Ga naar inhoud

Wachtbankje September

Aanbevolen Berichten

• Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben ook weer gestart met de volgende cryo poging. Zoals het er nu uit ziet: 14 sept controle ziekenhuis, 18 september tp en 3 oktober testdag.

Wil iemand mij op het wachtbankje plaatsen?

Hopelijk wordt dit een "groene" maand!

Geplaatst

hoi dames,

ook ik zit op het moment op de wachtbank en hoop op een groene maand.mijn spanning is om te snijden.

ik wil dan ook iedereen met mijn een groene maand wensen.

ik heb 27 augustus de puctie gehad.

ik heb 30 augustus is de terugplaatsing geweest.

ik mag 14 september testen.

zou iemand mij ook op de wachtbank willen plaatsenn?

groetjes marijke

Geplaatst

Hi ladies,

Net gezien dat augustus niet bepaald een goede maand was voor de wachtdames. Wat een narigheid. En het begin van deze maand belooft ook nog niet veel goeds? Het spijt me voor al die meiden die het niet gelukt is en ik ga mijn duimen blauw draaien voor de volgende pogingen.

Voor alle meiden die wel zwanger zijn, super, gefeliciteerd!

En voor alle wachtdames, heel veel succes en dat jullie (net als ik) maar lekker veel omhanden hebben dat de tijd supersnel gaat :-)

Groetjes,

Nienke

Geplaatst

Ik heb Ilse en Galesloot 6 er even bij gezet.

Hope hope, 20 aug TP 1e ivf, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen, ongi

Pammy, IUI, 7 sep testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Ramona, IVF, 03 sept TP, 18 sept.testen

Ilse03, IVF 18 sept TP, 3 okt testen

Galesloot6, IVF, 30 aug TP

Geplaatst

Pammy, IUI, 7 sep testen

Nienke, CRYO tp 3 sept, 15 september testen

Ben er ook tussen geploft..

Geplaatst

Lieve meiden, dank voor de fijne reacties.

Veel succes iedereen die op de wachtbank erbij is gekomen! Zorgen jullie wel dat het laatste lijstje wordt gebruikt? Ik zit nu weer op het bankje namelijk, dat is helaas niet waar. Was het maar zo!

Pammy, IUI, 7 sep testen

Geplaatst

Kan me ook weer aansluiten, hopen maar dat er wat meer groen komt deze maand!

Hope hope, Miki en Peggy heel veel sterkte!

Pammy, IUI, 7 sep testen

Luna, IVF, tp 6 sept, 18 sept. bloedtest

Geplaatst

Pammy, IUI, 7 sep testen

Luna, IVF, tp 6 sept, 18 sept. bloedtest

Chrissy, ICSI, tp 6 sept, 21 sept. bloedtest

Ik had eerder vandaag mezelf al op de lijst toegevoegd, maar dat bericht is niet goed overgekomen. Vandaag een TP van 2 emmies gehad. Ben weer erg benieuwd wat de komende weken me gaan brengen. Iedereen heel veel succes.

Groetjes,

Chrissy

Geplaatst

Ik wil iedereen op het wachtbankje onwijs veel succes wensen! Hopen dat het een veeeeeel betere maand word dan augustus, dat was echt verschrikkelijk! Ik blijf heel hard duimen en hopelijk zien we straks heel veel groene regels!

Meiden die negatief hebben getest, ik wil jullie heel veel sterkte wensen met een dikke :hugg:

Geplaatst

Meiden ik duim ook deze maand weer trouw mee, en inderdaad hopen dat deze maand het tegenovergestelde van augustus gaat worden en dat we nu heel veel groene regels gaan zien!

Geplaatst

Hoi meiden,

Allereerst de dames die negatief hebben getest of ongi zijn geworden, heel veel sterkte!

De dames die zwanger zijn....super gefeliciteerd!

De wacht-dames, veel succes!

Ik kom er ook bij deze maand. Alhoewel de test datum in oktober zal zijn wil ik toch meedoen bij het wachtbankje van september.

Na mijn miskraam begin juli moest ik wachten op mijn eigen cyclus voordat ik verder mocht gaan. Daarnaast had het ziekenhuis een zomerstop waardoor we ook niet verder konden gaan. Half augustus ging het ziekenhuis weer behandelen en konden we terecht. Helaas gingen wij op vakantie waar we erg van genoten hebben en zelf aan het klussen zijn geslagen. Helaas vrijdag ongi geworden. Jammer dat het niet zelf is gelukt maar JOEPIE dat weer gaan starten. Morgen naar het ziekenhuis bellen voor een uitgangsecho. Als ik aan het tellen begin is mijn eigen verwachting begin oktober te mogen testen.

Ladies tot snel!

Liefs Sil

Geplaatst

Dames,

Moge september een hele groene maand worden!

Ik leef met jullie mee en duim voor jullie.

Groetjes en veel sterkte met het wachten.

Groet

Lisette

Geplaatst

Ten eerste wens ik Pammy vandaag heel veel succes en ik duim dat het een goed bericht is!!!

Ten tweede wil ik vragen of iemand iets van Joke heeft gehoord. Haar testdatum was 4 september.......

Voor de andere dames op het wachtbankje.... veel succes en ik duim voor jullie!!

Geplaatst

Helaas negatief getest.!..

Silletje; welkom meid!! Ik had al gereageerd op de andere topic,..

Zal mezelf op het lijstje zetten,zodra ik ongi ben geworden.

Geplaatst

Hoi meiden,

was zomaar even aan het meelezen op dit wachtbankje, omdat ik hoop dat ik er binnenkort ook weer op mag zitten, of op het wachtbankje van oktober, en wil iedereen hier op dit moment even heeeeeeeeeel veel sterkte toewensen, die laatste dagen (of soms zelfs uren !) zijn psychisch zo slopend !!!! Knuffel voor jullie allemaal, ik hoop op veel groene lijntjes deze maand !!

Evie

Geplaatst

Hallo meiden. Wie zit hier op het wacht baankje ? Ik zit al op 4-de dag na de TP en ik voel nieks (behalve balletjes dan) in mijn lijf waar ik zou iets kunnen denken. Nergend laast van... Zou dan nog goed kunnen gaan(((? Er is Iemand die een aantwoord kan geven/? HOe gaat het bij jullie in de wachtweken? Voelen jullie ook innesteling? Ik nieks .....

Geplaatst

hoi vandaag ben ik lid geworden van deze site.

aanstaande vrijdag mag ik testen.... en ????

ik heb het niet kunnen laten, heb toch de test gedaan vanmorgen, deze liet een lichte streep zien.. wel is het zo dat ik vorige week ben overgegaan van progestan naar pregnyl en vanmorgen de laatste spuit heb gezet. helemaal zuiver is de test dus nog niet.... blijf dus nog steeds in onrustige afwachting....

Geplaatst

Hoi Sylvia, ik heb net elders gevraagd wanneer je je laatste pregnyl hebt gezet maar ik lees hier dat je vanmorgen de laatste spuit hebt gezet? Progestan spuit je toch niet? Of heb ik het nu helemaal mis?

Geplaatst

Hoi hoi,

Nog steeds lang en breed op die wachtbank... Ik mag volgende week dinsdag al testen en heb afgelopen donderdag de tp gehad van een CRYO.

@ Ariva: ik voel ook helemaal geen niks.

Wel heb ik vandaag een verkleuring opgemerkt terwijl ik absoluut nog niet ongesteld kan worden (pas as zondag).

Ook heb ik ongelooflijke honger bij het opstaan, dat ik er echt bijna niet goed van word. Maar ja, dat kan ook tussen de oortjes zitten, haha.

Iedereen veel succes met wachten! En alle ladies waarbij het niet gelukt is, heel veel sterkte.

Groetjes,

Nienke

Geplaatst
hoi vandaag ben ik lid geworden van deze site.

aanstaande vrijdag mag ik testen.... en ????

ik heb het niet kunnen laten, heb toch de test gedaan vanmorgen, deze liet een lichte streep zien.. wel is het zo dat ik vorige week ben overgegaan van progestan naar pregnyl en vanmorgen de laatste spuit heb gezet. helemaal zuiver is de test dus nog niet.... blijf dus nog steeds in onrustige afwachting....

Helaas kun je met pregnyl in je bloed geen betrouwbare test doen.....

Ik zou wachten met testen tot de werkelijke testdatum, dit om teleurstellingen te voorkomen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

@ syll

idd wachten tot de pregnyl uit je bloed is. je spuit namelijk hsg in je.

dus dat kan een vertroebeld beeld geven. ik hoop het niet voor je!

dus nog even geduld, ben benieuwd.

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en wil graag ook hier plaatsnemen. Ik heb m'n TP nog niet gehad, maar heb waarschijnlijk vrijdag de punctie (daar hoop ik in ieder geval op) en dus maandag de TP.

Het is mijn eerste IVF en het is dus allemaal nogal spannend. Zoals ik begrepen heb van de gyn heb ik 6 follikels aan mijn linkerkant en geen aan de rechter (vanwege de cyste die daar zit). Heb geen idee of dit een acceptabele score is :hmh:.

Als ik de precieze datum heb zal ik het lijstje netjes aanvullen.

Groetjes, Esk

Geplaatst

Hei meiden op het wachtbankje!

Ik zit zelf in de laatste dagen en het wachten is niet echt makkelijk maar ik ben ook wel zo'n angsthaas dat ik geen test durf te doen voor de aangegeven datum. Net de dokterspraktijk gebeld om een tijd af te spreken voor de bloedproef morgen. Had dit uitgesteld tot vandaag omdat ik bang was die afspraak weer te moeten annuleren. Maar gelukkig vandaag nog geen ongi dus gebeld. Ben veel misselijk maar dat was ik ook toen ik een miskraam kreeg dus echt vrolijk wordt ik daar niet van.

Esk, Succes met de punctie (vrijdag?). Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe groot de follikels zijn. Ik had er 14 op de dag van de punctie maar vijf waren er te klein en 9 ok waaruit ze 8 eitjes hebben geprikt. 6 follikels klinkt als niet veel maar als ze 6 eitjes opleveren heb je toch een mooie score. Ik hoop het voor je.

Arriva, je schrijft dat je nergens last van hebt, volgens mij zegt dat helemaal niets over wel of niet zwanger zijn. Veel vriendinnen van mij waren zwanger en kwamen daar pas achter doordat de menstruatie uitbleef. Het kan dus best positief zijn, afwachten.

Syll, wat voor een test doe jij vrijdag?

Nienke en alle andere veel succes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden