, werk is er altijd wel en een kindje is toch wel heel iets anders, dus ik hoop dat jij je een beetje kunt ontspannen en dat het goed gaat met de behandeling.

Ik wens je veel sterkte toe en hopelijk kom je eruit met je baas!

Groetjes Hermien

Geplaatst

Hallo meiden

Ff een update

Prikken gaat goed heb alleen erg last van bijwerkingen maar voor de rest is het nog uit te houden.

zaterdag de echo ben wel erg benieuwd.

Syllie

Las dat je een brief van het ziekenhuis heb gehad en dat het balen was.

Maar ik neem aan dat ze de beste terug plaatsen maar ik kan me je gevoel ook erg goed voorstellen hoor..

Nog een weekje dan mag je testen en ik duim voor twee vetten strepen

Linda

Wat goed dat jij je zelf prik ik durf dat echt niet hoor.

Ik laat mn man prikken ben nu wel lekker blauw hihi

En wat vervelend dat ze zo op je werk doen he je heb hier ook niet om gevraagd hoop dat je er wel uit komt.

Hermien

Weet je al wanneer jij ongeveer mag starten?

Aafke

Weet jij al wanner je een tp heb?

En hoe gaat het verder met jou?

Nou meiden dit was het weer voor nu

Dikke kroel Tamara

Geplaatst

Hoi Tamara,

Fijn dat het prikken goed gaat bij je, ja heb je veel last van bijwerkingen?

Waar heb je dan last van?

Ik hoop voor je dat de echo zaterdag heel positief is!

Wanneer denk je dat je de punctie hebt ongeveer?

Zal voor je duimen!!

Liefs Syl

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag een brief van het ziekenhuis ontvangen en ik kan maandag 2 november al op gesprek komen, jeh!!

Natuurlijk hoop ik dan gelijk te kunnen starten, als ik het goed heb uitgeteld dan wordt ik de week daarop ongesteld, dus zou ik met de pil kunnen beginnen, maar even afwachten wat ze zeggen.

Misschien beginnen zij liever in het nieuwe jaar, we zullen zien!!

Ik had nog even een vraagje?

In 2007 moest ik een aanvraagformulier invullen en laten tekenen door de arts voor Menzis zorgverzekeraar, om de behandeling te vergoeden.

Aangezien ik de vorige keer alles heb voorgeschoten, was het erg moeilijk om mijn geld weer terug te krijgen van menzis.

Nu heb ik er heen gebeld en kreeg te horen dat ik zo'n formulier niet meer hoefde in te vullen, en dat ik gewoon kon beginnen met de behandeling.

Hoe zit dit bij jullie??

Ik wil niet weer een jaar zeuren om mijn geld.

Hermien

Geplaatst

Hermien,

Verzekeraars zijn verplicht om vanuit de basisverzekering 3 behandelingen te vergoeden, je hoeft hier dus geen toestemming om te vragen, al vragen sommige verzekeraars dat wel. In Zwolle in het ziekehuis, waar wij onder beh. waren, stuurde de behandelend arts een verklaring naar de verzekeraar waarin was aangegeven dat wij het icsi-traject ingingen. Ik zou het dus ook even in het zh navragen.

Succes!

Snoeske

Geplaatst
Hermien,

Verzekeraars zijn verplicht om vanuit de basisverzekering 3 behandelingen te vergoeden, je hoeft hier dus geen toestemming om te vragen, al vragen sommige verzekeraars dat wel. In Zwolle in het ziekehuis, waar wij onder beh. waren, stuurde de behandelend arts een verklaring naar de verzekeraar waarin was aangegeven dat wij het icsi-traject ingingen. Ik zou het dus ook even in het zh navragen.

Succes!

Snoeske

Bedankt voor je reactie,

Wij zijn ook in behandeling in Zwolle en bij de 1e behandeling heeft de arts de verklaring wel ondertekend, maar nu gaat het om de 2e.

Maar ik zal het volgende week toch even navragen.

Ben jij nu nog bezig met behandelen?

Groetjes

Geplaatst

Wij zijn zelf op dit moment niet meer onder behandeling in Zwolle. We hebben het voornemen om in Januari weer contact op te nemen met onze gyn. om de papieren weer door te sturen naar Zwolle. We hopen dan in augustus/september misschien weer te kunnen starten.

Ook bij ons is alleen de 1ste keer door de arts een verklaring opgestuurd. Volgens mij is dat voldoende. Immers hiermee geef je aan dat je gaat starten met de behandelingen. Volgens mij is het niet nodig om dat bij de 2e behandeling weer te doen.

Wij hebben trouwens goede ervaringen met Zwolle. De mensen daar zijn ontzettend lief. Bovendien heb je steeds met dezelfde mensen te maken, dus niet steeds een ander aan je bed. Tenminste zo ging het bij ons.

Bij welke gyn. ben je onder beh? En weet je al wanneer je met de 2e icsi kunt beginnen?

Snoeske

Geplaatst

Hoi Hermien,

Wat goed dat je 2 november al een afspraak hebt!!

Ik hoop voor je dat je snel kan starten!!

Succes!!

Hoi Snoeske,

Ik zie dat je je kindje bent verloren, wat vreselijk!

Of vind je het erg dat ik er over begin?

Lijkt me heel moeilijk om dan weer een behandeling in te gaan. Sterkte ermee!!

Liefs Syl

Geplaatst

Hey Syllie,

Ik vind het helemaal niet erg dat je erover begint. Dat heb ik zelfs liever dan dat mensen het verzwijgen.

Op zich vind ik het zelf best lastig als ik nadenk over de behandelingen. Meer in de trant van: als het nou niet weer lukt... De behandelingen opzich ben ik niet zo bang voor. Ik heb de afgelopen maanden zoveel poeha aan mijn lijf moeten ondergaan in het ziekenhuis...

Ik zie dat jij 30 okt mag testen. Heel veel succes en geluk gewenst!!! Ik ben zelf zwnager geraakt bij de 2e icsi!

Snoeske

Geplaatst

Hai Snoeske,

Ja dat kan mij heel goed voorstellen dat die angst er nu extra is.

Waar aan is je zoontje overleden?

Ik ben nu bezig met mijn 1e ICSI poging, de eerste poging is een escape iui geworden omdat ik te weinig follikels had. Ja ik zit nu in de wachtweken, spannend!

Ik hoop voor je dat je de kracht kunt vinden voor een volgende poging en dat deze uiteraard gaat lukken!

Liefs Syl

Geplaatst

Snoeske, Wat verdrietig dat je kindje is overleden. Zo jong, het is natuurlijk altijd verdrietig als je je kindje verliest. (Leeftijd maakt misschien ook niets uit weet ik uit ervaring in de familie.)Ik wens je heel veel sterkte toe, en ook natuurlijk veel succes in het traject. Wij zitten ook (gedeeltelijk) in Zwolle. Joy1

Geplaatst
Wij zijn zelf op dit moment niet meer onder behandeling in Zwolle. We hebben het voornemen om in Januari weer contact op te nemen met onze gyn. om de papieren weer door te sturen naar Zwolle. We hopen dan in augustus/september misschien weer te kunnen starten.

Ook bij ons is alleen de 1ste keer door de arts een verklaring opgestuurd. Volgens mij is dat voldoende. Immers hiermee geef je aan dat je gaat starten met de behandelingen. Volgens mij is het niet nodig om dat bij de 2e behandeling weer te doen.

Wij hebben trouwens goede ervaringen met Zwolle. De mensen daar zijn ontzettend lief. Bovendien heb je steeds met dezelfde mensen te maken, dus niet steeds een ander aan je bed. Tenminste zo ging het bij ons.

Bij welke gyn. ben je onder beh? En weet je al wanneer je met de 2e icsi kunt beginnen?

Snoeske

Hoi,

Ja, wij hebben ook zeer goede ervaringen met zwolle, en wij zijn onder behandeling bij Kamp.

Het ligt er natuurlijk wel aan wie er dienst heeft, maar bij de eerste gesprekken hebben we altijd Kamp.

En het volgende gesprek hebben we 2 nov, en dan horen we wel wanneer we kunnen starten.

Jullie gaan dus in januari een aanvraag indienen om weer te kunnen starten met de 2e behandeling.

Mag ik vragen waarom jullie dan pas in augustus/september willen starten?

Of hebben jullie nog even tijd nodig om aan het idee te wennen dat de volgende behandeling er aan komt.

Ik kan me goed voorstellen of eigenlijk helemaal niet, hoe verschrikkelijk dit voor jullie moest zijn, om dan eindelijk zwanger te zijn en dan dit... verschrikkelijk veel verdriet.

Ik vind het dan ook erg knap van jullie om toch weer aan een 2e behandeling te beginnen.

Ik hoop voor jullie dat de volgende behandeling zal aanslaan en dat jullie een wonder in jullie armen mogen sluiten.

Ik wens jullie daar heel veel sterkte bij,

Liefs Hermien

Geplaatst

Hermien,

Wij gaan er van uit dat als we de papieren in jan. laten opsturen naar zwolle, we ongeveer in maart een intake gesprek hebben. En aangezien de wachtlijst voor de 1e icsi op dit moment ongeveer 4-6 maanden bedraagt en omdat je dan ook weer in de vakantieperiode zit, denk ik dat we dan in aug/sept zouden kunnen starten. Ik denk ook niet dat we eerder mogen starten omdat onze zoon 14 augustus met een keizersnee is geboren. Vaak adviseren ze dan om ook niet te snel weer daarna zwanger te worden, mocht dat al lukken

Bedankt ook voor je bemoedigende woorden! Wij hebben trouwens dr. Kuchenbecker in zwolle en mevr. Kruse heeft veel van de echo's en beide keren de punctie gedaan.

Snoeske

Geplaatst

Snoeske, bij ons adviseerden ze ook een jaar te wachten na de keizersnee. Dat vond ik ook wel prettig voor mijzelf en voor mijn 'lijf'. Het is toch wel een ingreep. Bevalling trouwens ook hoor. (Beide meegemaakt.) Joy1

Geplaatst

Joy,

Dat is indd waar. Je moet je lijf ook tijd geven om te herstellen. Ik ben alleen zelf ook een beetje bang dat anderen straks voor ons gaan bepalen wanneer we er voor voor mogen gaan, onze, mijn, geestelijke situatie speelt hier natuurlijk ook een rol in. We hebben de afgelopen maanden zoveel meegemaakt. Soms wou je meteen wel weer naar Zwolle rijden om weer te beginnen. Maar natuurlijk weet je wel dat dat nu niet verstandig is. Ook speelt soms best wel de angst mee dat het wel es weer mis zou kunnen gaan.

We moeten maar afwachten...

Snoeske

Geplaatst

Hey Tamara,

Ik wil je even heel veel succes wensen bij de echo morgen!

Laat je weten hoe het is gegaan?

Liefs Syl

Geplaatst

Tamara, ik wil je ook veel succes wensen voor morgen. Ik duim voor een mooi aantal follikels die al aardig groot zijn.

Syllie de hleft heb je er nu opzitten. Houd je het nog een beetje vol?

Snoeske wat verschikkelijk dat jullie dit moesten meemaken.Heel erg verdrietig. Ik heb veel respect voor jullie dat jullie aan een volgende poging gaan beginnen. Ik wens jullie daar heel veel sterkte bij.

Hermien wat goed dat jullie 2 november het gesprek hebben!

Met mij gaat alles goed. Het spuiten valt tot nu toe wel mee, heb nog niet echt last van bijwerkingen, hopelijk komt dat ook niet.

Liefs Linda

Geplaatst

Snoeske, toen ik het traject inging heb ik tegen een arts gezegd dat ik niet het gevoel moest hebben dat ik gepusd werd en het met me aan de loop ging. Zijn woorden waren; Je bepaalt zelf elke stap. Je kan stoppen wanneer jij wilt!Dat gaf me zo'n rust!!! Het is natuurlijk een (Malle) medische molen maar jij bepaalt dus. En dat je het moeilijk eng en weet ik veel vind, nou dat zou ieder ander hebben hoor en helemaal met zo'n geschiedenis. Meid, ik wens je heel veel succes en sterkte en alles wat je nodig hebt. Joy1

Geplaatst

Goedemorgen meiden

Ik ben gisteren voor eeb echo geweest en had 12 follikels!!!!!

Kon het niet echt geloven maar het was echt zo.

Twee waren er mooi groot genoeg en de andere waren nog net iets te klein maar wel mooi.

Morgen moet ik nog een keer voor een echo en dan is het afwachten op de punctie.

Maar mijn weekend kon niet meer stuk hihi

Syllie

Hoe voel jij je?

Nog een paar dagen en dan mag je eindelijk testen.

Ik zat gisteren in de wachtkamer en dacht je zithier mischien wel tegenover iemand waar je altijd mee zit te schrijven op het forum zonder dat je elkaar eingelijk nooit gezien heb maar wel spreek.

Maar ik ben nog steeds voor je aan het duimen

Linda

Hoe is het met jou?

En hoe gaat het met het spuiten valt het mee of tegen?

Hermien

Wat goed dat je 2 novenber je gesprek in het ziekenhuis heb gaat gelukkig al een beetje opschieten he!

Nou meiden dit was het weer nog een fijne zondag

Dikke kroel Tamara

Geplaatst

Wauw Tamara wat goed zeg, al 12 follikels! Zou mijn weekend ook niet meer stuk kunnen nee. Geniet van je weekend en dat morgen de andere follikels gegroeid mogen zijn, zodat je komende week de punctie hebt.

Liefs Linda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden